Net je blogs bijgelezen. Leukquote:
Nee zeer zeker niet. Wat B. zegt,... maar los daarvan redt ik het financieel gewoon net goed genoeg om geen schulden op te bouwen. Daar ben ik al heel blij om.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Het zal best veel geld kosten, maar heb je het slecht?
Financieer jij deze voor mequote:Op woensdag 4 juni 2008 16:05 schreef Strolie75 het volgende:
Hier Cho, weer een coole LE.
Collector\'s Edition Fallout 3 in beeld
Tering Gijs, wat verwoord je dat weer mooi.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:28 schreef Bastard het volgende:
Maar goed, mag niet klagen, ben eigenlijk rijk... heb een gezin, mensen om me heen die van me houden en ik van hun. We zitten droog als het regent, we hebben warmte als het koud is, de rest is maar materie en eerlijk gezegd kan ik alles wel missen. Misschien zou het grootste gemis het internet zijn
New Yorkquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik mag trouwens ook helemaal niet klagen. Wel een bewuste keuze van een appartement en geen kinderen. En zo hou je wat meer geld over. Maar goed, ik wil voor de komende jaren nog best veel: badkamer opknappen, nieuwe eettafel, naar NYC en trouwen![]()
En dat kan niet allemaal tegelijk.
Waarschijnlijk volgend jaar mei. Wil ik meteen een paar dagen Washington DC meepikken.quote:
Ontbijten bij Applebees, eten bij TGIF, wachten in de rij bij het Empire State, de boot die overhelt naar het Vrijheidsbeeld omdat iedereen dezelfde foto wil maken, de chaos op Time Square, het stille in Central Park. Gijs, NYC is niet te beschrijven.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk volgend jaar mei. Wil ik meteen een paar dagen Washington DC meepikken.
Apple en Nintendo stores
Ik weet het Gijs. Ik ben een paar jaar geleden ook geweest. Maar ik wil weer. Lang niet alles gezien toen!quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ontbijten bij Applebees, eten bij TGIF, wachten in de rij bij het Empire State, de boot die overhelt naar het Vrijheidsbeeld omdat iedereen dezelfde foto wil maken, de chaos op Time Square, het stille in Central Park. Gijs, NYC is niet te beschrijven.
Oh.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet het Gijs. Ik ben een paar jaar geleden ook geweest. Maar ik wil weer. Lang niet alles gezien toen!
Geef niet Gijs. Tips zijn altijd welkom.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh.Je bent al ns geweest. Ik al twee keer, maar wil meer
Ga alleen nu andere steden de voorrang geven, wil deze zomer een paar dagen Londen doen bijv, maar hotels zijn best duur
Delft is ook leukquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geef niet Gijs. Tips zijn altijd welkom.
London, prachtige stad! Al vind ik Parijs leuker.
Nederland is idd ook prachtig. Vorig jaar naar Drenthe geweest. En Limburg blijft prachtig.quote:
-zucht-quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Parijs vind ik niet zo leuk, ik haat Fransen ook. Ben er vorig jaar geweest en had een toffe dag (ondergrondse skeletten FTW) maar ik hoef er nu niet meer naartoe. Ga liever naar Disney dan
Limburg heeft wel wat, afgelopen weekend door Heerlen gereden, lekker heuvelachtig.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nederland is idd ook prachtig. Vorig jaar naar Drenthe geweest. En Limburg blijft prachtig.
Soms vergeet ik dat dit land meer is dan alleen de Randstad.
Zuid-Frankrijk,....quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Parijs vind ik niet zo leuk, ik haat Fransen ook. Ben er vorig jaar geweest en had een toffe dag (ondergrondse skeletten FTW) maar ik hoef er nu niet meer naartoe. Ga liever naar Disney dan
Heerlijk.quote:
Trouwen ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik mag trouwens ook helemaal niet klagen. Wel een bewuste keuze van een appartement en geen kinderen. En zo hou je wat meer geld over. Maar goed, ik wil voor de komende jaren nog best veel: badkamer opknappen, nieuwe eettafel, naar NYC en trouwen![]()
En dat kan niet allemaal tegelijk.
Thanks Gijs, kan altijd nog eens met een boek beginnenquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tering Gijs, wat verwoord je dat weer mooi.
Jij hebt echt je roeping gemist. Je had iets met "schrijven" moeten doen.
haha iedereen leest er overheen ookquote:
Hebben ze er nu iets mee gedaan?quote:Status van uw pakket
Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
HERNE-BOERNIG,
DE 03/06/2008 7:35 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / PKT AANGEB AAN IN-/UITKLARINGSINSTANTIE
03/06/2008 7:35 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / VRIJG DR IN-/UITKL INST. NU IN-TRANSIT
FRANKFURT,
DE 02/06/2008 9:07 RETOUR NAAR ZENDER
02/06/2008 6:58 WORDT AFGELEVERD
02/06/2008 6:10 WORDT AFGELEVERD
FRANKFURT,
DE 31/05/2008 6:40 AANKOMSTSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 31/05/2008 3:42 VERTREKSCAN
31/05/2008 1:33 AANKOMSTSCAN
AMSTERDAM,
NL 30/05/2008 21:30 VERTREKSCAN
30/05/2008 19:50 HERKOMSTSCAN
30/05/2008 15:46 AFHAALSCAN
30/05/2008 15:45 AFHAALSCAN
quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:30 schreef kepler het volgende:
[..]
haha iedereen leest er overheen ook
Trouwen
Je hebt haar dus al gevraagd?
Wow,.... gefeliciteerd Gijsquote:
Je bent chauffeur vandaagquote:Op donderdag 5 juni 2008 07:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Rustig met die gastjes mee lopen.
Werkdag moet nog beginnen ben alweer wakker vanaf 04.00 uur.
Ja zit nu in Zwolle voor een dagje, kan me baas vanmiddag weer thuis brengen.quote:
In een internetcafe wa?quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja zit nu in Zwolle voor een dagje, kan me baas vanmiddag weer thuis brengen.
Ach tis weer wat anders, leuke bak BMW 535.
Snake? SNake?? SNAAAAKKEEEE.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:02 schreef Strolie75 het volgende:
Soundtrack van MGS meegenomen naar het werk. Ben hyped. Ik ga mijn manager eens zo van achter te grazen nemen.
Wacht...dat kwam er iets anders uit als bedoelt.,:X
Weinig definitiefs bekend voor UC3 trouwens.. zie amper release datums bedoel ik.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kantoor we zitten bijna door het hele land.
Ik vraag me echt af wat het argument van de FA's is om die josties die het verpesten niet te bannen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:02 schreef Bastard het volgende:
Ik zit dat 360 topic nog eens te lezen daar het toch in mijn AT staat, wat triest zeg. Leuk dat sommige mensen het nog steeds OT houden, hier en daar een plaatje posten maar het meerendeel is gewoon Bullshit.
De FA's zijn geen gamers, komen er niet, kennen het niet en weten niet hoe het wel zou moeten zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat het argument van de FA's is om die josties die het verpesten niet te bannen.
Eind juni begin juli.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weinig definitiefs bekend voor UC3 trouwens.. zie amper release datums bedoel ik.
Natte vingerwerk dus.. en dan nog maar hier en daar iets op een site. Het is net alsof het hele spel niet bestaat voor de 360quote:
Is ook gemakzucht volgens mij. Daadkrachtig optreden betekent ook meer werk en meer gezeik van users in FB. En bagger is ook meer pageviews.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:06 schreef Bastard het volgende:
De FA's zijn geen gamers, komen er niet, kennen het niet en weten niet hoe het wel zou moeten zijn.
27 juni bij dim plus, begin juli op play.com.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Natte vingerwerk dus.. en dan nog maar hier en daar iets op een site. Het is net alsof het hele spel niet bestaat voor de 360
Gameplay ook.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Soundtracks van de Metal Gears zijn wel goed.
Ze geven er inderdaad ook gewoon niet om.. als er maar geluld word over iets.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is ook gemakzucht volgens mij. Daadkrachtig optreden betekent ook meer werk en meer gezeik van users in FB. En bagger is ook meer pageviews.
Alleen deel 1 en 2 gespeeld.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gameplay ook.Maar het is moeilijk om in te stappen als je vanaf deel 1 op de PSX niet aan boord bent.
Je hebt altijd de hardcore fans die het spel kennen en kopen, maar de meeste fans van het genre hebben het al op de pc gespeeld inderdaad.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
27 juni bij dim plus, begin juli op play.com.
Komt goed Gijs heb er wel zin in.
Het zal wel stil zijn omdat het spel al voor de PS3 en de pc al uit is.
Als ik tijd had, de vrije hand en steun van de FA's zou ik best wel weer mod willen zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:12 schreef Bastard het volgende:
Ze geven er inderdaad ook gewoon niet om.. als er maar geluld word over iets.
Lezen. Ook heerlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:15 schreef Bastard het volgende:
Gisteravond was ik alleen, kinderen naar bed, heb heerlijk tot half 11 zitten lezen.
Ja heerlijk man, ligt heel erg aan het boek hoor.. sommige boeken pak ik op en kom ik maar niet verder, begin je overnieuw gebeurt het weer. En andere boeken kun je gewoon niet wegleggen, pakkend geschreven of erg boeiend! Gisteren ook.. kijk ik op.. huh ben ik 2 en half uur verder?quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lezen. Ook heerlijk.
Net Dark Tower II uit. Nu begonnen met een boek over de slag in de Hürtgen.
Servicekosten betaal je ook.. ontstoppingsdienst waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:29 schreef Magneet het volgende:
zow, net 2 aardlekschakelaars vervangen door de electricer. Soms heeft het toch voordelen om gehuurd te zittenGewoon bellen en het wordt gefixed, niks wachten tot er geld is
Wordt gewoon doorberekend in je huurverhoging.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:29 schreef Magneet het volgende:
zow, net 2 aardlekschakelaars vervangen door de electricer. Soms heeft het toch voordelen om gehuurd te zittenGewoon bellen en het wordt gefixed, niks wachten tot er geld is
Ik lees meestal in de trein, en 's avonds voor het slapen. Even rust aan mijn hoofd. Vakanties zijn ook heerlijk om een aantal boeken te verslinden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:38 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben jaloers op jullie lezen. Ik krijg het niet voor elkaar. Heb het geduld niet,.... maar toch,... boeken verrijken je ontwikkeling!
Het ene boek is het andere niet.. vroeger moest ik er niks van hebben, totdat je een keer een boek in 1x uit hebt gelezen, dan weet je dat het dus wel leuk kan zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:38 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben jaloers op jullie lezen. Ik krijg het niet voor elkaar. Heb het geduld niet,.... maar toch,... boeken verrijken je ontwikkeling!
Even 2 PS3's afrekenenquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:42 schreef Chocobo het volgende:
Zo de auto halen,..... en gruwelijk pinnen
servicekosten? nee hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Servicekosten betaal je ook.. ontstoppingsdienst waarschijnlijk ook.
Als koper kun je dat ook afsluiten natuurlijk.
teringjantje die prijzenquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:42 schreef Bastard het volgende:
Ben trouwens erg huiverig voor het vrijgeven van de woningmarkt straks..
Nu legt de woningbouw een andere huurprijs op dan dat het rijk eigenlijk zou geven.
Voorbeeld, mijn woning heeft een redelijke huurprijs vlgs het rijjk van 850 euro de maand. Ik betaal aan de woningbouw 650 euro, hier komt iets bij ieder jaar, inflatiecompensatie oa, dus dit jaar ga ik 670 betalen.
De geleerden denken dat na het vrijgeven van de woningmarkt de huurprijzen omhoog zullen schieten tot boven de redelijke huurprijs die het rijk nu oplegt.
En dan? Dan krijg je mensen die hun huurprijs niet meer kunnen betalen, huurachterstanden, enorme toeloop bij de aanvraag van huursubsidies.. dat kunnen ze toch niet menen?
Herkenbaar. Dark Tower I kwam ik pas de tweede keer met moeite doorheen, terwijk ik deel II in een ruk heb uitgelezen. Ik ben erg benieuwd naar de volgende delen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:34 schreef Bastard het volgende:
Ja heerlijk man, ligt heel erg aan het boek hoor.. sommige boeken pak ik op en kom ik maar niet verder, begin je overnieuw gebeurt het weer. En andere boeken kun je gewoon niet wegleggen, pakkend geschreven of erg boeiend! Gisteren ook.. kijk ik op.. huh ben ik 2 en half uur verder?
Ik weet al waar ik in ieder geval niet van hou in boeken... dat eindeloos uitleggen van omgevingen en geuren.. dat beslaat soms hele pagina's, en hoewel het je als lezer echt een idee geeft van de omgeving hou ik meer van boeken waarin ik met mijn eigen fantasie de omgeving inkleur.
Ben nu bezig met een roman over Boeddha, verhaal gebaseerd op Boeddha zoals hij waarschijnlijk geleeft heeft.
Nope, alleen inflatiecorrectie, leve de sociale woningstichtingenquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wordt gewoon doorberekend in je huurverhoging.
Zover ik weet heeft iedere huurwoning servicekosten hoor.. zit het vast al in je huur berekend. Krijg je niet jaarlijks een overzicht er van?quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
servicekosten? nee hoorOntstoppingsdienst kost me 1 euro per maand
Glasverzekering ook.
Als ik jou was zou ik me drukker gaan maken om de markt voor koophuizen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:42 schreef Bastard het volgende:
Nu legt de woningbouw een andere huurprijs op dan dat het rijk eigenlijk zou geven.
Voorbeeld, mijn woning heeft een redelijke huurprijs vlgs het rijjk van 850 euro de maand. Ik betaal aan de woningbouw 650 euro, hier komt iets bij ieder jaar, inflatiecompensatie oa, dus dit jaar ga ik 670 betalen.
De geleerden denken dat na het vrijgeven van de woningmarkt de huurprijzen omhoog zullen schieten tot boven de redelijke huurprijs die het rijk nu oplegt.
En dan? Dan krijg je mensen die hun huurprijs niet meer kunnen betalen, huurachterstanden, enorme toeloop bij de aanvraag van huursubsidies.. dat kunnen ze toch niet menen?
nope staat echt nergens gespecificeerd, dacht dat dat ook meer iets was voor flatsquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zover ik weet heeft iedere huurwoning servicekosten hoor.. zit het vast al in je huur berekend. Krijg je niet jaarlijks een overzicht er van?
1 euro de maand is geen geld inderdaad
Maar wij hadden het laatst ook 2x.. Tam liet een pan vallen op de toiletbril, hup kapot.. WB bellen, volgende dag nieuwe bril.
Week later gooit een ventje een barst in de ruit van de voordeur, WB bellen, volgende dag nieuw glas
En daar komt dus nog gas en electra overheen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
teringjantje die prijzen![]()
![]()
Dan kan je inderdaad net zo goed kopen. Ik betaal nog geen 400 euro per maand voor een niet onaardig huisje.
Ik weet dat ik de komende 30 jaar hetzelfde bedrag betaalquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik me drukker gaan maken om de markt voor koophuizen.
wij zitten net onder de 200 met ziektekosten maar had idd weer een jaarafrekening van het water waarop ik 180 euro mocht nabetalen en meteen ook maar het kwartaalvoorschot. Meteen ff omgezet naar maandelijks betalen. Maar echt als ik zo'n huur zou hebben als jouw zou ike cht nietw eten hoe ikr ond moet komenquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
En daar komt dus nog gas en electra overheen.
Dan nog dik 250 euro voor ziektekosten
Premies voor verzekeringen
150 de maand voor pensioenpolis (ok krijg er 40% van terug)
Tel uit wat je moet hebben aan inkomsten om gewoon rond te komen
Nee wij hebben die kosten ook.. maar inderdaad niet voor een gezamelijke plantsoen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
nope staat echt nergens gespecificeerd, dacht dat dat ook meer iets was voor flats
Gijs je bent Atlas niet,.... je hoeft niet alle zorgen van de wereld te dragen toch? Jij hebt toch een huis gekocht? Zit je vast aan een vast bedrag per maand hyotheek (afhankelijk van het soort). De wereld redt het al eeuwen zo,... komt wel goed!quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:42 schreef Bastard het volgende:
Ja,.. whahahaha,... dat is het ergstequote:
Communist.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
Nope, alleen inflatiecorrectie, leve de sociale woningstichtingen
Met jouw afstand tot de bewoonde wereld wel ja, maar ik tank geen 3000 Euro per jaar hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:56 schreef Magneet het volgende:
tanken![]()
![]()
ook al iets waardoor ik blij ben een leaseauto te hebben. Die belastingen haal ike r dubbel en dwars uit zeker met de benzineprijzen
Als ik zulke rekeningen kreeg zou ik nu fluitend kunnen pinnen zo,... misschien zelfs een tip gevenquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
teringjantje die prijzen![]()
![]()
Dan kan je inderdaad net zo goed kopen. Ik betaal nog geen 400 euro per maand voor een niet onaardig huisje.
Ja man, diesel ook al bijna 1.50... 2 jaar terug nog onder de 1 euro..quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs je bent Atlas niet,.... je hoeft niet alle zorgen van de wereld te dragen toch? Jij hebt toch een huis gekocht? Zit je vast aan een vast bedrag per maand hyotheek (afhankelijk van het soort). De wereld redt het al eeuwen zo,... komt wel goed!
De consument staat goed in zijn of haar recht en er zullen tijdens het vrijgeven best wat rechtzaken gaan starten. Kan me niet voorstellen dat de woningbouw los gaat op de huurders. Toch,.... er is ook niet altijd wat aan te doen en we betalen braaf.
We betalen toch ook de huidige benzine prijs,...... lijkt wel vloeibaar goud wat ik in mijn tank doe! 1.60 per liter Gijs
Je bent vogelvrij hier.. als je je bek opentrekt dien je daar het zwaard van damocles te voelen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:02 schreef Chocobo het volgende:
Heeft zij nu echt zoveel vijanden of zitten we in een negatieve spiraal van verlies van nuchterheid? Nieuwe trend sinds die groene idioot Pim een nekschot gaf?
http://www.trotsopnederland.com/index.php?pageID=3&messageID=44
Ik ook,.... erg herkenbaar,... maar pieker dan eerder om mijn eigen welzijn,.... uiteraard ook dat van mijn vrienden en familie,....! Gijsjes FTW.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
En inderdaad om terug te komen op Atlas, ik weet ook niet waarom maar ik trek me de maatschappij te persoonlijjk aan, ik denk vaak te moeilijk of ben te bezorgdBen een piekeraar.
*PROEST*quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ook,.... erg herkenbaar,... maar pieker dan eerder om mijn eigen welzijn,.... uiteraard ook dat van mijn vrienden en familie,....! Gijsjes FTW.
Betekent FTW nou for the world?
Dan hou ik me wel even koest,..... grappig om te lezen dat ze gevraagd heeft aan JP in een brief om hulp maar die heeft niet eens antwoord gegevenquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bent vogelvrij hier.. als je je bek opentrekt dien je daar het zwaard van damocles te voelen.
Oh,..quote:
als mijn nieuwe klus doorgaat tank ik iedere 3 á 4 dagen voor zijn 55-60 euro dus tel maar uit.... Op zich is zo'n Fusion wat ik heb niet groot maar die 1.6 zuipt als een echte Gijsquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Met jouw afstand tot de bewoonde wereld wel ja, maar ik tank geen 3000 Euro per jaar hoor
Ohhhhhjjjeeeequote:
Zou moeten zorgen voor verbroedering he hahahhaquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohhhhhjjjeeee![]()
![]()
Nou daar gaan we weer!
Die is nog toffer dan die Duitse helm van 2 jaar geleden.quote:
fusion 1 op 9 als ik race en 1 op 10/11 normaalquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:15 schreef Bastard het volgende:
Zuipt als een echte Gijs
Ja mijn auto ook.. diesel, 1 op 12 of 13
Maar ben er nu anders mee aan het omgaan, rustiger rijden.. boordcomputer op actueel verbruik gezet, kan ik zien welke versnelling zuiniger rijdt.
Gek genoeg kan ik beter in zn 4 80 rijden en in zn 3 50 km/h
Terwijl ze beweren dat je een versnellng hoger zou moeten zitten... ik moet 2000 a 2500 toeren rijden om het zuinig te doen.
Maar als ik wegspurt bij een stoplicht, rijdt ie 1 op 2, dat haalt het totaal wel weer naar beneden
Ezels,... voor hetzelfde geldt schiet je zo'n kind in het oog en is ze blind voor het leven. Ik vermoedt een puber met een luchtdrukpistooltje!quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:12 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/159(...)ten_in_Nijmegen.html
Ik trok de dader de kop van de romp!
Leest die mee danquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:19 schreef Magneet het volgende:
Zow dadelijk 2de gsprek bij een eventuele nieuwe baas ( aangezien me manager het ookw eet kan ik het nu zo posten)
Mijn Renault doet 1 op 11 in opa stand!quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
fusion 1 op 9 als ik race en 1 op 10/11 normaal
Zometeen welquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:22 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee maar wel collega's en ik heb geen idee of er backstabbers bijzitten
Heb jij eigenlijk wel eens een verkeersboete gehad?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn Renault doet 1 op 11 in opa stand!
1,... Brown had er nog een shop van gemaakt toenquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel eens een verkeersboete gehad?
Snelweg he.. dat wil wel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:35 schreef gijsje79 het volgende:
Afgelopen weekend 1:15 gereden.
Volvo 440
Netjes Gijs heel netjesquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
1,... Brown had er nog een shop van gemaakt toenReed 56 na correctie
Oh,.... my,.... Godquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:20 schreef kepler het volgende:
Geen kerstfeest personeel vervoersbedrijf wegens allochtonen
We zijn van het pad.. ik stel voor dat we ook geen kerstbonussen uitkeren aan de directie van de maatschappij. Wel zo coulant.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:20 schreef kepler het volgende:
Geen kerstfeest personeel vervoersbedrijf wegens allochtonen
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:58 schreef Strolie75 het volgende:
Gewoon suikerfeest toevoegen als extra feestdagen. Iedereen blij
Zal ik vanavond doen Gijs.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:09 schreef Chocobo het volgende:
StrolCheck het filmpje!
http://www.insidegamer.nl(...)way/impressies/21076
Toen ik mijn PS3 net had, heb ik meteen de demo van Sigma gedownload en gespeeld. Ik was onder de indruk van de scherpte van de graphics, en de gameplay voelde aan als een warm bed. De oorspronkelijke Ninja Gaiden blijft een prachtig spel. Ook al is de camera niet perfect, de bediening is subliem. Ook groei je in het spel. Je wordt steeds beter en als je doodgaat komt het altijd door een fout van jezelf, en niet door de vijanden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:05 schreef Chocobo het volgende:
1e level niet uitgespeeld,.... teveel gevoel gehad van 'Waarom speel ik dit?' Zoals de Oblivion review op the Escapist,..... kwam er niet in,... vond het gevoel niet. Beetje rondlopen en zwaardje slaan,.... ik zeg het je,... Sigma walst over dit spel heen! Speel die op PS3,.... in mijn ogen veeeeel meer sfeer en gevoel!
In de demo ontploffen de standaard vijanden zelfsquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toen ik mijn PS3 net had, heb ik meteen de demo van Sigma gedownload en gespeeld. Ik was onder de indruk van de scherpte van de graphics, en de gameplay voelde aan als een warm bed. De oorspronkelijke Ninja Gaiden blijft een prachtig spel. Ook al is de camera niet perfect, de bediening is subliem. Ook groei je in het spel. Je wordt steeds beter en als je doodgaat komt het altijd door een fout van jezelf, en niet door de vijanden.
Ik ben nog steeds benieuwd naar de demo van NG2. Maar jouw lauwe reactie zegt eigenlijk al genoeg. Op zich vind ik de camera niet eens het ergste. Wat me vooral tegenstaat is dat je nu regelmatig doodgaat buiten jouw schuld. Zie de review van Eurogamer: vijanden die je van een afstand bekogelen, ontploffende eindbazen. Als het op deze manier moet, hoeft het voor mij niet meer.
Ik ben bang dat de verstoorde arbeidsverhouding van Itagaki met Tecmo toch een negatieve invloed op NG2 hebben gehad. Ook is dat ontleden en het vele bloed eigenlijk een gimmick. Maar wel eentje waar volgens mij ontzettend veel tijd en energie in is gestoken. Tijd die beter aan de camera of de gameplay had kunnen worden besteed. Het is weer hetzelfde verhaal als de tiet-physics bij DOAX2.
http://www.leenks.com/gallery691.htmquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:10 schreef Bastard het volgende:
*FAP FAP*
http://mirror.geenstijl.n(...)m/viewtopicef13.html
die heb ik minimaal een jaar geleden al een keer gezie:)quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:10 schreef Bastard het volgende:
*FAP FAP*
wow, hoe kan dat nou??quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:10 schreef Bastard het volgende:
*FAP FAP*
Doe mij toch maar die schuur met auto's Gijsquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://www.leenks.com/gallery691.htm
Gave foto's gijsquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:58 schreef Magneet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee, er staat zoooo veel!!quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:14 schreef kepler het volgende:
[..]
wow, hoe kan dat nou??Daar staat echt voor zoveel geld aan auto's
Met leveren wel, maar of ze hem op tijd hebben is het tweede.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:35 schreef Strolie75 het volgende:
MGS4 besteld bij Dim Plus. Tientje goedkoper en je krijgt ook de making off DVD.
Ze zijn toch redelijk snel met leveren...toch?
Is een schuur ergens in frankrijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:10 schreef Bastard het volgende:
*FAP FAP*
Paar dagen later is ook best. Ik moet toch GTAIV nog uitspelen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:30 schreef gijsje79 het volgende:
Met leveren wel, maar of ze hem op tijd hebben is het tweede.
http://img.photobucket.com/albums/v603/fotzenknecht/loldog2.jpgquote:Op vrijdag 6 juni 2008 05:52 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gijs,.... Dimplus krijgt MGS4 ruiiiiim op tijdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 05:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Paar dagen later is ook best. Ik moet toch GTAIV nog uitspelen.
Nee een schuur in Portugal.. staat er in de OpeningsPostquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Is een schuur ergens in frankrijk.
Hoop oude alfa's.
Best nog wel veel NL kentekens.
Ik wil eigenlijk wat meer echte gameszaken steunen in plaats van die uitzuigers bij de FRS.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:24 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,.... Dimplus krijgt MGS4 ruiiiiim op tijdDie heb je tijdens, of voor release in huis! Vind het de beste gameshop van Nederland!
Zeker wel de turn-based achtige,..... ik heb toen speciaal voor dit spel de Rev PC demo gedowned om te kijken wat het wat. Ga vanavond even de Civ 360 of PS3 demo downen. Ben wel benieuwd eerlijk gezegd!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wat meer echte gameszaken steunen in plaats van die uitzuigers bij de FRS.
Gijs, Civ Revolution? Hype? Of ben je niet zo van de RTS-en.
Euh. Een Amerikaanse SNES dus.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://img.photobucket.com/albums/v603/fotzenknecht/loldog2.jpg
Een Famicom
Edit: met Killer Instinct black cartridge
2e dag dit jaar. En ik zit nu nog een notitie te tikken ook.quote:
Vanavond fapt ie met rechts.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hem daar zitten, de kwijlebal.
Die mag je voor je houden hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ninja Gaiden 2...ik weet het niet. Straks impressies.
quote:
Hahaha ik gein maar wat hoor, vertel lekker hoe Ninja isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Loes Gijs.
Geen idee hoe en wat. Maar een nieuw leven is altijd goed nieuws.
Ok.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hahaha ik gein maar wat hoor, vertel lekker hoe Ninja is![]()
Boeit me toch niet![]()
He lekker vrijdagmiddagmeligheid!
Loes is de nieuwst dochter van een goeie vriend van me 'Poffers' .. Gijsje kent hem wel.. vlgs mij Cho ook wel.
ja, tis echt bizar weerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:56 schreef Bastard het volgende:
He he eindelijk is er een zonnetje doorgebroken deze week, meteen weer lekker warm
Raar weer in NL de laatste paar weken he Kep? Er kan een verschil van 12 graden zijn op 350 Kilometer afstand![]()
Morgen onder het zonnetje dus in de sloot vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://sport.fok.nl/ek2008/info/subleagues/punten/35A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:33 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes,..... doe mee met de FOK! voetbalpoolUiteraard een Gijsjes league aangemaakt! Wachtwoord is:
Ik heb hem ingevuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://sport.fok.nl/ek2008/info/subleagues/punten/35
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ja, ben er ook wel blij mee.quote:
Oh ja, ik zou nog mijn indrukken posten.quote:Maar,.... NG2?
Ja. Het is gewoon een FAIL eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:59 schreef Chocobo het volgende:
Jezus Gijs,....... je beschrijft de cam exact zoals ik hem voelde. En vanavond ga ik Civ doen!
Penny Arcades,.... is dat geen stripquote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja. Het is gewoon een FAIL eigenlijk.
[ afbeelding ]
Heb je Penny Arcade Adventures Episode 1 al geprobeerd? Ik heb de trial gedownload. Ik ben benieuwd. Spreekt me op zich wel aan.
Klopt. Maar ze hebben er een soort adventure/RPG van gemaakt. Ik vind het stijltje wel leuk.quote:
Niet in de EU store. Er waren wat problemen.quote:En Gijs,.... staat Civ nu ook op de PSN?
Ze zijn zo weer thuis.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:10 schreef kepler het volgende:
OMG Ik zit nu naar de TV te kijken over de trainingen van Nederland... Gaat helemaal nergens meer overSlow-motion filmpjes laten zien omdat iemand een blessure zou hebben, maar dat was niet gefilmd omdat de geheime camera een boom filmde
Pfff zooo overdreven
![]()
Gijs,... dat heb je zo weer ingehaaldquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
1 Chocobo 150
2 Strolie75 120
3 gijsje79 90
4 Notorious_Roy 50
5 kepler 0
[ afbeelding ]
haha, ik heb me wel opgegeven maar niks ingevuldquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
1 Chocobo 150
2 Strolie75 120
3 gijsje79 90
4 Notorious_Roy 50
5 kepler 0
[ afbeelding ]
OMGquote:Op zondag 8 juni 2008 14:16 schreef kepler het volgende:
OMG
http://www.dumpert.nl/med(...)/muur_bijt_man_.html
Eerst moest ik heel hard lachen, maar toen ik zag hoe weinig ruimte er over blijft![]()
![]()
Aangemeld.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
heb een Gijsjes Hyve aangemaakt op hyves
Hyves Gijs,... Hyves,..... ik ben gisternacht in een gekke bui een Hyves account aangemaakt en ik vind het geweldigquote:
Vorige week nog: voetbalquote:Op maandag 9 juni 2008 08:08 schreef Chocobo het volgende:
Noot
Positie Naam Punten
1 Chocobo 235
2 Strolie75 170
3 gijsje79 155
4 kepler 120
5 Notorious_Roy 105
Ik zat zo lekker in de tuin dat ik het wel prima vond eigenlijkquote:
EK's en WK's vind ik altijd wel leuk. Voel zelfs spanning voor een wedstrijd. Rond deze tijd kan je het ook geen voetbal noemen. Het is meer een stukje eenheid en plezier wat iedereen momenteel meemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond sporten en GTAIV spelen.
Voetbal
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:
Ergo : carnaval op zn hollandsquote:Op maandag 9 juni 2008 08:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
EK's en WK's vind ik altijd wel leuk. Voel zelfs spanning voor een wedstrijd. Rond deze tijd kan je het ook geen voetbal noemen. Het is meer een stukje eenheid en plezier wat iedereen momenteel meemaakt.
Cheatersquote:Op maandag 9 juni 2008 08:08 schreef Chocobo het volgende:
Noot
Positie Naam Punten
1 Chocobo 235
2 Strolie75 170
3 gijsje79 155
4 kepler 120
5 Notorious_Roy 105
haha, zelfs met twee gemiste wedstrijden haal ik Roy nog inquote:Op maandag 9 juni 2008 08:08 schreef Chocobo het volgende:
Noot
Positie Naam Punten
1 Chocobo 235
2 Strolie75 170
3 gijsje79 155
4 kepler 120
5 Notorious_Roy 105
ja, dat doet me dus echt niksquote:Op zondag 8 juni 2008 23:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hyves Gijs,... Hyves,..... ik ben gisternacht in een gekke bui een Hyves account aangemaakt en ik vind het geweldigSerieus veel opties en het is geweldig zoveel oude contacten en vrienden te vinden.
http://sjotime75.hyves.nl/
Heb je nu een schrale lul wa?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:13 schreef gijsje79 het volgende:
Iedereen die voetbal kijkt.
Hier lekker 10 jaar gevierd samen met kuiken, champagne erbij, nu samen onder de douche en de rest.
Gwen was om 4 uur wakker sindsdien niet meer geslapen. e ligt nu wel te pittemn in de boxquote:Op dinsdag 10 juni 2008 06:24 schreef Bastard het volgende:
Pfff.. alweer de derde keer wakker om klokslag 5 uur
Valt nog mee danquote:Here are your personal scores/results in the four areas that we analyzed:
Safety:
You are a Marginally Safe Driver
Your Safety Score: 60 %
The average score among all people who have recently taken this test is 69.19%
Aggressiveness:
You are a Aggressive Driver
Your Degree of Aggressiveness: 67.5 %
The average score among all people who have recently taken this test is 57.02%
Courtesy:
You are a Courteous Driver
Your Courtesy Score: 67.5 %
The average score among all people who have recently taken this test is 73.75%
Rage:
You are a Potential Road Rager
Your Degree of Rage: 60 %
The average score among all people who have recently taken this test is 55.55%%
?quote:
Eén keer naar een voetbalwedstrijd geweest en meteen fan geworden van voetbal.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:59 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Fail:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gijs denk nou ff na... oranje voetbalt!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Eén keer naar een voetbalwedstrijd geweest en meteen fan geworden van voetbal.
Jij woont toch ook in een yuppenbuurt met een gemiddeld inkomen van rond de 40.000 p/j, en 1.3 kind?quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:59 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Fail:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee man, ik woon in een appartementencomplex vol bejaarden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in een yuppenbuurt met een gemiddeld inkomen van rond de 40.000 p/j, en 1.3 kind?
Bij ons stond een feesttent op straat
ja juist, als ze zo blijven spelen hebben er niet veel teams kans tegen ze maar de kans dat ze zo blijven kunnen spelen is wel klein hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
Wel weer prachtig dat we na een wedstrijd het EK al hebben gewonnen.
Gewoon even genieten van prachtig voetbal van Nederlandse grond. Laat de nuchterheid nou even weg Gijs. We hebben geschiedenis geschreven door de wereldkampioen met 3-0 terug naar het hotel te sturen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
Nep Hollander?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs denk nou ff na... oranje voetbalt!
Nep hollander... waar is je 'ons'gevoel?.. ff beter dan de benzineprijzen die weer met 2,2 cent stijgen vandaag!
Overigs was die wedstrijden zien in de Arena echt wel cool ja, volgend jaar weer.
Yup, inclusief curling, alles kijken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:41 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nep Hollander?
Dit heeft toch niets met voetbal te maken.
Wacht............ ik moet de olympische spelen straks ook volgen, omdat nederland er aan mee doet.
True.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:37 schreef Chocobo het volgende:
Gewoon even genieten van prachtig voetbal van Nederlandse grond. Laat de nuchterheid nou even weg Gijs. We hebben geschiedenis geschreven door de wereldkampioen met 3-0 terug naar het hotel te sturen.
Accijns is vanochtend weer verhoogd. Goede timing van struikrover Bos.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:53 schreef gijsje79 het volgende:
Van de Benzineprijzen word je niet vrolijk, betaalde vanochtend al 1,62 blijft maar stijgen.
Tijd voor een lease auto.
Tsja je moet het er even van nemen natuurlijk, wie weet winnen we verder niks meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een priijzenfestijn aan de pomp inderdaad.. erger nog die dieselprijs, die is geloof ik met bijna 40% gestegen het laatste jaar!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:53 schreef gijsje79 het volgende:
Van de Benzineprijzen word je niet vrolijk, betaalde vanochtend al 1,62 blijft maar stijgen.
Tijd voor een lease auto.
Die Anelka liep er echt verloren bij. Maar goed, streep ze niet weg hoor. Ook van Roemenië hebben we nog niet gewonnenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:00 schreef Bastard het volgende:
Overigs pakken we Frankrijk ook vrijdag als ze net zo spelen als gisteren tegen Roemenie, belabberd
Nee, ze zijn nu gewaarschuwd ook he, word vast een harde westrijd nu!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die Anelka liep er echt verloren bij. Maar goed, streep ze niet weg hoor. Ook van Roemenië hebben we nog niet gewonnen
Dat is waar, ik verwacht overigens dat Italie gewoon doorgaat nog hoor. Ze hadden gister gewoon echt hun dag nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nu gewaarschuwd ook he, word vast een harde westrijd nu!
Maar als we Frankrijk maar hebben, dan maakt Roemenie niet uit.
Ze schamen zich ook echt verschrikkelijk nu als je de krantenkoppen van de Italiaanse kranten moet gelovenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is waar, ik verwacht overigens dat Italie gewoon doorgaat nog hoor. Ze hadden gister gewoon echt hun dag niet
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is waar, ik verwacht overigens dat Italie gewoon doorgaat nog hoor. Ze hadden gister gewoon echt hun dag niet
Daar heb ik niks mee,.... en dat is 2% van het huidige Oranje gevoel!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:41 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wacht............ ik moet de olympische spelen straks ook volgen, omdat nederland er aan mee doet.
en het mooie is is dat het helemaal geen nieuwe concept is maar 8 jaar oud. De huidige z4 is erop gebaseerd.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:51 schreef Strolie75 het volgende:
WTF?!? Dat is iets voor Kep.
http://www.dumpert.nl/med(...)euw_bmw_concept.html
ik heb nu alles fellaliquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:40 schreef Bastard het volgende:
http://sport.fok.nl/f1/teammanagement![]()
![]()
Kheb ook een budget van 83 mil.
Nee Gijs, rare puntentelling. 10 punten per invoerveld, als het dus 0-0 blijft, zonder kaarten scoor je 60 punten. Ongeacht of je een winnaar hebt ingevuld of nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:43 schreef Chocobo het volgende:
Volgende keer vul ik niks in bij een EK pool,... Gijsje staat 2e met 370 punten,... en heeft gewoon niks ingevuld?![]()
http://sport.fok.nl/ek2008/info/user/41103
Bug?
Serieusquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee Gijs, rare puntentelling. 10 punten per invoerveld, als het dus 0-0 blijft, zonder kaarten scoor je 60 punten. Ongeacht of je een winnaar hebt ingevuld of niet
Alleen de uitslag van wie ik dacht dat die zou winnen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:43 schreef Chocobo het volgende:
Volgende keer vul ik niks in bij een EK pool,... Gijsje staat 2e met 370 punten,... en heeft gewoon niks ingevuld?![]()
http://sport.fok.nl/ek2008/info/user/41103
Bug?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Alleen de uitslag van wie ik dacht dat die zou winnen.
Blijf niet bezig om scores neer te zetten of hoeveel kaarten er vallen.
B. doet niet eens mee.
Oranjefan.
Ik sta in de hyvespool bovenaanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Alleen de uitslag van wie ik dacht dat die zou winnen.
Blijf niet bezig om scores neer te zetten of hoeveel kaarten er vallen.
B. doet niet eens mee.
Oranjefan.
Ik geloof het bijna niet,..... morgen Gijsquote:
Minder dan 24 uur Gijs!quote:
Haha, dat vind ik dan mooi nieuwsquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:05 schreef Bastard het volgende:
@Gijsje
http://www.telegraaf.nl/b(...)neschip__.html?p=4,1
hoezo? moet weer betaald worden van onze belastingcentenquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik dan mooi nieuws
Dumdum dumdumdum.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Snaaaaaaaaaaaaaaake?
Elke keer als jij met je auto over de snelweg rijdt slijt deze een stukje, daar moet ik ook aan meebetalen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
hoezo? moet weer betaald worden van onze belastingcenten
Jaaaa,... echt even ontspannen. Wel een stukje rijden maar ja. Kids kijken film,.... en ik wil het in 2x te doen. Hopen dat het weer mee zit. Welke site kan ik daar het best voor gebruiken?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dumdum dumdumdum.
Zin in je vakantie Gijs?
Jij richt met je fiets net zoveel schade aan Gijs,..... en volgens mij betaal ik zelfs extra milieuheffing puur omdat jij bestaat!quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elke keer als jij met je auto over de snelweg rijdt slijt deze een stukje, daar moet ik ook aan meebetalen!
Nee hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij richt met je fiets net zoveel schade aan Gijs,..... en volgens mij betaal ik zelfs extra milieuheffing puur omdat jij bestaat!
Betaal jij wegenbelasting dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elke keer als jij met je auto over de snelweg rijdt slijt deze een stukje, daar moet ik ook aan meebetalen!
Noot owned de ozonlaagquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Betaal jij wegenbelasting dan?
Iedere keer als jij een scheet laat help je de aarde op te warmen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |