Ik kan hem niet vinden....quote:Op zondag 8 juni 2008 12:02 schreef Damzkieee het volgende:
Tussen de ticketperikelen door:
Op www.uitzendinggemist.nl staat het concert(je) dat gisterenavond werd uigezonden op NL3. Klinkt verdomd goed
Toch verkocht, met een vreemd gevoel. Ondanks dat ik het bedrag niet zelf gevraagd heb maar dat er gewoon op geboden is. We hadden op 2 paarden gegokt (2 verschillende verkooppunten) en 2x mazzel. Kaarten van donderdag zijn verkocht omdat vrijdag beter uitkomt...quote:Op zondag 8 juni 2008 17:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Na 3 weken wachten, heb je wel de bovengrens bereikt. Ik zou nog even wachten.
Hmmm...zouden ze hem verwijderd hebben? Hij stond op de beginpagina.quote:
Had ik ook. Maar vind het nu een puike plaatquote:Op maandag 9 juni 2008 13:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb de verleiding niet kunnen weerstaan en inmiddels het hele album een paar keer gehoord. Ik weet nog steeds niet goed wat ik ervan moet vinden. Dat het heel anders klinkt dan de drie vorige cd's, is een feit. Wie vond dat X&Y anders klonk dan Parachutes en Rush, gaat zijn mening herzien na het horen van Viva...
Ik kan nog niet echt tot een oordeel komen; ik moet het album eerst vaker horen. Slecht is het zeker niet, goede momenten zijn ruimschoots aanwezig. Maar ik moet even wennen.
Heb ik (weer) iets gemistquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:20 schreef Rnie het volgende:
Begin oktober geeft Coldplay drie (uitverkochte) concerten in Ahoy.
Wat ontzettend vet zegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:20 schreef Rnie het volgende:
Fan oog in oog met Coldplay’s Chris Martin
Yep, waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:38 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Wat ontzettend vet zegHet zou je maar overkomen!
Dit is dus de clip die door Anton Corbij, wordt gemaakt. Als het net zoiets moois opleverd als Talk mogen we ons gelukkig prijzen. Leuk dat ze hem in Nederland filmen
http://www.nu.nl/news.jsp?n=1604810&c=2101&rssquote:Coldplay werkt samen met Anton Corbijn
Uitgegeven: 9 juni 2008 13:19
AMSTERDAM - Coldplay heeft voor de opnames van hun nieuwste videoclip de hulp ingeroepen van de Nederlandse popfotograaf en filmmaker Anton Corbijn.
Het Britse tabloid The Sun maakt eerder bekend dat de video opgenomen zal worden op een Nederlands strand, maar dit is vooralsnog niet bevestigd. Ook is nog niet duidelijk bij welke track afkomstig van het nieuwe album Viva La Vida or Death And All His Friends de video zal horen.
Oor
Corbijn begon zijn carrière ruim vijfendertig jaar geleden en was aanvankelijk fotograaf voor het muziektijdschrift Oor. Inmiddels heeft hij voor tal van bands - waaronder Nirvana, Depeche Mode en U2 - albumcovers, videoclips en ander grafisch werk verzorgd.
Het is niet de eerste keer dat Coldplay en Corbijn samenwerken. In 2005 maakte de Nederlandse kunstenaar al de clip bij het nummer 'Talk'.
(c) Marit Duin
quote:Velvet verkoopt nieuwe cd Coldplay vanaf middernacht
DORDRECHT - Fans van Coldplay die niet kunnen wachten tot vrijdag op het nieuwe album van de Britse band, kunnen de cd donderdagnacht vanaf middernacht al aanschaffen bij Velvet aan de Vriesestraat in Dordrecht. De platenzaak opent speciaal voor deze grote release de winkel om middernacht.
Het is voor het eerst dat Velvet ’s nachts open gaat, zegt eigenaar Peter Paul van der Hout. ,,Ik heb dus geen enkel idee hoeveel mensen ik kan verwachten. Als er tien komen, is het al leuk, maar wie weet staan er straks wel honderd man te dringen.’’
Van der Hout heeft bij platenmaatschappij EMI speciaal toestemming gevraagd om de cd te mogen verkopen. ,,Daar zijn ze nooit zo happig op. Normaal zou ik het album pas vrijdag in huis krijgen, maar dit keer krijg ik het donderdagmiddag al. Ik heb een document moeten ondertekenen dat ik donderdag na middernacht pas ga verkopen en daar houd ik me natuurlijk aan,’’ zegt de platenman.
Kopers krijgen bij hun aanschaf een litho van de nieuwe albumhoes. ,,We willen ons onderscheiden met iets aparts, want deze cd is een paar uur later overal te koop.’’
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:44 schreef knuppelhout het volgende:
bagger, via internet kwam ik er niet doorheen voor kaartjes, en vrienden hebben het bij ahoy geprobeerd, ook niet gelukt. Dus toen dacht ik: in september heb ik vakantie. Waarom gaan we niet naar bologna? italie was toch al het plan, dus ik sta 29 sep lekker toch bij coldplay. Heeft iemand al eens tickets gekocht via ticketone.it? ze worden met expresspost bezorgd, dus ik neem aan dat het allemaal goed gaat maar toch.
En wat een goed album vind ik het na 3 dagen luisteren al! vooral viva la vida is meesterlijk, maar ook lovers in japan is goed. Het voelt vooral heel energiek, krijg zo een enorme zin om naar dat concert te gaan elke keer dat ik de cd op heb staan!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |