wél lekker bij het ''IJ'' niet in zo'n achteraf straatje dus valt wel mee, ben zeer tevreden met mijnquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wie gaat er dan ook in Amsterdam Noord wonen.
dat was de ''gestolen'' auto, volgens de politie worden die vaak hiervoor gebruikt omdat ze makkelijk te stelen zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
Wow, was dat toevallig een Opel Kadett?
Klopt. Ik heb ook zo'n onding gehad. Mijn moeder was toen een keer zo dom geweest om de sleutels in de auto te laten liggen en de deur dicht te gooien, met als resultaat dat de auto op slot zat en niet meer te openen was. Wij de politie gebeld, die hadden em echt binnen een paar seconden openquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat was de ''gestolen'' auto, volgens de politie worden die vaak hiervoor gebruikt omdat ze makkelijk te stelen zijn
ja daar hebben ze altijd tijd voor, als je hier 6 kilometer te hard rijdt heb je al een boete aan je kont,quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:30 schreef Cheiron het volgende:
Tja, te druk met flitsen he. En parkeerbonnen uitgeven. Druk druk druk.
Koniginnedag om het Mosveld bonnen schrijven terwijl je dan vrij mag parkeren. "Dien dan maar een klacht in"..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja daar hebben ze altijd tijd voor, als je hier 6 kilometer te hard rijdt heb je al een boete aan je kont,
het stikt hier altijd van de politie, en een bon heb je zo te pakken.....
E Kadett zo te zien ja. Zonde.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
Wow, was dat toevallig een Opel Kadett?
Ja, weet ik. Julie hadden een of ander nieuwerwets japans mormel zo te zien. Trek je zo een nieuwe van uit het schap.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat was de ''gestolen'' auto niet die van ons........
en jij rijdt zeker in een porsche.........quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Julie hadden een of ander nieuwerwets japans mormel zo te zien. Trek je zo een nieuwe van uit het schap.
Wat is dat nou weer voor een debiele reactie? Iemands auto gaat op in vlammen. Verzekeringsperikelen, proberen je vergunning weer in orde te krijgen, persoonlijke bezittingen in de auto. Doe normaal man.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Julie hadden een of ander nieuwerwets japans mormel zo te zien. Trek je zo een nieuwe van uit het schap.
Over de politie kun je ook alleen maar klagenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
de klacht ging over de politie..........
precies......... en verzekering wordt ook heel gedoe, want zolang de ''dader'' van de brandstichting niet dekend is, krijg je niks uitgekeerd, want de schade moet deus op de dader verhaalt wordenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een debiele reactie? Iemands auto gaat op in vlammen. Verzekeringsperikelen, proberen je vergunning weer in orde te krijgen, persoonlijke bezittingen in de auto. Doe normaal man.
Hier iets aan?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
precies......... en verzekering wordt ook heel gedoe, want zolang de ''dader'' van de brandstichting niet dekend is, krijg je niks uitgekeerd, want de schade moet deus op de dader verhaalt worden
en die is dus spoorloos![]()
dus ben je dubbel de lul
niks leuks aan hoor........
ja, zijn we mee bezig, maar in ieder geval hoe dan ook gaat het je geld kosten,quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:53 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hier iets aan?
http://www.waarborgfonds.nl
bij nader inzien gun ik het jou wel, heb je iets tegen mij ofzo, bij ieder post plaats je van die kut opmerkingenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:04 schreef APK het volgende:
Maak er een mooi Pop Art schilderij van, KUNST IS COOL.
Dit is klaagbaak, daar moet je toch kutreacties plaatsen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
bij nader inzien gun ik het jou wel, heb je iets tegen mij ofzo, bij ieder post plaats je van die kut opmerkingen
ik heb jou toch niets gedaan ofzo? of schep je er gewoon genoegen in om rottige reacties te plaatsen
bedankt voor het aandacht vestigen op mijn pop art topic'squote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is klaagbaak, daar moet je toch kutreacties plaatsen?![]()
En dit is pas de tweede post waar ik reageer op jou en je popartkoninginnedagmeukspam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |