Zo, das makkelijk verdientquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:46 schreef Stienn het volgende:
Omdat je me hielp!een naam topicje voor je
Maar je snapt nu wel helemaal hoe het zit? Anders wil het nog wel verder uitleggen hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:48 schreef Stienn het volgende:
Klopt, maar ik zat ook ff helemaal klem met dit stukje
quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:09 schreef Stienn het volgende:
Misschien wel, afschrijvingen mogen die wel op de liqiditeitsbegroting bij uitgaven?
Het jaar 474quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
M'n user-id eindigt erop, maar voor de rest
Idd, ik zeg het al jarenquote:
Dankje schatquote:
Flesjes wat?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:45 schreef Stienn het volgende:
[..]
Klopt, heb er nog wat flesjes van liggen
Je bedoelt azijn dus?quote:
quote:
Spaghetti etenquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:55 schreef Piles het volgende:
Gaat weer eens nergens over
Wat gaan jullie vanavond doen?
Ik ga gamen, denk ik, bij gebrek aan iets leukersquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:55 schreef Piles het volgende:
Gaat weer eens nergens over
Wat gaan jullie vanavond doen?
Heeft net spaghetti opquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Spaghetti eten(hooi pilliwiliieeeeee
)
Leuk!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga gamen, denk ik, bij gebrek aan iets leukers
En jij?
Op de Lady en de Vagebond manier?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:56 schreef Bravebart het volgende:
Spaghetti eten(hooi pilliwiliieeeeee
)
Friends en All Stars kijken. En ook gamen (als echte nerd een Luchtverkeersleiding-spelquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En jij?
quote:
Zou Milou niet pas morgen er weer zijn?quote:Friends en All Stars kijken. En ook gamen (als echte nerd een Luchtverkeersleiding-spel)
Oh, en hier posten natuurlijk
En wachten/hopen tot Milou terugkomt![]()
Was wel een mooie tekenfilmquote:
Heeeel misschien zou ze nog ff online komen vanavondquote:Zou Milou niet pas morgen er weer zijn?
Jaaaaaaaaaquote:
Hoop jij verderquote:Heeeel misschien zou ze nog ff online komen vanavond
* blijft hopen
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:05 schreef Bravebart het volgende:
(volgens mij gaat Bart het niet leuk vinden dat ik dit op zijn naam post)
Het zal wel voor niks zijn, maar tochquote:
volgens mij wel jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:33 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Moet dat niet zijn 'poule' ?
nee dat moet niet dusquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:33 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Moet dat niet zijn 'poule' ?
Pool.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
volgens mij wel ja, maar volgens de van Dale mag het allebei
pou·le (de; poules)
1 (sport) aantal ploegen die naar krachtsverhouding of loting zijn ingedeeld
2 spel om een inzet
pool1 (dem; pools)
1 systeem van wedden over de uitslag van een sportwedstrijd
2 kartel
macquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
laptop is officieel dood, elke keer als ik hem aanzet krijg ik geeneens beeld en valt hij met 5 sec. weer uit...
nou ja, dan maar zoeken naar een nieuwe
Doe 's avonds nou ook eens gezelligquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:38 schreef Californium het volgende:
TVP en nu naar het winkeltje beneden
In ieder geval voor een (groot) deel zonder mij. Zo even bij een vriend langs om een kabeltje op te halen die sinds zaterdag bij hem in een tas ligt. Die kabel gebruik ik om mijn iPod (ook wel wekker genoemd 's ochtends) of mijn pc aan mijn versterker aan te sluiten. Nu heb ik een cd gedownload, maar moet ik die op kleine pc-speakers luisteren. Dat moet natuurlijk zo snel mogelijk over mijn fatsoenlijke installatie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
Zeg, ik zit vanavond toch niet weer in mn eentje hier hè
Hij is niet gewoon heel erg leeg? Dan moet je soms even een kwartiertje laden en dan aan zetten. Althans met telefoons kun je dat hebben, laptops zou ik niet weten, maar ik zie niet in waarom het niet kan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
laptop is officieel dood, elke keer als ik hem aanzet krijg ik geeneens beeld en valt hij met 5 sec. weer uit...
nou ja, dan maar zoeken naar een nieuwe
geen muziek luisteren > muziek luisteren met slechte speakers.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
In ieder geval voor een (groot) deel zonder mij. Zo even bij een vriend langs om een kabeltje op te halen die sinds zaterdag bij hem in een tas ligt. Die kabel gebruik ik om mijn iPod (ook wel wekker genoemd 's ochtends) of mijn pc aan mijn versterker aan te sluiten. Nu heb ik een cd gedownload, maar moet ik die op kleine pc-speakers luisteren. Dat moet natuurlijk zo snel mogelijk over mijn fatsoenlijke installatie.
Platen luisteren > alles.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen muziek luisteren > muziek luisteren met slechte speakers.
Tweedehands mac.quote:
gelukkig las ik deze post eerder dan de andere, anders had ik spontaan een sprankje hoop gehadquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ohja, ik zie het wel. Een laptop werkt als je 'm aan netsnoer hangt gewoon op de netspanning, niet op de accu. Een telefoon zal wel altijd gewoon op de accu werken. Opgelost, toch wel dood denk ik.
Nee, kan nog veel vakerquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Platen luisteren > alles.
En heb jij het > wel goeg gebruikt?
macquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tweedehands mac.Voor 899,- mag je best mijn Mac kopen hoor.
Nou ja, je kunt het allicht nog proberen, maar volgens mij maakt het weinig uit.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelukkig las ik deze post eerder dan de andere, anders had ik spontaan een sprankje hoop gehad
Que?quote:
Dat is trouwens Frans voor 'Wat?', of vrij vertaald 'Huh?'.quote:
Ja, maar bedoelde je ook dat geen muziek luisteren beter is dan muziek over mijn computerspeakers? Dan ben ik het niet met je eens, liever wat slechter klinkende muziek als ik zit te internetten dan geen muziek.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan > nog veel vaker gebruiken
Zal dat ook zeker niet laten ::P
Ik ben altijd druk s'avondsquote:
Ja.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, maar bedoelde je ook dat geen muziek luisteren beter is dan muziek over mijn computerspeakers? Dan ben ik het niet met je eens, liever wat slechter klinkende muziek als ik zit te internetten dan geen muziek.
Ok, dan klopte het wel ja.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb echt een stronthekel aan slecht geluid.
Ja, ik kan ook niet werken zonder muziek.. Alleen kan ik Sky Radio op een zondagochtend na een avondje flink zuipen niet aanraden, dat is niet goed voor de arbeidsproductiviteit..quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, maar bedoelde je ook dat geen muziek luisteren beter is dan muziek over mijn computerspeakers? Dan ben ik het niet met je eens, liever wat slechter klinkende muziek als ik zit te internetten dan geen muziek.
ik moet wel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niet werken zonder muziek.. Alleen kan ik Sky Radio op een zondagochtend na een avondje flink zuipen niet aanraden, dat is niet goed voor de arbeidsproductiviteit..
Ik heb in mijn leven nog maar 2 keer enige arbeidsproductiviteit gehad op zondag. En dat beviel niet goed, dus ik werk niet meer op zondag.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niet werken zonder muziek.. Alleen kan ik Sky Radio op een zondagochtend na een avondje flink zuipen niet aanraden, dat is niet goed voor de arbeidsproductiviteit..
Op zich zijn de speakers vna m'n powerbook ook niet zo slecht maar ik heb gewoon liever goed geluid.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ok, dan klopte het wel ja.
Ach, voor computerspeakers valt het mee, zeker als je ook nog eens bedenkt dat het Trust speakers zijn. Maar ja, ik ga nu mijn tanden poetsen en op weg, kwartiertje fietsen en dan heb ik het kabeltje weer.
En in de tussentijd muziek op mijn iPod met goede koptelefoon, dus ik overleef het wel.
Goeie chick!quote:
Ja, ik moest ook maar eens een bijdrage leveren aan de stageSC, vier jaar na m'n stage,quote:
Ik heb nog nooit stage gelopenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook maar eens een bijdrage leveren aan de stageSC, vier jaar na m'n stage,
1 SC is nog niet genoeg voor je?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook maar eens een bijdrage leveren aan de stageSC, vier jaar na m'n stage,
Moest af en toe op zondag werken.. maar ben er nu ook mee gestoptquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven nog maar 2 keer enige arbeidsproductiviteit gehad op zondag. En dat beviel niet goed, dus ik werk niet meer op zondag.
Tot later.
Onder het mom... beter laat dan nooitquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook een beetjequote:
Kijk je geen All Starsquote:Wanneer begint het EK nou, kan ik tenminste iets kijken
nee, dat is wel altijd leuk, maar is inmiddels toch al wel bijna afgelopen zeker?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook een beetje
[..]
Kijk je geen All Stars
Nu wel jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, dat is wel altijd leuk, maar is inmiddels toch al wel bijna afgelopen zeker?
iedereen heeft denk ik een levenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu wel ja
Maar het is hier wel heeel erg stil vanavond
Je zou het bijna gaan denkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
iedereen heeft denk ik een leven
ik hoef geen leven hoor. Dan moet ik straks ook nog iets bereikenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken
Ik wil ook een leven![]()
Dat vind ik dan weer zonde van mn vrije tijd, terwijl ik me verveelquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is nog wat vroeg om al naar bed te gaan, anders zou ik nu al gaan
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik hoef geen leven hoor. Dan moet ik straks ook nog iets bereiken![]()
Zaterdag..quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* verveelt zich weer
Wanneer begint het EK nou, kan ik tenminste iets kijken
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zonde van mn vrije tijd, terwijl ik me verveel
Ik ga nog maar ff Total Wars doenquote:[..]![]()
Ik weet heus wel wanneer het begint, maar dat duurt nog zo langquote:
Ga ik ATC-simulator doenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nog maar ff Total Wars doen
Nee, zo af en toe kom ik even een andere SC bezoeken.quote:
Gezellig hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:09 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, zo af en toe kom ik even een andere SC bezoeken.
Hebbuh hebbuhquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:10 schreef jna het volgende:
Shit, kaartje over voor Bert Visscher over 2 weken.
Momenteel druk, het zit vol met onbekenden en zeikerdsquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:12 schreef OA het volgende:
Momenteel druk, het zit vol met onbekenden en zeikerds
Heel verstandig!quote:
waar? luxor?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:10 schreef jna het volgende:
Shit, kaartje over voor Bert Visscher over 2 weken.
Ik denk dat ik vandaag ook maar op tijd ga slapen. Morgen ook weer werken. En daarna lekker weekend. Wel druk weekend, maar druk met leuke dingen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben hier weer even voor een halfuurtje en dan naar bed
Ik las "ook zonde van het pils".quote:
Juistquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier wel, daar niet![]()
Kunnen jullie je er ook niet mee bemoeien
Piles zonder begeleidingquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier wel, daar niet![]()
bemoeienquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier wel, daar niet![]()
waar het hart de mond van vol is..quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik las "ook zonde van het pils".
Over bedrijfseconomie jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:47 schreef Jipje het volgende:
Oke, wat heb ik gemist, Piles de held?
2 november de lama'squote:
Nee, sinds zondag niet gedronken. En zondag maar 2 of 3 biertjes tijdens voetbal. Valt alleszins mee, morgen of overmorgen weer. En vooral zaterdag, want vrijgezellenfeest.quote:
Alleen maar omdat je me voor was, natuurlijk.quote:
quote:
Mag ik, als verslaafdequote:Op woensdag 4 juni 2008 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je me voor was, natuurlijk.
JIJ OOK?quote:
Misschien moet je bij de AF...quote:
owquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee ik vergat wat te typen bij de quote
En mij was hij ook voorquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je me voor was, natuurlijk.
Be my guest.quote:
Ik zag het, jij was me ook voor.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En mij was hij ook voorMaar in dit topic heb ik ook al geholpen
check de eerste pagina
Ik heb je mailtje nog niet, zal zo wel komen danquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:52 schreef jna het volgende:
herstel: ik HAD een kaartje over voor Bertje Vis
eerst lekker maken en dan...quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:52 schreef jna het volgende:
herstel: ik HAD een kaartje over voor Bertje Vis
jij was er niet eensquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zag het, jij was me ook voor.
Daarom was je me voor. Als ik er wel was, was ik allicht sneller geweest. Dat begreep je toch wel he?quote:
Als...quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daarom was je me voor. Als ik er wel was, was ik allicht sneller geweest. Dat begreep je toch wel he?
quote:
Succes.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik ga nu slapenMorgen weer met de auto, vanwege die busstakingen
Dat is toch altijd supersnel uitverkocht?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:56 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Misschien zijn er nog kaartjesIk zit op de eerste rij van de eerste verhoging
Kom maar op met die kaarten, ik heb nu iemand om mee te nemenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:05 schreef jna het volgende:
KUTTTTTT bert visschier is tegelijk met nederland-frankrijk![]()
![]()
![]()
Naar, dat soort dingen. Zo heb ik een concert tijdens Nederland - Frankrijk en als Nederland de kwartfinale haalt, is het mogelijk dat ze tijdens het concert van Ministry (laatste concert van Ministry in Nederland ooit waarschijnlijk) spelen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:05 schreef jna het volgende:
KUTTTTTT bert visscher is tegelijk met nederland-frankrijk![]()
![]()
![]()
Klopt, maar toch heeft het een paar weken geduurd, en waar ik heen ga is een extra optreden, misschien is het nog mogelijk? Als je echt wilt, kun je altijd even bellenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat is toch altijd supersnel uitverkocht?
TVIIquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Naar, dat soort dingen. Zo heb ik een concert tijdens Nederland - Frankrijk en als Nederland de kwartfinale haalt, is het mogelijk dat ze tijdens het concert van Ministry (laatste concert van Ministry in Nederland ooit waarschijnlijk) spelen.
Fuck, ben ik toch mijn username en ww kwijt? Wat is het voor schokkends dat ik er oud genoeg voor moet zijn?quote:
Het filmpje bestaat uit een spuitende en snuivende junk die met een mes in zijn eigen lichaam zit te rotzooien etc.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Fuck, ben ik toch mijn username en ww kwijt? Wat is het voor schokkends dat ik er oud genoeg voor moet zijn?
Ik zat voor de verandering nog maar eens Baroness te luisteren. Het is verslavend. Ik ga het ook even als wekker instellen, fijn wakker worden vermoed ik.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het filmpje bestaat uit een spuitende en snuivende junk die met een mes in zijn eigen lichaam zit te rotzooien etc.
Ook mooi filmpje wat je er op zette, kaheem kijkt nu naar SYL van Strapping Young Lad vind ik altijd wel wat bij TV II passen, ook zo lekker chaotisch!
Mij lijkt het wel lekker om met muziek van Kyuss ofzo wakker te worden!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zat voor de verandering nog maar eens Baroness te luisteren. Het is verslavend. Ik ga het ook even als wekker instellen, fijn wakker worden vermoed ik.
Kyuss is geweldig.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel lekker om met muziek van Kyuss ofzo wakker te worden!
Ik ook niet.quote:
niet leuk...stagiair zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ook niet.
De printer is kapot en 3 keer raden wie heletijd naar de andere afdeling kan lopen om het printje op te halen..
Dat zou ik dus nooit doenquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:38 schreef Californium het volgende:
[..]
niet leuk...stagiair zijn![]()
Goedemorgen jipje
Jipje is goeeeedquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:42 schreef Californium het volgende:Top 100 van woensdag 4 juni 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 229 Jipje
04. 219 Yesse
06. 188 Piles
09. 181 Bravebart
12. 156 Californium
14. 136 Milou__
17. 132 eer-ik
18. 124 jna
21. 111 nicomart
24. 104 Angel_of_Dth
36. 081 PieterBas
70. 055 The_Dean
72. 053 HostiMeister
Jipje tochZelfs boven Piles en tong
Ik ook niet...maar we hebben elk lab een printer en ik zit dus heerlijk relax naast te printer...dus nooit opstaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:41 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat zou ik dus nooit doenLaat ze zelf lopen, kom op zeg...
Goedemorgen Cali!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:42 schreef Californium het volgende:Top 100 van woensdag 4 juni 2008
02. 229 Jipje
04. 219 Yesse
06. 188 Piles
09. 181 Bravebart
12. 156 Californium
14. 136 Milou__
17. 132 eer-ik
18. 124 jna
21. 111 nicomart
24. 104 Angel_of_Dth
36. 081 PieterBas
70. 055 The_Dean
72. 053 HostiMeister
quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook niet...maar we hebben elk lab een printer en ik zit dus heerlijk relax naast te printer...dus nooit opstaan
Yesse Yesse Yesse, jij staat gewoon op de 4e plek van gisterquote:
Toch vind ik het niet zo heel positief...quote:
Licht eraan hoe je het bekijkt hequote:Op donderdag 5 juni 2008 08:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Toch vind ik het niet zo heel positief...
Ik heb ook wel veel gedaan gister. Dus ik denk dat ik gewoon in een heel rap tempo gelezen getypt en nagedacht hebquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:42 schreef Californium het volgende:Top 100 van woensdag 4 juni 2008
02. 229 Jipje
04. 219 Yesse
06. 188 Piles
09. 181 Bravebart
12. 156 Californium
14. 136 Milou__
17. 132 eer-ik
18. 124 jna
21. 111 nicomart
24. 104 Angel_of_Dth
36. 081 PieterBas
70. 055 The_Dean
72. 053 HostiMeister
wel goed voor je bewegingquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:45 schreef Jipje het volgende:
[..]
Wel luxe, zoveel printers. Ik moet hier ook de hele afdeling over
Ik ook nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dan heb ik niet eens 's avonds gepost
Volgens mij kan ik hier nooit aankomen, ik fiets elke dag een uur, loop heen en weer naar de printer, loop 3 trappen op en af voor mn drinkenquote:
We gaan gewoon werken nu. Fok uit, Word aanquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vandaar.... Ik moet vandaag eigenlijk wel wat doen
Kan ik dat wel aan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:01 schreef Jipje het volgende:
[..]
We gaan gewoon werken nu. Fok uit, Word aan![]()
![]()
Dat hou jij nog geen kwartier volquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:01 schreef Jipje het volgende:
[..]
We gaan gewoon werken nu. Fok uit, Word aan![]()
![]()
Moet jij eens opletten.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:06 schreef Jipje het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten.
Jullie zien mij rond 12 uur wel terug!
Fijne dag allemaal!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:06 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
uhm... de kat is krols, heb nu dus een sterk aandachtvragende kat op mijn bureau
Ik probeer het nu te negeren...maar dat werkt alleen maar averechts..quote:
Zie het als een complimentquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik probeer het nu te negeren...maar dat werkt alleen maar averechts..
02. 229 Jipje
04. 219 Yesse
06. 188 Piles
09. 181 Bravebart
12. 156 Californium
14. 136 Milou__
17. 132 eer-ik
18. 124 jna
21. 111 nicomart
24. 104 Angel_of_Dth
36. 081 PieterBas
70. 055 The_Dean
72. 053 HostiMeister
Nee, iedereen die boven de 100 komtquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Iedereen die boven de 140 post p.d. komt is addict![]()
eenschquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Iedereen die boven de 140 post p.d. komt is addict![]()
Ieder geval een dame die mijn aandacht wilquote:
Dan ben ik geen verslaafdequote:
we hadden het gister over sex met dieren.. misschien moeten we dit onderwerp toch even laten varenquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ieder geval een dame die mijn aandacht wil![]()
Heel veel succesquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:33 schreef Leinonlein het volgende:
Oeh krijg net een mail, heb mijn eindpresentatie op 17 juni. Een kwestie van overleven of niet
lekker vlotquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:33 schreef Leinonlein het volgende:
Oeh krijg net een mail, heb mijn eindpresentatie op 17 juni. Een kwestie van overleven of niet
Sowieso heel veel succes daarmee!!!quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:33 schreef Leinonlein het volgende:
Misschien een goed idee..quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
we hadden het gister over sex met dieren.. misschien moeten we dit onderwerp toch even laten varen
Succesquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:33 schreef Leinonlein het volgende:
Goedemorgenquote:
Haai pilesquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:50 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen Milou
En de rest
Weer terug van de dokter, weinig verrassends
wat dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:50 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen Milou
En de rest
Wat was het?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:50 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen Milou
En de rest
Heel hardquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:50 schreef mash_ het volgende:
Alles goed met iedereenweer hard aan het werk?
Had ik toch gezegd gisteren, of nietquote:
Ga lekker naar een sportvereniging, kom je nog eens onder de mensenquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik toch gezegd gisteren, of niet
Heb al 2 weken rugpijn, en weet nu hoe het komt. Het zal jullie niet verbazen, maar ik heb geen leven![]()
Beweeg gewoon te weinig
Als dan maar niet de verzuring er in knalt... of de man met de hamer tegenkomt...quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:54 schreef Piles het volgende:
Ik moet dus meer gaan bewegen, en aangezien 'Neuken even zwaar als sporten' zoek ik nog vrijwilligers![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als dan maar niet de verzuring er in knalt... of de man met de hamer tegenkomt...
Ik wist al dat het in de week tussen 16 en 20 juni was dus dat scheelt, maar nu is het toch wel erg definitief. Ga maar eens nadenken over wat ik daar precies neer wil zetten. Voel toch wel enige druk, het is tenslotte het kroontje op 4 jaar studiequote:Op donderdag 5 juni 2008 09:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
lekker vlot
Bij ons zouden ze officieel ook in die week moeten plaatsvinden, maar omdat ze blijkbaar hebben ondekt dat er nog wat dingen geregeld moeten worden, beginnen ze nu pas begin juli
Zet je maar een fles Aquarius naast je bedquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
![]()
Ben je net lekker bezig.. staat in 1 keer die man met de hamer naast je bed.. Dan is de spanning ook wel weg.
Ik zie dat soort dingen altijd voor me![]()
of vader, of vriend, of man..quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank je, ik nu ook
Maar ik zoek dus vrijwilligers zonder broer
Ja bij ons werd ook die week constant aangehouden, maar dat is nu toch blijkbaar veranderd. Maar goed.. het is wel een aardige druk ja. Je hebt er 4 jaar van je leven in geinvesteerd en dan wil je het goed afmaken ook. Maar we hebben er toch alle vertrouwen in?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik wist al dat het in de week tussen 16 en 20 juni was dus dat scheelt, maar nu is het toch wel erg definitief. Ga maar eens nadenken over wat ik daar precies neer wil zetten. Voel toch wel enige druk, het is tenslotte het kroontje op 4 jaar studie. Ik wou dat ze het bij ons wat later deden, nu moet ik halfoverdekop even naar NL vliegen voor een presentatie haha.
Dankjullie schatjes![]()
.
Goeie tipquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:04 schreef PieterBas het volgende:
Zet je maar een fles Aquarius naast je bed
Blijft er wel weinig overquote:of vader, of vriend, of man..
ik zou het weeshuis proberenquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank je, ik nu ook
Maar ik zoek dus vrijwilligers zonder broer
kan je als lange darm niet een beetje gaan basketballen ofzo?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie tip
[..]
Blijft er wel weinig over
Ik ga maar gewoon sporten dan
Wat een klotesport is datquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:06 schreef nicomart het volgende:
kan je als lange darm niet een beetje gaan basketballen ofzo?
Je hebt gewoon RSI van het teveel achter de pc zittenquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik toch gezegd gisteren, of niet
Heb al 2 weken rugpijn, en weet nu hoe het komt. Het zal jullie niet verbazen, maar ik heb geen leven![]()
Beweeg gewoon te weinig
RSI zou ik het niet noemen. Ik ben gewoon stijf (hahaquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je hebt gewoon RSI van het teveel achter de pc zitten![]()
True, het scheelt dat het onderwerp me interesseert en dat ik er wel aardig wat over kan vertellen. Wat heb jij voor onderwerp en schiet het al wat op met je scriptie?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja bij ons werd ook die week constant aangehouden, maar dat is nu toch blijkbaar veranderd. Maar goed.. het is wel een aardige druk ja. Je hebt er 4 jaar van je leven in geinvesteerd en dan wil je het goed afmaken ook. Maar we hebben er toch alle vertrouwen in?
Mooi optijd tochquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:10 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ben geweldig productief zo 4 dagen voor de inleverdatum
quote:
Ik ook, iets langer. Werkoverlegquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:12 schreef Milou__ het volgende:
jongens, ik ben even druk.. over een uurtje ben ik er weer
Het kon ook niet andersquote:
Denk het nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Nee das waar. Nouja, je weet wat je te doen staatquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, iets langer. Werkoverleg![]()
[..]
Het kon ook niet anders![]()
Mijn Prisma woordenboek zegt:quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:14 schreef Leinonlein het volgende:
Iemand die de vertaling weet van doelgericht naar het Engels? Is dat iets in de trant van "target focused". Ik wil namelijk iets zeggen over doelgerichte zoekers.
Hehe, ik doe nu op een dag meer dan in mijn eerste hele maand.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi optijd toch
Maar ben je nu ook de 27e in Nederland?
Ik dacht dat jij tot 12 weg zou zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:15 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee das waar. Nouja, je weet wat je te doen staat
SPORTEN JIJ!
Ja, het is lekker druk hierzoquote:
Ik ben bezig met een user generated content applicatie en ik heb onderzoek gedaan naar de functionaliteiten die deze moet bezitten om ingezet te worden voor commercieel gebruik.. Ja vaag verhaal, maar anders wordt het zo langquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
True, het scheelt dat het onderwerp me interesseert en dat ik er wel aardig wat over kan vertellen. Wat heb jij voor onderwerp en schiet het al wat op met je scriptie?
Ik ben geweldig productief zo 4 dagen voor de inleverdatum
Ah dat zei Google Translate ook, maar soms vertrouw ik die niet, het woord kwam me namelijk niet zo bekend voorquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn Prisma woordenboek zegt:
purposeful
Formeel: purposive
Daarom schreef ik ook, ik was nieuwsgierig naar piles doktersbezoekquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij tot 12 weg zou zijn![]()
WERKEN JIJ![]()
Wat voor UGC applicatie precies? Mijn onderzoek gaat over een website waar we ook meer gebruik willen maken van UGC namelijk, maar goed, dat project krijg ik noooit af in de tijd dat ik hier nog benquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een user generated content applicatie en ik heb onderzoek gedaan naar de functionaliteiten die deze moet bezitten om ingezet te worden voor commercieel gebruik.. Ja vaag verhaal, maar anders wordt het zo lang
Mijn scriptie is al af, alleen nog wat finetunen en ik ben nu met de laatste loodjes van mijn prototype bezig.
Ik heb nog 8 dagen voor de inleverdatum
Dat ken ik ergens van..quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oeh goed bezig man! Wat ik lastig vind is dat het bedrijf hele andere verwachtingen heeft (praktische zaken) van mijn school (veel theoretisch geleuter en veel onderbouwen).
We´re the best
Nou ik doe het verhaal nog wel een keerquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wat voor UGC applicatie precies? Mijn onderzoek gaat over een website waar we ook meer gebruik willen maken van UGC namelijk, maar goed, dat project krijg ik noooit af in de tijd dat ik hier nog ben.
Oeh goed bezig man! Wat ik lastig vind is dat het bedrijf hele andere verwachtingen heeft (praktische zaken) van mijn school (veel theoretisch geleuter en veel onderbouwen).
We´re the best
Nee hoor, zit even The Daily Show te kijkenquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:33 schreef nicomart het volgende:
heb ik jullie nu allemaal afgeschrokken ofzo?
ja zoveel letters in 1 postquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:33 schreef nicomart het volgende:
heb ik jullie nu allemaal afgeschrokken ofzo?
Zie je wel, jij houdt het niet vol tot 12 uurquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook, ik was nieuwsgierig naar piles doktersbezoekEn ik MOEST er echt even op reageren
Ik ben weer weg!
Neequote:Op donderdag 5 juni 2008 10:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zie je wel, jij houdt het niet vol tot 12 uur
Laatst stond er een interessant artikel in Der Spiegel over USG icm kaarten. Er is een nieuwe site, waarvan ik verdorie de naam ben vergeten, wat een soort van Wikipedia platform is. Zij stellen de kaart beschikbaar, en mensen kunnen daar alles mogelijk aan toevoegen, informatie over gebouwen bijvoorbeeld, foto´s, video´s, evenementen. Alles. Wikipedia op kaart zeg maar, echt interessant artikel maar mijn Duitse collega is ziek dus ik kan even niet vragen hoe het heettequote:Op donderdag 5 juni 2008 10:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou ik doe het verhaal nog wel een keerHet is een UGC app waarmee het bedrijf gebruikers digitale kaartdata wil laten aanpassen. Digitale kaarten voor navigatiesystemen dus. En daarmee willen ze bereiken dat zij (zonder veel kosten) hun kaardata kunnen verbeteren.
Mijn onderzoek en case gaat er om, om deze applicatie in te zetten in de zakelijke markt en ik ben dus applicatie nu dus helemaal aan het verbouwen voor mijn case. Ik maak dus een variant voor de evenementenbranche. Zodat de werknemers van zo'n evenementbureau aanpassingen maken in hun "eigen" kaart en deze als een soort van API kunnen plaatsen op hun website.
Werknemers kunnen dan tekst en foto's plaatsen bij wegen en punten op de kaart en daarnaast kunnen ze duidelijk maken welke wegen zijn afgesloten voor het evenement of dat de rijrichting is veranderd zeg maar.
Toekomstbeeld is om dit direct op een tomtom te tonen, maar dat is voorlopig nog niet mogelijk. Het is dus eigenlijk een snelle manier om bezoekers te informeren over de route en het evenement met zijn omgeving.
Ik heb gelukkig een superstagebedrijf waarin ze me goed bezig laten voor school en ondertussen vinden ze mijn onderzoek natuurlijk ontzettend interessant. Geld verdienen is altijd goed natuurlijk. En ze helpen me ook met dat theoretische geneuzel, omdat ze weten dat school dit verwacht. Het zou voor het bedrijf wel minder mogen, maar ze snappen hoe het werkt en helpen me ook regelmatig met geneuzel verzinnen
wat een verhaal![]()
Eens maar ik ben nu al 2 uur bezig met zoeken naar dingen die als een X gevormd zijn maar kan niks vindenquote:
Oh ik ben wel benieuwd naar die site. Ik heb wel aardig onderzoek naar andere toepassingen in die vorm, dus ben benieuwd of ik die gemist hebt of niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Laatst stond er een interessant artikel in Der Spiegel over USG icm kaarten. Er is een nieuwe site, waarvan ik verdorie de naam ben vergeten, wat een soort van Wikipedia platform is. Zij stellen de kaart beschikbaar, en mensen kunnen daar alles mogelijk aan toevoegen, informatie over gebouwen bijvoorbeeld, foto´s, video´s, evenementen. Alles. Wikipedia op kaart zeg maar, echt interessant artikel maar mijn Duitse collega is ziek dus ik kan even niet vragen hoe het heette.
Maar super interessant! Echt een leuk onderzoek! Ik wil op de site waar mijn onderzoek over gaat, een online toeristen gids over Barcelona, ook een kaart ter beschikking stellen. Alle informatie geven over restaurants, discotheken, sightseeing enz. Jammer dat ik niet zo nerdgevorderd ben dat ik het zelf kan integreren maar het onderzoek is echt interessant!
Is het de bedoeling dat jouw bedrijf die kaarten ter beschikking gaat stellen voor TomTom (en ander navigatiesystemen)?
Ja elke school is zo, en maar zeggen dat HBO zo goed voorbereidt op je toekomst. Ik vind onderzoeken naar nieuwe (marketing)technieken doen veel interessanter dan SWOT nummer 2390821 maken.
Ach ja.
http://www.shutterstock.com/pic-8687806-plasters.htmlquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eens maar ik ben nu al 2 uur bezig met zoeken naar dingen die als een X gevormd zijn maar kan niks vinden
doet me denken aan een opdracht die wel ooit eens voor school hadden. Het "Urban Alphabet". Moesten we foto's maken op straat en zo het hele alfabet verzamelen. Door die ene opdracht loop ik nog steeds door de stand van: "Hey, dat zou een mooie Q zijn!" enzoquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eens maar ik ben nu al 2 uur bezig met zoeken naar dingen die als een X gevormd zijn maar kan niks vinden
Ja, ik heb hem maar weer uitgezet omdat het weer een standaard tweede kamer debat is waarbij iedereen door elkaar praat over elkaar en niet over hun standpunten. En dat vind ik irritant, in een debat gaat het over het onderwerp (nu embryo-selectie) en niet over elkaar roddelen enzo. Lijkt mijquote:
Ik hoop dat dit gaat lukkenquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levenswerk: Berlijn Blog.
Ja, alleen moeten het bij ons geen foto's maar voorwerpen/objecten zijn die weggegeven kunnen wordenquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
doet me denken aan een opdracht die wel ooit eens voor school hadden. Het "Urban Alphabet". Moesten we foto's maken op straat en zo het hele alfabet verzamelen. Door die ene opdracht loop ik nog steeds door de stand van: "Hey, dat zou een mooie Q zijn!" enzo
je moet maar even op http://www.shutterstock.com zoekenquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, alleen moeten het bij ons geen foto's maar voorwerpen/objecten zijn die weggegeven kunnen wordenaan klanten enzo
Gaat niet om imagesquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
je moet maar even op http://www.shutterstock.com zoekenen als je iets leuk gevonden hebben een gil geven dan kan ik hem voor je downloade zijn allemaal high res images
Waarom moet het een X zijn dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gaat niet om imagesMaar om echte dingen. En dat is nou juist zo irritant.
Ah ik had plaatjes voor je in mijn spoiler gezet maar dat is niet wat je nodig hebt, dan maakt het dus ook neit uit dat mijn hele spoiler is misluktquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, alleen moeten het bij ons geen foto's maar voorwerpen/objecten zijn die weggegeven kunnen wordenaan klanten enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |