abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59133663
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:25 schreef Mikkie het volgende:
- Twee maanden terug: ik kom aanlopen en zie een paar dikke vegen op de deur van m'n auto. Kijk dichtbij: lak eraf, tot op de onderlaag, iemand met z'n deur er tegenaan gesmeten kennelijk (parkeergarage). Geen briefje.
- Anderhalve maand terug: ik kom bij m'n auto, krassen en beschadigingen op het voorscherm. Lijkt ook op een deur die open gegooid is, zit precies op die hoogte en stukken 'geveegd'. Geen briefje.
- Een maand terug: op het parkeerterrein bij de lokale supermarkt kom ik aanwandelen, dikke krassen op de hoek van m'n auto. Ik zet m'n karretje ernaast, en precies op hoogte van het karretje zitten de krassen. Hoe toevallig . De auto die aan de kant van de krassen geparkeerd stond is weg. Geen briefje.
- Zojuist: ik loop naar de auto, zie ineens dikke vegen op m'n achterscherm, bij de wielkast. Kijk dichtbij: het is geen vuil, maar iemand heeft met z'n auto vol langs die van mij geschuurd, waardoor de hele wielkast verkloot is. Lak is niet meer helder, maar helemaal opgeschuurd, dof, en dik bekrast. Kleine stukjes tot op de onderlaag. Geen briefje.

Echt... dat al die hoerige, asociale teringlijers die niet kunnen rijden en andermans spullen beschadigen zonder iets te laten weten acute cholera krijgen en een langzame en zeer pijnlijke dood sterven!
doe aangifte bij de politie...... lucht op

aangifte doen bij Politie Amsterdam
  donderdag 5 juni 2008 @ 00:47:23 #53
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59134068
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:07 schreef Gluckskafer het volgende:
Eigen schuld lijkt me.
Moet je je auto maar strategisch parkeren.
En niet zo dicht mogelijk bij de ingang van de Aldi, door het ergens tussen te wurmen.
Stratigisch parkeren? In een normaal parkeervak, gewoon in het midden, is niet strategisch genoeg? Ik moet er volgens jou zeker blokken piepschuim omheen leggen?
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 00:02 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Wanneer ik me auto parkeer kijk ik altijd of de auto's om mij heen makkelijk in en uit kunnen stappen. Als iemand daar geen zin in heeft dan is die ook de lul bij mij. Moet je maar gewoon normaal parkeren.
Ja, dat doe ik ook, juist omdat je anders krassen krijgt. Maar er is een verschil tussen normaal kunnen in- en uitstappen en je portier zó wijd open gooien dat er een complete stoet kamelen in past.
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:58 schreef fs180 het volgende:
tis maar een auto
Goeie. Laat het even weten als jij iets duurs hebt gekocht (een auto of iets anders). Ik zal het meteen even komen slopen. En als je dan boos wordt zeg ik 'ach, 't is maar een [insert kutvoorwerp]'.
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:43 schreef 700MB het volgende:

[..]

Ergens slordig mee om gaan is wel iets anders dan iemand in elkaar slaan. In elkaar slaan gaat niet per ongeluk, of zelfs zonder het te merken, een krasje of een deukje in een auto veroorzaken wel.
Dus als het per ongeluk is, dan is er niks aan de hand? Als iemand per ongelukt met 120 achterop jou klapt als jij aansluit in een file, jij hebt een whiplash en je auto is total-loss, zeg je dan ook van 'ah het was per ongeluk, laat maar zitten'?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 5 juni 2008 @ 00:50:16 #54
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59134091
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 00:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

doe aangifte bij de politie...... lucht op

aangifte doen bij Politie Amsterdam
Dat heeft nogal zin ja. Als ik ergens ongestraft op zou willen schijten is het wel op al die lakse, omhooggeprate flutagenten die met hun autoritaire machtspositie burgers proberen te kleineren om hun gebrek aan seks te compenseren.
Zerg schreef:
pi_59134552
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 00:47 schreef Mikkie het volgende:
Dus als het per ongeluk is, dan is er niks aan de hand? Als iemand per ongelukt met 120 achterop jou klapt als jij aansluit in een file, jij hebt een whiplash en je auto is total-loss, zeg je dan ook van 'ah het was per ongeluk, laat maar zitten'?
Ik zal altijd de optie kiezen die voor mij persoonlijk het voordeligste (of minst nadelig) is. Dus als ik per ongeluk een krasje veroorzaak en niemand ziet het, dan rij ik door. Als ik de kosten kan beperken door bijvoorbeeld iemand aan te klagen die bij mij schade heeft veroorzaakt, dan zal ik dat doen, ook al heeft diegene het per ongeluk gedaan.

Dat neemt niet weg dat het inderdaad zo is dat er een heel groot verschil zit tussen iets expres doen en iets per ongeluk doen. Als het oprecht per ongeluk is zal ik het die persoon zeker niet kwalijk nemen, ook niet als ze gewoon doorrijden. Het is op dat moment voor diegene ook enkel een keuze om de eigen schade in een situatie waar ze zelf ook niet voor gekozen hebben zoveel mogelijk te beperken. Zou ik ook doen. Dus 'het was per ongeluk, niets aan de hand' gaat zeker op. Laat maar zitten niet, omdat het laten zitten mij meer kost, maar dat is dan ook de enige reden.

In het geval van de opmerking waar ik op reageerde ging het om expres schade veroorzaken ten opzichte van per ongeluk. En dat zijn situaties die niet met elkaar te vergelijken zijn.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_59137008
quote:

[..]

Ergens slordig mee om gaan is wel iets anders dan iemand in elkaar slaan. In elkaar slaan gaat niet per ongeluk, of zelfs zonder het te merken, een krasje of een deukje in een auto veroorzaken wel.
Iemand per ongeluk aanrijden dan.
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 01:25 schreef 700MB het volgende:

[..]

Ik zal altijd de optie kiezen die voor mij persoonlijk het voordeligste (of minst nadelig) is. Dus als ik per ongeluk een krasje veroorzaak en niemand ziet het, dan rij ik door. Als ik de kosten kan beperken door bijvoorbeeld iemand aan te klagen die bij mij schade heeft veroorzaakt, dan zal ik dat doen, ook al heeft diegene het per ongeluk gedaan.

Dat neemt niet weg dat het inderdaad zo is dat er een heel groot verschil zit tussen iets expres doen en iets per ongeluk doen. Als het oprecht per ongeluk is zal ik het die persoon zeker niet kwalijk nemen, ook niet als ze gewoon doorrijden. Het is op dat moment voor diegene ook enkel een keuze om de eigen schade in een situatie waar ze zelf ook niet voor gekozen hebben zoveel mogelijk te beperken. Zou ik ook doen. Dus 'het was per ongeluk, niets aan de hand' gaat zeker op. Laat maar zitten niet, omdat het laten zitten mij meer kost, maar dat is dan ook de enige reden.

In het geval van de opmerking waar ik op reageerde ging het om expres schade veroorzaken ten opzichte van per ongeluk. En dat zijn situaties die niet met elkaar te vergelijken zijn.
Mja, misschien moeten ze mensen zoals jij gewoon geen rijbewijs geven. Als jij iets veroorzaakt, ook al gaat het per ongeluk, hoor je minstens nog het fatsoen te hebben om je eigen onkunde te herstellen door die mensen op z'n minst je gegevens achter te laten zodat je het kan regelen met je verzekering. Het kan gebeuren dat je het niet merkt, dat je ergens schade aan toe brengt, maar dat is een ander verhaal.

Dat jij misschien geen waarde hecht aan je auto, wil nog niet zeggen dat dat voor iedereen geld. Sommigen hebben hard gewerkt om hun (droom)auto te kopen, en een ander zal dat wel even beschadigen (al dan niet perongeluk). Overigens, degene die expres ergens schade aan toebrengen mogen van mij helemaal een langzame door sterven.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 5 juni 2008 @ 12:35:23 #57
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_59141409
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 00:47 schreef Mikkie het volgende:

Stratigisch parkeren? In een normaal parkeervak, gewoon in het midden, is niet strategisch genoeg? Ik moet er volgens jou zeker blokken piepschuim omheen leggen?
Daar ga je al Je bent dus helemaal niet zuinig op je auto.
In het midden: aan 3 kanten potentiele schadeveroorzakers.
Links, rechts en die hem tegenover in het aangrenzende vak zet.
Niet zo slim dus.

Maar ja, in een drukke parkeergarage kun je vaak niet anders.
En op een drukke zaterdag op een parkeerterrein ook niet. Maar dan ga je maar doordeweeks, zodat
je je auto 'vrijsstaand' kunt parkeren. Dan loop je maar een paar meter verder.
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:15:02 #58
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59142477
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:35 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Niet zo slim dus.

En op een drukke zaterdag op een parkeerterrein ook niet. Maar dan ga je maar doordeweeks, zodat
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_59142538
Auto + lak + drukte in verkeer + parkeren = kans op beschadigingen dus niet zeiken.

Mensen die daar over klagen. Je hebt vast een klein piemeltje en een grote wagen om dit te composeren.

Tip:
nadat je het hebt geparkeert, trek je er een stof hoes over. Opgelost.
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:18:34 #60
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_59142569
owned?
pi_59142883
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:17 schreef Devlinsect het volgende:
Auto + lak + drukte in verkeer + parkeren + incompetentie of aso bestuurders = kans op beschadigingen dus niet zeiken.
Haal je dat laatste weg; = geen beschadigingen. Het is gewoon een asociale houding plus dat de helft van de bestuurders hun rijbewijs heeft gekregen bij een pak boter dus amper weet hoe je je moet gedragen in het verkeer.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:35:38 #62
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_59143010
quote:
Auto + lak + drukte in verkeer + parkeren = kans op beschadigingen dus niet zeiken.

Mensen die daar over klagen. Je hebt vast een klein piemeltje en een grote wagen om dit te composeren.

Tip:
Stof hoes

Maar dat is natuurlijk geen deukenhoes of krassenhoes.
Een beetje stof was je er zo af.
pi_59143122
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:30 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Haal je dat laatste weg; = geen beschadigingen. Het is gewoon een asociale houding plus dat de helft van de bestuurders hun rijbewijs heeft gekregen bij een pak boter dus amper weet hoe je je moet gedragen in het verkeer.
Als je dat nou denkt, waarom ga je dan het risico nemen met je duur gelakte auto? Koop gewoon een botsbarrel en rammel lekker mee met de rest. Door tuig zoals jij betalen we ons allemaal blauw aan de autoverzekeringspremie want je gaat natuurlijk ieder krasje declareren bij de verzekering. Huillebabie met een roze jurkje aan.
pi_59143594
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:38 schreef zovty het volgende:

[..]

Als je dat nou denkt, waarom ga je dan het risico nemen met je duur gelakte auto? Koop gewoon een botsbarrel en rammel lekker mee met de rest. Door tuig zoals jij betalen we ons allemaal blauw aan de autoverzekeringspremie want je gaat natuurlijk ieder krasje declareren bij de verzekering.
Ja, als ik naar de leasemaatschappij ga, vraag ik voortaan wel of ze er vast een paar deukjes in willen trappen en met een staalborstel overheen willen gaan, okee? En anders vraag ik wel of ze nog ergens een oude Opel Corsa hebben staan.

Wat een trieste opmerking weer. Een ander moet zich maar weer aanpassen aan andermans asociale gedrag. En nee, ik declareer niet elk krasje, maar het is gewoon onbeschoft wanneer mensen door eigen lompheid een ander schade toebrengt. En dat we zoveel premie betalen komt door die lompe boeren die niet weten hoe ze auto moeten rijden en overal tegen aan botsen.
quote:
Huillebabie met een roze jurkje aan.
Wat ben je nou voor een kleuter? Kunnen mensen zoals jij niet gewoon lekker dood gaan?
pi_59143890
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:38 schreef zovty het volgende:

[..]

Als je dat nou denkt, waarom ga je dan het risico nemen met je duur gelakte auto? Koop gewoon een botsbarrel en rammel lekker mee met de rest. Door tuig zoals jij betalen we ons allemaal blauw aan de autoverzekeringspremie want je gaat natuurlijk ieder krasje declareren bij de verzekering. Huillebabie met een roze jurkje aan.

Oude barrels zijn slecht voor het milieu. Een krasje valt onder vandalisme is dus niet verzekerd. Er is momenteel een verzekering oorlog aan de gang tussen de verschillende verzekering maatschappijen dus het kost geen kont meer.
pi_59144015
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 00:50 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat heeft nogal zin ja. Als ik ergens ongestraft op zou willen schijten is het wel op al die lakse, omhooggeprate flutagenten die met hun autoritaire machtspositie burgers proberen te kleineren om hun gebrek aan seks te compenseren.
ja daarom moet je ook even naar dit topic gaan

dan zie je wat ik heb meegemaakt........... dus het kan altijd erger

auto 100% uitgefikt
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:16:29 #67
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59144224
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:35 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Niet zo slim dus.

Midden in het parkeervak, dodo. Maar het zal toch wat zijn... de hele stad door rijden op zoek naar een parkeersplaats op een hoek, want dan heb je één gevaarsetting minder. Stel je voor dat iedereen dat gaat doen . Je mist het punt, wat jij voorstelt is pure symptoombestrijding. Wat gaat er fout? Mensen die lomp zijn en anderen schade toebrengen. Wat moet je dan aanpakken? Die mensen, en niet degene die met schade zit.
Zerg schreef:
pi_59144507
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:16 schreef Mikkie het volgende:

Wat gaat er fout? Mensen die lomp zijn en anderen schade toebrengen. Wat moet je dan aanpakken? Die mensen, en niet degene die met schade zit.
Helaas, zo werkt het niet meer. Je moet zelf je zaakjes maar opknappen en die aso's kunnen allemaal lekker hun gang gaan, want niemand zegt er wat van en de rest vind ook maar dat je je aan hun aan moet passen, niet andersom.

Net als dat je je vuilcontainer niet meer een dag van tevoren op straat mag zetten omdat anderen hem om trappen. Wie betaald de boete? Jij, niet de mensen die hem om trappen. Laat je je auto deur openstaan en is je radio en navi weg? Had jij je deur maar dicht moeten doen en de dader kan er vrij mee weg komen. Zelfs op hoger niveau word het dus allemaal goed gekeurd.

In Nederland heb je een soort vrijbrief om crimineel / aso te zijn.
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:25:11 #69
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59144584
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:23 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Helaas, zo werkt het niet meer. Je moet zelf je zaakjes maar opknappen en die aso's kunnen allemaal lekker hun gang gaan, want niemand zegt er wat van en de rest vind ook maar dat je je aan hun aan moet passen, niet andersom.

Net als dat je je vuilcontainer niet meer een dag van tevoren op straat mag zetten omdat anderen hem om trappen. Wie betaald de boete? Jij, niet de mensen die hem om trappen. Laat je je auto deur openstaan en is je radio en navi weg? Had jij je deur maar dicht moeten doen en de dader kan er vrij mee weg komen. Zelfs op hoger niveau word het dus allemaal goed gekeurd.

In Nederland heb je een soort vrijbrief om crimineel / aso te zijn.
Ik snap precies wat je zegt hoor, zo is het helaas ook tegenwoordig. Maar ik vertik het om me daar bij neer te leggen. Het is toch te zot voor woorden dat dat allemaal geaccepteerd wordt.
Zerg schreef:
pi_59144796
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:25 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik snap precies wat je zegt hoor, zo is het helaas ook tegenwoordig. Maar ik vertik het om me daar bij neer te leggen. Het is toch te zot voor woorden dat dat allemaal geaccepteerd wordt.
Ik wil me er ook niet bij neerleggen, maar ja, het is gewoon niet anders. Het is ook belachelijk dat het geaccepteerd word, nog belachelijker is het wanneer ze maar voor je uit gaan maken dat je geen nieuwe auto mag kopen (zie boven) zodat anderen lekker hun gang kunnen gaan.

Drukte etc vind ik gewoon geen excuus. Mensen moeten gewoon weer eens respect voor andermans spullen krijgen. Maar ja, zoals ik al zei, zelfs op hoger niveau word het allemaal prima gevonden, dus dan zal dat gewoon niet veranderen.
pi_59145181
quote:

Tip:
jij bent zeker zo'n werkeloze volkert figuur die de hele dag in een kraakpand zit?

niet zeiken?? dus jij vindt het normaal om iemand zijn auto te beschadigen en vervolgens weg te rijden? wat een kansloze gedachtengang
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:02:13 #72
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_59149293
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:16 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Midden in het parkeervak, dodo. Maar het zal toch wat zijn... de hele stad door rijden op zoek naar een parkeersplaats op een hoek, want dan heb je één gevaarsetting minder. Stel je voor dat iedereen dat gaat doen . Je mist het punt, wat jij voorstelt is pure symptoombestrijding. Wat gaat er fout? Mensen die lomp zijn en anderen schade toebrengen. Wat moet je dan aanpakken? Die mensen, en niet degene die met schade zit.
En dat gaat dus niet.

Dus: tot die tijd moet je hem maar niet tussen die gare rammelbakken parkeren.
Maar zoek je een mooi plekje uit, liefst tussen auto's boven de 30.000 euro.
Ervan uitgaande dat mensen met een mooie/duurdere auto ook een hoger iq hebben dan iemand die in een gare rammelbak rijdt, en derhalve zo'n persoon ook een beter besef heeft van andermans spullen, en men dus beter oppast voor een andere auto.

Samenvatting: als ik kan kiezen tussen parkeren tussen een Volvo V50 en een nieuwe Ford Mondeo, of tussen een golfje uit '92 en een gare starlet dan wist ik het wel.
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:03:44 #73
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_59149334
quote:

[..]

kleine krasjes misschien niet,maar deuken veroorzaken merk je echt wel.
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_59149448
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:02 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

En dat gaat dus niet.

Ervan uitgaande dat mensen met een mooie/duurdere auto ook een hoger iq hebben dan iemand die in een gare rammelbak rijdt, en derhalve zo'n persoon ook een beter besef heeft van andermans spullen, en men dus beter oppast voor een andere auto.

Samenvatting: als ik kan kiezen tussen parkeren tussen een Volvo V50 en een nieuwe Ford Mondeo, of tussen een golfje uit '92 en een gare starlet dan wist ik het wel.
Jij bent niet bekend met het fenomeen dat de dure auto's waar je em naast geparkeerd hebt weg kunnen gaan waardoor er weer een pauper in een opel kan parkeren?
pi_59149584
quote:
Typisch dat ik die inderdaad ook mijdt. Overigens ook niet naast brede auto's gaan staan, die gooien gewoon hun deur tegen die van jou aan met alle gevolgen van dien.

Maar ja, dat is nog geen garantie natuurlijk. Want als die Volvo en Ford eerder weg zijn dan jij, is de kans groter dat er alsnog een Golfje uit '92 en een gare starlet hem wat lomper inparkeren.

edit: Wat repeat zegt dus.
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:14:51 #76
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_59149588
quote:

[..]

En dat gaat dus niet.

Samenvatting: als ik kakiezen tussen parkeren tussen een Volvo V50 en een nieuwe Ford Mondeo, of tussen een golfje uit '92 en een gare starlet dan wist ik het wel.
Fout. Volvo V50 en Ford Mondeo zijn bij uitstek leasebakken. En leaserijders zijn niet de meest voorzichtige personen (understatement van het jaar )
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:17:10 #77
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59149646
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Fout. Volvo V50 en Ford Mondeo zijn bij uitstek leasebakken. En leaserijders zijn niet de meest voorzichtige personen (understatement van het jaar )
Dat dacht ik dus ook al. Leaserijders kijken vaak nergens naar, aangezien het toch niet hun eigen bezit is.
Zerg schreef:
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:17:18 #78
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_59149648
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:08 schreef Repeat het volgende:

[..]

Jij bent niet bekend met het fenomeen dat de dure auto's waar je em naast geparkeerd hebt weg kunnen gaan waardoor er weer een pauper in een opel kan parkeren?
Ja maar dan heb je in ieder geval je best gedaan.
En mischien blijven ze wel heel lang staan.
Als je het nou zo ver wilt gaan zoeken.
Anders pak jij maar lekker de bus of je fietsje.
pi_59149687
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:17 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Ja maar dan heb je in ieder geval je best gedaan.
En mischien blijven ze wel heel lang staan.
Als je het nou zo ver wilt gaan zoeken.
Anders pak jij maar lekker de bus of je fietsje.
Ik ben niet zo moeilijk. Ik parkeer gewoon waar plek is zonder er hele theoriën op na te houden waarvoor ik de parkeerplaats drie keer rond moet. En gaat prima
pi_59150397
TS heeft gelijk
pi_59160549
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:03 schreef jehovaguerilla het volgende:
kleine krasjes misschien niet,maar deuken veroorzaken merk je echt wel.
Dat hoeft niet, je weet niet wat de bestuurder denkt/merkt op het moment van het veroorzaken van de deuk. Misschien dacht hij 'hee ik reed over een steentje'. Of misschien was hij aan het knoeien met de radio die geen ontvangst had, of zat hij net midden in een felle discussie met zijn bijrijder. Er zijn heel veel redenen denkbaar waarom je zoiets niet merkt, van het denken dat het iets anders is tot het zo afgeleid zijn dat je het niet doorhebt.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:18:03 #82
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59164164
verkapt:zie-mij-een-auto-met-deur-hebben topic
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')