abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2008 @ 19:54:26 #301
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59955174
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:43 schreef Maeghan het volgende:
Ja en nee. Dit is eigenlijk het enige waarmee ik me niet echt kan identificeren. Aan de andere kant heb ik er eens meer over nagedacht en met name in periodes van stress heb ik wel zaken waar ik me op stort. Ten eerste mijn vriend, ik ben altijd iemand geweest die zich extreem aan één persoon hecht. Ten tweede schoonmaken. Als ik mezelf geen houding weet te geven, ruzie heb, boos ben, verdrietig ben, maar gewoon even niet weet wat ik met metzelf aanmoet, dan ga ik schoonmaken. Eigenlijk altijd de keuken en dan met name de tegeltjes poetsen. Ten derde heb ik een mandalakleurboek. En als ie vol is (tenminste, als alle leuke zijn gedaan) koop ik waarschijnlijk weer exact dezelfde, zoals ik hiervoor ook heb gedaan. Dat is meer wanneer ik iets kalmer ben en probeer om een beetje rust te vinden. Gewoon even geen prikkels, behalve wat vrolijke kleurtjes op papier, die ik kan pakken op impuls, zonder ook maar na te hoeven denken over of het wel de goede kleur is. Andere varianten daarvan zijn zoekplaatjes, Chinese beeldzoekers en Sudoku of woordleggers. Zoekplaatjes en beeldzoekers zijn gewoon afleidende kleurplaatjes. Sudoku of woordleggers (vroeger deed ik ook Zweedse puzzels) zijn voor mij eigenlijk niet anders dan een uitdaging om alle vakjes vol te maken.

Verder merk ik wel dat als ik eenmaal ergens mee bezig ben, ik ook echt dagenlang niets anders wil doen. Als ik eenmaal begin aan Harry Potter, dan wil ik ook alle delen lezen en het liefst blijven lezen tot ze uit zijn. Als ik zit te lezen over tropische vissen, dan kan ik de halve nacht op blijven zitten. Het zijn altijd een soort 'vlagen'. Ik schakel niet makelijk over van de ene naar de andere interesse.

Oh wow, een kleurboek is voor mij een soort vuurwerk. Dan raak ik helemaal over mijn toeren.
Ik heb echt een tyfushekel aan kleuren.
Aan puzzels ook trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')