Zo, das makkelijk verdientquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:46 schreef Stienn het volgende:
Omdat je me hielp!een naam topicje voor je
Maar je snapt nu wel helemaal hoe het zit? Anders wil het nog wel verder uitleggen hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:48 schreef Stienn het volgende:
Klopt, maar ik zat ook ff helemaal klem met dit stukje
quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:09 schreef Stienn het volgende:
Misschien wel, afschrijvingen mogen die wel op de liqiditeitsbegroting bij uitgaven?
Het jaar 474quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
M'n user-id eindigt erop, maar voor de rest
Idd, ik zeg het al jarenquote:
Dankje schatquote:
Flesjes wat?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:45 schreef Stienn het volgende:
[..]
Klopt, heb er nog wat flesjes van liggen
Je bedoelt azijn dus?quote:
quote:
Spaghetti etenquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:55 schreef Piles het volgende:
Gaat weer eens nergens over
Wat gaan jullie vanavond doen?
Ik ga gamen, denk ik, bij gebrek aan iets leukersquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:55 schreef Piles het volgende:
Gaat weer eens nergens over
Wat gaan jullie vanavond doen?
Heeft net spaghetti opquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Spaghetti eten(hooi pilliwiliieeeeee
)
Leuk!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga gamen, denk ik, bij gebrek aan iets leukers
En jij?
Op de Lady en de Vagebond manier?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:56 schreef Bravebart het volgende:
Spaghetti eten(hooi pilliwiliieeeeee
)
Friends en All Stars kijken. En ook gamen (als echte nerd een Luchtverkeersleiding-spelquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En jij?
quote:
Zou Milou niet pas morgen er weer zijn?quote:Friends en All Stars kijken. En ook gamen (als echte nerd een Luchtverkeersleiding-spel)
Oh, en hier posten natuurlijk
En wachten/hopen tot Milou terugkomt![]()
Was wel een mooie tekenfilmquote:
Heeeel misschien zou ze nog ff online komen vanavondquote:Zou Milou niet pas morgen er weer zijn?
Jaaaaaaaaaquote:
Hoop jij verderquote:Heeeel misschien zou ze nog ff online komen vanavond
* blijft hopen
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:05 schreef Bravebart het volgende:
(volgens mij gaat Bart het niet leuk vinden dat ik dit op zijn naam post)
Het zal wel voor niks zijn, maar tochquote:
volgens mij wel jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:33 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Moet dat niet zijn 'poule' ?
nee dat moet niet dusquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:33 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Moet dat niet zijn 'poule' ?
Pool.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
volgens mij wel ja, maar volgens de van Dale mag het allebei
pou·le (de; poules)
1 (sport) aantal ploegen die naar krachtsverhouding of loting zijn ingedeeld
2 spel om een inzet
pool1 (dem; pools)
1 systeem van wedden over de uitslag van een sportwedstrijd
2 kartel
macquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
laptop is officieel dood, elke keer als ik hem aanzet krijg ik geeneens beeld en valt hij met 5 sec. weer uit...
nou ja, dan maar zoeken naar een nieuwe
Doe 's avonds nou ook eens gezelligquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:38 schreef Californium het volgende:
TVP en nu naar het winkeltje beneden
In ieder geval voor een (groot) deel zonder mij. Zo even bij een vriend langs om een kabeltje op te halen die sinds zaterdag bij hem in een tas ligt. Die kabel gebruik ik om mijn iPod (ook wel wekker genoemd 's ochtends) of mijn pc aan mijn versterker aan te sluiten. Nu heb ik een cd gedownload, maar moet ik die op kleine pc-speakers luisteren. Dat moet natuurlijk zo snel mogelijk over mijn fatsoenlijke installatie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
Zeg, ik zit vanavond toch niet weer in mn eentje hier hè
Hij is niet gewoon heel erg leeg? Dan moet je soms even een kwartiertje laden en dan aan zetten. Althans met telefoons kun je dat hebben, laptops zou ik niet weten, maar ik zie niet in waarom het niet kan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
laptop is officieel dood, elke keer als ik hem aanzet krijg ik geeneens beeld en valt hij met 5 sec. weer uit...
nou ja, dan maar zoeken naar een nieuwe
geen muziek luisteren > muziek luisteren met slechte speakers.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
In ieder geval voor een (groot) deel zonder mij. Zo even bij een vriend langs om een kabeltje op te halen die sinds zaterdag bij hem in een tas ligt. Die kabel gebruik ik om mijn iPod (ook wel wekker genoemd 's ochtends) of mijn pc aan mijn versterker aan te sluiten. Nu heb ik een cd gedownload, maar moet ik die op kleine pc-speakers luisteren. Dat moet natuurlijk zo snel mogelijk over mijn fatsoenlijke installatie.
Platen luisteren > alles.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen muziek luisteren > muziek luisteren met slechte speakers.
Tweedehands mac.quote:
gelukkig las ik deze post eerder dan de andere, anders had ik spontaan een sprankje hoop gehadquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ohja, ik zie het wel. Een laptop werkt als je 'm aan netsnoer hangt gewoon op de netspanning, niet op de accu. Een telefoon zal wel altijd gewoon op de accu werken. Opgelost, toch wel dood denk ik.
Nee, kan nog veel vakerquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Platen luisteren > alles.
En heb jij het > wel goeg gebruikt?
macquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tweedehands mac.Voor 899,- mag je best mijn Mac kopen hoor.
Nou ja, je kunt het allicht nog proberen, maar volgens mij maakt het weinig uit.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelukkig las ik deze post eerder dan de andere, anders had ik spontaan een sprankje hoop gehad
Que?quote:
Dat is trouwens Frans voor 'Wat?', of vrij vertaald 'Huh?'.quote:
Ja, maar bedoelde je ook dat geen muziek luisteren beter is dan muziek over mijn computerspeakers? Dan ben ik het niet met je eens, liever wat slechter klinkende muziek als ik zit te internetten dan geen muziek.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan > nog veel vaker gebruiken
Zal dat ook zeker niet laten ::P
Ik ben altijd druk s'avondsquote:
Ja.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, maar bedoelde je ook dat geen muziek luisteren beter is dan muziek over mijn computerspeakers? Dan ben ik het niet met je eens, liever wat slechter klinkende muziek als ik zit te internetten dan geen muziek.
Ok, dan klopte het wel ja.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb echt een stronthekel aan slecht geluid.
Ja, ik kan ook niet werken zonder muziek.. Alleen kan ik Sky Radio op een zondagochtend na een avondje flink zuipen niet aanraden, dat is niet goed voor de arbeidsproductiviteit..quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, maar bedoelde je ook dat geen muziek luisteren beter is dan muziek over mijn computerspeakers? Dan ben ik het niet met je eens, liever wat slechter klinkende muziek als ik zit te internetten dan geen muziek.
ik moet wel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niet werken zonder muziek.. Alleen kan ik Sky Radio op een zondagochtend na een avondje flink zuipen niet aanraden, dat is niet goed voor de arbeidsproductiviteit..
Ik heb in mijn leven nog maar 2 keer enige arbeidsproductiviteit gehad op zondag. En dat beviel niet goed, dus ik werk niet meer op zondag.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niet werken zonder muziek.. Alleen kan ik Sky Radio op een zondagochtend na een avondje flink zuipen niet aanraden, dat is niet goed voor de arbeidsproductiviteit..
Op zich zijn de speakers vna m'n powerbook ook niet zo slecht maar ik heb gewoon liever goed geluid.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ok, dan klopte het wel ja.
Ach, voor computerspeakers valt het mee, zeker als je ook nog eens bedenkt dat het Trust speakers zijn. Maar ja, ik ga nu mijn tanden poetsen en op weg, kwartiertje fietsen en dan heb ik het kabeltje weer.
En in de tussentijd muziek op mijn iPod met goede koptelefoon, dus ik overleef het wel.
Goeie chick!quote:
Ja, ik moest ook maar eens een bijdrage leveren aan de stageSC, vier jaar na m'n stage,quote:
Ik heb nog nooit stage gelopenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook maar eens een bijdrage leveren aan de stageSC, vier jaar na m'n stage,
1 SC is nog niet genoeg voor je?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook maar eens een bijdrage leveren aan de stageSC, vier jaar na m'n stage,
Moest af en toe op zondag werken.. maar ben er nu ook mee gestoptquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven nog maar 2 keer enige arbeidsproductiviteit gehad op zondag. En dat beviel niet goed, dus ik werk niet meer op zondag.
Tot later.
Onder het mom... beter laat dan nooitquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook een beetjequote:
Kijk je geen All Starsquote:Wanneer begint het EK nou, kan ik tenminste iets kijken
nee, dat is wel altijd leuk, maar is inmiddels toch al wel bijna afgelopen zeker?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook een beetje
[..]
Kijk je geen All Stars
Nu wel jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, dat is wel altijd leuk, maar is inmiddels toch al wel bijna afgelopen zeker?
iedereen heeft denk ik een levenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu wel ja
Maar het is hier wel heeel erg stil vanavond
Je zou het bijna gaan denkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
iedereen heeft denk ik een leven
ik hoef geen leven hoor. Dan moet ik straks ook nog iets bereikenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken
Ik wil ook een leven![]()
Dat vind ik dan weer zonde van mn vrije tijd, terwijl ik me verveelquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is nog wat vroeg om al naar bed te gaan, anders zou ik nu al gaan
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik hoef geen leven hoor. Dan moet ik straks ook nog iets bereiken![]()
Zaterdag..quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* verveelt zich weer
Wanneer begint het EK nou, kan ik tenminste iets kijken
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zonde van mn vrije tijd, terwijl ik me verveel
Ik ga nog maar ff Total Wars doenquote:[..]![]()
Ik weet heus wel wanneer het begint, maar dat duurt nog zo langquote:
Ga ik ATC-simulator doenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nog maar ff Total Wars doen
Nee, zo af en toe kom ik even een andere SC bezoeken.quote:
Gezellig hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:09 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, zo af en toe kom ik even een andere SC bezoeken.
Hebbuh hebbuhquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:10 schreef jna het volgende:
Shit, kaartje over voor Bert Visscher over 2 weken.
Momenteel druk, het zit vol met onbekenden en zeikerdsquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:12 schreef OA het volgende:
Momenteel druk, het zit vol met onbekenden en zeikerds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |