had je maar eerder moeten zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:03 schreef Memento-Mori het volgende:
flikker toch op met die flauwe geintjes
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:53 schreef De Wouzeraar het volgende:
Tokio Hotel!
Met die lekkere zangeres!![]()
Ik heb nog kaartjes over die ik zelf niet ga gebruiken, want ik kan plotseling niet meer gaan.....quote:
ik heb 22 februari mn ticket al gekocht. Ik word gewoon schijtziek van al die flauwe geintjes hierquote:
dan rot je toch op. sjachrijnige mensen hoeven we niet op lowlandsquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb 22 februari mn ticket al gekocht. Ik word gewoon schijtziek van al die flauwe geintjes hier
HOAX!!!!111quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:59 schreef ScottTracy het volgende:
Lowlands 2008 uitverkocht
Muziek - door Sander (Xender) op 05-06-2008 @ 19:38
Er is geen kaart meer te krijgen voor Lowlands. Het festival is dit jaar twee maanden voor het begin al uitverkocht. Er waren 55.000 kaarten. Alleen via internet zijn er nog een paar beschikbaar.
Lowlands wordt dit jaar gehouden op 15, 16 en 17 augustus. Het driedaagse popfestival in Biddinghuizen wordt voor de vijftiende keer gehouden. Op Lowlands zijn optredens van onder anderen N*E*R*D, dEUS, Franz Ferdinand en de Sex Pistols.
Vorig jaar was Lowlands pas drie weken voor het begin uitverkocht. Voor de organisatie is de uitverkoop geen reden het festival uit te breiden.
Damn
2005 volgens mij. De Grolsch staat er al en de India was toen daar in de hoek waar nu het Lima terrein is (en waar daarvoor de Bravo stond).quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
2003 of 2004
Nee want daar is een heuvel en het backstage terrein.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:21 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Kunnen ze de Alpha niet een paar meter naar achter schuiven?
Ja, gras was dat jaar op zondag niet overal even goed meer te vinden. Bagger daarentegen.quote:
Wat voor werk doet ie dan ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:29 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Dark_Angelus werkt bij lowlands dus hij weet het wel hoor
70% van de bezoekers i volgens mij donderdagnacht al binnen dus het kan bestquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:28 schreef BlackRebel het volgende:
lol.. als je die kaartjes zo ziet zou je verwachten dat het festival dit jaar om 13h begint...
maar helaas...
Orly?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:29 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Dark_Angelus werkt bij lowlands dus hij weet het wel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |