het gaat heen en weer met de pijn. t blijft ook zo'n klunsje af en toe! ik loop de hele dag tegen m te zeggen dat ie rustig aan moet doen enzoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:58 schreef dutchie het volgende:
Pinquit hoe gaat het nu met Max? VInd dat van dat knakken zo naar klinken. Maar misschien 'hoort dat er wel bij'. Maar dat hoor je morgen dan wel.
in het begin laat ie en hoop toe; hij is ook heel erg flink als er andere mensen bij zijn. maar als het te gek wordt laat ie zn verdediging even goed zienquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:11 schreef dutchie het volgende:
Pinquit, succes morgen. Hoe gedraagt Max zich bij de dokter? Laat hij alles toe?
Of kan je daar morgen pas antwoord op geven?
Wij hebben helemaal geen verkleedkleren voor Morris en ik vind het eigenlijk ook weer zo wat om speciaal iets te kopen. Wat zouden jullie doen?quote:Wat betreft de kleding: Ik nodig iedereen van harte uit om zijn/haar mooiste (verkleed)kleren uit de kast te trekken, zodat we er samen een spetterende ochtend van kunnen maken!
heb je niets van carnavalsspul liggen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:38 schreef snoopy het volgende:
Volgende week zaterdag heeft Morris de laatse dansles. Ouders en familie mogen komen kijken dus dat is leuk. Maar nu schrijft de juf in een mail:
[..]
Wij hebben helemaal geen verkleedkleren voor Morris en ik vind het eigenlijk ook weer zo wat om speciaal iets te kopen. Wat zouden jullie doen?
Wat ruim kopen? Dan is er vast wel een feest op school aankomend schooljaar waar hij ook verkleedt mag komen. Of iets huren?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:45 schreef snoopy het volgende:
Ynske, zoals ik al zei: wij hebben dus helemaal geen verkleedkleren liggen. Zwarte broek en witte blouse zou ik ook speciaal moeten kopen. Ik bedoel, de meisjes hebben bijna allemaal van die balletpakjes of prinsessenjurken maar wij hebben dat niet en mijn gevoel vindt het gewoon een beetje raar om speciaal spullen te gaan kopen voor een dansles. Maar aan de andere kant zou ik het ook zielig vinden als hij het enige kind is dat niet verkleed is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |