ik ga helemaal niet uit van een teleurstelling, we worden kampioen. Maar schijnbaar is er altijd een pispaal nodig en dan kunnen we die beter centraal kiezen dan dat er straks 3 miljard topics zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:58 schreef RM-rf het volgende:
en bovendien erg fatalistisch om op voorhand al uit te gaan van een teleurstelling maar kennelijk wel veel lol erin te scheppen anderen daarvoor af te gaan zeiken
quote:
Iemand die uitgaat van een titel voor het nederlandse team zal dit niet lezen, dus gun anderen ook eens een lolletje!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:58 schreef RM-rf het volgende:
welja, de treurigheid ten top: wat een teletoeterdenkwijze om zo te denken over mensen die zich inzetten voor je Nationale Elftal....
en bovendien erg fatalistisch om op voorhand al uit te gaan van een teleurstelling maar kennelijk wel veel lol erin te scheppen anderen daarvoor af te gaan zeiken
Lift meequote:
nee, dat maakt wat mij betreft weinig uit, ook bepaalde mensen die bij voorbaat een hekel aan voetbal of het nederlands elftal hebben...quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens, ben jij zo'n figuur die gelooft dat 'we' gaan verliezen als niet iedereen 'achter onze jongens' gaat staan? Dan spreek ik hierbij de hoop uity dat we alle poule wedstrijden gaan verliezen![]()
![]()
Ruudquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:12 schreef ruud.nl het volgende:
En ook al is het geen speler, van Basten natuurlijk.
Amenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:12 schreef ruud.nl het volgende:
En ook al is het geen speler, van Basten natuurlijk.
Die heeft die award al.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:20 schreef _Mike_ het volgende:
Waar blijft de internationale pispaal? Dan stem ik iig op C Ronaldo
Owwww dat is een goede! Hier lift ik op mee!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:19 schreef Breach het volgende:
Arjan Robben omdat het een verschrikkelijke jankerd is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |