waren we het net eens kom jij de boel weer verstoren !!quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:27 schreef Pietklaaso het volgende:
Sorry mensen die zich ieder jaar weer aan ons ergeren
Maar wij hebben nou eenmaal groep van 20 man en willen en gaan bij elkaar staan en ja dan word er vrijgehouden voor iemand of desnoods de halve groep. Ik bedenk me net dat deze post best wel als mosterd na de maatlijd komt![]()
niemand belangstelling?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:22 schreef peaceman het volgende:
Wegens omstandigheden gaan wij aankomende zaterdag niet naar Guillemots in Paradiso.
Zijn er nog belangstellenden hiervoor? Zo ja, PM dan even.
Het "Nog 10 kaarten" bericht is niet eens de deur uit! Zoek het gevaar op!quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:39 schreef peaceman het volgende:
Ik zou niet te lang wachten met kopen in elk geval.
Dit jaar voor Pinkpop! Vriend had pinpas thuis laten liggen. "Oh, ik ga morgen wel even langs". Dag erna, het is uitverkocht.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:45 schreef peaceman het volgende:
Ik koop elk jaar al vroeg tickets, dus ik heb nooit problemen om een kaartje te krijgen, maar bekenden van mij hebben dit wel al eens gehad, toen ze een dag te laat naar het GWK gingen
Mjah... nu moet ie eerst nog op je deurmat vallen... dat gaat ook niet altijd goed als er nog maar een paar kaarten zijn...quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:23 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE heeft voor de zekerheid net maar een kaartje besteld.
sowieso een beetje op tijd bij de tent zijn, maar dat geld voor iedereen als ze vooraan willen staanquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:52 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Aha, Alpha en Grolsch, dan snap ik het. Ik dacht eigenlijk dat de grootte in alfabetische volgorde ging. De toegankelijkheid is niet zo'n probleem, ik zit alleen niet zo graag in de verdrukking ergens half vooraan vlakbij de pit enzo.
En ookal is men vriendelijk en laat men me naar voren rijden, ook ik moet gewoon op tijd komen voor een goed plekje vind ik.
Bedankt voor de info!
Als dat geen hint is dat het bijna uitverkocht is weet ik het ook niet meerquote:Omdat de kaartverkoop hard gaat, zijn er allerlei dubieuze handelaren en ticketsites die Lowlandskaarten voor een veel te hoge prijs aanbieden. Met nog meer pech heb je een valse kaart in handen.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:01 schreef Krissinas het volgende:
[..]
http://www.jimmyalter.nl/(...)eadliner_Lowlands%21
en hier wist ik dat het een grap wasquote:Namen die ook circuleren als 'grote acts' zijn Jay-Z, Tokio Hotel, The Killers en Fall Out Boy
Amen, dit jaar word mijn 10-de LLquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:20 schreef chansadres het volgende:
Mooie OP.
Tof festival.
Lowlands was my first love and it will be my last.
Tokio Hotel en FOB zie ik niet snel komen, The Killers ook niet want die waren er vorig jaar. Jay-Z en Coldplay mogen van mij best komenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
en hier wist ik dat het een grap wasTokio Hotel
Fall Out Boy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |