That's what she said.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:56 schreef Lkw het volgende:
finaal uit het rubber gescheurd.
Thuis hebben wij een Candy, en doet het goed. Op mijn werk heb ik een Miele, AEG en een cheapass-merk. En met 3 a 4 wasjes per dag merk je wel een verschil in kwaliteit. De duurdere merken houden het langer vol. Overigens vind ik de AEG op 1000 toeren niet zo heel droog in vergelijking met de candy die ik thuis heb....quote:
Dankjewelquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:48 schreef Kaiju het volgende:
Succes ermee!!
He probleem is: Het huisje wat ik heb gezien, is geen ruimte voor een wasmachine, daarvoor wil ik dan een aansluiting in de keuken voor maken. Maar dan zit ik nog met de droger (want ik heb een hekel aan was drogend in mijn woonkamer... ) Duss... Er zit niets anders op...quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:19 schreef Adelante het volgende:
niet doen, als een van de functies uitvalt heb je gelijk niets meer en die dingen ijn technisch gewoon minder dan twee losse apparaten (drogen slechter en verbruiken veel stroom).
Je kan ze ook stapelen, misschien is dat een optie? Wel even opletten, het is volgens mij niet met alle modellen mogelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
He probleem is: Het huisje wat ik heb gezien, is geen ruimte voor een wasmachine, daarvoor wil ik dan een aansluiting in de keuken voor maken. Maar dan zit ik nog met de droger (want ik heb een hekel aan was drogend in mijn woonkamer... ) Duss... Er zit niets anders op...
De keuken is gewoon 220cm breed daar moet ik het mee doen. (daar moet een koelkast wasmachine en droger dus bij in staan...) Dus het is of de combi of 2 naast elkaar. Ik heb uitgerekend dat ik dan net een blokje van 40cm over kan houden beneden voor onder de gootsteen... Ideaal is anders, scheelt wel weer in de aankoop van keukenkastjes. Vraag is alleen of ik dan nog wel al mijn zooi kwijt kan. (dus in 120 boven kastjes en 40 onderkastjes) Het moet maar zullen we zeggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:18 schreef Flurry het volgende:
[..]
Je kan ze ook stapelen, misschien is dat een optie? Wel even opletten, het is volgens mij niet met alle modellen mogelijk.
Maar je kan toch de droger op de wasmachine plaatsen of andersom?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
De keuken is gewoon 220cm breed daar moet ik het mee doen. (daar moet een koelkast wasmachine en droger dus bij in staan...) Dus het is of de combi of 2 naast elkaar. Ik heb uitgerekend dat ik dan net een blokje van 40cm over kan houden beneden voor onder de gootsteen... Ideaal is anders, scheelt wel weer in de aankoop van keukenkastjes. Vraag is alleen of ik dan nog wel al mijn zooi kwijt kan. (dus in 120 boven kastjes en 40 onderkastjes) Het moet maar zullen we zeggen.
Ik hen al een paar jaar 2 van die AEG dingen bovenop elkaar staan. Zonder zo'n frame/ding uit die link hierboven. Dat is alleen maar iets netter; heeft verder, bij een goede ondergrond, geen nut volgens mijn winkel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 07:41 schreef Flurry het volgende:
[..]
Maar je kan toch de droger op de wasmachine plaatsen of andersom?
linkje
...
Kan de droger niet in een andere ruimte? Je zou als wasmachine een bovenlader kunnen nemen, die zijn er een stuk minder breed dan de voorladers.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
He probleem is: Het huisje wat ik heb gezien, is geen ruimte voor een wasmachine, daarvoor wil ik dan een aansluiting in de keuken voor maken. Maar dan zit ik nog met de droger (want ik heb een hekel aan was drogend in mijn woonkamer... ) Duss... Er zit niets anders op...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |