Zit hier het beroemde groepje waar je mee sport?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
wel even de OP aanpassen, luie taas
get your ass over here! Over 35 minuten moet je bij het sportcentrum zijn![]()
Ahh ik had wat verhalen gehoordquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Voor zover ik een groepje benEr is er nog 1 bij, maar dies niet op Fok! (lutser
)
Maar beroemd?
oh jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
ja, privébus zeker
ff tandjes poetsen en ik spring op de fiets
Ik moet me ook maar eens gaan inschrijvenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:06 schreef FlashingLights het volgende:
Brief voor herinschrijving weer binnen en ik zie dat de RU me weer 1565 euro lichter wil maken.
dank!quote:
Ja maar dan krijg je toch wel al vast de papieren? en kan je alles meteen opsturen als je het hebt, toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou daarmee even wachten tot na je statistiek.
Je hebt namelijk een papier van de onderwijscommissie nodig waarin staat dat je de toets gehaald hebt om je inschrijving compleet te maken...
dan maar weer naar het meettopicquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee![]()
En nu genoeg met de spam moblo anders wordt iemand boos op omdat we niet normaal doen![]()
nope..quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je toch wel al vast de papieren? en kan je alles meteen opsturen als je het hebt, toch?
Zal dan eens naar dat aanvragen kijkenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nope..
het setje moet compleet zijn, anders gaan ze grandioos zeiken bij de administratie.
ik had een betaalbewijs van de HAN nodig, omdat je twee onderwijsinstellingen tegelijk mag hebben, mits betaalbewijs, en dat was niet goed volgens hun, heel geblaat. Uiteindelijk hebben ze het toegestaan, maar ze wilden me eerst NIET inschrijven omdat het pakket niet compleet was.
Je kunt al wel het pakket aanvragen bij de studentenadministratie, maar inleveren pas op het moment dat je bewijs van toelating hebtze nemen het alleen compleet in behandeling.
(had nog gevraagd: kan dat 'goede' bewijs dan later? En dat jullie alv.... NEE!!!kreeg ik te horen
maar toen ze even gebeld had, werd besloten dat ze 't wel aan mocht nemen. Heb gelukkig een eerlijk en vriendelij gezicht
)
Wat voor statistiektoets moet je doen dan? Is dat alleen als je eerst HBO hebt gedaan? Want mijn huisgenootje is van HBO-V naar pedagogiek gegaan, ik kan het haar wel eens vragen als je wilquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zal dan eens naar dat aanvragen kijken![]()
Heb me wel weer ingeschreven bij de HAN voor het geval dat
Ja volgens mij moet iedereen dat die van het HBO komtquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:00 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Wat voor statistiektoets moet je doen dan? Is dat alleen als je eerst HBO hebt gedaan? Want mijn huisgenootje is van HBO-V naar pedagogiek gegaan, ik kan het haar wel eens vragen als je wil.
Ik wist niet dat FNWI studenten genegeerd worden ...quote:Afgelopen dinsdag werden de uitslagen van de verkiezingen voor de studentmedezeggenschap bekend gemaakt. FNWI zat met een opkomstpercentage van 40% ruim boven het RU gemiddelde van 26,1%. Hiermee hebben wij een duidelijk signaal gegeven; FNWI studenten zijn betrokken en kunnen niet genegeerd worden!
Maar eamon wie is volgens jou nu de slechtste docent die je tegengekomen bent op de RU? Een vraag om je post niet voor niets te laten zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als je het posten van een youtube-link zo wilt noemen: kennelijk
Shmmm ... waar was de opbouwende kritiek dan. Ik zelf ik vindt elke docent super, de kennis de kunde het inzicht.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:54 schreef IrishBastard het volgende:
As if i careMisschien doet ie iets met de opbouwende kritiek
Vierdejaars pedagogiek die derdejaars vakken volgt.quote:
Verder nog niets spannendsquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vierdejaars pedagogiek die derdejaars vakken volgt.
Wat wil je weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |