abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59231308
Ze zullen wel aan hun exclusiviteit werken, ze zijn aardig groot geworden, verdriedubbeld de laatste 4 jaar??

En met dit fantastische nieuwe album hebben ze daar recht toe.
pi_59232232
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:02 schreef Damzkieee het volgende:
Tussen de ticketperikelen door:
Op www.uitzendinggemist.nl staat het concert(je) dat gisterenavond werd uigezonden op NL3. Klinkt verdomd goed
Ik kan hem niet vinden....

Ik heb zojuist even Viva la Vida geluisterd en ik moest zeggen, echt een groeialbum. En waar groeialbums en goede albums vaak niet samen gaan, des te meer het hier het geval is! Echt een geweldig album.

Jammer dat ik geen kaarten heb voor het concert. Het concert van drie jaar terug heb ik gelukkig niet hoeven missen, al was dat niet een echte hoogvlieger.
pi_59235951
Kaartjes in nederland zijn niet gelukt. Maar we hebben wel kaartjes voor koln
  maandag 9 juni 2008 @ 09:09:28 #229
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_59238848
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Na 3 weken wachten, heb je wel de bovengrens bereikt. Ik zou nog even wachten.
Toch verkocht, met een vreemd gevoel. Ondanks dat ik het bedrag niet zelf gevraagd heb maar dat er gewoon op geboden is. We hadden op 2 paarden gegokt (2 verschillende verkooppunten) en 2x mazzel. Kaarten van donderdag zijn verkocht omdat vrijdag beter uitkomt...
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 9 juni 2008 @ 09:12:21 #230
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_59238887
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:11 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ik kan hem niet vinden....
Hmmm...zouden ze hem verwijderd hebben? Hij stond op de beginpagina.

Ik ben trouwens erg tevreden over het album
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 9 juni 2008 @ 10:33:15 #231
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_59240745
3 oktober, staan!

Ik was om 7:15 bij de FRS, er waren alleen 2 meiden voor me die er al om 5:30 waren. Rond 9:30 lijstje opgemaakt van wie wat wilde. Eerst leek het er na 2 minuten al op dat ik al geen (sta) kaarten meer zou kunnen krijgen , maar toen kreeg een meisje van haar vriend een sms dat er een extra concert kwam . Dus die gast van de FRS (topper ) als een gek kaarten voor 3 oktober uitdraaien.

En oh ja, nummer 8 in de rij hoefde helemaal geen kaarten voor Coldplay, maar kwam vroeg een cd'tje kopen omdat ie een trein moest halen Zelf heb ik tijdens het wachten voor een tientje de live cd met dvd uit 2003 gekocht, kan ik me alvast gaan verlekkeren voor het concert

[ Bericht 0% gewijzigd door Sequencial op 09-06-2008 12:00:05 ]
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_59241765
Ik heb het album in zijn geheel nu al paar keer gehoord en ik vind het album bijna geen zwakheden vertonen.

En dat is knap dat bijna elke track mij weet te boeien. Dat kon X&Y niet met mij doen.

Het album krijgt van mij een 4/5 als ik hem zou moeten beoordelen
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_59245203
Ik heb de verleiding niet kunnen weerstaan en inmiddels het hele album een paar keer gehoord. Ik weet nog steeds niet goed wat ik ervan moet vinden. Dat het heel anders klinkt dan de drie vorige cd's, is een feit. Wie vond dat X&Y anders klonk dan Parachutes en Rush, gaat zijn mening herzien na het horen van Viva...

Ik kan nog niet echt tot een oordeel komen; ik moet het album eerst vaker horen. Slecht is het zeker niet, goede momenten zijn ruimschoots aanwezig. Maar ik moet even wennen.
pi_59248354
Had eerst niet zo gek veel zin om weer 50 euro te betalen voor een kaartje, maar na de nieuwe cd inmiddels veelvuldig gehoord te hebben, ben ik toch maar vroeg bij het postkantoor gaan staan

Tevergeefs, ik was niet eens close bij een kaartje. Inmiddels toch een zitplaats gefixed voor 2 Oktober
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
pi_59249946
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb de verleiding niet kunnen weerstaan en inmiddels het hele album een paar keer gehoord. Ik weet nog steeds niet goed wat ik ervan moet vinden. Dat het heel anders klinkt dan de drie vorige cd's, is een feit. Wie vond dat X&Y anders klonk dan Parachutes en Rush, gaat zijn mening herzien na het horen van Viva...

Ik kan nog niet echt tot een oordeel komen; ik moet het album eerst vaker horen. Slecht is het zeker niet, goede momenten zijn ruimschoots aanwezig. Maar ik moet even wennen.
Had ik ook. Maar vind het nu een puike plaat
  maandag 9 juni 2008 @ 16:53:39 #236
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_59250938
Iemand heeft het optreden op Google Video gezet. Enjoy...

Coldplay Secret Gig @ Paradiso, Amsterdam
  maandag 9 juni 2008 @ 17:45:33 #237
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_59252266
Het is werkelijk een heel bijzonder album door mijn oren. Ik ben er bijna zuinig mee ze niet te vaak te horen voor het geval gewenning gaat ontstaan, wat bij mij vrijwel altijd gebeurt.
Ik vind 42 een parel, wat een track is dat. Puur drama in het begin en dan zo majeur openbreken. Dat rockt echt de pan uit op het moment Chris Martin zingt: "You thought you might be a ghost..".
De rest heb ik nog niet bijster veel gehoord op uiteraard VH en VLV na. Ook de sluiter Death And All His Friends al iets vaker gehoord. Pracht van een nummer, ook weer rustig in het begin (rillingen) en dan de outburst.

Niet zozeer vind ik het 'compleet wat anders' . Ik hoor zeker gewoon Coldplay, zoals ik ze ook hoorde in de eerdere albums. Een verschil vind ik wel dat deze laatste zoveel variatie heeft en werkelijk heel kleurrijk klinkt.
Every Not Is Truething
  maandag 9 juni 2008 @ 19:02:34 #238
134538 chansadres
Black & White
pi_59254145
Ik vind het juist heel erg Brian Eno. En dan vooral zijn werk met The Passengers (een project met U2 inderdaad...)
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_59254741
Net het album eens even geluisterd. En het ligt toch best lekker in het gehoor. Beter dan ik had verwacht.
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_59263528
Ik heb hem net binnen. Morgenvroeg op de fiets even goed luisteren.
pi_59266424
Fan oog in oog met Coldplay’s Chris Martin
Door NICO HEEMELAAR

DEN HAAG - Het zal je maar gebeuren: fiets je als Haagse Coldplay-fan langs het Centraal Station en zie je daar zomaar zanger Chris Martin zitten.

Mario Moens met zijn idool Chris Martin.
Het overkwam Mario Moens afgelopen vrijdag op weg van werk naar huis.

„Ik reed langs het station en zag een man op een bankje zitten, gekleed in een koningspak en met een hoed op,’’ zegt de 20-jarige thuiszorgmedewerker. „Ik dacht dat het een straatartiest was, reed voorbij en keek nog een keer om totdat ik hem herkende. Ik vroeg ‘ben jij Chris Martin?’ en hij zei ‘ja’. Hij was heel vriendelijk, we hebben tien minuten met elkaar gesproken.’’

Chris Martin was op het plein voor het station neergestreken voor opnamen voor de videoclip van de nieuwe Coldplay-single. Deze staat op de nieuwe cd van de band die op 16 juni verschijnt. Moens: „Ik heb niet eens gevraagd waarom hij Den Haag had uitgekozen voor de video. Hij had een schilderij in handen met daarop de hoesafbeelding van de nieuwe cd. We hebben over muziek gesproken. Hij zag dat ik een polsbandje van Pinkpop droeg en vroeg mij hoe ik het had gevonden.’’

Het bezoek van Chris Martin aan Den Haag was onaangekondigd. Bij de ontmoeting zal het voorlopig blijven, want omdat Moens afgelopen weekeinde een uitstapje met zijn volleybalteam in de Ardennen had, kon hij geen concertkaartjes kopen voor zijn idolen. Begin oktober geeft Coldplay drie (uitverkochte) concerten in Ahoy. De foto dient als bewijs dat hij Chris Martin écht heeft ontmoet.

--------------------

ze filmen de videoclip van viva la vida in den haag en in scheveningen!
HOLY FUCK!
De enige echte.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 09:22:03 #242
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59269912
* nu luistert
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_59274029
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 00:20 schreef Rnie het volgende:
Begin oktober geeft Coldplay drie (uitverkochte) concerten in Ahoy.
Heb ik (weer) iets gemist ?
pi_59274054
Het waren er toch 2?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:44:34 #245
20330 knuppelhout
ouwe dibbes
pi_59276199
bagger, via internet kwam ik er niet doorheen voor kaartjes, en vrienden hebben het bij ahoy geprobeerd, ook niet gelukt. Dus toen dacht ik: in september heb ik vakantie. Waarom gaan we niet naar bologna? italie was toch al het plan, dus ik sta 29 sep lekker toch bij coldplay. Heeft iemand al eens tickets gekocht via ticketone.it? ze worden met expresspost bezorgd, dus ik neem aan dat het allemaal goed gaat maar toch.
En wat een goed album vind ik het na 3 dagen luisteren al! vooral viva la vida is meesterlijk, maar ook lovers in japan is goed. Het voelt vooral heel energiek, krijg zo een enorme zin om naar dat concert te gaan elke keer dat ik de cd op heb staan!
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_59279109
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 00:20 schreef Rnie het volgende:
Fan oog in oog met Coldplay’s Chris Martin
Wat ontzettend vet zeg Het zou je maar overkomen!

Dit is dus de clip die door Anton Corbijn, wordt gemaakt. Als het net zoiets moois opleverd als Talk mogen we ons gelukkig prijzen. Leuk dat ze hem in Nederland filmen

[ Bericht 0% gewijzigd door Jeeh op 10-06-2008 19:00:57 ]
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
pi_59279966
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:38 schreef Jeeh het volgende:

[..]

Wat ontzettend vet zeg Het zou je maar overkomen!

Dit is dus de clip die door Anton Corbij, wordt gemaakt. Als het net zoiets moois opleverd als Talk mogen we ons gelukkig prijzen. Leuk dat ze hem in Nederland filmen
Yep, waarschijnlijk wel.
quote:
Coldplay werkt samen met Anton Corbijn
Uitgegeven: 9 juni 2008 13:19

AMSTERDAM - Coldplay heeft voor de opnames van hun nieuwste videoclip de hulp ingeroepen van de Nederlandse popfotograaf en filmmaker Anton Corbijn.

Het Britse tabloid The Sun maakt eerder bekend dat de video opgenomen zal worden op een Nederlands strand, maar dit is vooralsnog niet bevestigd. Ook is nog niet duidelijk bij welke track afkomstig van het nieuwe album Viva La Vida or Death And All His Friends de video zal horen.

Oor

Corbijn begon zijn carrière ruim vijfendertig jaar geleden en was aanvankelijk fotograaf voor het muziektijdschrift Oor. Inmiddels heeft hij voor tal van bands - waaronder Nirvana, Depeche Mode en U2 - albumcovers, videoclips en ander grafisch werk verzorgd.

Het is niet de eerste keer dat Coldplay en Corbijn samenwerken. In 2005 maakte de Nederlandse kunstenaar al de clip bij het nummer 'Talk'.

(c) Marit Duin
http://www.nu.nl/news.jsp?n=1604810&c=2101&rss
pi_59280624
Voor de liefhebber in deze regio:
quote:
Velvet verkoopt nieuwe cd Coldplay vanaf middernacht

DORDRECHT - Fans van Coldplay die niet kunnen wachten tot vrijdag op het nieuwe album van de Britse band, kunnen de cd donderdagnacht vanaf middernacht al aanschaffen bij Velvet aan de Vriesestraat in Dordrecht. De platenzaak opent speciaal voor deze grote release de winkel om middernacht.
Het is voor het eerst dat Velvet ’s nachts open gaat, zegt eigenaar Peter Paul van der Hout. ,,Ik heb dus geen enkel idee hoeveel mensen ik kan verwachten. Als er tien komen, is het al leuk, maar wie weet staan er straks wel honderd man te dringen.’’

Van der Hout heeft bij platenmaatschappij EMI speciaal toestemming gevraagd om de cd te mogen verkopen. ,,Daar zijn ze nooit zo happig op. Normaal zou ik het album pas vrijdag in huis krijgen, maar dit keer krijg ik het donderdagmiddag al. Ik heb een document moeten ondertekenen dat ik donderdag na middernacht pas ga verkopen en daar houd ik me natuurlijk aan,’’ zegt de platenman.

Kopers krijgen bij hun aanschaf een litho van de nieuwe albumhoes. ,,We willen ons onderscheiden met iets aparts, want deze cd is een paar uur later overal te koop.’’
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_59282519
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 13:44 schreef knuppelhout het volgende:
bagger, via internet kwam ik er niet doorheen voor kaartjes, en vrienden hebben het bij ahoy geprobeerd, ook niet gelukt. Dus toen dacht ik: in september heb ik vakantie. Waarom gaan we niet naar bologna? italie was toch al het plan, dus ik sta 29 sep lekker toch bij coldplay. Heeft iemand al eens tickets gekocht via ticketone.it? ze worden met expresspost bezorgd, dus ik neem aan dat het allemaal goed gaat maar toch.
En wat een goed album vind ik het na 3 dagen luisteren al! vooral viva la vida is meesterlijk, maar ook lovers in japan is goed. Het voelt vooral heel energiek, krijg zo een enorme zin om naar dat concert te gaan elke keer dat ik de cd op heb staan!

Ik heb een paar jaar geleden kaartjes gekocht via ticketone.it voor een concert in Rome.
Ging helemaal goed! Ik had er weinig vertrouwen in met die Italianen maar na een dag of 4 waren de kaarten er al!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:56:07 #250
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59282790
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 09:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
* nu luistert
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')