Ja die grote spar haha, inderdaad 10min lopen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:53 schreef edcetera het volgende:
[..]
Mazzelaar, kun je lopend naar je werk in 10 min ofzo (of bedoel je de SPAR in het "centrum": main street?)
Dan was je deze zomer niet in Ierland. Zelfs de Ieren klagen, dat ze in lange tijd niet zo'n slechte zomer hebben gehad. De laatste weken is het best ok. Genoeg zon, alleen de wind is hier koud (Baltic, zoals ze het hier noemen)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:00 schreef =HellFire= het volgende:
Heb nog geen grote regen meegemaakt sinds ik hier ben? Koud, ja. Nat? Niet echt.
We hebben hier vette overstromingen gehad dit jaar. Door het hele land heen maar ook bijvoorbeeld in een wijk als Finglas.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 04:49 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dan was je deze zomer niet in Ierland. Zelfs de Ieren klagen, dat ze in lange tijd niet zo'n slechte zomer hebben gehad. De laatste weken is het best ok. Genoeg zon, alleen de wind is hier koud (Baltic, zoals ze het hier noemen)
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:01 schreef =HellFire= het volgende:
Wat een shithole dan, dat Leixlip.
De UK is Engeland, Schotland en Wales, beetje dubbelop dus om Schotland en Wales nog apart te noemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De hele UK Engeland plus Ierland, Schotland en Wales, daar regent het zo mogelijk nog vaker dan in Nederland
Het is vandaag verdomt koud idd, niet gewend van Ierland zo vroeg al.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
De UK is Engeland, Schotland en Wales, beetje dubbelop dus om Schotland en Wales nog apart te noemen.
Veder klopt je verhaal, voor Ierland althans, zeker niet. Het regent hier in Ierland niet vaker dan in Nederland. De klimaten zijn te vergelijken, alleen heeft Ierland meer invloed van de warme golfstroom en is het klimaat daarom nog gematigder dan in Nederland. Dus milde winters en niet al te bloedhete zomers. Vannacht heeft het 3 graden gevroren.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:23 schreef laforest het volgende:
HET SNEEUWT OP DIT MOMENT HIER IN IERLAND
Natte sneeuw overigens
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:23 schreef laforest het volgende:
HET SNEEUWT OP DIT MOMENT HIER IN IERLAND
Natte sneeuw overigens
Vanochtend was het vet koud brrrrrrquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Da's wel héél vroeg in het jaar!!
Het is hier (Galway) zonnig, maar koud!!
Ik ga effe lekker wandelen, foto's maken met vriesrijp enzo.
Ierland heeft idd nog de ware Golfstroom, maar Schotland is wel een nat drama. Ik kan me nog verhalen herinneren van Nederlandse voetballers in Glasgow.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
De UK is Engeland, Schotland en Wales, beetje dubbelop dus om Schotland en Wales nog apart te noemen.
Veder klopt je verhaal, voor Ierland althans, zeker niet. Het regent hier in Ierland niet vaker dan in Nederland. De klimaten zijn te vergelijken, alleen heeft Ierland meer invloed van de warme golfstroom en is het klimaat daarom nog gematigder dan in Nederland. Dus milde winters en niet al te bloedhete zomers. Vannacht heeft het 3 graden gevroren.
Ik was juist wél deze zomer wel in Ierland.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 04:49 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dan was je deze zomer niet in Ierland. Zelfs de Ieren klagen, dat ze in lange tijd niet zo'n slechte zomer hebben gehad. De laatste weken is het best ok. Genoeg zon, alleen de wind is hier koud (Baltic, zoals ze het hier noemen)
Het is lekker vandaag idd. Gisteravond was echt baggerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:15 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik was juist wél deze zomer wel in Ierland.Maar dat was mijn eerste keer. En ik dacht dat die floodings normaal waren joh
.
Vandaag mooi weer trouwens.
Enjoy!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:47 schreef kbeurden het volgende:
Zo het aftellen is begonnen!
Dinsdag vertrek richting Ierland en de 17e beginnen met werk!
Heb er zin in
Heel veel succes en een mooie tijd, wens ik je toe!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:47 schreef kbeurden het volgende:
Zo het aftellen is begonnen!
Dinsdag vertrek richting Ierland en de 17e beginnen met werk!
Heb er zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |