ik ga helemaal niet uit van een teleurstelling, we worden kampioen. Maar schijnbaar is er altijd een pispaal nodig en dan kunnen we die beter centraal kiezen dan dat er straks 3 miljard topics zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:58 schreef RM-rf het volgende:
en bovendien erg fatalistisch om op voorhand al uit te gaan van een teleurstelling maar kennelijk wel veel lol erin te scheppen anderen daarvoor af te gaan zeiken
quote:
Iemand die uitgaat van een titel voor het nederlandse team zal dit niet lezen, dus gun anderen ook eens een lolletje!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:58 schreef RM-rf het volgende:
welja, de treurigheid ten top: wat een teletoeterdenkwijze om zo te denken over mensen die zich inzetten voor je Nationale Elftal....
en bovendien erg fatalistisch om op voorhand al uit te gaan van een teleurstelling maar kennelijk wel veel lol erin te scheppen anderen daarvoor af te gaan zeiken
Lift meequote:
nee, dat maakt wat mij betreft weinig uit, ook bepaalde mensen die bij voorbaat een hekel aan voetbal of het nederlands elftal hebben...quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens, ben jij zo'n figuur die gelooft dat 'we' gaan verliezen als niet iedereen 'achter onze jongens' gaat staan? Dan spreek ik hierbij de hoop uity dat we alle poule wedstrijden gaan verliezen![]()
![]()
Ruudquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:12 schreef ruud.nl het volgende:
En ook al is het geen speler, van Basten natuurlijk.
Amenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:12 schreef ruud.nl het volgende:
En ook al is het geen speler, van Basten natuurlijk.
Die heeft die award al.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:20 schreef _Mike_ het volgende:
Waar blijft de internationale pispaal? Dan stem ik iig op C Ronaldo
Owwww dat is een goede! Hier lift ik op mee!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:19 schreef Breach het volgende:
Arjan Robben omdat het een verschrikkelijke jankerd is.
Kunnen die niet gebanned worden?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:33 schreef Dvm86 het volgende:
alle FOK NSB'ers (zijn er nog steeds genoeg), Barca en Mathijsen
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:18 schreef zjroentje het volgende:
De meest zwarte natuurlijk.
quote:
quote:
Helemaal mee eens!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:33 schreef Dvm86 het volgende:
Ik heb een selectie gemaakt:
alle FOK NSB'ers (zijn er nog steeds genoeg), Barca en Mathijsen
Ja hoor. Regelmatig is dat het geval.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:27 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Kunnen die niet gebanned worden?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Alle Nederlanders die niet Nederland, maar een ander land supporteren.
Nou ... daarom is het prima dat ik ben genomineerd!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sowieso vind ik dit een belachelijk topic. Er is nog geen bal getrapt en we hebben het alweer over een pispaal. Tuurlijk zijn er spelers die het qua spel eigenlijk niet verdienen om in ons mooie Oranje shirt te spelen, maar deze jongens doen wel degelijk hun best. Ik lees vaak de naam van Mathijsen. Die jongen hoort wat mij betreft ook niet in de basis, maar Marco zet hem daar wel neer. Ik had liever Bouma op die plek zien spelen. Helaas, speelt Joris wel. Kwalitatief komt hij te kort, maar hij zal er wel alles aan doen om maandag Toni van scoren af te houden. En wat als Oranje met 2-0 wint en Toni geen bal heeft geraakt? Is Mathijsen dan de held? Ja dus. Tot hij dan vrijdag een fout maakt en Henry kan scoren...
Alles lekker serieus nemenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sowieso vind ik dit een belachelijk topic.
Is het dat dan niet?quote:
Ik scheld wel op de scheidsrechters!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:01 schreef UtrechtSlim het volgende:
Dit topic moet serieuzer worden genomen dan menigeen denkt. Uiteraard loopt alles wat Ajax is weg met Luis van Gaal vanwege de successen die de club met hem haalde. Niettemin hebben weinigen het hem vergeven dat hij van meet af aan heeft geijverd om Brian Roy weg te krijgen. Dat was het troetelkind en de pispaal tegelijk. Aan wie kon je je nu zo heerlijk ergeren dan een weergaloze of zeer schlemielige Roy? Pak de mensen alsjeblieft hun pispaal niet af. Voor mij is dat Dirk Kuyt. Ik wil iemand om op te kunnen schelden, ook al ben ik trots op Oranje..
Logisch, die krijgen hun diploma bij een pak cornflakes! Het niveau is om te janken!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Negen van de tien keer is dat ook de pispaal bij mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |