Hehe, ik geloof best dat jij er een paar rotte appels uit hebt gehaald.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:04 schreef Fastmatti het volgende:
Geloof me maar, voor langer dan één nacht wil je ze echt niet. Nog erger Nederlandse.
hmm valt te overwegenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Holland klinkt mooier.
Minder drinken is geen optie?.
Yep, in het echt ziet ze er minder hard uit dan op tv, ze praat ook niet zo stijf in het echt.quote:
Eigenlijk maar eentje, maar het is ook zo ongeveer de enige keer dat ik verliefd ben geweest. Maar goed, ik hou van generaliserenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hehe, ik geloof best dat jij er een paar rotte appels uit hebt gehaald.
Die kwam vast uit Stockholm?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:14 schreef Fastmatti het volgende:
Eigenlijk maar eentje, maar het is ook zo ongeveer de enige keer dat ik verliefd ben geweest. Maar goed, ik hou van generaliseren
Maar jij werd het er wel van?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:13 schreef Aoristus het volgende:
Yep, in het echt ziet ze er minder hard uit dan op tv, ze praat ook niet zo stijf in het echt.
Nou, er liep genoeg prinsessenspul daarquote:
Fijn is dat altijd. Niet kunnen kiezen en dan aan het eind overal gefaald hebbenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:28 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nou, er liep genoeg prinsessenspul daar
Spreek voor je zelf, begin bij de haringkarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:33 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Fijn is dat altijd. Niet kunnen kiezen en dan aan het eind overal gefaald hebben
Het is een redelijk eenvoudige studie, maar als je niet van omvangrijke teksten houdt, niet selectief kunt lezen en niet analytisch kunt denken, moet je er vooral niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
blablabla er zijn gewoon niet zo heel veel andere studies die zoveel toetsen hebben die je met wat gokken en goed verstand goed in kan ABCD'en. Dat plus het type dat rechten studeert en het oordeel is eenvoudig.
Het wordt tijd voor een huishoudspel voor de Wii, waarin je kan strijken, stofzuigen, ramen lappen, afstoffen, was draaien, planten water geven, boodschappen doen, en de kids uitzwaaien naar school.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb het sufste spel ter wereld gevonden. Curling op de Wii. Mag je virtueel met je wiimote gaan vegen.
Toch snap ik de combi geneeskunde en rechten niet?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:58 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Het is een redelijk eenvoudige studie, maar als je niet van omvangrijke teksten houdt, niet selectief kunt lezen en niet analytisch kunt denken, moet je er vooral niet aan beginnen.
Het type dat rechten studeert wil vooral geld verdienen en is niet geïnteresseerd in de academische waardering voor een studie. Ik ben zo'n type.
De laatste keer dat ik een fles tequila heb gekocht was het er eentje met een hoedjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik pleit voor een verbod op drankverkoop aan mensen die in een drankwinkel alleen maar vragen om "tequila". Letterlijk: "Doe mij een fles tequila".
Als je godverdomme niet een een merk kan opnoemen of op z'n allerminst een subsoort dan heb je het recht niet om tequila te drinken!
Je alvast indekken voor fouten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:50 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Toch snap ik de combi geneeskunde en rechten niet?
Ik mag toch aannemen dat hij dit van huis uit heeft meegekregenquote:
Daarmee wordt de foutmarge in je terrorismeprofiel tot het minimum beperkt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:07 schreef MrX1982 het volgende:
Wat moet je veel invullen bij die EK Pool.
Ik studeerde rechten en geneeskunde in Rotterdam, maar de geneeskundestudie in Rotterdam is slecht, en Rotterdam een stad vol rapaille. Ik ben toen overgestapt op geneeskunde in Amsterdam. Ik hield toch nog vrij veel tijd over, dus een tweede studie leek me wel aantrekkelijk. Economie viel af, want te veel college-uren. De rechtenstudie in Amsterdam viel om dezelfde reden af, maar in Rotterdam bestaat de mogelijkheid om een aangepast programma te kiezen waarbij je alleen de tentamens hoeft te maken. Bovendien heb ik het eerste jaar daar al gehaald.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:50 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Toch snap ik de combi geneeskunde en rechten niet?
Ik vul hem politiek correct inquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarmee wordt de foutmarge in je terrorismeprofiel tot het minimum beperkt.
Ik heb heel veel rode kaarten voor Turkije ingevuldquote:
Nee, ik heb van huis uit slechts arrogantie en betweterigheid meegekregen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat hij dit van huis uit heeft meegekregenDaar heb je geen studie rechten voor nodig.
Ik zie je er niet bij staan: http://sport.fok.nl/ek2008/info/subleagues/punten/19quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:07 schreef MrX1982 het volgende:
Wat moet je veel invullen bij die EK Pool.
Beter kijkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zie je er niet bij staan: http://sport.fok.nl/ek2008/info/subleagues/punten/19
Ik heb hem pas zojuist ingevuld. Nu sta ik er wel bijquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zie je er niet bij staan: http://sport.fok.nl/ek2008/info/subleagues/punten/19
Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:20 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Nee, ik heb van huis uit slechts arrogantie en betweterigheid meegekregen.
Klinkt logisch.quote:De politie meent dat de veiligheid van de politici niet langer kon worden gegarandeerd en heeft ze daarom verboden om nog in het openbaar te verschijnen.
En overdrachtsbelasting.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Huisje gekeken, leuke prijs, nette voorwaarden, ... tijd voor een makelaar!
Daar word ik weer uit betaald, dus het is voor een goed doel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
jajajaja, ik spek de staatskas wel ...
quote:De Amsterdamse stadsdeelvoorzitter wil onder meer dat het scheppingsverhaal meer aan bod komt, naast de evolutieleer.
Hij meent dat islamitische scholen 'uit nood' zijn ontstaan, omdat er op de openbare scholen te weinig ruimte is voor het geloof.
Marcouch vindt verder dat op school de gebruiken en feestdagen van moslims moeten worden gerespecteerd. Volgens hem kunnen islamitische kinderen nu slecht terecht op openbare scholen, omdat ze zich steeds moeten verantwoorden over zaken als hoofddoekjes, gemengd douchen en zwemmen en feestdagen.
"Het uitgangspunt moet zijn dat een moslimjongere in het openbaar onderwijs terechtkan zonder zijn religie te verloochenen", aldus de PvdA'er, die voorzitter is van het stadsdeel Slotervaart.
BBCquote:Football Focus needs YOU! With Euro 2008 about to kick off in just a few days, we've decided to take on a tricky challenge that I'm sure you'll have an opinion on... which is the best goal ever scored at the tournament.
Actually, scrap that, we all know it was Marco van Basten's wonder volley for Holland against the Soviet Union in the 1988 final. So how about we launch a new honour? What about 'The Marco van Basten Award for the Second Best Goal in Euro History'? I think it sounds rather catchy.
Oh dat scheppingsverhaal mag best aan bod komen om aan te tonen hoe stupide het is.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:40 schreef Autodidact het volgende:
http://www.nu.nl/news/160(...)openbare_school.html
[..]. Dit is dus voer voor Verdonk. Wat een idioot. Islamitische kinderen bestaan overigens net zo min als er sociaaldemocratische of libertarische kinderen zijn.
Waarom zo negatief? De ouders kiezen toch voor religieus onderwijs. Beetje een huilie reactie.quote:Hij meent dat islamitische scholen 'uit nood' zijn ontstaan, omdat er op de openbare scholen te weinig ruimte is voor het geloof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |