Nee,? Het is juist zo'n interessant onderwerp...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:56 schreef RayMania het volgende:
Die embryoselectiediscussie gaat ook echt nérgens over. Mên.
Jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:56 schreef RayMania het volgende:
Die embryoselectiediscussie gaat ook echt nérgens over. Mên.
Dat zeker, van mij mogen ze het invoeren. Maar ik bedoel het spoeddebat wat nu zo vermoeiend verloopt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee,? Het is juist zo'n interessant onderwerp...
PvdA is er toch wel helder over?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. PVDA en CU blijven in het vagevuur. SGP is tegen. CDA heeft geen mening. De rest is voor die brief.
Als ik een lapo doe dan open ik ook meestal direct een nieuwe.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:57 schreef SCH het volgende:
Ik probeerde er ook weer eens 1 te openen maar ik geloof dat alleen borisz het mag doen ofzo?
Ik wil een japo doen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik een lapo doe dan open ik ook meestal direct een nieuwe.
Ik sluit gewoon de laatst geopende. Ja, dat borisz zo snel is kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:58 schreef SCH het volgende:
Het is wel jammer Ray, vroeger was het wel leuk nog eens een Hools te openen, maakte ik daar werk van en zo - nu doet alleen die opgeschoten puber het nog. Maar ja, zal wel de nieuwe lijn zijn.
Ik ga geen golfer worden hoor maar dat soort dingen maakt het wel minder leuk.
Mwah die Arib van de PVDA zegt niks zinnigs in het debat. Zelfs Agema roept iets zinnigs.quote:
Het is ook niet een verwijt aan jou maar aan borisz en jij bent zijn baasquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik sluit gewoon de laatst geopende. Ja, dat borisz zo snel is kan ik niks aan doen.
Maar die had borisz ook al vol gemaaktquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Geef het anders even aan in de oude dat je de nieuwe regelt, easy.
ajoh deze brilliante tt had je toch niet kunnen overtreffen...quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is ook niet een verwijt aan jou maar aan borisz en jij bent zijn baas
Alles met worsten is ok, dat is dan ook wel weer zoquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
ajoh deze brilliante tt had je toch niet kunnen overtreffen...
Wie ben jij?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:55 schreef Jortvdheide het volgende:
Mooi, ben je ook van dat luxe probleem af.
Ik heb de pubertijd nog niet bereikt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben jij geen opgeschoten puber, SCH?
Precies, je bent zelfs nog kaal.quote:
Nee, ben uitgeschoten met de grasmaaiertquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je hebt geen haar meer rond je voeten?
Dat is om de italianen te misleiden...quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:03 schreef SCH het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/EKNieuws(...)jesTrainingsveld.htm
trekkebenend
Hij traint vanavond al weer mee. Mug-olifant verhaal.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is om de italianen te misleiden...
Komkommer tijd is al begonnenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij traint vanavond al weer mee. Mug-olifant verhaal.
Is je eierschaal weer te krap SCH?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:56 schreef SCH het volgende:
Typisch geval van Ajacied met pijntje
Nee, ik ben besnedenquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is je eierschaal weer te krap SCH?
details graagquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:50 schreef SCH het volgende:
Ik heb weer eens kritiek op de GKL gehad dus zal er binnenkort wel afliggen. Ik wens jullie alvast een heel fijn EK
Oh ja, waar is de zon???
Kan ik je al feliciteren met je nieuwe baan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kan gewoon niet anders dan Nederland invullen als EK-winnaar in de pools.
Mwa ook niet helemaal mijn metalding hoor.quote:
Poll: Hoe vaak ben jij geRickrolled?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:39 schreef borisz het volgende:
Rickroll
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:39 schreef borisz het volgende:
Ray hij is fijn.
Grappenbreker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie geen chips/bitterballen/kipkluifjes ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:45 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Wesley Sneijder dan maar.
De ideale opstelling voor het EK is bepaald, hoorde ik zojuist:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook niks van meegekregen eerlijkgezegd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:38 schreef Suijk het volgende:
GeRickrolled?
Die is de vrouw aan het halen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:43 schreef Ole het volgende:
[..]
ik zie geen chips/bitterballen/kipkluifjes ?
ach natuurlijk!quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Poll: Hoe vaak ben jij geRickrolled?Niet! 0 -5 keer. 5 - 10 keer. 10 - 25 keer. Meer dan 25 keer.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
wooowquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:32 schreef rubbereend het volgende:die line up van Glastonbury
http://www.glastonburyfestivals.co.uk/performance.aspx?id=2179
wtf... ehhh... wanneer gaan we?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:32 schreef rubbereend het volgende:die line up van Glastonbury
http://www.glastonburyfestivals.co.uk/performance.aspx?id=2179
Ja enquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
De site geeft aan between Friday 27th and Sunday 29th of June, 2008, maar 25 juli is een vrijdag
kuchquote:
ik moet daar echt nog een keertje heen, 170.000 bezoekersquote:
Was het wat ? Ik heb naar Nederland 2 gekeken over de Olympische volleyballers in 96.quote:
ja was leuk, leuke filmpjes. Johan vertelt ook laardige dingen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het wat ? Ik heb naar Nederland 2 gekeken over de Olympische volleyballers in 96.
Veel plezier kerel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo. Tentamen zit erop. Zo maar eens de spullen pakken voor een weekendje Swiss met gratis drank.
Ook alweer 12 jaar geleden...quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het wat ? Ik heb naar Nederland 2 gekeken over de Olympische volleyballers in 96.
Dat heb je al gezegd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Merci! Zal ik het nog even afmaken met dat de drank op de feestjes gratis is?
Ach ja, in Nederland heb je ook nog altijd een tegoed van 10 krattenquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Merci! Zal ik het nog even afmaken met dat de drank op de feestjes gratis is?
Dank u! Publiek geheim he!quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef rubbereend het volgende:
veel plezier BSdaarna maken ze je blauw?
linkjequote:Op donderdag 5 juni 2008 22:28 schreef RayMania het volgende:
Ik zag Peri al in mooie outfits over het forum zwerven, BS.
Wat is jouw outfit?.
staat haar goedquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:57 schreef dndiek het volgende:
[EK '08] [prijsvraag] Show hier je EK support!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
als je die kratjes eens zou brengen kan je er achter komen.
die van Vaduz heb ik iig gelezen en die van jou volgens mij ookquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:21 schreef tong80 het volgende:
Vaduz we zouden toch in de sportweek komen
?? scan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die van Vaduz heb ik iig gelezen en die van jou volgens mij ook
geen idee, ik zal na het weekend eens de stapel doorspittenquote:
Viel er bij jou ook zo'n lang stuk weg? Hier was 20 minuten het beeld weg en ging het geluid gewoon door. Zo is dat voor een blinde dus.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee geen last van gehadquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Viel er bij jou ook zo'n lang stuk weg? Hier was 20 minuten het beeld weg en ging het geluid gewoon door. Zo is dat voor een blinde dus.
Nou wat gek joh, want de andere zenders deden het goed, teletekst deed het ook op 2 maar er was gewoon 20 minuten zwart beeld. Mooie docu trouwens, al heb ik gezapt met de telefilm op 3 want die was briljant. Nick was Lingo oefenen met vriend, want 17 juni de opnamesquote:
En geen seconde je muil gehoudenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:39 schreef SCH het volgende:
Ik heb Lucille gespeeld.
De hele avond op 1 been gestaan
ik ga ook slapenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:59 schreef dndiek het volgende:
Slapen
Morgen half dagje werken en dan een weekendje weg
die van digger is gemeenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:31 schreef tong80 het volgende:
Misschien iets voor Ray of de andere fokkers als je niks te doen hebt
Het EK-dilemma topic.
Hij vraagt eromquote:
Ik ken dat boek niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 02:04 schreef PogueMahone het volgende:
Zeg tong, is dat boek over die volleyballers nog een aanrader, of zijn de smeuigste details vanavond al langs gekomen?
Ja raar is dat. Hij kwam destijds net kijken trouwensquote:Op vrijdag 6 juni 2008 02:13 schreef PogueMahone het volgende:
Arme Guido. Kan nog steeds niet genieten van zn goud. Daar doe je het dan voor.
Oja, dat moet ik ook even terugkijkenquote:
Gullit als Speler wordt altijd genoemd alsquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb even iets waar ik over zat na te denken. Waarom wordt Gullit zo weinig genoemd als een van de beste nederlandse voetballers. Hij was bij Milan de grote man. Wordt hij onderschat, of werd hij overschat? Of heeft zijn Chelsea periode en zijn trainersschap meegeholpen aan de afbraak van een legende?
De Japanners komen ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:31 schreef sjimz het volgende:
Vandaag weer de mooiste werkdag van het jaar
Nee ik heb vandaag Dreamnight at Artis.quote:
Okquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee ik heb vandaag Dreamnight at Artis.
Dan mogen wij met sirenes aan kinderen die ernstig ziek zijn uit ziekenhuizen in Nederland ophalen en ze naar Artis vervoeren zodat ze daar een paar uur lekker kunnen rondbanjeren en even hun ziekte kunnen vergeten.
Cool.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee ik heb vandaag Dreamnight at Artis.
Dan mogen wij met sirenes aan kinderen die ernstig ziek zijn uit ziekenhuizen in Nederland ophalen en ze naar Artis vervoeren zodat ze daar een paar uur lekker kunnen rondbanjeren en even hun ziekte kunnen vergeten.
Tijd zat dus.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:46 schreef RayMania het volgende:
Hmm, nog 24 uur om al die EK-poules en opstellingen in te vullen.
Man man, ik kan niet wachten. Ben al zes weken aan het voorspel bezig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:57 schreef Suijk het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik heb onwijs veel zin in dat EK.
Nounou...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:01 schreef Messenga het volgende:
De countdown staat zelfs in mn MSN.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef appelsientje het volgende:
Hey jullie moeten jullie wel ff aanmelden voor de subleage... is leuk.... denk ik
Dat is het mooie van een kat.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:34 schreef RayMania het volgende:
Ga ik naar beneden om het zonnescherm in te draaien, zit er gewoon een wildvreemde kat in de huiskamer op de bank te slapen!
Ik moet nog ontbijten manquote:
Ik ging even bier halen, net op het moment ze een Nederlandstalige versie van We are the Champions gaan spelenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:51 schreef Suijk het volgende:
Peter Beense op NL1!
Gewoon niet de muziek waar de doorsnee Hool van houdt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:55 schreef tha_dark het volgende:
Wat een dooddoener is die Uriah Heep toch
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:59 schreef Messenga het volgende:
Ik denk dat Bos Sidney Samson & Madskillz - Secret Life ook wel kan waarderen.
Daar is niks mis mee, maar ik ben ervaren genoeg om te weten dat muziek in de DJ's industrie nou eenmaal niet mijn ding is.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:05 schreef Messenga het volgende:
Hehehehe. Wat is er mis om eens te kijken of je deze muziek niet kan waarderen, Boske?
Ben net klaarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:46 schreef RayMania het volgende:
Hmm, nog 24 uur om al die EK-poules en opstellingen in te vullen.
Koop dan ook geen Hummertquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ben net klaar![]()
Lees even het beursnieuws, volgens mij kun je morgen beter gaan tanken, Olieprijs naar 139 dollar, is +11 dollar, grootste stijging op 1 dag.
Maandag zal de benzine en diesel wel flink duurder worden. Tanken kost me nu al 100 Euro de tank
Ach, ook geen verkeerde auto.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:26 schreef DIGGER het volgende:
Met een Hummer kun je dat bedrag bijna verdubbelen, denk ik, ik heb het gewoon over een Mazda 6.
Pure uitlokking.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:06 schreef Messenga het volgende:
http://711chan.org/h4ck/src/121267129225.png
PES.
Al thuis ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:58 schreef appelsientje het volgende:Ben nu aan 't oppassen bij vrienden...... maar 't is waarschijnlijk gezellig
want ze zijn al 2 uur te laat....
Bos houdt de barkruk vast en Bloes houdt tong vast, alle problemen opgelostquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:51 schreef Ole het volgende:
Ah mooi!
Kan hij dat wel met zijn twee linkerhanden of moeten we hulptroepen inschakelen?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:36 schreef RayMania het volgende:
Ja hoor, zal SCH weer eens niet zijn met een dooddoener van bijna vier uur.
Oeh!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:12 schreef shmoopy het volgende:
jorienvdherik gaat een tijdje weg, het is wel weer even mooi geweest.
True.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Spuit 11
Anders had je toch in elk random VBL topic hem gisteren zien posten
[EK] kan niet meer stuk. Thank God.quote:
jorien postte toch nooit in EK "uit principe". Maar in de livetopics had hij vast wel gepost.quote:
Nu hebben we Twi nogquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 04:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben twi en ik doe een jorienvdherik-imitatie.
Eindhovuh, Eindhovuh, Eindhovuh!
"Met dank aan Jorien voor deze kijktip"quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
jorien postte toch nooit in EK "uit principe". Maar in de livetopics had hij vast wel gepost.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:36 schreef VoreG het volgende:
Zojuist alles verhuisd vanuit Utrecht naar Hellevoet, m'n hele kamer leeg.
Gelukkig wel een afscheidscadeau'tje achtergelaten dat ook nog het nieuws haalt!
Waarom ga je van een mooie stad naar een kutdorpquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:36 schreef VoreG het volgende:
Zojuist alles verhuisd vanuit Utrecht naar Hellevoet, m'n hele kamer leeg.
Gelukkig wel een afscheidscadeau'tje achtergelaten dat ook nog het nieuws haalt!
Hellevoet is geen dorp!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ga je van een mooie stad naar een kutdorp
FLOW schijnt ook helemaal afgebrand te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
FLOW schijnt ook helemaal afgebrand te zijn.
Tijd voor jezelf he.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:13 schreef RayMania het volgende:
VBL is rustig, erg rustig. Best lekker eigenlijk.
wat heeft ze met voetbal??quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:16 schreef tong80 het volgende:
Die vreselijke Yvonne Jaspers in studio sportzomer
Weet jij hetquote:
Yvon is wel leuk vind ik, ik kijk overigens niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:16 schreef tong80 het volgende:
Die vreselijke Yvonne Jaspers in studio sportzomer
quote:
Steenworpje vanaf hier maar ik ben er nooit als er iets spannends gebeurtquote:
Ja ,was tof. Matige tegenstander, soort Oostenrijk. Maar ik was vooral in de tweede helft in vorm nadat ik voor de rust nog een paar keer op de lat schoot. Publiekswissel uiteraardquote:Op zondag 8 juni 2008 01:12 schreef tong80 het volgende:
Hoe was je afscheid SCH.
Heb je mooi geacteerd ?
Ole?quote:Op zondag 8 juni 2008 01:12 schreef tong80 het volgende:
Ik word trouwens al dagen gestalkd door een dronken fokster
Nee anders zou ik het hier niet postenquote:
Alleen via MSN een klein beetje.quote:
Ik heb al gezegd dat ik 130 kilo weeg.quote:
Tong en grapjesquote:
Vanaf 3 uur Nadal Federer.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:30 schreef SCH het volgende:
Nee da's waar, dom van me.
Morgen tennis, voetbal en masturberen. Wordt een topdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |