quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:04 schreef Claudia_x het volgende:
Lienekien krijgt de seborik-award.
Die ja.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Central Park bedoel je? Die's bizar goed ja. Mijn vader had de LP en als kind draaide ik die best vaak. Later op de middelbare school heb ik het album opnieuw ontdekt en in mijn studententijd zowaar nog een keer!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:50 schreef Gellius het volgende:
Het is een blouse met een zogeheten 'Schillerkraag', Z. Over het type textiel durf ik niets met zekerheid te zeggen, maar het is geen terlenka. De foto lijkt me overigens buiten genomen. Door de afwezigheid van Exif-data is het niet ondenkbeeldig de foto ouder is dan een jaar of 5. De bril van mijnheer ondersteunt deze zienswijze (seborikaward). Ik gok dat mijnheer een smeerseltje van het één of ander gebruikt(e) bij het kammen van zijn haar.
Dat is echt zó drie jaar geleden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
Even een taalkundige vraag. Had Gellius hier niet 'denkbeeldig' in plaats van 'ondenkbeeldig' moeten gebruiken? Ik denk namelijk dat ik dit al jaren fout doe. Vandaar.
[..]
Hij wil toch zeggen dat het waarschijnlijk is dat de foto ouder is dan een jaar of 5?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:27 schreef Lienekien het volgende:
Niet ondenkbeeldig wil zeggen wel denkbeeldig. En dat is wat hij volgens mij bedoelt.
Dat wordt weer ouderwets ctrl-f'en op de indexpagina dusquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:27 schreef IQM het volgende:
Waarom worden we, als we op de moderator-tag achter een naam klikken, herleid naar het fotoboek van de desbetreffende user. Slaat nergens op, als ik op 'moderator' klik, wil ik zien waar hij of zij mod van is en niet hoe hij of zij eruit ziet!
Vroegâh werd je herleid naar de crewpagina op de frontpage.
Oh wacht, ik lette meer op de dubbele ontkenning, zo van: niet onaantrekkelijk = aantrekkelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij wil toch zeggen dat het waarschijnlijk is dat de foto ouder is dan een jaar of 5?
2 · (litotes) dat is niet denkbeeldig
dat is waarschijnlijk
Ik vind het maar wat stom. Van driekwart van de huidige mods weet ik niet wat ze precies modden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt weer ouderwets ctrl-f'en op de indexpagina dus.
Ik mod FOT!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind het maar wat stom. Van driekwart van de huidige mods weet ik niet wat ze precies modden.
En hij kan het niet meer onopvallend editen! Ha! Zal 'm leren!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
We zullen met z'n allen Gellius eens even goed aanspreken op zijn foutieve taalgebruik van drie jaar terug!
Neehee, dáár was het me niet om te doen. Gellius is een virtuoos met woorden, ja.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
We zullen met z'n allen Gellius eens even goed aanspreken op zijn foutieve taalgebruik van drie jaar terug!
'Foutief' lijkt me een wat engere betekenis hebben ('waar een fout in zit'). 'Nigger' is een voorbeeld van fout taalgebruik. Southpark-aflevering van gister. People who annoy you: n*ggers.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:33 schreef Lienekien het volgende:
Wat is het verschil tussen 'fout' en 'foutief' taalgebruik?
'Niet denkbeeldig' is prima.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:35 schreef Z het volgende:
Het was een mooie blouse hoor.
Is 'ondenkbaar' niet het best?
Ik ben verslaafd aan mijn woordenboek.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Klauw die met woordenboekdefinities komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |