Die nieuwe Valencia shirts zijn wel vet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wel anders, zelfde ook gezien van het thuisshirt. Die had dan weer Bertolin als sponsor.
Overigens lijkt het me dat die van Hung het gaat worden
Zien er mooi uit jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarschijnlijk die van Lazio:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thuisshirt ziet er lekker uit. Nog beter dan afgelopen seizoen.
Die derdequote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarschijnlijk die van Lazio:
[ afbeelding ]
Thuisshirt ziet er lekker uit. Nog beter dan afgelopen seizoen.
Tering dan mag Everton nog blij zijn met Umbro..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:42 schreef Hung-05 het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij is t thuisshirt niet veranderd.
kijk maar naar de haar van owen en naar de nieuwe±
[ afbeelding ]
keeper
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:26 schreef TimoBasso het volgende:
[ afbeelding ]
Erg trots met dit shirt..vandaag kwam de bestelling binnen
vind het meer op scheidsrechters shirts lijken, die gele en zwarte..quote:
Nice!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:42 schreef Zjakkie het volgende:
Op vakantie in Spanje vorige week heb ik deze gekocht:
[ afbeelding ]
Het shirt van Espanyol dusAlleen dat gele ding zit bij mij niet op de mouw.
Die zwarte zoek ik ook. Waar heb je die gevonden?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil me het zwarte uit shirt van Roma halen met Perrotta achterop en kan kiezen tussen maat M en XL
Ik weet alleen niet hoe kappa shirt vallen qua maat?
Normaal heb ik L
Maar kan ik gewoon M pakken of XL
XL is mij normaal te groot daar kan ik in zwemmen maar ik weet niet hoe dat zit bij kappa
ik ga die gewoon weer halen denk ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:26 schreef TimoBasso het volgende:
[ afbeelding ]
Erg trots met dit shirt..vandaag kwam de bestelling binnen
Hier volgens 888jersey.com:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil me het zwarte uit shirt van Roma halen met Perrotta achterop en kan kiezen tussen maat M en XL
Ik weet alleen niet hoe kappa shirt vallen qua maat?
Normaal heb ik L
Maar kan ik gewoon M pakken of XL
XL is mij normaal te groot daar kan ik in zwemmen maar ik weet niet hoe dat zit bij kappa
wel erg goedkoop inderdaad. Weet je iets van de betrouwbaarheid van de site / echtheid van de shirts ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:12 schreef super-mario het volgende:
goeie en goedkope site voor shirtjes: http://888jersey.com/ (ook die zwarte van Roma)
Nee iddquote:
quote:888jersey.comship to every country in the world, 888jersey.com shipped via Register Air-mail of Thailandpost, the 1st class recorded delivery.
op kitbag heb je S,M,L,XL en XXL dus ik weet niet waar jij het over hebt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:31 schreef Dynia het volgende:
op http://www.kitbag.com hebben ze ook alleen maar M en XL..alleen kost het shirt wat ik wil wel 40 pond...en geen 20 dollar...:)
Ja, maar van de andere kant worden er in Thailand natuurlijk ook echte shirtjes verkocht en die zullen daar naar locale prijs zijn.quote:
http://www.kitbag.com/stores/kitbag_4_5/football/product_details.aspx?pid=43305&cid=334quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
op kitbag heb je S,M,L,XL en XXL dus ik weet niet waar jij het over hebt.
http://www.kitbag.com/stores/kitbag_4_5/football/product_details.aspx?pid=37134&cid=56
Toevallig hebben ze dat shirt alleen in die 2 maten, het uitshirt is bijvoorbeeld wel in 5 maten te verkrijgen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:38 schreef Dynia het volgende:
[..]
http://www.kitbag.com/stores/kitbag_4_5/football/product_details.aspx?pid=43305&cid=334
Ik durf mijn hand in het vuur te steken dat de site fakes verkoopt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:36 schreef super-mario het volgende:
heb zelf geen ervaring met 888jersey maar ZIET er verder goed uit....heb wel eens andere sites gezien die shirts aanboden haha....wellicht binnenkort Roma shirt kopen voor een paar dollar met patches.
Omdat een gerenommeerde online shop alle maten levert tenzij ze uitverkocht zijnquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
En waarom precies duidt dat op een fake shop?
quote:
En dat thuisshirt van Lens vind ik ook, uhm apart.quote:
Kroatie in een ander kleurtjequote:Op woensdag 25 juni 2008 16:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[..]
En dat thuisshirt van Lens vind ik ook, uhm apart.
Een lelijkere combinatie inderdaadquote:
Bier kan sowieso geen shirt verkrachten!quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:34 schreef DennieXL het volgende:
Celtic is toch altijd een prachtig shirt.
Sponsor verkracht dat shirt ook niet vind ik.
Vind het juist gaaf, lekker ouderwets.quote:
Ja dat dit geen gerenommeerde onlineshop is lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:50 schreef sjimz het volgende:
Omdat een gerenommeerde online shop alle maten levert tenzij ze uitverkocht zijn
Plus het feit dat het uit Thailand komt moet toch echt wel een belletje gaan rinkelen!quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat dit geen gerenommeerde onlineshop is lijkt me duidelijkMaar dat betekent niet meteen dat het oplichters zijn.
Mwa, ik ben er ook niet laaiend enthousiast over.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vind het juist gaaf, lekker ouderwets.
Alleen jammer van dat Unicef.
Met die shirts uit Thailand is niets mis mee. Heb er meerdere en zijn niet van echt te onderscheiden.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Plus het feit dat het uit Thailand komt moet toch echt wel een belletje gaan rinkelen!
Maar je hoeft me niet te geloven!
Laat ik me bestellen via iemand anders van de voetbalclubquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die zwarte zoek ik ook. Waar heb je die gevonden?
quote:De spelers van FC Emmen voetballen het komende seizoen in door de firma Legea ontworpen tenues. Zie de bijgevoegde afbeelding. Omdat er een vertraging bij de levering is ontstaan wordt voorlopig in een voornamelijk wit tenue gespeeld. Het nieuwe uittenue is in Azzuri blauw.
De voor- en achterkant:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |