De groepsnaam is vloerbedeking. In de winkel koop je dan tapijt of laminaat of vinyl enz.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ja maar als er voor zeil, parket, etc, aparte namen zijn hoe wordt dat dan genoemd? Je gaat niet naar een winkel en zegt doe mij maar dat zacht wollig spul, er moet een naam voor zijn lijkt me...
Of zeg ik nu erg rare dingen?
Ok duidelijk, thnx!quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:09 schreef maok het volgende:
[..]
De groepsnaam is vloerbedeking. In de winkel koop je dan tapijt of laminaat of vinyl enz.
Dat zachte wollige spul is dus een vorm van vloerbedeking met als naam tapijt.
Ik denk bij een hoop mensen, althans dat hoop ik welquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:56 schreef Etcetera het volgende:daar heb ik nog nooit bij stilgestaan
vloerbedekking is bij mij ook het zachte/wollige/stoffen
en de rest gewoon laminaat/plavuizen, of wat het ook is
En zo lang is z'n broer...quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:36 schreef geinporem het volgende:
hoe lang is een chinees...
ja dom kweet et, maar snapte em pas na een paar jaar
Zowel Murdoc als BA zijn beide eens in de serie verwond doormiddel van een kogelquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee er is 2x iemand echt overledenen voor de rest wordt er eigelijk nooit iemand geraakt idd
Ook Face een keertje, toen zattie in een restaurant dood te bloeden...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:54 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Zowel Murdoc als BA zijn beide eens in de serie verwond doormiddel van een kogel![]()
(Murdoc heeft toen zelfs bloed afgegeven aan BA)
quote:Op zondag 8 juni 2008 02:17 schreef Brett-Anderson het volgende:
Dat Sylvester Stallone zo raar praat, omdat hij een verlamming of iets van dien aard in zijn mond heeft.
inderdaad...quote:Bij zijn geboorte traden complicaties op, waardoor een gedeelte van Sylvester Stallones lippen, tong en kin verlamd raakten.
Hoe doen ze dat dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 09:15 schreef fotostarter het volgende:
Ik snapte nooit hoe ze die pindakaas in pot zo mooi glad kregen aan de bovenkant als je een pot net open schroeft.
Ik gok dat het verwarmt in de pot wordt gegoten zodat het wat vloeibaarder is.quote:
die vind ik eigenlijk niet eens zo heel ver gezochtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:48 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Dat het spreekwoord 'lullen als Brugman' NIETS met de keukenverkopers te maken had!![]()
Dat lijkt me dan weer sterk... want volgens mij hebben ze bij chinese namen eerst de familinaam en dan de roepnaam.quote:
In China misschien, hier wordt het weer omgedraaid...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:11 schreef Rocho het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer sterk... want volgens mij hebben ze bij chinese namen eerst de familinaam en dan de roepnaam.
Dat is al Lang Zoquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:59 schreef Thijz het volgende:
[..]
In China misschien, hier wordt het weer omgedraaid...
Juistquote:Op maandag 9 juni 2008 09:28 schreef Thy... het volgende:
[..]
Ik gok dat het verwarmt in de pot wordt gegoten zodat het wat vloeibaarder is.
Verdeurie. Nu je het zegtquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:09 schreef maok het volgende:
[..]
De groepsnaam is vloerbedeking. In de winkel koop je dan tapijt of laminaat of vinyl enz.
Dat zachte wollige spul is dus een vorm van vloerbedeking met als naam tapijt.
Het is eigenlijk ook heel logisch, de naam zegt het al. Iets wat de vloer bedekt.quote:
Haha ja klopt, alleen had ik er zo echt nog niet over nagedacht. Blijkbaar is het woord zo logisch dat ik het nooit begrepen heb. Leuk topicquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:51 schreef maok het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook heel logisch, de naam zegt het al. Iets wat de vloer bedekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |