abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59026350
Oké, klaag niet vaak, ben een makkelijk mens, maar dit moet me even van mijn hart.

een week of wat geleden, om een uurtje of drie 's nachts werden we wakker van een hoop lawaai buiten,
ik kijk uit het slaapkamerraam, staan er twee auto's in de fik........ en die ene was dus van ons.....

wij naar beneden, politie en brandweer was al aanwezig, wat bleek, er was een oude gestolen auto naast onze auto geparkeerd en omdat ''men'' deze oude auto had gebruikt hadden bij een overval hadden ze hem in de fik gestoken om sporen te verwijderen

alsdus de aanwezige politiemannen.

afijn, onze auto is totaal uitgefikt, volgende morgen, spoed snel tweedehands auto gekocht, want
zonder auto is een ramp in ons geval, te lang verhaal om uit te leggen, geloof me maar op mijn woord.

wij met de nieuwe autopapieren etc. naar stadsdeelkantoor, om nieuwe parkeervergunning voor
onze ''nieuwe'' auto te halen. (bewoners hebben gratis parkeervergunning), de oude parkeervergunning was verbrand natuurlijk, en bovendien staan de parkeervergunningen uiteraard op kenteken.

Dame achter het loket zegt; heeft u aangifte gedaan bij de politie, ik heb het aangifte formulier nodig.

Wij naar het politiebureau, nee hadden ze geen tijd voor, ''misschien om vier uur vanmiddag''

Ja, maar mevrouw de politieagente, staddeelraad gaat om 3 uur 's middags dicht en wij hebben een parkeervergunning nodig,

nee kon niet, geen tijd,

gelukkig heb ik een briefje meegevraagt en een nummer dat de stadsdeelraad kon bellen mochten ze vragen hebben, want de agenten die 's nachts bij de brand aanwezig waren waren wél op het bureau aanwezig, na veel geharrewar en discussie, briefje en telefoonnumer en naam gekregen van agent
die 's nachts bij brand aanwezig was.

zucht...... gelukkig was mevrouw van stadsdeelraad begripvol en heeft verder zonder zeuren ons een nieuwe parkeervergunning gegeven, omdat ze zelf ook in amsterdam noord woonde en precies wist wat een problemen dit voor ons zou geven, maar..... eigenlijk had ze zonder aangifte formulier dit niet mogen doen.

dus alléén om dat de mevrouw van de stadsdeelraad zo begripvol was waren we gered.

politie was dus minder begripvol en kon het allemaal weinig boeien blijkbaar...

o, ja...... hier het bewijs

zaterdag 31 mei 2008 @ 02:18:22 #2
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_59026466
Gaat niet zo goed he, met de reacties.
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
  zaterdag 31 mei 2008 @ 02:20:52 #3
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_59026483
amsterdam... dat is toch dat ontwikkelingsland met de meeste ambtenaren per 1000 inwoners?
lekker dan dat ze niet eens tijd hebben om zulke dingen correct af te handelen.

jammer voor je.
blij dat ik niet in een stad zit.
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
  zaterdag 31 mei 2008 @ 02:21:13 #4
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_59026488
Wie gaat er dan ook in Amsterdam Noord wonen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_59026501
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wie gaat er dan ook in Amsterdam Noord wonen.
wél lekker bij het ''IJ'' niet in zo'n achteraf straatje dus valt wel mee, ben zeer tevreden met mijn
plekkie, water voor de deur, bootjes en straks weer gezellig ''Sail"" ......

nee dat is niet mijn klacht.....
pi_59026522
Wow, was dat toevallig een Opel Kadett?
pi_59026534
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
dat was de ''gestolen'' auto, volgens de politie worden die vaak hiervoor gebruikt omdat ze makkelijk te stelen zijn

onze auto staat ernaast en was een audi
  zaterdag 31 mei 2008 @ 02:30:16 #8
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_59026549
Tja, te druk met flitsen he. En parkeerbonnen uitgeven. Druk druk druk.

Niks mis met sommig delen van Amsterdam Noord ja!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_59026566
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

dat was de ''gestolen'' auto, volgens de politie worden die vaak hiervoor gebruikt omdat ze makkelijk te stelen zijn
Klopt. Ik heb ook zo'n onding gehad. Mijn moeder was toen een keer zo dom geweest om de sleutels in de auto te laten liggen en de deur dicht te gooien, met als resultaat dat de auto op slot zat en niet meer te openen was. Wij de politie gebeld, die hadden em echt binnen een paar seconden open
pi_59026567
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:30 schreef Cheiron het volgende:
Tja, te druk met flitsen he. En parkeerbonnen uitgeven. Druk druk druk.
ja daar hebben ze altijd tijd voor, als je hier 6 kilometer te hard rijdt heb je al een boete aan je kont,
het stikt hier altijd van de politie, en een bon heb je zo te pakken.....
  zaterdag 31 mei 2008 @ 02:32:57 #11
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_59026573
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ja daar hebben ze altijd tijd voor, als je hier 6 kilometer te hard rijdt heb je al een boete aan je kont,
het stikt hier altijd van de politie, en een bon heb je zo te pakken.....
Koniginnedag om het Mosveld bonnen schrijven terwijl je dan vrij mag parkeren. "Dien dan maar een klacht in"..
pi_59026607
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
E Kadett zo te zien ja. Zonde.
pi_59026615
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:36 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

E Kadett zo te zien ja. Zonde.
dat was de ''gestolen'' auto niet die van ons........
pi_59026617
En de E kadett is niet voor niks zelfs toen hijal jaaaaaaaaaaren uit productie was de meest gestolen auto in Nederland geweest.
pi_59026624
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

dat was de ''gestolen'' auto niet die van ons........
Ja, weet ik. Julie hadden een of ander nieuwerwets japans mormel zo te zien. Trek je zo een nieuwe van uit het schap.
pi_59026675
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:38 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja, weet ik. Julie hadden een of ander nieuwerwets japans mormel zo te zien. Trek je zo een nieuwe van uit het schap.
en jij rijdt zeker in een porsche.........

maar goed daar gaat het niet om, of je nou een in jouw ogen goede of slechte auto hebt, als het je overkomt is het flink balen, zeker voor de mensen die de volgende dag niet ''even'' snel een ander auto kunnen kopen.

de klacht ging over de politie..........
  zaterdag 31 mei 2008 @ 02:47:41 #17
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_59026703
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:38 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een debiele reactie? Iemands auto gaat op in vlammen. Verzekeringsperikelen, proberen je vergunning weer in orde te krijgen, persoonlijke bezittingen in de auto. Doe normaal man.
pi_59026712
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

de klacht ging over de politie..........
Over de politie kun je ook alleen maar klagen Ze hebben niet voor niets het nummer 0900-tuig
pi_59026720
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:47 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een debiele reactie? Iemands auto gaat op in vlammen. Verzekeringsperikelen, proberen je vergunning weer in orde te krijgen, persoonlijke bezittingen in de auto. Doe normaal man.
precies......... en verzekering wordt ook heel gedoe, want zolang de ''dader'' van de brandstichting niet dekend is, krijg je niks uitgekeerd, want de schade moet deus op de dader verhaalt worden

en die is dus spoorloos

dus ben je dubbel de lul

niks leuks aan hoor........
  zaterdag 31 mei 2008 @ 02:53:16 #20
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_59026746
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

precies......... en verzekering wordt ook heel gedoe, want zolang de ''dader'' van de brandstichting niet dekend is, krijg je niks uitgekeerd, want de schade moet deus op de dader verhaalt worden

en die is dus spoorloos

dus ben je dubbel de lul

niks leuks aan hoor........
Hier iets aan?
http://www.waarborgfonds.nl
pi_59026758
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:53 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Hier iets aan?
http://www.waarborgfonds.nl
ja, zijn we mee bezig, maar in ieder geval hoe dan ook gaat het je geld kosten,

maar in ieder geval bedankt voor je begrip en de link, wie weet hebben andere mensen hier ook iets
aan als het ze overkomt, al wens ik het niemand toe
  zaterdag 31 mei 2008 @ 03:04:03 #22
6941 APK
Factual, I think.
pi_59026789
Maak er een mooi Pop Art schilderij van, KUNST IS COOL.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_59026808
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 03:04 schreef APK het volgende:
Maak er een mooi Pop Art schilderij van, KUNST IS COOL.
bij nader inzien gun ik het jou wel, heb je iets tegen mij ofzo, bij ieder post plaats je van die kut opmerkingen

ik heb jou toch niets gedaan ofzo? of schep je er gewoon genoegen in om rottige reacties te plaatsen

zaterdag 31 mei 2008 @ 03:14:36 #24
6941 APK
Factual, I think.
pi_59026844
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 03:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

bij nader inzien gun ik het jou wel, heb je iets tegen mij ofzo, bij ieder post plaats je van die kut opmerkingen

ik heb jou toch niets gedaan ofzo? of schep je er gewoon genoegen in om rottige reacties te plaatsen

Dit is klaagbaak, daar moet je toch kutreacties plaatsen?
En dit is pas de tweede post waar ik reageer op jou en je popartkoninginnedagmeukspam.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_59026859
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 03:14 schreef APK het volgende:

[..]

Dit is klaagbaak, daar moet je toch kutreacties plaatsen?
En dit is pas de tweede post waar ik reageer op jou en je popartkoninginnedagmeukspam.
bedankt voor het aandacht vestigen op mijn pop art topic's

maar ga me niet weer beschuldigen dat ik dat doe, dat doe je nu dus zelf........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')