Precies, je wordt er gek van!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:10 schreef Barca het volgende:
[..]
Logisch, die krijgen hun diploma bij een pak cornflakes! Het niveau is om te janken!
Ik betaal me scheel aan omkooppremies! En altijd moet ik op ze wachten bij de groenteboer.quote:
Ja, in de 1e helft tegen Italië waarna Del Piero uit een pingel 0 - 2 maakt. Van Nistelrooy wordt daarop gewisseld voor Nigel de Jong. Waardoor we geen spits meer hebben. Of de spits staat op een eiland en krijgt geen fatsoenlijke bal meer.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:27 schreef Han-Pekel het volgende:
De Zeeuw
die droeftoeter kan alleen overtredingen pakken, dus zal vast wel rood krijgen waardoor we een wedstrijdje verliezen..
shotgun Nigel
Wedden om een krat pils dat Del Piero in de eerste helft niet in actie komt?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, in de 1e helft tegen Italië waarna Del Piero uit een pingel 0 - 2 maakt. Van Nistelrooy wordt daarop gewisseld voor Nigel de Jong. Waardoor we geen spits meer hebben. Of de spits staat op een eiland en krijgt geen fatsoenlijke bal meer.
Of Pirlo.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:33 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Wedden om een krat pils dat Del Piero in de eerste helft niet in actie komt?
Hm ... ik denk het niet. Vind hem beter dan Ooijer.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:35 schreef mcyodogg het volgende:
Wat ik wel weet is dat als Boulahrouz speelt hij minimaal 1 penalty weggeeft.
Wedden om een krat pils dat Italië er bij rust geen twee langs onze keeper krijgt?quote:
Nee, ik wed niet. Doe wel mee aan pools.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:41 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Wedden om een krat pils dat Italië er bij rust geen twee langs onze keeper krijgt?
Echt niet, Edwin van der Sar, is van wereld klasse.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:49 schreef leolinedance het volgende:
Edwin van der Sar.
Vriend..quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:04 schreef rja het volgende:
[..]
Echt niet, Edwin van der Sar, is van wereld klasse.
De eerste speler, die elke bondscoach opstelt.
Geen twijfel over mogelijk of er moet iets heel geks gebeuren.
Jammer dat hij stop voor het Nederlandse elftal, we hebben nog echt een goede vervanger
Wat is een garpje?quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vriend..Ooit van een garpje gehoord?
En werk aan je komma's..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |