Nee,? Het is juist zo'n interessant onderwerp...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:56 schreef RayMania het volgende:
Die embryoselectiediscussie gaat ook echt nérgens over. Mên.
Jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:56 schreef RayMania het volgende:
Die embryoselectiediscussie gaat ook echt nérgens over. Mên.
Dat zeker, van mij mogen ze het invoeren. Maar ik bedoel het spoeddebat wat nu zo vermoeiend verloopt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee,? Het is juist zo'n interessant onderwerp...
PvdA is er toch wel helder over?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. PVDA en CU blijven in het vagevuur. SGP is tegen. CDA heeft geen mening. De rest is voor die brief.
Als ik een lapo doe dan open ik ook meestal direct een nieuwe.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:57 schreef SCH het volgende:
Ik probeerde er ook weer eens 1 te openen maar ik geloof dat alleen borisz het mag doen ofzo?
Ik wil een japo doen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik een lapo doe dan open ik ook meestal direct een nieuwe.
Ik sluit gewoon de laatst geopende. Ja, dat borisz zo snel is kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:58 schreef SCH het volgende:
Het is wel jammer Ray, vroeger was het wel leuk nog eens een Hools te openen, maakte ik daar werk van en zo - nu doet alleen die opgeschoten puber het nog. Maar ja, zal wel de nieuwe lijn zijn.
Ik ga geen golfer worden hoor maar dat soort dingen maakt het wel minder leuk.
Mwah die Arib van de PVDA zegt niks zinnigs in het debat. Zelfs Agema roept iets zinnigs.quote:
Het is ook niet een verwijt aan jou maar aan borisz en jij bent zijn baasquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik sluit gewoon de laatst geopende. Ja, dat borisz zo snel is kan ik niks aan doen.
Maar die had borisz ook al vol gemaaktquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Geef het anders even aan in de oude dat je de nieuwe regelt, easy.
ajoh deze brilliante tt had je toch niet kunnen overtreffen...quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is ook niet een verwijt aan jou maar aan borisz en jij bent zijn baas
Alles met worsten is ok, dat is dan ook wel weer zoquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
ajoh deze brilliante tt had je toch niet kunnen overtreffen...
Wie ben jij?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:55 schreef Jortvdheide het volgende:
Mooi, ben je ook van dat luxe probleem af.
Ik heb de pubertijd nog niet bereikt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben jij geen opgeschoten puber, SCH?
Precies, je bent zelfs nog kaal.quote:
Nee, ben uitgeschoten met de grasmaaiertquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je hebt geen haar meer rond je voeten?
Dat is om de italianen te misleiden...quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:03 schreef SCH het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/EKNieuws(...)jesTrainingsveld.htm
trekkebenend
Hij traint vanavond al weer mee. Mug-olifant verhaal.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is om de italianen te misleiden...
Komkommer tijd is al begonnenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij traint vanavond al weer mee. Mug-olifant verhaal.
Is je eierschaal weer te krap SCH?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:56 schreef SCH het volgende:
Typisch geval van Ajacied met pijntje
Nee, ik ben besnedenquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is je eierschaal weer te krap SCH?
details graagquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:50 schreef SCH het volgende:
Ik heb weer eens kritiek op de GKL gehad dus zal er binnenkort wel afliggen. Ik wens jullie alvast een heel fijn EK
Oh ja, waar is de zon???
Kan ik je al feliciteren met je nieuwe baan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kan gewoon niet anders dan Nederland invullen als EK-winnaar in de pools.
Mwa ook niet helemaal mijn metalding hoor.quote:
Poll: Hoe vaak ben jij geRickrolled?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:39 schreef borisz het volgende:
Rickroll
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:39 schreef borisz het volgende:
Ray hij is fijn.
Grappenbreker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie geen chips/bitterballen/kipkluifjes ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:45 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Wesley Sneijder dan maar.
De ideale opstelling voor het EK is bepaald, hoorde ik zojuist:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook niks van meegekregen eerlijkgezegd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:38 schreef Suijk het volgende:
GeRickrolled?
Die is de vrouw aan het halen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:43 schreef Ole het volgende:
[..]
ik zie geen chips/bitterballen/kipkluifjes ?
ach natuurlijk!quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Poll: Hoe vaak ben jij geRickrolled?Niet! 0 -5 keer. 5 - 10 keer. 10 - 25 keer. Meer dan 25 keer.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
wooowquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:32 schreef rubbereend het volgende:die line up van Glastonbury
http://www.glastonburyfestivals.co.uk/performance.aspx?id=2179
wtf... ehhh... wanneer gaan we?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:32 schreef rubbereend het volgende:die line up van Glastonbury
http://www.glastonburyfestivals.co.uk/performance.aspx?id=2179
Ja enquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
De site geeft aan between Friday 27th and Sunday 29th of June, 2008, maar 25 juli is een vrijdag
kuchquote:
ik moet daar echt nog een keertje heen, 170.000 bezoekersquote:
Was het wat ? Ik heb naar Nederland 2 gekeken over de Olympische volleyballers in 96.quote:
ja was leuk, leuke filmpjes. Johan vertelt ook laardige dingen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het wat ? Ik heb naar Nederland 2 gekeken over de Olympische volleyballers in 96.
Veel plezier kerel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo. Tentamen zit erop. Zo maar eens de spullen pakken voor een weekendje Swiss met gratis drank.
Ook alweer 12 jaar geleden...quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het wat ? Ik heb naar Nederland 2 gekeken over de Olympische volleyballers in 96.
Dat heb je al gezegd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Merci! Zal ik het nog even afmaken met dat de drank op de feestjes gratis is?
Ach ja, in Nederland heb je ook nog altijd een tegoed van 10 krattenquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Merci! Zal ik het nog even afmaken met dat de drank op de feestjes gratis is?
Dank u! Publiek geheim he!quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef rubbereend het volgende:
veel plezier BSdaarna maken ze je blauw?
linkjequote:Op donderdag 5 juni 2008 22:28 schreef RayMania het volgende:
Ik zag Peri al in mooie outfits over het forum zwerven, BS.
Wat is jouw outfit?.
staat haar goedquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:57 schreef dndiek het volgende:
[EK '08] [prijsvraag] Show hier je EK support!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
als je die kratjes eens zou brengen kan je er achter komen.
die van Vaduz heb ik iig gelezen en die van jou volgens mij ookquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:21 schreef tong80 het volgende:
Vaduz we zouden toch in de sportweek komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |