Da's nog niks.quote:
Nee hoor, zie boven je.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:23 schreef Harmen1984 het volgende:
Ben ik de enige die deel 2 heel slecht vond?
quote:
Na The Mummy en The Mummy Returns, twee films die destijds best vermakelijk waren, komt er nu dus een derde deel, The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor. Wat vinden jullie ervan?quote:The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor is an upcoming American film that follows The Mummy and The Mummy Returns. It is slated for release on August 1, 2008.
-------------------
Contents
1 Plot
2 Production
3 Cast
4 Marketing
5 Music
6 Sequel
7 References
8 External links
-------------------
Plot
The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor stars Brendan Fraser as explorer Rick O'Connell, along with his son Alex (Luke Ford), wife Evelyn (Maria Bello, taking over the character from Rachel Weisz) and her brother, Jonathan (John Hannah). They must stop the resurrected Qin Emperor (Jet Li), a mummy awoken from a 2,000-year-old curse who threatens to plunge the world into his merciless, unending service.
[...]
Bron: Wikipedia
Ja, ze neemt gewoon de rol (van het personage) van Rachel Weisz over.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:24 schreef Lod het volgende:
Maar gaat Maria Bello nou ook dezelfde personage spelen als Rachel Weisz? Lijkt mij stom, kunnen ze beter een ander karakter introduceren.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ze neemt gewoon de rol (van het personage) van Rachel Weisz over.
Bron: OP + IMDb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat ook wel grappig was,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jammer van Jet Li, die is (als zichzelf) misschien 20 minuten te zien in de film, de rest is hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel qua special effects een erg mooie film (vooral Shangri-la, één minuut te zien haha, zoveel moeite voor die ene minuut!),en leuk vermaak voor een avondje uit,maar om nou te zeggen dat het geweldig was, nee.voorspelbaar,losse eindjes, teveel toevalligheden.wel flink wat humor![]()
![]()
Ik ben ook geweest en vond m echt WAAAAAARDELOOOOOS !!!!![]()
![]()
Brandon Frasier en dat nieuwe wijf hebben totaal geen chemistry samen en je ziet Brandon tijdens de scenes met zn nieuwe vrouw gewoon denken "I wish Rachel Weiz was here... "![]()
Je merkt gelijk aan het begin al dat Frasier gewoon zn nieren zit te vreten en zich afvraagt waarom hij eigenlijk uberhaupt ja heeft gezegd tegen de film :S
Maarre ik heb gehoord dat ie in een scheiding ligt, wat best een kostbare zaak is in Hollywood, wat ook een hoop zou kunnen verklaren.
Zijn zoon in de film is ook totaal niet boeiend en komt eerder over als de broer van rick, dan als zn zoon.
Sommige scenes tussen rick en zn zoon zijn zooo vreselijk slecht geacteerd dat ik er plaatsvervangende schaamte van kreeg en het gewoon niet kon aanzien.![]()
Het enige leuke aan de film was Jonathan (john Hannah) met zn grappige one-liners, ook al wist zelfs hij de film niet te redden, want het verhaal zelf boeide echt totaal niet. En ik leefde totaal niet mee met de acteurs, wat ik wel had bij de eerste twee films.
Ik baal echt als een stekker, want ik ben heel erg fan van de eerste en (ja ook de tweede) mummy films.
Maarre na dit stuk verdriet aanschouwd te hebben in de bios, hou ik echt mijn hart vast voor een eventuele vierde mummy![]()
![]()
(al ben ik vrijwel zeker dat deze niet zal komen)
Mijn advies --> Blijf gewoon lekker thuis en huur Godzilla, dan heb je nog meer lol dan met the mummy 3![]()
Juist. En ik wilde zo graag een volgend deel maar deze ga ik niet kijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:31 schreef Tim86 het volgende:
hmm..de eerste was top, 2e vermakelijk, scorpion king negeer ik en deze..tja..kan eigenlijk alleen maar tegenvallen...
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket![]()
deze komt op het lijstje; te downloaden
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
Zelfs dat is ie niet waardquote:Op zondag 3 augustus 2008 09:44 schreef MikeyMo het volgende:
deze komt op het lijstje; te downloaden![]()
![]()
Buiten het feit dat Rachel Weisz er niet meer in zit en ik me ontzettend ergerde aan Maria Bello, is het echt een verhaal van 'been there, done that'. Het verhaal is gewoon even verplaatst van Egypte naar China. Voor de rest allemaal één pot nat. Had zelf ook niet het idee dat die Alex de zoon van Rick moest zijn. Zo kwam het totaal niet over.
Geen aanrader...Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
http://www.sffchronicles.co.uk/forum/19999-the-mummy-4-a.htmlquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:38 schreef Cherryberry het volgende:
Maarre na dit stuk verdriet aanschouwd te hebben in de bios, hou ik echt mijn hart vast voor een eventuele vierde mummy![]()
![]()
(al ben ik vrijwel zeker dat deze niet zal komen)
![]()
![]()
Nou volgens de bovenstaande link is de mummy 3 eigenlijk de mummy 4 waarover ze praten, dus geen echt mummy 4 gelukkig...![]()
Heb hem gisteren ook gezien... en vond hem ook tegenvallen.
Ik vond het gevecht met de dode strijders die werden opgeroepen om nog 1 maal te vechten goedkoop overgenomen van LOTR: Return of the king. En de effecten zagen er goed uit, alleen niets vernieuwend wat we al niet eerder bij de andere Mummy films hebben gezien.
Wat niet snel voorkomt bij me, maar gisteren wel gebeurde is dat ik 3 keer flink moest gapen bij de film.Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.![]()
Ik dacht ik de enigste was die vond dat het niet goed geacteerd was, mooi aangekleed, goed uitgemolken, een 6je dus.![]()
Echt slechte film en dat nieuwe wijf dat Rachel verplaatst is echt TE slecht voor woorden, totaal geen chemistry met Brendan. Ook het verhaal was om te lachen, mja dat is meestal als ze het uitmelken... ben blij dat ik geen geld heb gewaste op deze film zeg!![]()
![]()
Mijn god, deel twee was al slecht, maar dit is slecht in het kwadraatTotaal over-the-top en slechte cgi, monsters die nergens op slaan, triest verhaal, acteurs die zuigen....
score: 3/10"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |