Natuurlijk gechargeerd. Maar hoe ver moeten we gaan dat WIJ ons moeten aanpassen aan minderhedenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:54 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Wat een gelul. Kun jij ook zinnige dingen zeggen?
Met het WK2010 stel ik voor dat we met z'n allen oranje hoofddoekjes gaan dragen...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jamaar...jamaar... je kunt ook gekleurde hoofddoekjes doen en bijv in oerhollands mondriaanstijl
....dat zal jou best schattig staan
Euuh fout het gaat om een budget die de leiding krijgt waarmee ze iets voor het personeel mogen organiseren. Of het nou een feest is of een activiteit daar beslissen de leidinggevenden over. Het kan dus zo zijn dat je een keer niet dat bedrag krijgt omdat de leiding signalen krijgt dat het personeel een keer wat anders wil.. een survival tocht of een grote BBQ . Als dat kleine groepje verwende kerels dwars gaat liggen omdat ze dit keer hun zin niet krijgen moet je ze vooral hun zin niet geven.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Kijk, daar heeft het ook mee te maken; uit de algemene feestjes-en-partijenpot die het bedrijf beschikbaar stelt, gaat een gedeelte naar een alom geaccepteerde en traditionele viering waar een gedeelte van het personeel niet komt opdagen omdat het 'hun ding' niet is. Ipv de wegblijvers te wijzen op hun oncollegiale gedrag (er wordt heus niet verwacht van ieder dat ze alcohol drinken, varkensvlees eten of de koran verbranden) op een personeelsfeest, draait het management de zaken om!
Het hele kerstfeest in een bedrijf mag dan wel gepaard gaan met overal opgehangen ballen en kransen, maar nergens verwijst men naar de geboorte van jezus of wat voor christelijks dan ook. Sterker nog, de symboliek van het hedendaagse kerstfeest heeft meer te maken met voor-christelijke germaanse feesten.
Oja;
1 Ja
2 nee
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:54 schreef Ole het volgende:
Ze hadden beter kunnen zeggen dat het niet door kan gaan ivm geld.
Mensen moeten altijd zich aanpassen aan andere mensen.... KLAR !!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Natuurlijk gechargeerd. Maar hoe ver moeten we gaan dat WIJ ons moeten aanpassen aan minderheden
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:13 schreef henkway het volgende:
2: en we blijven lekker op D66 stemmen tot we zelf ook besneden moeten worden
hoe bestaat het, je zit zowaar, volkomen per ongeluk neem ik aan, eindelijk eens op het goede spoor .. zou het kunnen dat de sociale onderklasse (goedkope arbeiders met zo weinig mogelijk opleiding) die wij een paar decennia geleden hebben geïmporteerd nog steeds grotendeels onderklasse is en derhalve verhoudingsgewijs vaker terug te vinden is in de misdaad-statistieken ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
Leuk, maar doet dat wat af aan het de feiten die ik presenteerde![]()
Zo kan ik toch ook zeggen dat de onderklasse vaker de mist in gaat dan de bovenklasse ?
toch ook kut op dirk om dat als tegenwerping te gebruiken ?![]()
Onze kinderen krijgen binnkort ook verplicht les uit de koranquote:AMSTERDAM - Openbare scholen moeten veel meer ruimte bieden aan religie, en dan vooral de islam. Gebruiken en feestdagen van moslims moeten worden gerespecteerd.
Dat zegt stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch in een interview in deze krant. Hij wil onder meer dat scho
Het wordt inderdaad wat ongelukkig voorgesteld door Marcouch.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:51 schreef henkway het volgende:
[..]
Onze kinderen krijgen binnkort ook verplicht les uit de koran
quote:Naar aanleiding van het artikel in de Telegraaf, waarin wordt gesuggereerd dat GVB kerst afschaft, volgt hieronder een verklaring van GVB over dit onderwerp.
GVB is een groot bedrijf met ruim 4000 medewerkers. GVB stelt middelen ter beschikking om per bus-, tram- of metrolijn (of een combinatie hiervan) en alle andere bedrijfsonderdelen activiteiten voor het personeel te organiseren. Op veel plaatsen in het bedrijf wordt een aantal keren per jaar activiteiten georganiseerd. Dat kan per onderdeel verschillen. Het lokale management beheert de middelen en probeert deze zo in te zetten dat zoveel mogelijk mensen er plezier van hebben. Dat betekent dat bestaande activiteiten soms niet langer gesponsord worden en nieuwe activiteiten wel.
In busgarage Noord is door het lokale management besloten het kerstfeest niet meer vestigingsbreed te vieren; er zijn wel diverse andere activiteiten rond kerst onder verantwoordelijkheid van lokaal management op de lijnen.
ach ja, wat had je ook anders verwacht, ieder nieuwtje wordt atm verdraait en opgeblazen tot 'de moslims eisen', 'afbraak van onze cultuur' en weet ik wat nog meer aan nationalistische retoriekquote:Op zondag 8 juni 2008 16:03 schreef Ofyles2 het volgende:
GVB pwnt De Telegraaf, want dit heb ik gelezen op hun website:
[..]
En in plaats van daar fel tegen ageren hoor je amper iets van 'de moslims'.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:45 schreef moussie het volgende:
[..]
ach ja, wat had je ook anders verwacht, ieder nieuwtje wordt atm verdraait en opgeblazen tot 'de moslims eisen', 'afbraak van onze cultuur' en weet ik wat nog meer aan nationalistische retoriek
Ik denk dat het "eisen" van een aantal Nederlanders van allochtone afkomst, een hoop mensen een beetje de strot uitkomt.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En in plaats van daar fel tegen ageren hoor je amper iets van 'de moslims'.
Laat de gvb'ers middels de OR zelf met een bericht komen dat het hen niet of weinig uitmaakt of wel of geen kerst gevierd wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |