abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60038090
Kim begint nu steeds minder te eten. Geen idee waarom. Zou ik hiermee naar de vervangende huisarts gaan, of zal dat geen nut hebben.
Ze lijkt verder niet ergens last van te hebben. Is wel bleker dan normaal.
pi_60053464
ook meer moe?
Misschien wordt ze ziek, misschien ijzergebrek (krijgt ze gewone melk of peutermelk), misschien kieskeuriger? etc..
pi_60056084
Het gaat nu gelukkig iets beter!
Wet van fok zeker.

Maar ze wilde dus ook geen brood meer eten en drinken ook amper. Dus werd ik wel erg ongerust.
Ook bleker dan normaal. Moe niet, tegenovergesteld juist.
Ze lust geen melk. Ze krijgt melk en fruit oid. (ik noem het voor haar altijd yoki)
Kieskeuriger zeker! Nouja, ze plast en poept nog wel redelijk normaal.
Vandaag is ze bij opa en oma en blijft daar slapen. Ben benieuwd wat er dan in gaat.
Wij gaan Ikea onveilig maken.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 11:04:15 #254
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60056381
ik hoop dat het snel weer normaal met eten gaat bij kim ingrid! ze kan waarschijnlijk best met minder, maar je voelt je toch een beetje naar als je er niks inkrijgt.

wij hebben hele drukke weken achter de rug !! wel hele leuke weken hoor
allerlei dingen gedaan, veel weggeweest. woensdag efteling wat was dat heerlijk zeg!! voor max was het 1 grote droom geloof ik, hij vond alles prachtig! ik had nooit durven hopen dat het zo'n groot succes was
En hij heeft tegenwoordig een heel fijne manier van drukke dagen verwerken; hij gaat gewoon hele nachten heerlijk doorslapen, om vervolgens de hele dag over de betreffende dag te praten echt zo gezellig! hij wordt echt al wakker met verhalen over een ezel die muntjes poept en paddestoelen enzo dan gaat de efteling cd op en nuriet (?) en danst hij mee

verder is hij nogsteeds een groot fan van picknicken en festivalletjes, hij danst er op los
en hij is zooó lief de laatste tijd! hij vind gewoon alles leuk en hij is bijna nooit meer jengelig of ontevreden.

sorrie voor al dit ge-ophemel van mijn kind maar ik ben gewoon zo blij met hem
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_60067050
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 11:04 schreef pinquit het volgende:
ik hoop dat het snel weer normaal met eten gaat bij kim ingrid! ze kan waarschijnlijk best met minder, maar je voelt je toch een beetje naar als je er niks inkrijgt.
Precies. En zoveel reserve heeft ze niet. Vandaag bij mijn ouders hoorde ik dat ze ook weinig heeft gegeten. Drinken gelukkig wel.

En je klinkt ook super blij en gelukkig met Max. Leuk!
  Licht Ontvlambaar zondag 13 juli 2008 @ 01:59:05 #256
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_60069426
Isa zwaait af...

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 13 juli 2008 @ 07:07:44 #257
640 snoopy
peanuts
pi_60070697
Wow, Isa ook alweer 4 jaar! Gefeliciteerd

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 13 juli 2008 @ 10:45:07 #258
24188 Belana
kloon van belana
pi_60071482
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:59 schreef Sjeen het volgende:
Isa zwaait af...

[ afbeelding ]

Ezra komt binnen
stormy waters...
sailin'
  maandag 14 juli 2008 @ 12:42:28 #259
108648 cattie
lieve moeder
pi_60093986
Dag Isa!

En welkom Ezra! Heeft hij een leuke verjaardag gehad?

Ive is zo'n heerlijk ventje. Hij gaat opeens heel snel in zijn ontwikkeling. Steeds meer woordjes, kleine zinnen, verbanden die hij legt. En hij fietst zonder problemen keihard weg op zijn driewieler. We leren hem goed te kijken voordat we samen oversteken en als er in de verte dan ook maar 1 auto te zien is, wil hij niet oversteken (terwijl we nog drie keer heen en weer zouden kunnen ) Natuurlijk laten we hem nog absoluut niet alleen fiesten of oversteken, maar toch mooi dat hij het al oppikt.
  maandag 14 juli 2008 @ 12:44:56 #260
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60094036
Dat is wel knap van Ive. Anna zou zo de straat op lopen. Ze moet altijd kijken of er een auto aankomt, maar het is lastig uitleggen dat je bij een geparkeerder auto of iemand die staat de laden/lossen wel over mag steken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 15 juli 2008 @ 16:29:05 #261
24188 Belana
kloon van belana
pi_60123613
Ezra is sneu, zijn laatste kiezen komen door en hij heeft er zo'n last van het arme kind
hij kwijlt zich de ziekte ook echt alles in huis is nat
stormy waters...
sailin'
pi_60124511
A gossie, Ezra toch!

Ben net met Amber wezen wegen en meten: 14.5 kg en 96 cm.
Vorige keer, 250 dagen geleden , woog ze 13.50 kg en was ze 88 cm lang
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:17:52 #263
24188 Belana
kloon van belana
pi_60124717
zow das een aardige groeispurt
stormy waters...
sailin'
pi_60124756
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:17 schreef Belana het volgende:
zow das een aardige groeispurt
ja dat vond ik ook wel. Qua gewicht is het wel netjes, maar groei is aardig wat...vond ik zelf
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:35:58 #265
24188 Belana
kloon van belana
pi_60132462
ik ben wel benieuwd wat ezra momeneteel weegt, hij moet ergens rond de 92 cm zitten, want hij zit in broekmaat 92 en ik schat hem zeker 13 kilo. Hij is zo'n bul vergeleken met Liam die was zo toen ie 2,5 was ofzo.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:03:53 #266
108648 cattie
lieve moeder
pi_60151466
Aaaah, een kwijlende Ezra... Hopelijk komen de kiezen snel door!
Vicky, in lengte lijkt me dat echt een hele boel!
Ive moet op 11 augustus weer naar het cb, ik ben ook benieuwd naar zijn lengte en gewicht. Ik schat 95 cm en 14 kg. Qua lengte heeft hij net een spurt gehad, binnen 2 weken passen bepaalde broeken niet meer, maat 92 is bij sommige broeken al kort.
pi_60151547
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:03 schreef cattie het volgende:
Aaaah, een kwijlende Ezra... Hopelijk komen de kiezen snel door!
Vicky, in lengte lijkt me dat echt een hele boel!
Ive moet op 11 augustus weer naar het cb, ik ben ook benieuwd naar zijn lengte en gewicht. Ik schat 95 cm en 14 kg. Qua lengte heeft hij net een spurt gehad, binnen 2 weken passen bepaalde broeken niet meer, maat 92 is bij sommige broeken al kort.
het viel me een tidje geleden al op hoe groot ze ineens was.. en ik merkte het ook aan d'r broeken...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:13:44 #268
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60151686
Leuk al die groeispurtjes, Emma krijgt eindelijk wat spek op haar beentjes. Ze heeft nu wat gevulde beentjes ipv spillepootjes. Ze eet ook als een bootwerker zo af en toe.
Ze is overdag zo goed als zindelijk, dat wil zeggenals ik haar regelmatig help herinneren dat ze moet gaan plassen. Poepen zijn we nu mee bezig want dat gaat nogal eens mis.

Vanavond kwam ze naar boven naar mij toe. Ze had een cadeautje gemaakt zei ze. Zorgvuldig werd het wc-pak-papier opengevouwen. En wat kreeg ik voor mijn jaardag? Één blaadje wcpapier
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:15:47 #269
108648 cattie
lieve moeder
pi_60151737
Emma Het mooiste cadeau wat je ooit gekregen hebt!
pi_60157319
Ik ben zo reuze trots op Randy... Hij heeft vannacht voor het eerst zonder fopspeen geslapen (hing aan een haakje naast zijn bed) én hij heeft vanmiddag ook nog voor het eerst op het potje gepoept! 2 dingen waar we al erg lang mee bezig waren! Zou de beloofde opblaaskrokodil voor 3 succes-dagen er mee te maken hebben?!
  donderdag 17 juli 2008 @ 10:00:59 #271
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60160308
jeuj Randy!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60160368
Randy wat goed!!

Poepen gaat hier eigenlijk standaard op het potje, dat wil ze echt niet meer in haar luier doen. Plassen daarentegen gaat op het potje als ze in d'r blote kont loopt. Zodra ze een broek aanheeft denkt ze dat ze een luier aanheeft en zegt ze dat ze lekker in haar luier gaat plassen. Meestal ben ik dan te laat.
Gister gaf ze het wel aan dat ze moest plassen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60177774
En weer een dubbele succesdag! Er staat een reuze opblaaskrokodil op hem te wachten voor als hij vannacht weer zijn foppies aan het haakje laat hangen! Heb hem verteld dat als hij 3 nachten zonder kan slapen, dat hij ze dan nooit meer nodig heeft. Dus ruilen morgen!
Het poepen ging nog knapper dan gisteren want het lukte niet binnen een half uurtje en ik wilde zelf ook nog even plat vanmiddag. Dus luier omgedaan en potje klaar gezet met de mededeling dat hij daar op mocht als hij moest en me kon roepen als hij klaar was. Had het nooit verwacht dat hij daarvoor zou kiezen, maar ja hoor, ruim een uur later: "Maaaham, ik heb gepoehoept!"

Tinka wou ook wel een poosje een onderbroek aan, maar is iedere keer helemaal overstuur als die plotseling nat wordt! Ze heeft gewoon nog niet goed door wanneer ze plast. Madam presteert het ook regelmatig te poepen in bad! Ze is sowieso een donderstraal, begint nu ook te peuterpuberen. Vandaag lag ze dwars en wilde niet opruimen. Dus ik haar voor de keus stellen, opruimen of op de gang. "Op de kang!" was het antwoord, waarna ze zelf al baldadig naar de gang sjokte met een brede glimlach! Toen ik haar 2 minuten later berispend kwam toespreken, bleef ze me uitdagend lachend aankijken met na iedere 2 woorden "Jaja" ertussen! Lekker portret die griet! Kan nog wat worden.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 06:44:25 #274
24188 Belana
kloon van belana
pi_60180987
Emma wat lief. en jelief, wie het kleine niet eert enzo
heej mammietje, wat goed van Randy en Tinka klinkt ehm... als een uitdaging
Ive is altijd al een stuk groter geweest dan Ezra he cattie, ik dacht nog, misschien haalt ie hem nu in maar nee hoor.
Ik ben eergisteren met Ezra naar de homeopaat gegaan, het arme kind had echt zo'n pijn en kon niet slapen en eten. Sinds ie zijn korreltje heeft gehad gaat het wel beter, vannacht weer goed geslapen ook gelukkig. Ik hoop dat ie vandaag weer een beetje kan eten. Het blijkt dus ook dat ie niet goed tegen melk kan en hij dronk nog regelmatig papflesjes. Ik heb nu maar sojamelk gehaald en gelukkig lust ie het wel
stormy waters...
sailin'
pi_60184774
Mammietje klinkt goed!

Vanaf wanneer zouden we met Kim aan de slag moeten qua zindelijkheid? We hebben wel een potje, maar daar gaat ze 2 seconden op zitten. Laatst met het warme weer in de blote kont laten lopen, maar dat helpt niks. Ze geeft wel steeds meer aan dat ze moet poepen en dat ze geplast heeft. 's Morgens heeft ze wel altijd een behoorlijk volle luier.

En volgend weekend gaan we waarschijnlijk het meegroeibedje in elkaar zetten. Daar moet ze ook aan wenneen natuurlijk. Zal er dan wel 1000x uitgaan. Daarom doen we het ook als Djeez vakantie heeft. Sta ik er niet alleen voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')