Heb nog steeds niets terug....quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:46 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
(Dit is al winst volgens mij)
Gast, dit is echt niet nodig. Je legt jezelf teveel druk op. Volgens mij ben jij ontzettend verlegen, en blijven malen met die hersens van je is wel het laatste wat jou goed zal doen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:41 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
I know, duurt wel lang hè?![]()
Optie 1: Ze zegt ja, geregeld
Optie 2: Ze zegt nee, kan niet
Optie 3: Ze zegt nee, wil niet
Optie 4: Geen bericht terug..
Ik leef met je mee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:49 schreef lieveclown het volgende:
Goedzo
Nu hopen dat ze wilt enzo
En doorzetten he anders zijn jullie dalijk gewoon vrienden en dan zit je met het zelfde probleem als mij
Ik ben al bijna een week aan het 'malen' dus deze dag kan er ook nog wel bij hoor..quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:48 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Gast, dit is echt niet nodig. Je legt jezelf teveel druk op. Volgens mij ben jij ontzettend verlegen, en blijven malen met die hersens van je is wel het laatste wat jou goed zal doen.
Ga even iets anders doen, speel een spel, ga naar buiten, verveel je moeder... Weet ik het.
Zet deze hele situatie uit je hoofd en dan komt dat antwoord vanzelf.
Als je bedoeld of ze dat voor mij is, ja..quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:54 schreef Gummibeer79 het volgende:
vraagje trouwens: "eerste 'grote liefde'?"
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:51 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ik ben al bijna een week aan het 'malen' dus deze dag kan er ook nog wel bij hoor..
Verveel mijn moeder? Die woont 50 km verderop
Speel een spel, da's een goed idee
Ga naar buiten? Het regent hier dat het giet- Spelletje spelen
Dit bedoel ik nu met 'malen'. Jij bent echt zo onzeker als de pest. Onderken het nu eens. Als je het van jezejf accepteert, zal je het ook eerder van je af kunnen zetten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:18 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ze moet me niet, anders had ze wel teruggesms't..
Of ze is zelf ook verlegen en weet niet wat ze moeten sms'en
Of haar beltegoed is op
Of ze is haar telefoon kwijt
Of ze heeft het nog niet gelezen
GVD, spelletje spelen helpt niet
Ja, ik ben onzeker. Maar dat wist ik al wel van mezelf hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:22 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nu met 'malen'. Jij bent echt zo onzeker als de pest. Onderken het nu eens. Als je het van jezejf accepteert, zal je het ook eerder van je af kunnen zetten.
En dat je niet meteen een SMS terug krijgt, zegt niets. (die geruststelling wil ik je wel geven)
Okéquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:21 schreef SuperMocio het volgende:
Geen stress, als ze je leuk vindt wil ze vast wel met je uit. Zo niet weet je meteen waar je aan toe bent en kun je je pijlen op het volgende slachtoffer richting. Niet bang zijn om op je bek te gaan; het hoort er allemaal bij.
Gewoon wachtenquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:18 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ze moet me niet, anders had ze wel teruggesms't..
Of ze is zelf ook verlegen en weet niet wat ze moeten sms'en
Of haar beltegoed is op
Of ze is haar telefoon kwijt
Of ze heeft het nog niet gelezen
GVD, spelletje spelen helpt niet
Man, je zit hier al een paar weken bevestiging te zoeken, dus die paar uurtjes overleef je ook nog wel.quote:
onder het motto "ignorance is bliss"?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:14 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik niet, had het niet moeten doen..
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:29 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Man, je zit hier al een paar weken bevestiging te zoeken, dus die paar uurtjes overleef je ook nog wel.
Ik zie wel potentie voor de nodige vervolgtopics:
-Ze vindt me leuk, we gaan uit! Heeft iemand tips?
-We gaan naar de bioscoop! Wanneer arm om haar heenslaan?
-Drie zoenen op de wangen! Beter rechts-links-rechts of links-rechts-links?
En na zes maanden:
-Ik wil haar zoenen op de mond! Met of zonder tong?
etc. etc.
Rechts binnen is het toch officieel?'Of was het nou links?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:29 schreef Lápiz het volgende:
Agree..quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:31 schreef Vector_SLD het volgende:
Als je belde had je nu niet hoeven piekeren
Ik ga meestal voor l-r-l, met een deviatie naar rechts bij die laatste.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Rechts binnen is het toch officieel?'Of was het nou links?
Lol, het is nog maar 1 weekquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:29 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Man, je zit hier al een paar weken bevestiging te zoeken, dus die paar uurtjes overleef je ook nog wel.
Ik zie wel potentie voor de nodige vervolgtopics:
-Ze vindt me leuk, we gaan uit! Heeft iemand tips?
-We gaan naar de bioscoop! Wanneer arm om haar heenslaan?
En na zes maanden:
-Ik wil haar zoenen op de mond! Met of zonder tong?
etc. etc.
Hmm, nee onder het motto van, rustig aan was misschien beter geweest?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:30 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
onder het motto "ignorance is bliss"?
of omdat een smsje in zo'n geval te zielig voor woorden is?
Heb je ook een manier voor mij om met de spanning om te gaan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:32 schreef Lápiz het volgende:
[..]Ach, ik leef gewoon mee met die jongen, dit is mijn manier om met de spanning om te gaan...
Kun je nagaan hoezeer je de spanning hebt weten op te drijven. Je hebt al een hele schare trouwe fans verzameld hier binnen die week.quote:
Ik hoop niet dat je dat ook bij al je familieleden doetquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:34 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik ga meestal voor l-r-l, met een deviatie naar rechts bij die laatste.
ROFL, die zijn allang en veel vaker gegeven. Maar volgens mij ligt het probleem echt bij jou hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:35 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Heb je ook een manier voor mij om met de spanning om te gaan?
Hmm, er is al genoeg geschreven hier daarover, maar erkennen dat je onzeker bent is al een goed beginpunt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:35 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Heb je ook een manier voor mij om met de spanning om te gaan?
Alleen bij m'n knappe nichten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dat ook bij al je familieleden doet
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:39 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Hmm, er is al genoeg geschreven hier daarover, maar erkennen dat je onzeker bent is al een goed beginpunt.
Zie het anders op deze manier: je hebt het SMS-je verstuurd, de bal ligt nu bij haar, daar kun jij op dit moment niks aan veranderen. Het gaat er nu gewoon om dat je bang bent voor een afwijzing, maar ik denk niet dat die gaat komen. Waarschijnlijk is ze nu druk in overleg met haar vriendinnen en is ze misschien zelfs superblij dat je 'de stap' hebt gezet. Gewoon rustig afwachten dus. Zelf zou ik trouwens niet meteen een berichtje terugsturen, omdat ik niet te welwillend zou willen overkomen. Voor het einde van deze dag weet je meer, ga daar maar vanuit.
Allemaal speculatie, probeer gewoon blij te zijn dat je de stap gezet hebt, ongeacht wát de uitkomst is. Je zult het waarschijnlijk niet van me aannemen, omdat je helemaal in love bent, maar dit soort situaties zul je in de toekomst nog vaker gaan meemaken. Alleen kun je er dan makkelijker mee omgaan, juist omdát je nu zo loopt te stuntelen. Kortom: komt allemaal goed!quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:42 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Het zit hem meer in het 'hoe dan verder' na de 'afwijzing'.
de nuchterheid zelve!quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:48 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Allemaal speculatie, probeer gewoon blij te zijn dat je de stap gezet hebt, ongeacht wát de uitkomst is. Je zult het waarschijnlijk niet van me aannemen, omdat je helemaal in love bent, maar dit soort situaties zul je in de toekomst nog vaker gaan meemaken. Alleen kun je er dan makkelijker mee omgaan, juist omdát je nu zo loopt te stuntelen. Kortom: komt allemaal goed!
Gast, je hebt je smsje nog niet eens anderhalf uur geleden verstuurd. Niet iedereen reageert gelijk hoor!quote:
Wow ''pas'' 4 uur laterquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:25 schreef lieveclown het volgende:
[..]
Gewoon wachten
Misschien is ze bezig met iets
Ik wordt ook gek als ik van een bepaald meisje geen SMS terug krijg
Had ik van de week ook stuurde een meisje een SMS kreeg pas 4 uur later een SMS terug omdat ze gewoon bezig was met iets
2e is redelijk banaal lijkt me, meer de kant van de 1e opquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:09 schreef Gummibeer79 het volgende:
Stom he, ik blijf het toch in de gaten houden.
Kerel, hoe dan ook, alles komt goed joh.
Maar inderdaad, wat stond er nou in?
"hoi x, zullen we dan en dan afspreken?"
of
"hoi x, we zijn al een tijdje goede vrienden, maar wat jij niet weet is dat ik elke avond in mijn bedje een pak kleenex verbruik. Zullen we's met z'n tweeen leuke dingen gaan doen?"
Je hebt gelijk, sorryquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:49 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Gast, je hebt je smsje nog niet eens anderhalf uur geleden verstuurd. Niet iedereen reageert gelijk hoor!
Tsja, maar wel lekker duidelijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:11 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
2e is redelijk banaal lijkt me, meer de kant van de 1e op
Nee je had ook kunnen wachten totdat zij zich aan je voeten zou werpen. Je hebt gedaan wat juist is en ja dat is spannend ja. Maak je niet druk om late smsjes, dat is geen indicatie voor succes of het ontbreken daaraan. Ik heb ook wel eens gehad dat ze dan 2 dagen later pas iets terug sturen en dat liep uiteindelijk ook goed. Er moet eerst spoedberaad met vriendinnen komen natuurlijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:14 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik niet, had het niet moeten doen..
1. Leer typenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:29 schreef Byte_Me het volgende:
hoe oud ebn je eigenlijk, en heb je al ooit een vriendin gehad?
Ja, dat had ik liever gehadquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:34 schreef ssebass het volgende:
[..]
Nee je had ook kunnen wachten totdat zij zich aan je voeten zou werpen. Je hebt gedaan wat juist is en ja dat is spannend ja. Maak je niet druk om late smsjes, dat is geen indicatie voor succes of het ontbreken daaraan. Ik heb ook wel eens gehad dat ze dan 2 dagen later pas iets terug sturen en dat liep uiteindelijk ook goed. Er moet eerst spoedberaad met vriendinnen komen natuurlijk
De date wordt gaaf, want dan weet je al dat ze wel in je geinteresseerd isquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:34 schreef Nexie het volgende:
Kun je nagaan hoe spannend de date gaat worden als het uitvragen al zo'n gedoe is
Maar wel gezonde spanning, natuurlijk
Of geen nee durfde te zeggenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
De date wordt gaaf, want dan weet je al dat ze wel in je geinteresseerd is![]()
Of ze ziet het slechts als een uitje met een hele aardige knuffelbeer terwijl ze ondertussen zich leeg loopt te soppen omdat ze telkens aan 1 of andere klootzak moet denken. Succesquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ze kan wel nee zeggen, maar wie zegt dat zij dat wel durft en niet gaat twijfelen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:38 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Jawel, daarom sms'te ik juist.
Zodat ze nee kon zeggen
Dat scheelt wel jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel mee. Ik denk dat je of het type hebt dat aan zichzelf denkt en nee zal zeggen als ze niet wil, ja als ze wel wil. Daarnaast het type dat zoals jij omschrijft meelevend is en inziet dat hij verlegen is, maar dan ook doorheeft dat een date valse hoop geeft en kan leiden tot het kwetsen van TS. Ik denk dus dat ze sowieso zal gaan voor wat ze zelf wil, maar dat kan aan mij liggen. Dat is in ieder geval hoe ik het doe.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze kan wel nee zeggen, maar wie zegt dat zij dat wel durft en niet gaat twijfelen.
Dat ze denkt: stel ik zeg nee, hij is al zo'n verlegen jongen en hij durfde eindelijk een sms te sturen, ik kan toch nooit nee zeggen tegen hem, dat kan ik hem niet aandoen.. Dan ga ik wel een keer uit, en dan zal hij ook inzien dat het niks wordt.. hoop ik..
zeg, is hij nog niet onzeker en verlegen genoeg?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze kan wel nee zeggen, maar wie zegt dat zij dat wel durft en niet gaat twijfelen.
Dat ze denkt: stel ik zeg nee, hij is al zo'n verlegen jongen en hij durfde eindelijk een sms te sturen, ik kan toch nooit nee zeggen tegen hem, dat kan ik hem niet aandoen.. Dan ga ik wel een keer uit, en dan zal hij ook inzien dat het niks wordt.. hoop ik..
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zeg, is hij nog niet onzeker en verlegen genoeg?
Ik lees mee, en kan de 'nuttige' reacties goed filteren van de onnuttige domme 'tips'quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zeg, is hij nog niet onzeker en verlegen genoeg?
Maar het is een vrouw! Daar is niks simpel!quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:51 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ik lees mee, en kan de 'nuttige' reacties goed filteren van de onnuttige domme 'tips'
Het is heel simpel. Zegt ze ja, dan is het ja. Is het nee, dan is het nee.
. <- Punt
heb jij ooit een vrouw ontmoet die gewoon ja of nee kan zeggen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:51 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ik lees mee, en kan de 'nuttige' reacties goed filteren van de onnuttige domme 'tips'
. <- Punt
Vaak bedoelen ze nee, maar zeggen ze ja. Waarom? ze missen een paar ballen en willen niet lullig zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
heb jij ooit een vrouw ontmoet die gewoon ja of nee kan zeggen?
Precies, en zegt ze nee dan komt er wel een die wel ja zegtquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:51 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
. <- Punt
Uh..quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
heb jij ooit een vrouw ontmoet die gewoon ja of nee kan zeggen?![]()
Leuk toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar het is een vrouw! Daar is niks simpel!
moet ook niet willen.. het kost je al een leven om 1 vrouw te snappen (en dan is het nog maar de vraag of het je gelukt isquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:57 schreef JonKeL het volgende:
Zolang je niet gaat proberen om ze te snappen wel
Waarschijnlijk niet, maar ach... je hebt je leven lang iets te doen gehadquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
moet ook niet willen.. het kost je al een leven om 1 vrouw te snappen (en dan is het nog maar de vraag of het je gelukt is)
Saai zal het niet geweest zijn denk ik dan zoquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:02 schreef JonKeL het volgende:
Waarschijnlijk niet, maar ach... je hebt je leven lang iets te doen gehad
met vrienden de stad in gaan? lekker feestje vieren ofzoiets? Je zinnen ergens anders opquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:05 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Mij besluipt het gevoel dat ik me alvast beter kan voorbereiden op een klote
zaterdagavondfeest, en een klote maandag + kutweekend
Drugd are bad, M'kay?
waarom? als het nee is het je het in ieder geval geprobeerd, en heb je niks verloren...je kan alleen maar winnen...niks om je druk over te maken dusquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:05 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Drugd are bad, M'kay?
Dat dan weer niet nee, maar denk dat je wel wat aan de vroege kant bent met grijs worden danquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Saai zal het niet geweest zijn denk ik dan zo
Heb je de fles nog niet gevonden?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:05 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Drugd are bad, M'kay?
Denk dat je aantal levensjaren ook met een aantal jaren gedaald zal zijn als je er intensief mee bezig bentquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:10 schreef JonKeL het volgende:
Dat dan weer niet nee, maar denk dat je wel wat aan de vroege kant bent met grijs worden dan
Kerel, maak je niet zo druk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:05 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Drugd are bad, M'kay?
Denk je niet dat hij het nu wel langzaam genoeg heeft opgebouwd?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:21 schreef EvoViper7 het volgende:
Dit is precies wat ik op de 1ste? pagina ook zei.
Je hebt te lang gewacht, daardoor komt de klap des te harder aan als je niets hoort of ze niets wil. Dat is het gevaar met wachten.
Verder vind ik je sms ook een beetje raar. Ik zou zoiets nooit sturen. Subtiel opbouwen.
Zoiets als "Kvond het supergezellig gister, kunnen we nog weleens doen vind je niet? Gr.." of "Hoe was je weekend, nog wat leuks gedaan? Gr.." oid in die zin. Danvraag je iets aan haar. En daar moet ze antwoord op geven, anders heeft ze geen interesse. Zo bouw je langzaam iets op en komt dat drinken of eten vanzelf wel. Maarja, je bent iets te jong denk. Je moet het wat gehaaider spelen denk ik...
Dat denk ik idd niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:30 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij het nu wel langzaam genoeg heeft opgebouwd?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:34 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Hmm, nee onder het motto van, rustig aan was misschien beter geweest?
Spreek haar dan in ieder geval niet aan.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:32 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
3 uur geleden....
Ik zal maar eens op msn komen, misschien komt ze dan ook![]()
Aan trotse mensen heb ik op dit moment niet zo veelquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]Rustiger aan dan dit?
Ben wel erg trots op je dat je nou eindelijk op de verstuurknop hebt gedrukt!
Was ik ook niet van planquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:35 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Spreek haar dan in ieder geval niet aan.
Inderdaad. Dat punt staat in ieder geval.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben wel erg trots op je dat je nou eindelijk op de verstuurknop hebt gedrukt!
Kan me niet schelen. Toch ben ik trots op je, dammitquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Aan trotse mensen heb ik op dit moment niet zo veel
Oh gelukkig!quote:(Ow, dat was sarcastisch bedoeld hoor...)
Of we moeten nu allemaal ons mond houden totdat TS met een update komtquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:56 schreef NJ het volgende:
Ik hoop dat Meisje X iets voortvarender te werk gaat dan jij, anders is het nog anderhalf topic wachten op een antwoord.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan me niet schelen. Toch ben ik trots op je, dammit
[..]
Oh gelukkig!
Dit is ook sarcastisch bedoeld hoop ik?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:35 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Spreek haar dan in ieder geval niet aan.
Ehm. Ga je nou een beetje mensen die met je meedenken uit zitten gapen?quote:
Sorryquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm. Ga je nou een beetje mensen die met je meedenken uit zitten gapen?
Snotjong
Nou nou,quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:03 schreef EvoViper7 het volgende:
T duurt te lang.
Tis voorbij, over, uit en klaar. Bereidt je maar voor op de volgende. Dat heeft ff tijd nodig maar dit wordt niks. Helaas,maar het is niet anders...
Slaat nergens op! TS, niets van aantrekken, pas als je over 2 dagen niets terughebt dan kan je je zorgen gaan maken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:03 schreef EvoViper7 het volgende:
T duurt te lang.
Tis voorbij, over, uit en klaar. Bereidt je maar voor op de volgende. Dat heeft ff tijd nodig maar dit wordt niks. Helaas,maar het is niet anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |