En weer een dubbele succesdag!

Er staat een reuze opblaaskrokodil op hem te wachten voor als hij vannacht weer zijn foppies aan het haakje laat hangen! Heb hem verteld dat als hij 3 nachten zonder kan slapen, dat hij ze dan nooit meer nodig heeft. Dus ruilen morgen!
Het poepen ging nog knapper dan gisteren want het lukte niet binnen een half uurtje en ik wilde zelf ook nog even plat vanmiddag. Dus luier omgedaan en potje klaar gezet met de mededeling dat hij daar op mocht als hij moest en me kon roepen als hij klaar was. Had het nooit verwacht dat hij daarvoor zou kiezen, maar ja hoor, ruim een uur later: "Maaaham, ik heb gepoehoept!"
Tinka wou ook wel een poosje een onderbroek aan, maar is iedere keer helemaal overstuur als die plotseling nat wordt! Ze heeft gewoon nog niet goed door wanneer ze plast. Madam presteert het ook regelmatig te poepen in bad!

Ze is sowieso een donderstraal, begint nu ook te peuterpuberen. Vandaag lag ze dwars en wilde niet opruimen. Dus ik haar voor de keus stellen, opruimen of op de gang. "Op de kang!"

was het antwoord, waarna ze zelf al baldadig naar de gang sjokte met een brede glimlach!

Toen ik haar 2 minuten later berispend kwam toespreken, bleef ze me uitdagend lachend aankijken met na iedere 2 woorden "Jaja" ertussen!

Lekker portret die griet! Kan nog wat worden.