Je komt zelf ook uit Amsterdamquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:25 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ja he, verschrikkelijk, ik kon hem bijna niet meer verstaan...![]()
Daar heb ik niet zo'n moeite meequote:Op zaterdag 8 november 2008 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
Voor mij ook een van de grootste pluspunten hoor!
HIj is alleen zo jong.![]()
Zo praatte hij altijd hoor. Alleen voor de musicals moest hij het accent weglaten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:58 schreef peterfan het volgende:
Vond het wel ok, hopelijjk worden de komende afleveringen beter. Dennis vd G was zoals ik al voorspelde uitermate flauw, Dennis S ismaar nog niet zo grappig en waarom praat Danny de M opeens weer met een zwaar Amsterdams accent??
Er zaten twee homo's Sipke Jan en Mikequote:En jammer dat er zoveel homo's in zitten, niet om de homo, maar om de manier waarop ze doen en grappig proberen te zijn![]()
En Paul natuurlijkquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Er zaten twee homo's Sipke Jan en Mike
Ik weet niet wie van de twee het slechtst gekleed wasquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Er zaten twee homo's Sipke Jan en Mike
Wat die Mike aan had is niet mijn smaak op zijn schots gekleed en Sipke Jan ook niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:31 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ik weet niet wie van de twee het slechtst gekleed was
kan je nagaan...quote:
En anders is ie gewoon lekkerquote:Op zondag 9 november 2008 01:41 schreef Principessa het volgende:
[..]
kan je nagaan...
enDenniS
; die is volgende week heel erg grappig. En als volgende week niet lukt dan vast de week daarop, of de week daarop..
quote:Op zondag 9 november 2008 18:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
Zeg me dat ik niet de enige ben!
Die varkensneus... dat schapenhaar...die babyface....die gorilla-diepliggende ogen....
Maar vanaf de nek naar beneden is het wel prima idd!
quote:Op zondag 9 november 2008 17:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik ben hem nu aant kijken. En Dennis Storm is
[ afbeelding ]
Dat accent van Danny viel me laatst bij Life and Cooking ook al op. echt vreselijk irritant.
http://www.bnn.nl/page/shop/product/236/quote:Op zondag 9 november 2008 19:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Waar kan ik de andere foto's vinden?
Die vind ik dan weer prrrrrrrrrrrrmauw!quote:Op zondag 9 november 2008 19:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ruben is ook niet echt juh van hét, hij komt altijd een beetje gay overen vind hem echt niet zo überaantrekkelijk.
Doeiquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:18 schreef Viking84 het volgende:.
Ruben was even leuk, maar verder vond ik het zeer, zeer matig. Die homo-erotische opmerkingen komen me nu al de neus uit. Ik ga niet meer kijken
.
Ik vind dat ie wel heeeeeeel overdreven plat Amsterdams praat. Dat deed ie volgens mij niet in deze mate.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |