Net je blogs bijgelezen. Leukquote:
Nee zeer zeker niet. Wat B. zegt,... maar los daarvan redt ik het financieel gewoon net goed genoeg om geen schulden op te bouwen. Daar ben ik al heel blij om.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Het zal best veel geld kosten, maar heb je het slecht?
Financieer jij deze voor mequote:Op woensdag 4 juni 2008 16:05 schreef Strolie75 het volgende:
Hier Cho, weer een coole LE.
Collector\'s Edition Fallout 3 in beeld
Tering Gijs, wat verwoord je dat weer mooi.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:28 schreef Bastard het volgende:
Maar goed, mag niet klagen, ben eigenlijk rijk... heb een gezin, mensen om me heen die van me houden en ik van hun. We zitten droog als het regent, we hebben warmte als het koud is, de rest is maar materie en eerlijk gezegd kan ik alles wel missen. Misschien zou het grootste gemis het internet zijn
New Yorkquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik mag trouwens ook helemaal niet klagen. Wel een bewuste keuze van een appartement en geen kinderen. En zo hou je wat meer geld over. Maar goed, ik wil voor de komende jaren nog best veel: badkamer opknappen, nieuwe eettafel, naar NYC en trouwen![]()
En dat kan niet allemaal tegelijk.
Waarschijnlijk volgend jaar mei. Wil ik meteen een paar dagen Washington DC meepikken.quote:
Ontbijten bij Applebees, eten bij TGIF, wachten in de rij bij het Empire State, de boot die overhelt naar het Vrijheidsbeeld omdat iedereen dezelfde foto wil maken, de chaos op Time Square, het stille in Central Park. Gijs, NYC is niet te beschrijven.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk volgend jaar mei. Wil ik meteen een paar dagen Washington DC meepikken.
Apple en Nintendo stores
Ik weet het Gijs. Ik ben een paar jaar geleden ook geweest. Maar ik wil weer. Lang niet alles gezien toen!quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ontbijten bij Applebees, eten bij TGIF, wachten in de rij bij het Empire State, de boot die overhelt naar het Vrijheidsbeeld omdat iedereen dezelfde foto wil maken, de chaos op Time Square, het stille in Central Park. Gijs, NYC is niet te beschrijven.
Oh.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet het Gijs. Ik ben een paar jaar geleden ook geweest. Maar ik wil weer. Lang niet alles gezien toen!
Geef niet Gijs. Tips zijn altijd welkom.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh.Je bent al ns geweest. Ik al twee keer, maar wil meer
Ga alleen nu andere steden de voorrang geven, wil deze zomer een paar dagen Londen doen bijv, maar hotels zijn best duur
Delft is ook leukquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geef niet Gijs. Tips zijn altijd welkom.
London, prachtige stad! Al vind ik Parijs leuker.
Nederland is idd ook prachtig. Vorig jaar naar Drenthe geweest. En Limburg blijft prachtig.quote:
-zucht-quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Parijs vind ik niet zo leuk, ik haat Fransen ook. Ben er vorig jaar geweest en had een toffe dag (ondergrondse skeletten FTW) maar ik hoef er nu niet meer naartoe. Ga liever naar Disney dan
Limburg heeft wel wat, afgelopen weekend door Heerlen gereden, lekker heuvelachtig.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nederland is idd ook prachtig. Vorig jaar naar Drenthe geweest. En Limburg blijft prachtig.
Soms vergeet ik dat dit land meer is dan alleen de Randstad.
Zuid-Frankrijk,....quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Parijs vind ik niet zo leuk, ik haat Fransen ook. Ben er vorig jaar geweest en had een toffe dag (ondergrondse skeletten FTW) maar ik hoef er nu niet meer naartoe. Ga liever naar Disney dan
Heerlijk.quote:
Trouwen ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik mag trouwens ook helemaal niet klagen. Wel een bewuste keuze van een appartement en geen kinderen. En zo hou je wat meer geld over. Maar goed, ik wil voor de komende jaren nog best veel: badkamer opknappen, nieuwe eettafel, naar NYC en trouwen![]()
En dat kan niet allemaal tegelijk.
Thanks Gijs, kan altijd nog eens met een boek beginnenquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tering Gijs, wat verwoord je dat weer mooi.
Jij hebt echt je roeping gemist. Je had iets met "schrijven" moeten doen.
haha iedereen leest er overheen ookquote:
Hebben ze er nu iets mee gedaan?quote:Status van uw pakket
Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
HERNE-BOERNIG,
DE 03/06/2008 7:35 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / PKT AANGEB AAN IN-/UITKLARINGSINSTANTIE
03/06/2008 7:35 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / VRIJG DR IN-/UITKL INST. NU IN-TRANSIT
FRANKFURT,
DE 02/06/2008 9:07 RETOUR NAAR ZENDER
02/06/2008 6:58 WORDT AFGELEVERD
02/06/2008 6:10 WORDT AFGELEVERD
FRANKFURT,
DE 31/05/2008 6:40 AANKOMSTSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 31/05/2008 3:42 VERTREKSCAN
31/05/2008 1:33 AANKOMSTSCAN
AMSTERDAM,
NL 30/05/2008 21:30 VERTREKSCAN
30/05/2008 19:50 HERKOMSTSCAN
30/05/2008 15:46 AFHAALSCAN
30/05/2008 15:45 AFHAALSCAN
quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:30 schreef kepler het volgende:
[..]
haha iedereen leest er overheen ook
Trouwen
Je hebt haar dus al gevraagd?
Wow,.... gefeliciteerd Gijsquote:
Je bent chauffeur vandaagquote:Op donderdag 5 juni 2008 07:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Rustig met die gastjes mee lopen.
Werkdag moet nog beginnen ben alweer wakker vanaf 04.00 uur.
Ja zit nu in Zwolle voor een dagje, kan me baas vanmiddag weer thuis brengen.quote:
In een internetcafe wa?quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja zit nu in Zwolle voor een dagje, kan me baas vanmiddag weer thuis brengen.
Ach tis weer wat anders, leuke bak BMW 535.
Snake? SNake?? SNAAAAKKEEEE.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:02 schreef Strolie75 het volgende:
Soundtrack van MGS meegenomen naar het werk. Ben hyped. Ik ga mijn manager eens zo van achter te grazen nemen.
Wacht...dat kwam er iets anders uit als bedoelt.,:X
Weinig definitiefs bekend voor UC3 trouwens.. zie amper release datums bedoel ik.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kantoor we zitten bijna door het hele land.
Ik vraag me echt af wat het argument van de FA's is om die josties die het verpesten niet te bannen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:02 schreef Bastard het volgende:
Ik zit dat 360 topic nog eens te lezen daar het toch in mijn AT staat, wat triest zeg. Leuk dat sommige mensen het nog steeds OT houden, hier en daar een plaatje posten maar het meerendeel is gewoon Bullshit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |