abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62667862
Wat een shithole dan, dat Leixlip.
pi_62672902
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 01:53 schreef edcetera het volgende:

[..]

Mazzelaar, kun je lopend naar je werk in 10 min ofzo (of bedoel je de SPAR in het "centrum": main street?)
Ja die grote spar haha, inderdaad 10min lopen!
pi_62674814
Hier alvast een berichtje plaatsen.. Vanaf maart ga ik 3+ jaar promoveren in Dublin (Trinity College), yup yup.
O.o
pi_62718665
Zo, nu live vanuit Mount Eagle Green, Dublin. Uitzicht op Howth vanuit de woonkamer, vanaf m'n slaapkamer zit ik pal bij de Dublin Mountains. Not bad at all. En het weer is ook niet eens slecht!

Happy Bank Holiday everyone.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:41:46 #180
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_62753672
en dat pokke regenklimaat dan?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_62768224
Heb nog geen grote regen meegemaakt sinds ik hier ben? Koud, ja. Nat? Niet echt.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 04:49:48 #182
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_62771928
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:00 schreef =HellFire= het volgende:
Heb nog geen grote regen meegemaakt sinds ik hier ben? Koud, ja. Nat? Niet echt.
Dan was je deze zomer niet in Ierland. Zelfs de Ieren klagen, dat ze in lange tijd niet zo'n slechte zomer hebben gehad. De laatste weken is het best ok. Genoeg zon, alleen de wind is hier koud (Baltic, zoals ze het hier noemen)
The best firms advertise the least...
pi_62773755
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 04:49 schreef edcetera het volgende:

[..]

Dan was je deze zomer niet in Ierland. Zelfs de Ieren klagen, dat ze in lange tijd niet zo'n slechte zomer hebben gehad. De laatste weken is het best ok. Genoeg zon, alleen de wind is hier koud (Baltic, zoals ze het hier noemen)
We hebben hier vette overstromingen gehad dit jaar. Door het hele land heen maar ook bijvoorbeeld in een wijk als Finglas.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_62773767
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:01 schreef =HellFire= het volgende:
Wat een shithole dan, dat Leixlip.
Inderdaad
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:22:15 #185
3647 B.R.Oekhoest
pi_62775317
De hele UK plus Ierland, Schotland en Wales, daar regent het zo mogelijk nog vaker dan in Nederland
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:38:59 #186
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_62777856
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De hele UK Engeland plus Ierland, Schotland en Wales, daar regent het zo mogelijk nog vaker dan in Nederland
De UK is Engeland, Schotland en Wales, beetje dubbelop dus om Schotland en Wales nog apart te noemen.

Veder klopt je verhaal, voor Ierland althans, zeker niet. Het regent hier in Ierland niet vaker dan in Nederland. De klimaten zijn te vergelijken, alleen heeft Ierland meer invloed van de warme golfstroom en is het klimaat daarom nog gematigder dan in Nederland. Dus milde winters en niet al te bloedhete zomers. Vannacht heeft het 3 graden gevroren.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_62778289
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:38 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

De UK is Engeland, Schotland en Wales, beetje dubbelop dus om Schotland en Wales nog apart te noemen.

Veder klopt je verhaal, voor Ierland althans, zeker niet. Het regent hier in Ierland niet vaker dan in Nederland. De klimaten zijn te vergelijken, alleen heeft Ierland meer invloed van de warme golfstroom en is het klimaat daarom nog gematigder dan in Nederland. Dus milde winters en niet al te bloedhete zomers. Vannacht heeft het 3 graden gevroren.
Het is vandaag verdomt koud idd, niet gewend van Ierland zo vroeg al.
pi_62780690
HET SNEEUWT OP DIT MOMENT HIER IN IERLAND

Natte sneeuw overigens
pi_62780767
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:23 schreef laforest het volgende:

Natte sneeuw overigens
.
Hier in Maastricht bijna strakblauw met zon .
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:26:41 #190
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_62780774
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:23 schreef laforest het volgende:

Natte sneeuw overigens

Da's wel héél vroeg in het jaar!!

Het is hier (Galway) zonnig, maar koud!!
Ik ga effe lekker wandelen, foto's maken met vriesrijp enzo.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_62780830
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:26 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Da's wel héél vroeg in het jaar!!

Het is hier (Galway) zonnig, maar koud!!
Ik ga effe lekker wandelen, foto's maken met vriesrijp enzo.
Vanochtend was het vet koud brrrrrr
Nu hier in Dublin lekker een HOOP natte sneeuw, ik hoop niet dat dit een omen is voor de winter, Ierland is daar totaal niet op voorbereid.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 16:54:20 #192
3647 B.R.Oekhoest
pi_62786717
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:38 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ierland heeft idd nog de ware Golfstroom, maar Schotland is wel een nat drama. Ik kan me nog verhalen herinneren van Nederlandse voetballers in Glasgow.
pi_62839383
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 04:49 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ik was juist wél deze zomer wel in Ierland. Maar dat was mijn eerste keer. En ik dacht dat die floodings normaal waren joh .

Vandaag mooi weer trouwens.
pi_62841621
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:15 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Ik was juist wél deze zomer wel in Ierland. Maar dat was mijn eerste keer. En ik dacht dat die floodings normaal waren joh .

Vandaag mooi weer trouwens.
Het is lekker vandaag idd. Gisteravond was echt bagger

Ik was laatst nog bij de Hell Fire club wezen kijken (in de bergen)
pi_62885372
Hell Fire club ken ik niet. Hoe was Halloween bevallen trouwens? Had eerst een bedrijfsfeestje (erg leuk!), daarna uiteindelijk bij een ander wazig feest terechtgekomen in Dun Laoghaire. Men woont daar wel extreem fancy zeg; het leek daar net Upper East Side uit New York City wel met die dure kasten van huizen.

(Ik kende hiervoor eigenlijk alleen het centrum en (de goede) delen van Noord )
  maandag 3 november 2008 @ 00:06:08 #196
233130 susyq
ex-bloempjuh
pi_62898006
People!
Ik denk erover om in Januari niet terug naar Holland, maar naar Ierland te gaan voor een paar maanden. Hoe gemakkelijk is het om een live-in pub job te vinden? Heb gumtree en een heleboel banensites bezocht maar kan niet echt vinden wat ik wil. Zoek een informele pub in een grotere stad (hoeft niet per se Dublin te zijn).. Iemand een idee?
Dobar dan!
pi_62919425
We hebben al sinds een tijd een huis in Ierland.
Was eerst van m'n opa en oma en nu van m'n ouders.

Aardige mensen en een mooi landschap .
Overigens ben ik zeer blij dat de Ieren 'nee' hebben gestemd tegen de Europese grondwet.
(Ze duwen het er nogal doorheen of niet?)

Edit: Huis staat in county Kerry, in een dorp vlakbij Kenmare.
pi_63009270
Zo het aftellen is begonnen!

Dinsdag vertrek richting Ierland en de 17e beginnen met werk!
Heb er zin in
pi_63009360
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:47 schreef kbeurden het volgende:

Heb er zin in
Enjoy!
  donderdag 6 november 2008 @ 20:35:31 #200
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_63010864
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:47 schreef kbeurden het volgende:

Heb er zin in
Heel veel succes en een mooie tijd, wens ik je toe!

Ik heb vanaf de 15e nov mijn vakantie, dus ben voor een maand weg uit het prachtige Ierland. Even een paar weken de warme Afrikaanse zon opzoeken

Ga je trouwens gelijk naar je nieuwe huis of zit je nog een paar dagen in een B&B?
The best firms advertise the least...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')