quote:Op zondag 15 juni 2008 18:53 schreef DeTolk het volgende:
Huntelaar wordt zo wel een beetje het lulletje van de klas.
Doet me denken aan een stukje cabaret van Bert Visscher
[..]
Uit de show Voor ons hoeft het niet volgens mij
Nu je het zegt, er is voetbal op TV en de snor van Johan is nergens te zien, is ie ziek of zo?quote:
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)rdenVanFrankrijk.htmquote:Op zondag 15 juni 2008 19:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Nu je het zegt, er is voetbal op TV en de snor van Johan is nergens te zien, is ie ziek of zo?
Maakt niet uit, als die cavia maar pispaal wordt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus Huntelaar wordt de pispaal omdat Heitinga had verwacht dat hij zou spelen?
Ik volg je niet hoor.
Eigenlijk heel zielig voor Melchiot. Komt die eindelijk eens een keer in de basis op een groot toernooi, raakt die geblesseerd aan z'n schaambeenquote:Op zondag 15 juni 2008 19:20 schreef Mikkie het volgende:
Mathijsen dan. Of Melchiot... die de voorkeur zou hebben boven Boulah, maar stiekem pakt dat toch iets anders uit...
quote:Op zondag 22 juni 2008 11:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heitinga. Kan het niveau gewoon niet aan.
Verrassende keuze van een Feyenoorder. Als je de wedstrijd gisteren gezien hebt dan kun je er wel 8 opnoemen die het niveau niet aankunnen.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heitinga. Kan het niveau gewoon niet aan.
Mag je eerst wel alle plamuur eraf schrapen en kijken wat er dan nog overblijft.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:05 schreef highlow.nl het volgende:
[ link | afbeelding ]
geen pispaal, maar wil best wel eens...
Maar zo makkelijk je man laten lopen als dat sjon deed heb ik niemand zien doen.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Verrassende keuze van een Feyenoorder. Als je de wedstrijd gisteren gezien hebt dan kun je er wel 8 opnoemen die het niveau niet aankunnen.
Vertel is ? De 2e en 3e goal waren fouten van Ooijer. De eerste moest Heitinga kiezen tussen zijn eigen man en en de opkomende man. Tja, dan kan het wel is gebeuren dat je te laat komt. Overigens deelde Heitinga ook mee in de malaise maar hij was zeker niet de slechtste.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar zo makkelijk je man laten lopen als dat sjon deed heb ik niemand zien doen.
Dat krijg je dus, als 80% van de kaartjes naar gesponsorde plaatsen gaat.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:24 schreef RM-rf het volgende:
dat publiek van 40.000 uitgedoste teletoeters dat zich liet overschreeuwen door 2.500 bezopen russen...
daartegen mag wmb ook wel wat aangezeken worden
Publiek dat zich enkel bemerkbaar maakt als ze toch al voorstaan, en bij achterstand stilletjes voor zich uit gaat staren.
Maar hij niet alleen...quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:59 schreef Tommeke het volgende:
*** Mathijsen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |