abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59372331
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vraagje aan jullie peuterdeskundigen:

wat is voor je peuter onmisbaar speelgoed?

(ik ga op mijn werk van groep veranderen, krijg straks de 3 en 4 jarigen!)
Bij Morris in de peuterplusgroep wordt erg veel met k'nex gespeeld

Sjeen, wat spannend! Ik ben zo benieuwd hoe ze het vindt.

Pinquit, gaan ze ook een foto maken? Dat deden ze bij Morris toen wel en het bleek nog niet helemaal goed aan elkaar te zitten maar dat is gelukkig wel goed gekomen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 13 juni 2008 @ 20:32:30 #102
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59372984
ik weet niet wat ze gaan doen.
misschien wel weer een foto ja, zou best kunnen. zou opzich ook wel prettig zijn nu t nogsteeds zo'n pijn doet..
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 14 juni 2008 @ 17:19:38 #103
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59390113
Oh Pinq, wat vervelend dat Max nog een paar keer is gevallen. Het is natuurlijk ook erg moeilijk voor hem om rustig te doen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 18:11:03 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59391051
Pinq, toen mijn nichtje haar sleutelbeentje brak toen ze 2 was kreeg ze een mitella van van dat verbandgaas, van dat net-spul zeg maar.
een lange tunnel, armpje erin, en dan bij de elleboog een gat en bij de pols, daar dus het armpje door en de losse staarten knopen om het nekje. Zo zit het hele armpje strak in de mitella en kan hij er sowieso niet uit zeg maar.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 20:08:02 #105
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59393122
Wat klinkt dat eng pinquit, ik krijg al kippenvel als ik dat lees.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59393681
Morris ging de dag na het breken ook languit Kinderen hou je hoe dan ook gewoon niet tegen.
  maandag 16 juni 2008 @ 12:13:36 #107
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_59428302
verschillende bijna kleuters, spannend.
Pinq sterkte met Max lijkt me naar hoor.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_59434559
Hoe hebben jullie je kind op het grote bed gekregen?
Ik ben bang dat het een kansloze missie is. En dat we beter een extra ledikant kunnen kopen.
  maandag 16 juni 2008 @ 21:17:18 #109
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_59443353
Ingrid wij hebben eerst het bed samen met het ledikant laten staan en Tobias bleef in het ledikant slapen. Na een week of 2 vonden we hem 'een grote jongen' en moest hij overdag voor zijn middagtuk in het grote bed. Weer een week later was er een ongelukje met het ledikant, dat was nat en daardoor kon hij er niet in slapen die avond in zijn grote bed geslapen en de volgende dag samen met papa het ledikant opgeruimd. Wel ligt het kleine matras nog voor zijn grote bed. Hij komt het grote bed níet uit (afkloppen) en slaapt er prima in .
Maar Kim hoeft er toch niet persé deze week in? Je hebt nog even tijd toch? Dus als je de ruimte ervoor hebt zou ik haar langzaam laten wennen aan haar grote bed

Pinq hoe is het nu met Max?

Tobias heeft 4 weken geleden (4 weken alweer ) een echte fiets gekregen van mijn oma met zijwieltjes. Op zijn driewielertje komt hij niet vooruit en hierop fietste hij letterlijk zó de winkel uit .
Vanmiddag heeft hij 'alleen' buiten gespeeld (er waren meer kindjes op het plein alles 4 tot 5 jaar oud), ik was aan het koken en hij wilde fietsen. We wonen aan een pleintje wat ik vanuit de huiskamer kan zien en keurig fietste hij daar zijn rondjes . Doodeng vond ik het maar je kan met Tobias heel goed afspraken maken, tot nu toe , en het ging helemaal goed, kwam keurig na elk rondje langs achter en zei dan; 'Nog éééén rondje fietsen mama!' Even later klopte hij aan de voordeur; 'Hallo mama!!! Ik níet binnen spelen, ik buiten spelen, ik fietsen, dag mama ' en vertrok dus met een grote grijns Ik ben ontzettend trots, maar wat vond ik het doodeng twee-en-een-half en alléén buiten spelen al met al duurde het een kwartier denk ik en kijken er meer moeders op het pleintje uit én ik keek elke minuut zo ongeveer wel even naar buiten
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_59446258
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:17 schreef Saffier het volgende:
Ingrid wij hebben eerst het bed samen met het ledikant laten staan en Tobias bleef in het ledikant slapen. Na een week of 2 vonden we hem 'een grote jongen' en moest hij overdag voor zijn middagtuk in het grote bed. Weer een week later was er een ongelukje met het ledikant, dat was nat en daardoor kon hij er niet in slapen die avond in zijn grote bed geslapen en de volgende dag samen met papa het ledikant opgeruimd. Wel ligt het kleine matras nog voor zijn grote bed. Hij komt het grote bed níet uit (afkloppen) en slaapt er prima in .
Maar Kim hoeft er toch niet persé deze week in? Je hebt nog even tijd toch? Dus als je de ruimte ervoor hebt zou ik haar langzaam laten wennen aan haar grote bed
Goed bedacht, ook van het natte bed.

Het bed stond, samen met haar ledikant (kleine bed noemen we dat nu) op haar kamer. Ze vond het leuk om erop te klimmen en te liggen. Maar ik denk dat het voor haar te verwarrend is. Want als ze op het
grote bed lag, wilde ze naar het kleine bed en andersom.
Maar ze wil wel in ons bed slapen.

Ik was vandaag zo moe en last van de hormonen. (heb gejankt, niet normaal ) Kim zo baldadig en vervelend. En door die combi heb ik het grote bed uit elkaar gehaald en naar de (nu nog) logeerkamer gesleept. Ik was er zo flauw van. Wel spelen op het grote bed, maar niet slapen en dan ook niet in het kleine bed willen. Ik had de spijlen uit het ledikant gehaald, misschien dat dat zou helpen, maar nee dus. Uiteindelijk een tijdje in de sop gaar laten koken. Totdat ik gesleep, gebonk en gegooi hoorde. Had ze dr ladenkastje versleept, stond die schuin voor de deur.
We wachten nog maar ff totdat Djeez vakantie heeft. Eind juli is dat. Dan maar weer proberen.
Dus als er verder nog tips zijn, hou ik me aanbevolen.

Ohja, hebben jullie er een (1 persoons) dekbed op liggen? Want Kim slaapt nu nog altijd in slaapzak.
Het is dus een 1 persoonsbed. We hebben wel een ledikantmaat deken zeg maar. Maar dat ziet er best sneu uit op zo'n groot bed. Een 1 persoonsdekbed moeten we ergens ook wel hebben.

Nou, heel verhaal geworden en ik ga zo eerst maar eens slapen.

[ Bericht 2% gewijzigd door _Ingrid_ op 16-06-2008 22:48:20 ]
pi_59446307
Stoer dat het alleen buitenspelen goed ging met Tobias. Lijkt me ook doodeng hoor!
pi_59448703
Eigenlijk hoort deze vraag half hier en half in het speelgoedtopic maar goed

Heeft iemand hier ervaring met Loco voor peuters (mini loco, niet de bambino loco versie). Tomas herkent cijfers, kan tellen en een beetje rekenen (als in, hij weet dat 3 legoblokjes + 2 legoblokjes 5 is ) en daar waren ze op de PSZ niet echt van op de hoogte, tot hij laatst zei 'hey, daar staat X502' zei omdat dat op de speelplaats op een tegel stond geschreven. Nu hebben ze gezegd dat we dat kunnen stimuleren door mini loco voor hem te kopen met rekenboekjes erbij, maar die zijn vanaf 4-5 jaar. Weet iemand of dat een beetje kan met 3 jaar?

Ik wil het best met hem gaan proberen maar het lijkt me zo sneu als het nog veel te moeilijk is allemaal.

Enne, zo vreemd is dat toch niet allemaal? Ik had het idee dat ze er echt van opkeken bij de PSZ maar ik neem aan dat er toch wel meer kindjes zijn die dat doen...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_59449394
Ingrid, eigenlijk heb je aan mijn verhaal niet zoveel, ben ik bang, maar ik plaats hem toch. Randy heeft op zijn 3e verjaardag van opa en oma een meegroeibed gekregen en samen met opa en oma in elkaar gezet. Van tevoren had ik al een paar keer gezegd dat hij dan echt een grote jongen was als hij op een 'grote-jongens-bed' mocht slapen. Hij was er beretrots op, iedereen moest het zien. En ja... hij kreeg er meteen een dekbed bij, en een hoes met vissen en dolfijnen, en één met auto's... en dat maakte voor hem nog meer echt dan het bed zelf! Misschien is dat dus een idee voor je; koop een paar dekbedhoezen die haar aanspreken! We hadden de eerste nacht het ledikant er naast laten staan maar tegen alle verwachtingen in, wilde hij in zijn grote-jongens-bed en ging het meteen goed. Het ledikant kon de volgende dag opgeruimd worden volgens hem.

Stoer van je Saffier... ik moet er nog even niet aan denken! Maar hier ook geen uitzicht op een pleintje. Toch denk ik dat hij voor zijn 12e nog wel een keertje alleen buiten mag spelen!
pi_59449456
Mammietje: zo is het hier ook gegaan. Tomas heeft op z'n 3e verjaardag een echt 'groot' bed gekregen met leuke dekbedhoezen. Hij was er zo trots op en iedereen moest het bed zien. Hij is er ook heerlijk in gaan slapen. De weken erna hebben we, op momenten dat hij echt moe en hangerig was, nog wel eens gehoord dat hij in z'n oudje bedje wilde slapen maar dat bleef bij losse opmerkingen.
It's all up to you
pi_59451257
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:46 schreef TearSong het volgende:
Eigenlijk hoort deze vraag half hier en half in het speelgoedtopic maar goed

Heeft iemand hier ervaring met Loco voor peuters (mini loco, niet de bambino loco versie). Tomas herkent cijfers, kan tellen en een beetje rekenen (als in, hij weet dat 3 legoblokjes + 2 legoblokjes 5 is ) en daar waren ze op de PSZ niet echt van op de hoogte, tot hij laatst zei 'hey, daar staat X502' zei omdat dat op de speelplaats op een tegel stond geschreven. Nu hebben ze gezegd dat we dat kunnen stimuleren door mini loco voor hem te kopen met rekenboekjes erbij, maar die zijn vanaf 4-5 jaar. Weet iemand of dat een beetje kan met 3 jaar?

Ik wil het best met hem gaan proberen maar het lijkt me zo sneu als het nog veel te moeilijk is allemaal.

Enne, zo vreemd is dat toch niet allemaal? Ik had het idee dat ze er echt van opkeken bij de PSZ maar ik neem aan dat er toch wel meer kindjes zijn die dat doen...
Hier speelt jayden ook al een tijd met miniloco, maar om mini loco te spelen hoef je niet de cijfers te kunnen lezen. Je moet vooral kunnen combineren, logisch nadenken, herkennen, vergelijken, etc

edit: zie nu pas dat het specifiek om de rekenboekjes gaat die je zou moeten aanschaffen.... dan gaat het natuurlijk wel meer om tellen, optellen, herkennen van de cijfers, herkennen van hoeveelheid
pi_59452750
ach, en al is 't nu misschien nog te moeilijk, dan stop je 't gewoon weer een tijdje in de kast tot hij er wel wat meer mee kan? of je koopt er andere varianten bij die hij in ieder geval wel kan, dan kan hij zelf een beetje kiezen of hij af en toe ook dat rekenboekje wil proberen.
pi_59452803
Anna heeft 't er de hele tijd over dat ze met Piet wil trouwen.
pi_59452829
En hoe denkt Piet daarover?
It's all up to you
pi_59452888
die zegt: broers en zussen kunnen niet met elkaar trouwen, Anna. (maar hij vond al die extra knuffels die hij net van d'r kreeg bij 't wegbrengen naar school wel fijn hoor. )
  Licht Ontvlambaar dinsdag 17 juni 2008 @ 09:53:05 #120
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59453132
How cute

Hier hebben we een dagelijks terugkomende discussie met aankleden... Isa wil alleen maar rokken aan
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:48:00 #121
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59455953
Wen er maar aan Sjeen. Hier is de keus tegenwoordig rok of jurk. Als ik ook maar het woord broek in mijn mond durf te nemen, dan krijg een blik toegeworpen, waarvan het buiten zou gaan donderen. Broeken zijn voor jongens Maar goed. Ze weet wel dat ze in broek mee mag naar de zaak en naar het vliegveld. Dus gelukkig zijn de inkochte artikelen niet geheel overbodig.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:58:40 #122
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59461185
Pinquit hoe gaat het nu met Max? VInd dat van dat knakken zo naar klinken. Maar misschien 'hoort dat er wel bij'. Maar dat hoor je morgen dan wel.

Isa ook oefenen op school, leuk!
Léon lag dit weekend (Ardennen) onder een laken met een randje roze bloemen. Je had hem moeten horen protesteren!

LB hoe was het weekendje weg?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_59462837
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:53 schreef Sjeen het volgende:
How cute

Hier hebben we een dagelijks terugkomende discussie met aankleden... Isa wil alleen maar rokken aan
Pff ja, die discussie heb ik hier ook al maanden. Als ik een broek neerleg is het alleen maar: "Maar, die vind ik niet mooi mama" of "NEEEEEEEE, DIE IS NIET MOOI!!!!!" afhankelijk van de bui waar ze in is...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:54:56 #124
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59470354
Dan moet ik dus maar een hoop rokjes gaan kopen? Vind ik helemaal niet erg.

nog maar twee maanden, dan gaan we al weer over
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59473281
Het maakt Kim helemaal niks uit waar ze in loopt heb ik het idee.
Als ze maar wel knipjes in heeft, dan is het goed.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 22:48:18 #126
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59473968
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:58 schreef dutchie het volgende:
Pinquit hoe gaat het nu met Max? VInd dat van dat knakken zo naar klinken. Maar misschien 'hoort dat er wel bij'. Maar dat hoor je morgen dan wel.
het gaat heen en weer met de pijn. t blijft ook zo'n klunsje af en toe! ik loop de hele dag tegen m te zeggen dat ie rustig aan moet doen enzo maar t helpt niks. hij wordt er ook een beetje gefrustreerd van, en dat begrijp ik ook heel goed ik zou t ook vervelend vinden als mn moeder de hele tijd tegen me zou zeggen dat ik niet mag rennen en niet mag vallen enzo

en dat knakken ja echt vreselijk! ik ga er ook niet meer aan voelen, zo naar ik vraag t morgen wel idd, maar het lijkt alsof er iets langs elkaar komt. ik denk wel dat er een foto gemaakt wordt, de chirurg kan tenslotte óok niet door zn vel heenkijken..
pi_59475332
Sterkte morgen Pinquit!

Morris wil met Lis trouwen. Die weet nog niet dat dat niet hoort

Hij is vandaag voor de laatste keer naar het CB geweest en alles was dik in orde
De prik vond hij geen leuke prik en omdat hij zo stoer was mocht hij van mij iets uitzoeken in de speelgoedwinkel. Het werd een tractor met aanhanger.

Gisteren zat hij achterop de fiets bij mij en we hadden het over zijn nieuwe kamer. Daar kijkt hij erg naar uit maar ik moest hem vertellen dat de Bob de Bouwers (zo noemt hij de bouwvakkers ) nog wat dingen moeten maken voor hij er kan wonen. Ik vertelde hem ook dat hij dan een blauwe muur krijgt.
'Ik vind een blauwe muur helemaal niet mooi!'
'Oh , wat vind je dan wel mooi?'
'Een zwarte muur! Jommes vinden zwart mooi!'
Eh, jongens vinden blauw toch ook mooi?'
Ja, jommes vinden zwart EN blauw mooi.'
'Pfffffff, gelukkig maar'
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:11:15 #128
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59481723
O, dus mijn kind is toch geen duister persoon. Moest laatst in een vriendenboekje ook zwart als favo-kleur opschrijven.
Jommes.

Pinquit, succes morgen. Hoe gedraagt Max zich bij de dokter? Laat hij alles toe?
Of kan je daar morgen pas antwoord op geven?
pi_59481752
Ik zou het gewoon kopen TearSong
Myrthe kreeg het ook voor haar 3e verjaardag. Kan wel zijn dat je in het begin nog wat zult moeten helpen.
Bij Zeeman/witte boekenwinkel ed kun je vaak ook spelletjesboeken kopen voor 4/5-jarigen met bijv doolhofjes, lijnen tekenen op volgorde van cijfers, simpele optelsommetjes ed. Is een stuk goedkoper en misschien ook leuk?
pi_59482379
Ja die vindt hij ook erg leuk. We hebben hier een stapeltje met dat soort spelletjesboeken en dat doen we regelmatig samen Wist niet dat ze die ook bij de zeeman hebben, toch eens kijken dan!

Mini Loco staat nu in bestelling, met 2 dora en diego boekjes en een rekenboekje erbij. We zien wel of hij het leuk gaat vinden.
It's all up to you
  woensdag 18 juni 2008 @ 13:38:59 #131
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59486888
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:11 schreef dutchie het volgende:
Pinquit, succes morgen. Hoe gedraagt Max zich bij de dokter? Laat hij alles toe?
Of kan je daar morgen pas antwoord op geven?
in het begin laat ie en hoop toe; hij is ook heel erg flink als er andere mensen bij zijn. maar als het te gek wordt laat ie zn verdediging even goed zien

nou het bezoekje sloeg écht nergens op. dat doe ik dus niet meer kom ik daarvoor vroeg mn bed uit

dokter zei alleen: je kan kinderen toch niet terughouden als ze rennen (is waar), het is over een week weer netjes aangegroeid; een kinderlichaampje lost dat zo goed en snel op (is waar). en dat vallen kan je ook niks aan doen (heel erg waar )
verder niks. hij heeft max niet eens aangeraakt!
kwam wel een beetje beduusd uit het ZH
maar die man heeft wel gewoon gelijk. er kan tóch niks gedaan worden. hij moet t helemaal zelf 'oplossen'.

maar dan nog he
  woensdag 18 juni 2008 @ 13:49:32 #132
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59487154
Nah, en daar mocht je het mee doen?
Wat zegt je gevoel? Heb je nog gevraagd naar dat geknak?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 juni 2008 @ 13:57:46 #133
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59487339
stom dat er niet gekeken/gevoeld is hoe t sleutelbeen nu zit
ik heb altijd zoiets van das lekker makkelijk geld verdienen, als je langs moet komen en er word niets gedaan.
k hoop dat t allemaal goedkomt verder met t sleutelbeen van max
misschien een optie om bij de huisarts te vragen of zo'n soort mitella als BE aanhaalde een optie is?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_59500348
Nou moe, wat een gek bezoek Pinquit. had je net zo goed niet hoeven doen dus
En hoef je nu helemaal niet meer terug te komen
pi_59501571
Wat een raar bezoek Pinquit. Hopelijk is het dan echt snel vanzelf beter.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 07:14:44 #136
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_59540868
Succes ermee Pinquit, het klinkt rot.

Dutchie, het weekendje weg was echt leuk voor Jolie. Ze had pas op zondag haar stem terug, dat was wel naar. Maar voor de rest vond ze het echt heel leuk. Soms een beetje veel, drie dagen lang continu vermaak. Aan de andere kant, zoiets doen we waarschijnlijk nooit meer dus ze heeft er goed gebruik van mogen maken

Maandag neemt ze al afscheid op de peuterspeelzaal en ze heeft gisteren al gehuild bij haar juf, hoorde ik. Ondanks dat ze graag naar de kleuterklas wil en zin heeft om te trakteren. Het is ook allemaal best spannend voor haar. Ze heeft volgende week ook nog een prinsessenfeest op ballet, de vaste oppas gaat daarna met vakantie en ga zo maar door.

Gister stond ze zomaar even te kletsen met iemand in een winkel en toen vertelde ze dat we volgende week naar de Efteling zouden gaan. Met z'n allen. En die mevrouw vroeg toen wie met z'n allen was, zeker met papa en mama? Jolie zei dat ze geen papa heeft en die vrouw keek wel even gek naar Jolie. Zegt Jolie, 'ik ben wel uit een vader en een moeder geboren maar ik heb geen papa.' Dat is inderdaad de uitleg die ik haar ooit gaf maar ze heeft het er nooit over dus ik heb verder niets meer gezegd. Maar die vrouw vroeg aan Jolie hoe dat kwam de nieuwsgierigheid overigens...maar goed. 'Ik ben uit m'n moeder geboren en mijn moeder is toen mijn mama gebleven. Ik kon niet uit mijn vader geboren worden, die heeft geen plassergat maar een piemel.'
De mevrouw bleef nogal verbaasd staan en Jolie liep lachend door, waarschijnlijk omdat ze hierdoor eindelijk keer dat woord kon zeggen waar ze zo om moet lachen. Piemel.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:09:15 #137
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59544965
ik hoef niet meer terug te komen, alleen als er nog klachten zijn

maar het gaat alweer stukken beter hier; hij slaapt zelfs weer in zn eigen bed
dus mama is ook weer lekker bijgeslapen.
hij is ook al een tijdje niet meer gevallen *afklop* en zelfs aankleden gaat niet meer onder protest
pi_59573889
Dat klinkt goed pinquit!

Hier is Djulian zich echt wel bewust van wat er gisteren gebeurt is. Zodra hij een foto ziet begint hij te glunderen en als je he dan vraagt wat hij gedaan heeft dan zegt: Bijn Bruce op schoot gezeten. wat er bij hem uit komt als: Bij Bruce op schroot geschreten En die oogjes van hem
Op de Bruce fora heeft iedereen het over dat er duidelijk te zien is dat die 2 en "klik" hadden. Wat voel je je da trots zeg, want dat is we mijn zoon die "ff" een klik heeft met Bruce
Djulian word ook helemaal hyper als we het erover hebben, hij denkt nu ook dat hij alles mag omdat hij met Bruce gekletst heeft Zodra de we er niet over praten dan is hij weer rustig na 5 minuten.
Voor degene die nu aan Djen denken, ja djen was een beetje boos en jaloers, maar Djen is geen Bruce-fan, ze vind zijn muziek wel leuk, maar dat is het en ze had school. Djen staat al met diverse artiesten/sporters op de foto en zei zelf dat ze dat net zo mooi vond en dat ze nu lekkerop school haar leraren jaoers kon gaan maken at haar broertje met Bruce op de foto de staat
pi_59574663
Volgende week zaterdag heeft Morris de laatse dansles. Ouders en familie mogen komen kijken dus dat is leuk. Maar nu schrijft de juf in een mail:
quote:
Wat betreft de kleding: Ik nodig iedereen van harte uit om zijn/haar mooiste (verkleed)kleren uit de kast te trekken, zodat we er samen een spetterende ochtend van kunnen maken!
Wij hebben helemaal geen verkleedkleren voor Morris en ik vind het eigenlijk ook weer zo wat om speciaal iets te kopen. Wat zouden jullie doen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 21 juni 2008 @ 12:40:24 #140
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59574697
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:38 schreef snoopy het volgende:
Volgende week zaterdag heeft Morris de laatse dansles. Ouders en familie mogen komen kijken dus dat is leuk. Maar nu schrijft de juf in een mail:
[..]

Wij hebben helemaal geen verkleedkleren voor Morris en ik vind het eigenlijk ook weer zo wat om speciaal iets te kopen. Wat zouden jullie doen?
heb je niets van carnavalsspul liggen?

piraat kun je makkelijjk maken
zwarte broek
witte blouse over broek laten hangen
zakdoek om het hoofd gebonden
zou je alleen moeten kijken of je ergens een ooglapje kunt vinden of dit gewoon tekenen met sminck
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_59574787
Ynske, zoals ik al zei: wij hebben dus helemaal geen verkleedkleren liggen. Zwarte broek en witte blouse zou ik ook speciaal moeten kopen. Ik bedoel, de meisjes hebben bijna allemaal van die balletpakjes of prinsessenjurken maar wij hebben dat niet en mijn gevoel vindt het gewoon een beetje raar om speciaal spullen te gaan kopen voor een dansles. Maar aan de andere kant zou ik het ook zielig vinden als hij het enige kind is dat niet verkleed is...
pi_59574911
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:45 schreef snoopy het volgende:
Ynske, zoals ik al zei: wij hebben dus helemaal geen verkleedkleren liggen. Zwarte broek en witte blouse zou ik ook speciaal moeten kopen. Ik bedoel, de meisjes hebben bijna allemaal van die balletpakjes of prinsessenjurken maar wij hebben dat niet en mijn gevoel vindt het gewoon een beetje raar om speciaal spullen te gaan kopen voor een dansles. Maar aan de andere kant zou ik het ook zielig vinden als hij het enige kind is dat niet verkleed is...
Wat ruim kopen? Dan is er vast wel een feest op school aankomend schooljaar waar hij ook verkleedt mag komen. Of iets huren?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 21 juni 2008 @ 14:13:48 #143
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_59576669
Ik weet niet welke maat Morris heeft maar ik heb hier nog een olifantenpak liggen wat je wel mag lenen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 21 juni 2008 @ 14:19:17 #144
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59576761
Ik heb hier een ridder t-shirt geval..zou je ook best mogen lenen Dan stuur ik het op en stuur je het daarna terug Er kan gewoon een spijkerbroek onder en een hemd, dus geen ingewikkeld gedoe als hij het ineens zat is
Saartje
pi_59576865
Heel lief van jullie, ik ga nog even verder denken....
  zaterdag 21 juni 2008 @ 15:06:48 #146
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59577694
Bij de H&M hebben ze volgens mij nu t-shirts bedrukt met een stropdas snoops. Is dat niet sjiek?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59592835
Snoopy, ze schrijft natuurlijk 'mooiste kleren', dus dat is een optie. Als je (of hij!) toch meer neigt naar verkleedkleren, heb je dan niet zo'n handoekponcho? Ik bedoel zo'n handoek die je aan kan trekken met capuchon, die zijn er ook in veel prints. Wij hebben een krokodil en koalabeer. Op dit moment zijn ze bij de Zeeman voor ¤ 4,-- in verschillende prints trouwens en ze zijn ook erg handig met zwemmen. Heb je er later ook nog wat aan.
pi_59597187
* vamperotica meldt zich met dr kersverse peutertje!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59597193
Ow en ik heb hier ook nog een zooi verkleedkleren liggen in verschilende maten, roep maar wat je zoekt, welke maat en dan kan dat ook opgestuurd worden hoor!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 22 juni 2008 @ 08:15:25 #150
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59597204
Vamp welkom!

Snoop, er staat ook mooiste kleren, kun je niet met Morris voor zijn kast gaan staan en samen zijn mooiste (feest)kleren uitzoeken.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')