Waterpas zetten is bij de meeste (als het al niet alle is) wasmachines mogelijk dmv. de pootjes die je in hoogte kunt verstellen. Als ze niet waterpas staan gaan ze sneller aan de wandel en is ook nog eens slecht voor de lagers.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:06 schreef mantamanta het volgende:
Zorgen dat hij een beetje in balans is, zal ik je dan bij deze ook als tip mee willen geven
Duurkoop is niet altijd goedkoop.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:34 schreef mhr-zip het volgende:
Je moet letten op het feit dat de letter: M I E L E
Op de voorkant staan.
Miele is wel degelijk merk, kan je van AEG niet zeggen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Duurkoop is niet altijd goedkoop.
Jij hebt ook nog een gezinnetje, TS is alleen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:18 schreef knorretje het volgende:
ik koop juist min of meer bewust geen miele of een apparaat wat zegt zo enorm lang mee te gaan. Mijn levensomstandigheden veranderen binnen de gestelde periode van miele zo enorm dat ik dus altijd met een oud kreng zit maar niet wil vervangen (immers hij doet het nog) vanwege de hoge aanschafkosten. Als een machine een jaar of 5 mee gaat vind ik dat meer dan zat en kan ik weer op zoek naar een nieuwe die op dat moment aan mijn eisen en wensen voldoet en op die manier kan ik bij wijze van 3 maal een machine kopen voor de prijs van 1 miele.
Ik ben nu dik 12 jaar het huis uit en ga straks met de verhuizing beginnen aan mijn derde machine. Allen een indesit geweest en ook de nieuwe zal weer een indesit zijn. ALs ik kijk naar wat ik een kleine 12 jaar geleden gekocht heb en belangrijk vond, of zelfs kijk naar wat ik 5 jaar geleden (de huidige machine) gekocht heb, ben ik blij dat ik weer op het termijn zit dat ik van mezelf een nieuwe mag aanschaffen.
wij gaan trouwens voor deze de aankomende ronde
http://www.witgoedwinkel.nl/index.cfm?fuseaction=artikelen.showArtikel&Ko=1&ArtikelID=4B5F564A-F963-43A6-AB6C708E644D7ED6
klopt, dat bedoel ik juist, toen ik een jaar of 12 het huis uitvloog kocht ik een machine voor mij alleen, nergens geen verstand van, niet veel eisen als dat ding maar zou wassen. Kleren genoeg dus hoog toerental interesseerde me geen hol, het drogen duurt misschien wat langer, maar ach het wordt droog. De aanschafkosten wilde ik destijds zo laag mogelijk houden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog een gezinnetje, TS is alleen.
In het geval van miele wel hoor...geloof mequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Duurkoop is niet altijd goedkoop.
Gebeurt bij miele ook hoor...quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:50 schreef ivetje het volgende:
[..]
In het geval van miele wel hoor...geloof me
Je betaald meer (ongeveer 750 euro voor wasmachine) maar die gaat wel 25 jaar mee. In 25 jaar zal je zeker 2 (al dan niet 3) AEG's moeten hebben van 350 euro per stuk...zo nodig kosten voor reparatie etc, kom je op hetzelfde uit![]()
Mijn ouders hadden een nieuwe bauknecht gekocht, liep na 3 weken al water onderuit...hele bijkeuken zeiknat. Da's ook niet echt een pretje hoor...
bronquote:Aussie: Prima vaatwasser. Doet het erg goed. Wast schoon, is stil etc. Alleen lekt ook.
Dat had ik niet verwacht van een Miele vaatwasser. Helaas de vloer naar z'n
knoppen. (een half jaar in bezit)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |