Damn, dat is zuur zegquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Kutzooi. Geen kaarten. De computer lag er een half uur uit sinds 10:00 en toen ie het weer doet, was alles (alle 2 de concerten) uitverkocht. Niet voor niets 2 uur staan wachten. En op de terugweg nog op de bon geslingerd omdat ik in de tussentijd mijn treinkaartje ben kwijtgeraakt.
Erg he.. Ik had echt zin om een wcpot te rammen ofzo... Dus ik weg gelopen(heb alles heel gelatenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja, zeg dat wel. ik kon op dat moment niet veel meer hebben of ik zou in woede zijn uitgebarsten, omdat ik toch al aardig pissed was vanwege het mislopen van de Coldplay kaarten en al die moeite die ik daarvoor heb gedaan.
Ik ben nog vergeten te vermelden dat ik daarna nog naar de FRS ben gerend, lag in een straal van 1 km van de GWK, bleek daar een ongeïnteresseerde leijke doos achter de toonbank te staan die totaal onbekwaam is om die baan uit te voeren. Uitgeput van het rennen vroeg ik of ze nog Coldplay kaarten had: Nee, de computer is stuk....sorry...
Ik dacht al: Wat was het ook al aardig verlaten in dat filiaal.
Ik vroeg vervolgens: Wat bedoelt u nou? Liggen de servers eruit of is dat apparaat stuk dat de kaarten uitprint? Ook daar kreeg ik geen duidelijk antwoord op.
Wat wel duidelijk was, was dat ze mij om de een of andere reden die kaarten niet kon verkopen, terwijl de Ticketmaster site aangeeft dat die FRS een officieël verkooppunt is.
ahoy volgens mij ook 10.500quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:13 schreef emokid het volgende:
Hoeveel plaatsen zijn er nou eigenlijk? Sportpaleis max 10.500 of zo, maar de hele Ahoy rond de 30.000?
Ik kan me zo woest maken om die lui!!!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:56 schreef Elfletterig het volgende:
Op de website van malafide ticketbureaus als Tickets Unlimited en Budget Ticket worden nu al prijzen van 110 tot 195 euro voor één Coldplay-kaartje in Ahoy gevraagd. De opkopers hebben hun slag weer kunnen slaan hoor...
Keulen!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik niet.
Ach, zo nodig hoefde ik ze nou ook weer niet te zien.
Maar ja vind het zo sneu voor mijn huisgenootjes.
Naah, ik zou Arnhem al ver genoeg hebben gevonden. Nog eens helemaal naar Duitsland afreizen gaat me toch echt te verquote:
Okequote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:41 schreef Hankster het volgende:
[..]
Naah, ik zou Arnhem al ver genoeg hebben gevonden. Nog eens helemaal naar Duitsland afreizen gaat me toch echt te ver
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:06 schreef 43 het volgende:
Wat een schandalige praktijken bij het GWK. Ik heb mensen gezien die voor meer dan 700 euro aan kaarten hebben gekocht.
Ik heb gelukkig 2 staanplaatsen voor de donderdag kunnen bemachtigen. Uiteraard ben ik er heel erg blij mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |