Ik zou eigenlijk zeggen Miele, maar dat lukt niet voor 500. Kijk eens naar een Bosch of Aeg , dat zijn prima apparaten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:39 schreef Susie het volgende:
Hoi,
Mijn wasmachine heeft het begeven, niet meer te repareren ook.
Nu moet ik uiteraard een nieuwe, graag hoor ik welk merk jullie aanraden en waarom (of juist andersom natuurlijk). Ik heb namelijk echt geen idee welk merk nu oke is of juist niet.
Een indicatie in welke prijsklasse ik denk is tot 500 euro. Daar moet het toch wel voor te doen zijn hoop ik. Over de toerentallen en dergelijk heb ik al wat gelezen, 1200 moet in mijn ogen toch wel voldoende zijn. Speciale functies zoals strijkvrij mogen ook achterwege blijven. Dat ding moet gewoon wassen.....
Omdat? Ik heb nu al drie jaar een Indesit, niks mis mee.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:44 schreef manhattan het volgende:
[..]
Goedkope troep zoals Ariston, indeshit en Nordland raad ik je af.
Zo eentje heb ik ook, werkt prima.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:47 schreef skiczukie het volgende:
Het is zelfs een Ignis.
Ons werd verteld, dat wanneer je geen Miele koopt, dat je voor een AEG of Bosch moet gaan qua kwaliteit. De goedkopere merken als Indesit of Zanussi zouden maar een paar jaar meegaan...quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Omdat? Ik heb nu al drie jaar een Indesit, niks mis mee.
Wat is een Ignis? Daar heb ik nog nooit van gehoord....of is dat een type van Indisit ofzo?quote:
Een verkoper kan je nog veel meer gelul vertellen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:48 schreef Beeselcity het volgende:
[..]
Ons werd verteld, dat wanneer je geen Miele koopt, dat je voor een AEG of Bosch moet gaan qua kwaliteit. De goedkopere merken als Indesit of Zanussi zouden maar een paar jaar meegaan...
Volgens mij van Bosch. Of LG ofzo.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:48 schreef Susie het volgende:
[..]
Wat is een Ignis? Daar heb ik nog nooit van gehoord....of is dat een type van Indisit ofzo?
(dat is dus de reden dat ik het hier even vraag, even wat gebruikers om raad vragen, vertrouw verkopers voor geen ene meter!!)quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Een verkoper kan je nog veel meer gelul vertellen.![]()
Die verkoper had gelijk. Indesit, Ariston en dat soort prulmerken leveren alleen maar ellende op. Geef liever honderd euro meer uit aan een Bosch of AEG. Het verschil heb je er zo weer uit wat betreft levensduur, energiekosten en de uren dat je thuis moet blijven voor monteurs.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:52 schreef Susie het volgende:
[..]
(dat is dus de reden dat ik het hier even vraag, even wat gebruikers om raad vragen, vertrouw verkopers voor geen ene meter!!)
Ik heb een Ignis, en ik ben ook tevreden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:54 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb een AEG en ben er erg tevreden over.![]()
Dat is natuurlijk helemaal waar! Maar dit verhaaltje hebben we tot nu toe al in drie winkels gehad, dus dan wordt het wel geloofwaardiger (of er moet natuurlijk een samenzwering bestaan tussen wasmachine-verkopers!quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Een verkoper kan je nog veel meer gelul vertellen.![]()
Maar dat wisten we al.....quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb een Ignis, en ik ben ook tevreden.![]()
samenzweringquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:55 schreef Beeselcity het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk helemaal waar! Maar dit verhaaltje hebben we tot nu toe al in drie winkels gehad, dus dan wordt het wel geloofwaardiger (of er moet natuurlijk een samenzwering bestaan tussen wasmachine-verkopers!)
Nog geen last van gehad, wel zullen wel zien hoelang het ding meegaat.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:55 schreef manhattan het volgende:
[..]
Die verkoper had gelijk. Indesit, Ariston en dat soort prulmerken leveren alleen maar ellende op. Geef liever honderd euro meer uit aan een Bosch of AEG. Het verschil heb je er zo weer uit wat betreft levensduur, energiekosten en de uren dat je thuis moet blijven voor monteurs.
Elke winkel wil de duurdere wasmachine verkopen natuurlijk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:55 schreef Beeselcity het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk helemaal waar! Maar dit verhaaltje hebben we tot nu toe al in drie winkels gehad, dus dan wordt het wel geloofwaardiger (of er moet natuurlijk een samenzwering bestaan tussen wasmachine-verkopers!)
Ik heb óók een Ignis maar da's een auto van het merk Suzukiquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb een Ignis, en ik ben ook tevreden.![]()
Ignis is van Whirlpool. Net als Bauknecht. Niet dat dat ook maar iets zegt over de kwaliteit, maar goed.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens mij van Bosch. Of LG ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |