Als je het maar wel aanpakt, zou echt een gemiste kans zijn als je het helemaal laat vallen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:35 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Slotje, pak het wel op mijn manier aan
Ik zou het topic graag open houden, maar niet met die domme opmerkingen er steeds tussendoor.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:36 schreef Nexie het volgende:
[..]
Als je het maar wel aanpakt, zou echt een gemiste kans zijn als je het helemaal laat vallen.
Ja ik ben wel benieuwd naar de uitkomst eigenlijk! Naja het wordt wat later, dan daalt het niveauquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ik zou het topic graag open houden, maar niet met die domme opmerkingen er steeds tussendoor.
En ja, ik pak het wel aan
quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik zou het topic graag open houden, maar niet met die domme opmerkingen er steeds tussendoor.
Open houden, ik wil weten hoe het afloopt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
En ja, ik pak het wel aan
Heb morgen een afspraak met 1 vriend eerst, en dan nog met een andere vriend.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:42 schreef Manono het volgende:
[..]
Kan je je vrienden beter mailen, meer kans dan op een Internetforum
Ja, want het kan toch gewoon dat ze niet kan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:31 schreef PresidentPalmer het volgende:
Als ze nee zegt ga je het toch nog proberen?
Ja, maar dat geeft ze wel aan hoor als ze je echt leuk vindt:quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:32 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ja, want het kan toch gewoon dat ze niet kan?
Ik dacht eventjes dat ze dat zei "Ja, ik heb morgen al een date".quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:29 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik ga haar vandaag gewoon bellen, zegt ze:
* Ja, dan heb ik morgen een date
* Nee, dan heb ik nog kansen om het zaterdag en maandag etc aan te pakken
of ze is ook zenuwachtig en 17 jaar oud en vergeet dat te zeggen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:36 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ja, maar dat geeft ze wel aan hoor als ze je echt leuk vindt:
[i]"Nee joh, dan kan ik niet, maar ik heb dan en dan wel tijd!"[/i]
Doet ze dat niet, tja, dan heb je waarschijnlijk te lang gewacht en mag je op zoek naar je volgende "slachtoffer". Of ze vindt het leuk om veroverd te worden, je weet het eigenlijk nooit met die vrouwen...
En daar ga ik dan tegen die tijd maar gewoon vanuitquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:40 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
of ze is ook zenuwachtig en 17 jaar oud en vergeet dat te zeggen.
Ik heb het topic een beetje doorgelezen. Je moet gewoon niet zo onzeker zijn, en steeds gaan denken hoe zij zal reageren en wat zij zal denken. Dat is allemaal veel te vermoeiend, en veel te geforceerd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:48 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Nou, begin er wat zat van te worden hoor..
Denk nu steeds meer bij mezelf ook van: BEL HAAR DAN !!!!
Duz, dat gaan we dan ook doen.
Je moet niet denken en voelen, want je kan toch nooit beredeneren hoe ze zal reageren. Doe het nou en dan kun je tenminste haar reactie interpreteren. Je stuurt iets of je stuurt niet iets daar zit weinig tussenin. Als je ooit een kans wil maken zal je het toch echt moeten sturen. Wachten heeft geen enkel voordeel alleen maar nadelen. Stuur gewoon dat smsje en vraag of ze vrijdag wat wil drinken. Dat is een geheel vrijblijvend smsje en ze hoeft er niet eens iets achter te zoeken. Hoe langer je wacht hoe meer kans je hebt dat je als vriend wordt beschouwd en dan kun je het daten vergeten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:56 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Dat snap ik, en ik weet dat dit natuurlijk zo is.
Maar ik denk dat je zelf ook wel snapt dat ik dat op
dit moment niet zo voel/zie
Smsje is toch nooit verstuurd?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:26 schreef Backtrack het volgende:
Heb je nou al gebeld ??? Of iets terug gehad op je smsje??
He? dan heb ik verkeerd gelezen...quote:
Gisteravond is het smsje verstuurd volgens mij hoorquote:
Jaa ik dacht dus ook al dat ik dat gelezen hadquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gisteravond is het smsje verstuurd volgens mij hoor
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gisteravond is het smsje verstuurd volgens mij hoor
Spoilertags even weggehaald. Sindsdien geen smsje verstuurd. Geloof dat TS vandaag zou gaan bellen...quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:45 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Doe ik ook
Niet zeggen tegen Re, heb nog niet gesms't. Straks wordt het topic gesloten!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:52 schreef Fingon het volgende:
ok, bij deze is mijn inschatting op enige actie van TS naar 0,0000000000000000000000000000001 % gedaald, hij is gewoon te verlegen (so cute) om iets anders te doen dan met haar praten als het vriendengroepje erbij is....
FAIL!
Tik tak, tik tak, tik tak, YOU LOOSE!quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:05 schreef Urquhart het volgende:
De kans dat je binnen een afzienbare tijd tot de 'friend-zone' behoort stijgt nu met de minuut.
Sooo truequote:Op donderdag 5 juni 2008 15:05 schreef Urquhart het volgende:
De kans dat je binnen een afzienbare tijd tot de 'friend-zone' behoort stijgt nu met de minuut.
Lekker flexibel op de bank tijdens het kijken van chickflicks.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:35 schreef ssebass het volgende:
Ach misschien valt ze wel op een man zonder ruggegraat.
I know, duurt wel lang hè?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:38 schreef Gummibeer79 het volgende:
Knap jongen![]()
En nu wachten...
Terwijl ik tóch had gebeld... SMS'je is zo... veilig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |