quote:Op zondag 9 november 2008 18:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
Zeg me dat ik niet de enige ben!
Die varkensneus... dat schapenhaar...die babyface....die gorilla-diepliggende ogen....
Maar vanaf de nek naar beneden is het wel prima idd!
quote:Op zondag 9 november 2008 17:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik ben hem nu aant kijken. En Dennis Storm is
[ afbeelding ]
Dat accent van Danny viel me laatst bij Life and Cooking ook al op. echt vreselijk irritant.
http://www.bnn.nl/page/shop/product/236/quote:Op zondag 9 november 2008 19:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Waar kan ik de andere foto's vinden?
Die vind ik dan weer prrrrrrrrrrrrmauw!quote:Op zondag 9 november 2008 19:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ruben is ook niet echt juh van hét, hij komt altijd een beetje gay overen vind hem echt niet zo überaantrekkelijk.
Doeiquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:18 schreef Viking84 het volgende:.
Ruben was even leuk, maar verder vond ik het zeer, zeer matig. Die homo-erotische opmerkingen komen me nu al de neus uit. Ik ga niet meer kijken
.
Ik vind dat ie wel heeeeeeel overdreven plat Amsterdams praat. Dat deed ie volgens mij niet in deze mate.quote:
ben t hier mee eens..alleen die maik is te overdrevenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was leuk. Dennis vd Geest is toch wel een beetje geestig
Dennis Storm hoeft alleen maar stil te zijn en geil te wezen. Danny is ook een typje
. Maik vind ik ook tof, wel goed dat er zo'n lekker ijdel type tussen zit. Rob is idd een kneus
probeert grappig te zijn, is het niet. Michael is saai, Ferri ook. Sander ook leuk, maar mag nog wat losser. Sipke ook wel oke, en Ruben blijft geweldig
.
En Dennis vd Geest probeert te hard om grappig te zijn, dat wordt ook vervelendquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:14 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
ben t hier mee eens..alleen die maik is te overdreven
Ik denk dat dat toeval is, aangezien volgens mij de vorige keer Victoria Koblenko daar zat en die kon haar snavel echt niet houden als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:57 schreef Veerboot het volgende:
Valt me wel op dat hoe verder de mensen naar rechts zitten (vanuit onze kant gezien), hoe minder ze zeggen. Ligt ook een beetje aan de personen misschien (Michael Boogerd bijvoorbeeld is gewoon niet zo'n schreeuwer en hoor je dan ook nauwelijks), maar eigenlijk hadden ze dat soort mensen dan dichter bij de desk van Paul de Leeuw moeten zetten. Dan zouden ze misschien iets meer in het geheel zijn opgenomen.
Anyway: blijft een leuk programma
Nou die gast heeft het moeilijk volgens mij! Hij vindt die beledigingen niet echt leuk en zijn hoofd is zo rood als een tomaat!quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:35 schreef peterfan het volgende:
Tot nu toe nog niet echt hilarisch. Sipke Jan probeert heel hard de valse nicht te spelen maar blijft toch de brave sukkel.
Ik vind Rob juist wel heel leuk, speelt de underdog rol hartstikke goed en heeft prima zelfspot!
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=3946&md5=428e58af92f011e99dadd067be743d24quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:35 schreef MadGuy het volgende:
Er is zeker geen andere manier om het terug te kijken dan via BNN.nl zeker? Ik moest het gisteren missen.
Thank you!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflid=8253926
Jaaa, dat zei ik gister nog tegen mn vriend (de vorige aflevering gister via uitzending gemist gekeken)... Hij wil volgens mij echt graag de bink zijn, maar hij is het gewoon niet... Accept itquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja idd, en dan ook nog de playboy kiezen, was echt een poging om zijn mannelijkheid te bewijzen volgens mij
Ja, dat heb ik ook! Hij denkt dat ie geweldig is maar het is gewoon genant!quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:01 schreef Principessa het volgende:
Danny is NIET grappig. Soms is het zo pijnlijk dat ik wegzap
wel grappig om te zien.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:00 schreef RaymanNL het volgende:
Zappen.blog's Klapvee Keuring bij Ranking The Stars
jammerquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:01 schreef Principessa het volgende:
Danny is NIET grappig. Soms is het zo pijnlijk dat ik wegzap
Ja tering, wat is dat een lekker dingquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen gekeken en ik vind het nog steeds wel vermakelijk hoor.
Sommige opmerkingen zijn erg flauw, andere juist weer heerlijk scherp en ik heb niet 1 favoriet verder.
Ja, ok, welDennis
Storm
natuurlijk, maar dat is niet vanwege zijn grappigheid.
ik vind 'm juist helemaal niet patserig overkomen, stelt zich vrij bescheiden op (voor een soapiequote:Op zaterdag 22 november 2008 12:18 schreef psv-gomes het volgende:
ferri denkt dat ie het helemaal is :S
Neeee, echt niet, die zomereditie was echt heel bagger, die heb ik niet eens uitgekeken.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:45 schreef -Peach het volgende:
Ik vind deze serie (tot nu toe) de minste van allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |