Je geeft gewoon een X-box wegquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:20 schreef Yesse het volgende:![]()
Ik ben wat mailtjes aan het versturen naar promotionele bedrijven, om te kijken of hun wel wat kunnen vinden. Soms hebben ze zomaar eens een idee.
quote:
en die dan na een paar maanden... weer terug naar microsoft sturenquote:
Bedrijf heeft een X in zn naam en bouwt dat dan weer uit en is nu helemaal huisstijl geworden enzo...quote:
nee ok.. ik ben ook meer de technische nerd inderdaad, dus vandaar dat ik er wat dieper in. Ik heb wel wat dingen als usability meegenomen enzo, maar heb totaal niet naar zoekmachineoptimalisaite ofzo gekeken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
Maar ik doe niet echt onderzoek naar API´s en Mash Ups hoor, hoewel ik hier bij mijn vorige stage wel mee te maken heb gehad en het ook interessant vind. Mijn hoofddoel is een website optimaliseren voor zoekmachines en bezoekers, en naar mijn mening horen daar ook een aantal API´s bij waarvan een interactieve kaart misschien wel het belangrijkste is. Iets van een interactieve kalender wil ik ook wel, maar weet niet precies hoe we dit moeten realiseren.
Mijn ding is dus veeeel algemener denk ik, terwijl jij wat dieper in de materie op gaat? Ik zal morgen even vragen naar die website aan mijn collega, kan het zelf niet zo gauw vinden. Ik geloof dat er op de site zelf nog niet zoveel staat maar het idee erachter vond ik wel interessant.
Sowieso is der Spiegel.
Ik weet niet wat voor soort bedrijf het is.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bedrijf heeft een X in zn naam en bouwt dat dan weer uit en is nu helemaal huisstijl geworden enzo...
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor soort bedrijf het is.
Misschien is dit iets
Wat zijn het?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:35 schreef Yesse het volgende:
[..]Wel een leuke blog
Ik laat het gaan, heb 4 mailtjes verstuurd en ik kijk wel wat zij vinden
![]()
Deze móét ik hebben trouwens:
[ afbeelding ]
quote:
Ik vond deze ook wel leukquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:35 schreef Yesse het volgende:
[..]Wel een leuke blog
Ik laat het gaan, heb 4 mailtjes verstuurd en ik kijk wel wat zij vinden
![]()
Deze móét ik hebben trouwens:
[ afbeelding ]
Bubbeltjes folie met zichzelf herstellende luchtkussentjesquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vond deze ook wel leuk
[ afbeelding ]
Grappigquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vond deze ook wel leuk
[ afbeelding ]
Nou, dan niet hèquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Spullen om weg te geven (krukje, whiteboard etc.)
Die je de hele tijd opnieuw kunt 'poppen' ?quote:
En op den duur behoorlijk vervelendquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
Die je de hele tijd opnieuw kunt 'poppen' ?
Dat zou geniaal zijn
Ja, die kun je oneindig poppenquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die je de hele tijd opnieuw kunt 'poppen' ?
Dat zou geniaal zijn
quote:
Ja in Nederland heb je volgens mij alleen op schiphol starbuck zittenquote:
Ik ben zo'n autist die zodra ik ergens zo'n vel bubblewrap zie liggen dat ik doorga tot ze allemaal geknalt zijn... dit is mijn heilige graal...quote:
Ik weet wel aan wiequote:Op donderdag 5 juni 2008 11:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, dan niet hè![]()
Geef ik ze wel aan iemand anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Ja, hier mogen er wel wat meer komen ja. Voordeel in Berlijn, je hoeft nooit ver te lopen voor goeie koffiequote:Op donderdag 5 juni 2008 11:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja in Nederland heb je volgens mij alleen op schiphol starbuck zitten![]()
In Berlijn om de 3 straten
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:47 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik weet wel aan wieMoment is overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog steeds geen vrijwillgers gemeld![]()
Het is ook nooit goed...quote:
Jij ook altijd met je opmerkingen Piles... Zo komt het nooit goed met jou!quote:
Ik heb je hint gemistquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:47 schreef Piles het volgende:
Niemand reageert op m'n hint![]()
En het is rustig hier![]()
Klopt ookquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je opmerkingen Piles... Zo komt het nooit goed met jou!
quote:
En die anderequote:Op donderdag 5 juni 2008 11:54 schreef PieterBas het volgende:
Oh die hint, je had vrijwilligers nodig.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:41 schreef Piles het volgende:
Nou, dan niet hè![]()
Geef ik ze wel aan iemand anders
ik zie dr niet bij staan waar je die dingen kan bestellenquote:
quote:1. Wednesday 2 January 2008 - 15:41 , ingestuurd door Luuk
Hallo,
is het mogelijk om een sample hiervan te ontvangen??
Groet,
Luuk Volleberg
2. Sunday 6 January 2008 - 20:14 , ingestuurd door Doc Logo +
Beste Luuk, dit product is nog niet te koop in Nederland. MvG
Die dat er geen broer in de buurt was.. die ook wel bekend staat als de man met de hamerquote:
tuurlijk komt het goed. Je moet altijd hoop houden!quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt het wel goed?
Hè, nu heb ik geen zin meer
Neehee, dat ik m'nquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die dat er geen broer in de buurt was.. die ook wel bekend staat als de man met de hamer
Tuurlijk, heb ik toch ook johquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:59 schreef Jipje het volgende:
tuurlijk komt het goed. Je moet altijd hoop houden!![]()
Vind het opzich niet erg, heb wel zin in een leuke middagquote:Sorry, ik zal je niet meer de zin ontnemen
http://www.kilian-nakamur(...)141.html?language=enquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik zie dr niet bij staan waar je die dingen kan bestellen
ah het commentaar:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
http://www.kilian-nakamur(...)141.html?language=en
Ik weet niet hoeveel je er voor over hebt
quote:Every 100 "pops" gives you a random sound including "door chime", "barking dog", "sexy voice", the eternal "fart" noise, and more! As an added bonus, among every 1000 pieces is a "puchi lucky" toy with a heart-shaped bubble.
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 5 juni 2008 12:05 schreef Jipje het volgende:
En daarna gesprek als het goed is.... *zenuwachtig wordt...*
quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje![]()
Maar het gaat nu toch ook prima, dus gaat vast helemaal goedkomen![]()
Was ff een half uurtje weg en had geen zin om terug te lezen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Neehee, dat ik m'nwel aan iemand anders geef
Let nou eens op![]()
Ja, als je met zo'n gezicht dat gesprek in gaat komt het niet goed natuurlijkquote:
Joohooquote:
Mogguh Pilsiequote:
Die vliegendequote:Op donderdag 5 juni 2008 12:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog niet overreden, als je dat bedoelt
een vliegende?quote:
Ja ja komt goed... Ik heb ook gewoon honger en dan wordt ik nog zenuwachtiger en de beste man is er ook nog niet dus ik zit me hier ook op te winden of hij nu eindelijk wel eens een keer komt opdagen, anders kan ik een eeuwigheid gaan wachten op dat gesprek. En daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, als je met zo'n gezicht dat gesprek in gaat komt het niet goed natuurlijk
Dus![]()
Zijn bekende zenuwen hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:16 schreef Jipje het volgende:
Nouja. Laat ook maar. Jullie horen het wel dalijk
Ja eentje achter de douane, en eentje bij het NS station volgens mij. Heb gisteren nog een lekkere frappucio gehad, heeeeeerlijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja in Nederland heb je volgens mij alleen op schiphol starbuck zitten![]()
Ja, dankjequote:
Kommopquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof ik nu onder de vliegen zit hier
Bedankt voor de goede indruk Bart![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kommop
+1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ja, weet ik veel wat ie bedoeltquote:
quote:Ohhhh, zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn jullie weer nieuwsgierig zegSmakelijkquote:Ben tenminste niet de enige die m niet snaptquote:Verder, vogels vliegen ook.![]()
Ik ga nu wel even lunchen.. Heb hongerquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:29 schreef Piles het volgende:
Geen lastige vragen verder
Iedereen aan het eten zeker
Hier draait het allemaal om usability haha. Hoewel dat zelfs voor een CE opleiding best wel technisch is. Zoekmachine marketing/zoekmachine optimalisatie ga ik best ver op in dat het best technisch wordt, de strategie dan, de implementatie laat ik aan de techhies overquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee ok.. ik ben ook meer de technische nerd inderdaad, dus vandaar dat ik er wat dieper in. Ik heb wel wat dingen als usability meegenomen enzo, maar heb totaal niet naar zoekmachineoptimalisaite ofzo gekeken.
Maar dat ik ook erg interessant.
Ik hoor het morgen dan wel. Toch stiekem wel benieuwd
Kreeg trouwens een mailtje dat ik voor morgen trouwens wat beeldmateriaal en een tekstje moet opleveren voor de eindexamengids
quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:44 schreef jna het volgende:
ik ben gewoon aan het werk
*hmm zo voelt het dus...*
quote:
i'm the life of the partyquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar daarom is het wel ongezellig hier
Als jij dat wilquote:
Post dat lekker in het 3FM-topicquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:56 schreef jna het volgende:
45, DO THE 45!!!!!!!!!!!*O*
Ik mag geen opmerking maken hèquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:58 schreef Yesse het volgende:
Mjah, dat heb je als je huisdieren tegen elkaar beginnen te praten![]()
sorry, ik zal voortaan ontopic blijven.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Als jij dat wil
[..]
Post dat lekker in het 3FM-topic![]()
Ontopic. Hierquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:00 schreef jna het volgende:
sorry, ik zal voortaan ontopic blijven.
quote:Ontopic:
Nog maar 4 uur
quote:
Neequote:
Dat komt welquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Serieuze reactie dan maar: dat wil ik ook![]()
[..]
Nee die heb ik vermoord en in een kist gestopt zodat hij ons niet meer zou lastigvallenquote:Iemand Cross al gesignaleerd
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee die heb ik vermoord en in een kist gestopt zodat hij ons niet meer zou lastigvallen![]()
Dat wel, maar de restquote:
Beter ernaast dan eropquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet tegenin gaan, straks lig je er naast
Heb ik ook doorgestreept, dat was mijn creatieve brein die er een zinnetje aan wilde plakken om het spannend te makenquote:
Doe voortaan gewoon die zweep, die werkt nog het bestequote:Op donderdag 5 juni 2008 13:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb ik ook doorgestreept, dat was mijn creatieve brein die er een zinnetje aan wilde plakken om het spannend te maken
Moet je het spoilerenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb ik ook doorgestreept, dat was mijn creatieve brein die er een zinnetje aan wilde plakken om het spannend te maken
Trance Traffic?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:12 schreef PieterBas het volgende:
Voor de Oranje fans..
Sneijder is geblesseerd met de training gestopt... las ik net op TT![]()
Mijn opleiding.. Communicatie en Multimedia Design komt er dicht bij in de buurt. Alleen vergt het nogal wat creativiteit en dat is toch ook wel redelijk belangrijk. Maar verder wel erg leuk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hier draait het allemaal om usability haha. Hoewel dat zelfs voor een CE opleiding best wel technisch is. Zoekmachine marketing/zoekmachine optimalisatie ga ik best ver op in dat het best technisch wordt, de strategie dan, de implementatie laat ik aan de techhies over. Ik zou wel graag een studie willen doen wat communicatie, marketing en een vleugje IT combineert, liefst met oog op het ontwikkelde web. Bestaat zoiets toevallig?
Maar jouw applicatie is toch alleen bedoeld voor apparaten, is SEM (SEO) dan wel van zo groot belang voor jullie, of gaan jullie het ook op een website aanbieden, die API bedoel ik dan. Snap je me nog?![]()
Jaja, ik laat het je morgen weten. Volgens mij stelt de site zelf nog niet veel voor.
Hoeft nog niks te zeggen. Kijk hoe de Cler eraf ging...quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:12 schreef PieterBas het volgende:
Voor de Oranje fans..
Teletekstquote:
Ojaquote:
Ik ben ook zo vaak trekkebenend van de baan gelopen.. ijs er op... en 20 minuten later stond ik weer hoog te springen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:16 schreef jna het volgende:
[..]
Hoeft nog niks te zeggen. Kijk hoe de Cler eraf ging...
Die deed de volgende dag alweer mee
Ik dacht dat het een grap wasquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OjaBen nog niet helemaal wakker blijkbaar
Als een halve tamme ging ie eraf met een zak ijs op z'n enorm dikke knie.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben ook zo vaak trekkebenend van de baan gelopen.. ijs er op... en 20 minuten later stond ik weer hoog te springen.![]()
Heb de Cler er niet af zien gaan.
Wat valt er niet aan te snappen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een grap was
Ik snapte m al niet
Lekker krassenquote:
Ik doe niet anders. Dan win je nog eens watquote:
Ik ben altijd serieusquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat de humor er van was, maar het serieus blijkbaar
Ik wou net zeggenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik doe niet anders. Dan win je nog eens wat
Schijnt tenminste, heb er nog niet veel van gemerkt
Ga nog ff wat doen, dan is het opeens tijdquote:
M'n edit was net op tijd zekerquote:
Grote mond, kleine hartje in dit gevalquote:
Laatste stukje, was te laat. Dus volgde het niet meerquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:26 schreef jna het volgende:
Iemand All-Stars gezien gister?
Je weet wat ze zeggen over jongens met kleine hartjes...quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Grote mond, kleine hartje in dit geval![]()
Nee, vertel?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:27 schreef jna het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over jongens met kleine hartjes...
Die kunnen het bloed niet zo goed rondpompen waardoor sommige lichaamsdelen geen bloed krijgen. Waarna ze langzaam afstervenquote:
Ik zou kunnen reageren, maar doe het lekker nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:31 schreef jna het volgende:
Die kunnen het bloed niet zo goed rondpompen waardoor sommige lichaamsdelen geen bloed krijgen. Waarna ze langzaam afsterven
Nouwja ik ook alleen het laatste stukje, maar k had hem al een keer eerder gezienquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:31 schreef Piles het volgende:
Iedereen heeft het gezien, en niemand heeft me gewaarschuwd![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:12 schreef PieterBas het volgende:
Voor de Oranje fans..
Eerst maar eens afwachten wat het is en hoe ernstig het is dus..quote:Sneijder blesseert zich tijdens training
Uitgegeven: 5 juni 2008 13:28
AMSTERDAM - Wesley Sneijder is op de tweede training van het Nederlands elftal op Zwitserse bodem geblesseerd geraakt. De middenvelder van Real Madrid verliet op de besloten training voortijdig het veld.
ANP
Volgens een KNVB-woordvoerder is er nog niets te melden over de aard en ernst van de blessure van Sneijder.
Het is ook niet bekend of Sneijder maandag hersteld is voor de eerste EK-wedstrijd tegen Italië.
De al langer geblesseerde Robin van Persie gaf woensdag aan te kunnen spelen tegen Italië, maar dat een hele wedstrijd er waarschijnlijk nog niet in zit. Voor de rest kan bondscoach Marco van Basten beschikken over een fitte selectie .
Ik!quote:
Ik ook, maar dat is al veel te lang geledenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:32 schreef Milou__ het volgende:
Nouwja ik ook alleen het laatste stukje, maar k had hem al een keer eerder gezien
We gaan douchenquote:
Ja elke dag volgens mijquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is al veel te lang geleden
Is het vanavond weer trouwens?
Oja, dat was hetquote:
vogeltje wat zing je vroegggggquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
We gaan douchenMet zn allen douchen
Maar we gingen toch douchen met zn allen? Douchen!
Hé ik was tweesie!!!!!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
We gaan douchenMet zn allen douchen
Maar we gingen toch douchen met zn allen? Douchen!
Hé ik was tweesie!!!!!
Doe ik niet, zie PI.quote:
Was niet haar keusquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet die jongen niet zo bederven
GTST
Nagelstyliste ofso toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wie ben ik
Margje![]()
Wat ben ik
<beroep>![]()
wat ben ik van jou
Mijn vrouw![]()
waarom ben ik je vrouw
omdat ik van je hou![]()
Wat zeg je?
OMDAT IK VAN ME HOU
Nee, volgens mij was het iets medischquote:
Net 5?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, wat zeg ik ook eigenlijk.
Ik kijk zovaak Net5
Dudequote:Op donderdag 5 juni 2008 13:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, wat zeg ik ook eigenlijk.
Ik kijk zovaak Net5
Iets met labaratoriumquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was het iets medisch
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel langs gezapt, en toen moest ik aan jou denken
Maar ben snel door gezapt
Costa? Je bedoelt het hoogtepunt van de neerlandse cinematografie?quote:
Oh.. wat is nederland 3/sportjournaalquote:
De co-assistentquote:[..]
Peking Express, Het Blok, De Co-assistent
Hoaxquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel langs gezapt, en toen moest ik aan jou denken
Maar ben snel door gezapt
Ik onthou nog wel eens watquote:
Lief doen tegen Milouquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:43 schreef HostiMeister het volgende:
Costa? Je bedoelt het hoogtepunt van de neerlandse cinematografie?
We kijken gewoon wat we leuk vindenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:44 schreef Yesse het volgende:
Oh.. wat is nederland 3/sportjournaalmannenzender zeker
Die ken ik dan allemaal weer nietquote:De co-assistentLost
House
Heroes
Nee, mn relatie-coach fluisterde het in, nou goedquote:
Ho, stop ho.. ken jij House, Lost en Heroes niet?quote:
Lostquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ho, stop ho.. ken jij House, Lost en Heroes niet?![]()
Dat zijn dé series. Vooral House![]()
![]()
Nou dan eis ik dat je nu een hoekje gaat opzoeken om je daar de tering te gaan schamen.quote:
Ik schaam me af en toe al genoeg hierquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:49 schreef HostiMeister het volgende:
Nou dan eis ik dat je nu een hoekje gaat opzoeken om je daar de tering te gaan schamen.
Kheb nieuwe schoenen schoenenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
House!
moet opeens denken aan de smurfen.. Laten we gaan housen!!!
Je bent te laatquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:50 schreef Piles het volgende:
Maar ik wil best eens kijken, maar dan snap ik het weer niet
De smurfen hebben laatst nog een versie gemaakt op Rood... alleen werd de titel vanzelfsprekend.. Blauwquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
House!
moet opeens denken aan de smurfen.. Laten we gaan housen!!!
Ja ook op de versie van Please dont stop the music.. en dan ging het.. Ja wij zijn de smurfenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De smurfen hebben laatst nog een versie gemaakt op Rood... alleen werd de titel vanzelfsprekend.. Blauw
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De smurfen hebben laatst nog een versie gemaakt op Rood... alleen werd de titel vanzelfsprekend.. Blauw
De smurfen zijn hipquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja ook op de versie van Please dont stop the music.. en dan ging het.. Ja wij zijn de smurfen
Ik moet er nog ergens een bandje van hebben. Vader Abraham en de Smurfen. Ooit voor 50 cent op de rommelmarkt gekochtquote:
Ik een CDquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet er nog ergens een bandje van hebben. Vader Abraham en de Smurfen. Ooit voor 50 cent op de rommelmarkt gekocht
En nu, ben er toen niet op gaan stampen
Je koopt een bandje van de smurfen voor een rapper?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet er nog ergens een bandje van hebben. Vader Abraham en de Smurfen. Ooit voor 50 cent op de rommelmarkt gekocht
Je weetquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je koopt een bandje van de smurfen voor een rapper?
Diequote:Op donderdag 5 juni 2008 13:56 schreef nicomart het volgende:
Je koopt een bandje van de smurfen voor een rapper?
Ik heb hem van LP opgenomen op bandjequote:Op donderdag 5 juni 2008 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
LPquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb hem van LP opgenomen op bandje
Ik had een LP van Bassie en Adriaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb hem van LP opgenomen op bandje
had daar laatst eens een geinig plaatje van gemaakt. Misschien wat hard, maar een foto van een neger met het syndroom van down en dan had ik er in ganster rap lettertype: 50proCENT bij gezetquote:
Meneer Cactusquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:58 schreef Yesse het volgende:
LPIk heb nog een LP met:
"De eeeeeeeeeerste rondeeeeeeeeee"
Ik heb een LP van Madonnaquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had een LP van Bassie en Adriaan
Maar die is verdwenen denk ik
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
had daar laatst eens een geinig plaatje van gemaakt. Misschien wat hard, maar een foto van een neger met het syndroom van down en dan had ik er in ganster rap lettertype: 50proCENT bij gezet
Precies!!!!!quote:
Dan heb ik heeeeel veel LP'squote:Op donderdag 5 juni 2008 14:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb een LP van MadonnaLa isla bonita
![]()
Nouwja eigenlijk is hij van me moeder
sorry, maar toen ik m verzon heb ik er een halve dag samen met wat vrienden echt dubbel over gelegenquote:
Heb er ook nog 1 van Wim Kan. Die man was echt goedquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:00 schreef Milou__ het volgende:
Ik heb een LP van MadonnaLa isla bonita
![]()
Die is al een stuk leuker dan die vorigequote:
Hipquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
LPIk heb nog een LP met:
"De eeeeeeeeeerste rondeeeeeeeeee"
Ik van Sukkie en Wikkie en Bert&Erniequote:Op donderdag 5 juni 2008 13:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had een LP van Bassie en Adriaan
Maar die is verdwenen denk ik
quote:
De kerstcd van Bert en Erniequote:Op donderdag 5 juni 2008 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik van Sukkie en Wikkie en Bert&Ernie
Joah, Bert & Ernie ookquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik van Sukkie en Wikkie en Bert&Ernie
Jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
De kerstcd van Bert en Ernie![]()
![]()
![]()
![]()
met; gele sneeuw
OMG. Het is misschien een beetje mal, maar ik ben een kerstbal.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Joah, Bert & Ernie ook
Sinterklaas en Kerst
"Ik ben een kerstbal"
Jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Joah, Bert & Ernie ook
Sinterklaas en Kerst
"Ik ben een kerstbal"
Als ik ze hoor kan ik ze nog wel meezingen denk ikquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
OMG. Het is misschien een beetje mal, maar ik ben een kerstbal.
Ik kon nog meezingenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik ze hoor kan ik ze nog wel meezingen denk ik
Misschien vanavond maar eens opzoek of ik ze nog heb
quote:
ZOMG!quote:
Je edittequote:
Jaaaaaaaaaaquote:
En terechtquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaa, k bedacht me dat ik dat smilie tekentje voor iemand anders moet bewaren
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
Smilie topic
"Je kijkt o zo zuur naar mijn haute couture, want me haute couture is o zo duur"
Ik vind de versie van Jelmer toch leuker:quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
Smilie topic
"Je kijkt o zo zuur naar mijn haute couture, want me haute couture is o zo duur"
Hahaquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind de versie van Jelmer toch leuker:
"Je kijkt zo mal naar mien overall, maar maar mien overall draag ik overal "
En dan Achterhoeks hèquote:
We houden gewoon van jouquote:
Kijkt daar uberhaupt wel iemand naarquote:
Achterhoeksquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:17 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan Achterhoeks hè
Wie zoekt m ff op op YouTube, kan niet hier. Anders post ik m vanavond
Mooi optijd Bart![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:16 schreef Piles het volgende:
Heb nu wel een vaag vermoeden![]()
Hetzelfde als wat ik bewaar voor iemand![]()
Kijk, daar is ze alquote:
*eens isquote:
Achterhoeksquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:17 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan Achterhoeks hè
Wie zoekt m ff op op YouTube, kan niet hier. Anders post ik m vanavond
Mooi optijd Bart![]()
Glij je nog niet van je stoel af?quote:
quote:
Puicke constateringquote:
OK. Maar geen irritante opmerkingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Den haags en friesquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Net als Rotterdams, Amsterdams en Utrechts
Niet als hij maar genoeg kwijltquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij is geen vrouw he? Hij plakt juist aan zn stoel
Rotterdamsquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Haagsquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:22 schreef Yesse het volgende:
OK. Maar geen irritante opmerkingen.Neeh, die grap is zo uitgemolkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomaar opeens?
Da is woar...quote:
Zeeuwsquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:24 schreef Piles het volgende:
En wanneer post iemand "Zeeuws"
Of moet ik weer wachten tot Luctor er is vanavond
Zeeuwsquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:24 schreef Piles het volgende:
En wanneer post iemand "Zeeuws"
Of moet ik weer wachten tot Luctor er is vanavond
Haagsquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Limburg en Brabants ook niet echt. Gronings dan weer wel
En Fries valt overal buiten, want dat versta ik niet
Ik vind het plat Haags echt zo verschrikkelijk lelijk.. zeker als zo'n ado supporter zijn bek open trekt.quote:
Eeensquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind het plat Haags echt zo verschrikkelijk lelijk..
Wordt je nu boos omdat ik er eenquote:
Oh nou moet ik blozenquote:
Oh ja, ik zou eerst denken, dan posten zei ik gisteravondquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Wordt je nu boos omdat ik er eenbij zette
![]()
Doe ik dat de volgensde keer ook niet meeer hoor
Gelukkig maar,quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Neeh, die grap is zo uitgemolken
Zomaar opeens?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:27 schreef Yesse het volgende:
Gelukkig maar,
Ja, maar misschien heb ik wat te veel gegeten ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry![]()
![]()
Weet ik en weet ik.quote:
Je noemde me een kreng en je noemt me dik,quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou eerst denken, dan posten zei ik gisteravond
Sorry Cali![]()
Cali is wanhopigquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Je noemde me een kreng en je noemt me dik,
hou je niet meer van me ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je m'n kras-mesjes lenen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Je noemde me een kreng en je noemt me dik,
hou je niet meer van me ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is niet leuk, want dat ben ik ookquote:
Waar Wanhopige cali de enige is met een vriendquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:31 schreef Piles het volgende:
Iemand een TT?
Niet gemeen doenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:32 schreef Californium het volgende:
Waar Wanhopige cali de enige is met een vriend
Sorry was jou en Kuno vergetenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet gemeen doen![]()
Moet een lieve TT zijn![]()
Wie is je vriendquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Waar Wanhopige cali de enige is met een vriend
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is trouwens Frans voor 'Wat?', of vrij vertaald 'Huh?'.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wie is je vriend![]()
Komt die uit diem en omgeving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |