quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 19:10 schreef Belana het volgende:ow en laatst had Ezra dus interesse in het potje en ook een aantal keren op het potje geplast, maar nu met dat kiezengedoen ertussendoor is het weer helemaal over. het potje staat in de woonkamer en soms vraag ik het aan hem,
maar op dit moment is alles "nee, neeeee, NEEEEEEEE, nie MEEEEERRRR [vul iets in] " dus ach...

Klinkt als Tinka! "Nee doen" is inmiddels ingeruild voor "Niet doen". Ze l*lt nu meteen complete volzinnen, hoewel, dat deed ze al maar we verstonden er tot nog toe geen bal van!
Lekker dat Ezra weer goed gegeten heeft na 3 dagen, Belana. Wel vervelend van die melkallergie erbij.
Het poep-en-plas-gebeuren houdt Tinka op het moment nogal bezig, ze zit iedereen steeds te 'pesten' die naar de wc geweest is, dat het poepen geweest moet zijn.

En bij Randy is ze zeer succesvol, die staat dan op zijn achterste poten als het alleen plassen was!

Nu ik zo nadenk... is Randy's succesvolle poepen op het potje begonnen nadat ze het aan mij vroeg toen ik op de wc zat en ik -eindelijk eens!- bevestigend antwoorde. Randy kwam zeer nieuwsgierig vragen of hij kijken mocht naar mijn resultaat en zo stonden 2 peutertjes even later over de wc gebogen om mijn toiletgang te bewonderen!

Ik werd er bijna trots van!

Dag later poepte meneer ook op het potje... toeval?

Vandaag heeft hij zelfs op de wc gepoept. Helaas had hij vanavond in het winkelcentrum een zeer smerig 'ongelukje' maar gelukkig was papa mee om de zaak te redden en op te schonen!
Ow, wat dat grote enge gat van de wc betreft, als hij buitenshuis naar de wc moet, ga ik altijd achter hem zitten, dan durft hij wel.
Randy heeft vannacht zijn 3e nacht volbracht zonder foppie en daarmee zijn felbegeerde opblaaskrokodil in de wacht gesleept!

Die was volgens mij zelfs boven zijn verwachting want tegen iedereen die het horen wilde, zei hij dat die "net zo groot als een echte krokodil" was! Hij heeft zijn foppies er nu definitief voor in moeten leveren, want als je 3 nachten zonder kunt, heb je ze nooit meer nodig, zo heb ik hem verteld. Einde fopspeenverhaal voor nummer 1!