quote:
En dat thuisshirt van Lens vind ik ook, uhm apart.quote:
Kroatie in een ander kleurtjequote:Op woensdag 25 juni 2008 16:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[..]
En dat thuisshirt van Lens vind ik ook, uhm apart.
Een lelijkere combinatie inderdaadquote:
Bier kan sowieso geen shirt verkrachten!quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:34 schreef DennieXL het volgende:
Celtic is toch altijd een prachtig shirt.
Sponsor verkracht dat shirt ook niet vind ik.
Vind het juist gaaf, lekker ouderwets.quote:
Ja dat dit geen gerenommeerde onlineshop is lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:50 schreef sjimz het volgende:
Omdat een gerenommeerde online shop alle maten levert tenzij ze uitverkocht zijn
Plus het feit dat het uit Thailand komt moet toch echt wel een belletje gaan rinkelen!quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat dit geen gerenommeerde onlineshop is lijkt me duidelijkMaar dat betekent niet meteen dat het oplichters zijn.
Mwa, ik ben er ook niet laaiend enthousiast over.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vind het juist gaaf, lekker ouderwets.
Alleen jammer van dat Unicef.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Met die shirts uit Thailand is niets mis mee. Heb er meerdere en zijn niet van echt te onderscheiden.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Plus het feit dat het uit Thailand komt moet toch echt wel een belletje gaan rinkelen!
Maar je hoeft me niet te geloven!
Laat ik me bestellen via iemand anders van de voetbalclubquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die zwarte zoek ik ook. Waar heb je die gevonden?
quote:De spelers van FC Emmen voetballen het komende seizoen in door de firma Legea ontworpen tenues. Zie de bijgevoegde afbeelding. Omdat er een vertraging bij de levering is ontstaan wordt voorlopig in een voornamelijk wit tenue gespeeld. Het nieuwe uittenue is in Azzuri blauw.
De voor- en achterkant:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |