Ik vind dat ie wel heeeeeeel overdreven plat Amsterdams praat. Dat deed ie volgens mij niet in deze mate.quote:
ben t hier mee eens..alleen die maik is te overdrevenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was leuk. Dennis vd Geest is toch wel een beetje geestig
Dennis Storm hoeft alleen maar stil te zijn en geil te wezen. Danny is ook een typje
. Maik vind ik ook tof, wel goed dat er zo'n lekker ijdel type tussen zit. Rob is idd een kneus
probeert grappig te zijn, is het niet. Michael is saai, Ferri ook. Sander ook leuk, maar mag nog wat losser. Sipke ook wel oke, en Ruben blijft geweldig
.
En Dennis vd Geest probeert te hard om grappig te zijn, dat wordt ook vervelendquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:14 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
ben t hier mee eens..alleen die maik is te overdreven
Ik denk dat dat toeval is, aangezien volgens mij de vorige keer Victoria Koblenko daar zat en die kon haar snavel echt niet houden als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:57 schreef Veerboot het volgende:
Valt me wel op dat hoe verder de mensen naar rechts zitten (vanuit onze kant gezien), hoe minder ze zeggen. Ligt ook een beetje aan de personen misschien (Michael Boogerd bijvoorbeeld is gewoon niet zo'n schreeuwer en hoor je dan ook nauwelijks), maar eigenlijk hadden ze dat soort mensen dan dichter bij de desk van Paul de Leeuw moeten zetten. Dan zouden ze misschien iets meer in het geheel zijn opgenomen.
Anyway: blijft een leuk programma
Nou die gast heeft het moeilijk volgens mij! Hij vindt die beledigingen niet echt leuk en zijn hoofd is zo rood als een tomaat!quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:35 schreef peterfan het volgende:
Tot nu toe nog niet echt hilarisch. Sipke Jan probeert heel hard de valse nicht te spelen maar blijft toch de brave sukkel.
Ik vind Rob juist wel heel leuk, speelt de underdog rol hartstikke goed en heeft prima zelfspot!
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=3946&md5=428e58af92f011e99dadd067be743d24quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:35 schreef MadGuy het volgende:
Er is zeker geen andere manier om het terug te kijken dan via BNN.nl zeker? Ik moest het gisteren missen.
Thank you!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflid=8253926
Jaaa, dat zei ik gister nog tegen mn vriend (de vorige aflevering gister via uitzending gemist gekeken)... Hij wil volgens mij echt graag de bink zijn, maar hij is het gewoon niet... Accept itquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja idd, en dan ook nog de playboy kiezen, was echt een poging om zijn mannelijkheid te bewijzen volgens mij
Ja, dat heb ik ook! Hij denkt dat ie geweldig is maar het is gewoon genant!quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:01 schreef Principessa het volgende:
Danny is NIET grappig. Soms is het zo pijnlijk dat ik wegzap
wel grappig om te zien.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:00 schreef RaymanNL het volgende:
Zappen.blog's Klapvee Keuring bij Ranking The Stars
jammerquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:01 schreef Principessa het volgende:
Ja tering, wat is dat een lekker dingquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen gekeken en ik vind het nog steeds wel vermakelijk hoor.
Sommige opmerkingen zijn erg flauw, andere juist weer heerlijk scherp en ik heb niet 1 favoriet verder.
Ja, ok, welDennis
Storm
natuurlijk, maar dat is niet vanwege zijn grappigheid.
ik vind 'm juist helemaal niet patserig overkomen, stelt zich vrij bescheiden op (voor een soapiequote:Op zaterdag 22 november 2008 12:18 schreef psv-gomes het volgende:
ferri denkt dat ie het helemaal is :S
Neeee, echt niet, die zomereditie was echt heel bagger, die heb ik niet eens uitgekeken.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:45 schreef -Peach het volgende:
Ik vind deze serie (tot nu toe) de minste van allemaal.
Inderdaad zeg, wat een saai broekie is dat.........quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ik snap niet wat iedereen in die Storm ziet, 't jochie is nog nat achter de oren......
Ik vind hem ook niks die Dennis Stormquote:Op zondag 23 november 2008 12:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, wat een saai broekie is dat.........
Iddquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:01 schreef Principessa het volgende:
Ik ook niet! Maar ik kan eerlijk gezegd ook niet zo veel anderen verzinnen die er dan in hadden gemoeten. Behalve Jeroen van Koningsbrugge dan.quote:Op zondag 23 november 2008 18:27 schreef Jivis het volgende:
Waarom Michael erbij zit snap ik echt niet inderdaad.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)7774/bb.20081121.asfquote:Op maandag 24 november 2008 16:51 schreef -Peach het volgende:
Hey...ze hebben de uitzendingen weggehaald op uitzendinggemist...nu kan ik t niet meer terugkijken
quote:Op maandag 24 november 2008 16:59 schreef Meddo het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)7774/bb.20081121.asf
2 van de 10 te veelquote:Op maandag 24 november 2008 15:00 schreef Vlindur het volgende:
Het homo gehalte is veeeeels te hoog. Het is echt zoo jammer.
Er zitten 2 homo's plus Paul!
(En die Rob Geus met dat ie zo vaak sex wilwat een kneus
En Maik![]()
)
quote:Op maandag 24 november 2008 15:00 schreef Vlindur het volgende:
Het homo gehalte is veeeeels te hoog. Het is echt zoo jammer.
(En die Rob Geus met dat ie zo vaak sex wilwat een kneus
En Maik![]()
)
quote:Op maandag 24 november 2008 16:32 schreef Principessa het volgende:
Gut, ik wist niet dat Staphorst internet had..
Werkt nietquote:Op maandag 24 november 2008 16:59 schreef Meddo het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)7774/bb.20081121.asf
Of anders rechter muisknop opslaan en dan openen met VLC player...quote:Op maandag 24 november 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
En als je die link kopieert en opent in Winamp/Mediaplayer?
Welke bedoel je?quote:Op maandag 24 november 2008 19:59 schreef peterfan het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor trieste opmerking??
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:55 schreef Principessa het volgende:
En daarbij - let je op Vlindur?- zaten er in de vorige mannen editie ook twee homo's (met paul dus drie!). Ooooooooooooooh...
Wat dacht je van:quote:
quote:Het homo gehalte is veeeeels te hoog. Het is echt zoo jammer.
Dat is nogal wat anders dan de hoeveelheid homo's te hoog vindenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:04 schreef Vlindur het volgende:
En ik heb het over al die homogebaartjes en opmerkingen. Daar ben ik niet zo weg van.
Hoe meer homo's je bij elkaar zet hoe erger het word. Vandaar mijn mening.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is nogal wat anders dan de hoeveelheid homo's te hoog vinden
Ik snap het, vind het soms ook te veel wordenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoe meer homo's je bij elkaar zet hoe erger het word. Vandaar mijn mening.
Nee hoor, Ik ben helemaal fan van Paul, we kijken ook altijd naar Mooi! Weer de Leeuw. Maar er moeten niet te veel homo's ineen keer bij elkaar komen. Ik vind hun humor dan niet leuk. (verwijfde grapjes enzo)quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik snap het, vind het soms ook te veel worden![]()
Maar je opmerking kwam nu meer over als dat je een hekel aan homo's hebt
Je vindt serieus 2 al veel?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:20 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee hoor, Ik ben helemaal fan van Paul, we kijken ook altijd naar Mooi! Weer de Leeuw. Maar er moeten niet te veel homo's ineen keer bij elkaar komen. Ik vind hun humor dan niet leuk. (verwijfde grapjes enzo)
Jeroen kijk in de Vegte en Jamai.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:04 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Welke waren dat dan? Kan me de groep niet meer herinneren.
En ik heb het over al die homogebaartjes en opmerkingen. Daar ben ik niet zo weg van.
Oh ja! Jeroen en Jamai. En Jamai had altijd veels te blote truitjes dingetjes aanquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:26 schreef Principessa het volgende:
[..]
Jeroen kijk in de Vegte en Jamai.
Ik vind je opmerkingen stuitend. Vervang 'homo's' eens door 'negers'...
Wel als het 2 van die gradatie zijn. Je hebt homo's en flikkers. En homo's vind ik prima.quote:
Dan had je kunnen zien hoe onwijs fout je opmerkingen zijn..quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Moet jij weten wat je er allemaal voor vervangt.
Je snapt toch wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:31 schreef Principessa het volgende:
[..]
Dan had je kunnen zien hoe onwijs fout je opmerkingen zijn..![]()
Sipke-jan is nou niet echt de meest vrouwelijke homo die je kan tegenkomen hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wel als het 2 van die gradatie zijn. Je hebt homo's en flikkers. En homo's vind ik prima.
nee.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wel als het 2 van die gradatie zijn. Je hebt homo's en flikkers. En homo's vind ik prima.
Ja, youre right. Ik zou met 2 dan jamai en Mike bedoelen. Maar dat schreef ik alleen niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sipke-jan is nou niet echt de meest vrouwelijke homo die je kan tegenkomen hoor. Bovendien worden volgens mij de meeste verwijfde grappen door andere kandidaten of door Paul gemaakt. Maar goed, ik zal wel wat toleranter zijn dan
.
Ik ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:45 schreef -Peach het volgende:
Ik vind deze serie (tot nu toe) de minste van allemaal.
Dat is idd zo ja. Helemaal rechtopzittend en oh zo grappig proberen te zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ontopic dan maar, ik erger me vreselijk aan Dennis van der Geest. Omdat ie zo vol zit van zichzelf en zo de aandacht naar zichzelf toe trekt.
Hij is juist een baasquote:Op woensdag 26 november 2008 11:09 schreef peterfan het volgende:
Ja, vind ik ook! Iemand heeft ooit tegen hem gezegd dat ie grappig is (en diegene vergat er bij te zeggen " voor een sporter" ), en nu denkt hij dat alles wat hij zegt grappig is. Dat hoofd dat hij er bij trekt ook...
Maar die is dan weer wel grappig! (vind ik dan)quote:Op woensdag 26 november 2008 11:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Ruben is anders ook zo'n aandachtstrekking
Samen met Paul bedoel ik ook nogquote:Op woensdag 26 november 2008 11:40 schreef Principessa het volgende:
Nou gelukkig zit Ruben erin. Hij redt in zijn eentje dit hele programma..
Die probeert en denkt heel grappig te zijn volgens mijquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:02 schreef wizarddragon het volgende:
Dennis van der Geest heeft een aparte manier van het overbrengen van humor (of eerder GEEN humor, maar gewoon kattig overkomen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |