abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:03:10 #1
217332 finnese
lief meisje
pi_59115575
Ik leerde 8 maanden geleden een hele lieve jongen kennen, vrienden van mij hadden hem voorgesteld aan mij. de eerste maand was alles super!!

Tot op het moment dat hij me vertelde dat hij drugs dealde maar vertelde mij dat hij zelf niks gebruikte. Op een middag was ik bij hem en kreeg hij een smsje " heb je er vanavond nodig " stond erin ik keek dan eens snel in zijn inbox en daar in stonden smsjes van " vanavond bij de aldi heb ermee " ik vroeg hem wat dat betekende en werd heel kwaad of dat ik hem niet vertrouwde enzo!

Elk weekend dat we weggingen dronk hij ontzettend veel en ging hij overdrevig veel na de toilet een paar uur later was het echt niet meer die lieve jongen die ik had leren kennen. hij begon op alles te slaan wat hem in de weg stond tegen mij deed hij dan altijd heel bot en vloog dan om de domste dingen tegen me uit.

Doordat ik het niet meer vertrouwde keek ik vaak stiekem in zijn smsjes toen op een dag dat hij ook nogal " verleidelijke " smsjes kreeg van een ander meisje, doordat zijn smsjes die hij verzonden had opgeslogen waren kon ik ook zien wat dat hij terug stuurde hij stuurde na dat meisje dat hij haar ook nog altijd graag zag en nog eens wou afspreken ik heb hem dat dan verteld dat ik dat gelezen had en hij zei dat dat gewoon een goeie vriendin was en dat hij dat niet meer zou doen! Een maand later zag ik weer zo smsje hij had gestuurd na dat meisje dat hij haar veel liever zag dan mij ik heb hem dan gevraagd waarom hij dat deed, hij is toen kwaad weggegaan. 3 weken zijn we uit elkaar geweest ik kreeg alle dagen smsjes van hem dat hij me wel wist te vinden enzo hij stond geregeld aan me deur en van alles te roepen!

3 weken later belde hij me dat hij me toch wel veel miste en me terug wou een maand ging alles weer goed en toen begon alles weer opnieuw hij gaf toen ook toe dat hij aan de coke zat en dat hij in het weekend gebruikte maar van andere hoorde ik dat hij alle dagen het gebruikte 3 maanden zijn we dan weer bij elkaar geweest en heb dan van andere gehoord dat hij me bedrogen had, we zijn toen weer uit elkaar geweest hij vertelde me toen ook dat hij me 6 keer had bedrogen met 3 verschilende meisjes.

Nu zijn we weer terug bij elkaar en zegt hij dat hij me maar 1 keer heeft bedrogen of ik dat moet geloven weet ik niet. hij is nu wel volledig van de drugs af en drinkt ook bijna niet meer alleen ik kan hem niet meer vertrouwen ik weer ook niet of hij dit blijft volhouden wat denken jullie

groetjes

[ Bericht 4% gewijzigd door finnese op 04-06-2008 14:40:58 (geen goeie tekst) ]
pi_59115708
Je bent wel ERG naief he?
LOL
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_59115747
Buiten wat MissyMirjam zegt. Kerel dumpen en verder gaan ik behandel mijn vriendin echt niet zo. Volgens mij is dit ook iets meer voor R&P. Tevens wil jij met iemand leven die ervoor zorgt dan een ander zijn leven kapot gaat? En buiten dat er zelf ook niet van af kan blijven.
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:10:16 #4
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_59115783
Ga naar je moeder en vertel haar wat je gedaan hebt.

Enige reding voordat je als drugsverslaafde doos op de wallen terrecht komt.
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:11:29 #5
92279 N.icka
Windforce 11
pi_59115820
Moet je al gaan "werken"van hem?
pi_59115854
Door de coke. Opgelost. Slotje.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:13:39 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59115891
Zo. Gelezen. Maar what the fuck moet je nog met zo'n loser?
Beter kwijt dan rijk, zulke niksvriendjes.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59115898
wil je nu weten waarom hij (1) na die eerste maand zo is verandert of (2) nadat je voor de 3de keer bij hem bent terug gekomen?

1: Hij ging meer drugs gebruiken
2: Hij mist je en blijft eventjes lief, dan wordt het weer een botte lul en blijf jij in de loop hangen.
pi_59115947
Ik denk dat dit meer iets is voor R&P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:16:43 #10
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59115987
Dumpen die kerel

A - hij liegt over van alles zo blijkt, dus niet te vertrouwen
B - dit hou je niet vol, en is ook niet echt gezond voor jezelf
C - eenmaal bedrogen, gaat hij zeker vaker doen als je hem terugneemt, je geeft hem min of meer een vrijbriefje dat je het toch wel slikt
D - drugsdealer, zegt genoeg denk ik
E - zuipen en aan de coke, dus als hij straks in de dertig is gaat hij de pijp uit

Kies voor jezelf, veel verstandiger
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_59116070
Wat gebruik je zelf?
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:21:57 #12
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59116136
Ik denk dat jullie elkaar verdienen
zzz
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:24:24 #13
33189 RM-rf
1/998001
pi_59116217
Je kunt hem ook gewoon aan je binden door van hem zwanger te worden
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:26:51 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59116284
Ja. Maar welke toegevoegde waarde biedt zo'n onbetrouwbare loser nu aan jouw leven?
pi_59116285
Je hebt dus een relatie met een verslaafde. Hij is al meerdere keren vreemdgegaan. Hij wordt boos en aggressief om niks. Hij stuurt SMSjes naar andere vrouwen dat hij ze leuker zou vinden dan jou. Als je hem daarmee confronteerd wordt hij weer boos. Vervolgens maakt hij het zelf uit en maakt je een aantal weken voor rotte vis uit. Als hij dan ineens aangeeft je te missen spring je gelijk bij hem in bed. Het gaat hem wel heel makkelijk af zo denk je niet?

Het is een cokeverslaafde zonder doel in zijn leven. Hij leeft van dag tot dag en weet niet waar hij aan toe is. Zijn drank en drugsgebruik zorgen ervoor dat hij meestal niet te genieten is. Hij heeft absoluut geen controle over de dingen die hij doet. Hij denkt met zijn pik. Als hij seks wil hebben dan wil hij seks hebben. En wel nu! Daarom heeft hij ook meerdere lijntjes uitstaan zodat hij altijd iemand heeft die hem van zijn behoeften kan voorzien. Natuurlijk zijn ze allemaal even speciaal en vind hij jullie allemaal de leukste. Hij heeft wel hele makkelijke meiden gevonden. Hij hoeft absoluut niet aardig tegen ze te zijn, want die benen gaan toch wel open. Als hij er even helemaal geen zin meer in heeft maakt hij het gewoon uit en laat hij even weten hoe slecht je wel niet bent. Als dan later blijkt dat zijn andere scharrels even bezet zijn dan komt hij weer langs om te vertellen dat hij je mist. En ja hoor, hij word met liefde en plezier teruggenomen.

Conclusie: Als hij je nodig heeft doet hij aardig en als hij net zo makkelijk naar een ander kan gaan doet hij kut. Easy as that.

Deze man heeft het wel helemaal voor elkaar trouwens
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:33:25 #16
140318 Thy...
Met puntjes
pi_59116492
-edit-

Maar Finnese, heb je er wel eens aan gedacht dat coke gebruikende dealers, die minimaal 1x vreemd gaan sowieso geen goede kandidaat zijn voor een relatie? Of ben je echt zo naïef?

[ Bericht 57% gewijzigd door Re op 04-06-2008 15:04:27 ]
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
  FOK!fotograaf woensdag 4 juni 2008 @ 14:35:38 #17
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_59116567
drugsdealer.

daar zou ik al gestopt zijn.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_59116611
Ik denk dat je gewoon door moet gaan en wel hierom:

Hij is aan de drugs, hij is eigenlijk heel aardig en ook te vertrouwen.
Probeer in te leven in zijn wereld, neem ook eens een snuifje. Ik denk dat je hem dan veel beter kan vertrouwen, en ook veel beter op hem kan inleven. Het kan toch niet zijn dat je hem in zo'n periode laat vallen? Hij houd wel degelijk van je, maar de drugs is het probleem. Van de drugs komt hij niet af ook al zegt hij het, je moet je gewoon inleven op hem. Probeer zelf ook eens wat en wedden dat jij medelijden krijgt en jullie qua relatie straks op 1 lijn liggen
We are living in a material world, and I am a material girl
  FOK!fotograaf woensdag 4 juni 2008 @ 14:45:40 #19
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_59116917
maar TS,

hoeveel van zijn vrienden heb je al moeten "plezieren"?
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:49:44 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59117054
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:48 schreef L.Denninger het volgende:
Je kunt 'm ook een heel klein persoonlijk briefje schrijven waarin je jouw gevoelens uitlegt,
en 'm die dan geven in een heel klein mini-envelopje
Of je houdt 'm een keer een spiegel voor!
pi_59117122
Oew. Alinea's en hoofdletters. Nu zouden we eigenlijk serieus moeten gaan reageren.
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:58:20 #22
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59117361
Zo, ff opruimen...

-edit-

en weer open .... gaarne geen "grappige" verwijzingen etc.,

[ Bericht 83% gewijzigd door Re op 04-06-2008 15:07:36 ]
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_59117835
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:03 schreef finnese het volgende:
Ik leerde 8 maanden geleden een hele lieve jongen kennen, vrienden van mij hadden hem voorgesteld aan mij. de eerste maand was alles super!!

Tot op het moment dat hij me vertelde dat hij drugs dealde maar vertelde mij dat hij zelf niks gebruikte. Op een middag was ik bij hem en kreeg hij een smsje " heb je er vanavond nodig " stond erin ik keek dan eens snel in zijn inbox en daar in stonden smsjes van " vanavond bij de aldi heb ermee " ik vroeg hem wat dat betekende en werd heel kwaad of dat ik hem niet vertrouwde enzo!

Elk weekend dat we weggingen dronk hij ontzettend veel en ging hij overdrevig veel na de toilet een paar uur later was het echt niet meer die lieve jongen die ik had leren kennen. hij begon op alles te slaan wat hem in de weg stond tegen mij deed hij dan altijd heel bot en vloog dan om de domste dingen tegen me uit.

Doordat ik het niet meer vertrouwde keek ik vaak stiekem in zijn smsjes toen op een dag dat hij ook nogal " verleidelijke " smsjes kreeg van een ander meisje, doordat zijn smsjes die hij verzonden had opgeslogen waren kon ik ook zien wat dat hij terug stuurde hij stuurde na dat meisje dat hij haar ook nog altijd graag zag en nog eens wou afspreken ik heb hem dat dan verteld dat ik dat gelezen had en hij zei dat dat gewoon een goeie vriendin was en dat hij dat niet meer zou doen! Een maand later zag ik weer zo smsje hij had gestuurd na dat meisje dat hij haar veel liever zag dan mij ik heb hem dan gevraagd waarom hij dat deed, hij is toen kwaad weggegaan. 3 weken zijn we uit elkaar geweest ik kreeg alle dagen smsjes van hem dat hij me wel wist te vinden enzo hij stond geregeld aan me deur en van alles te roepen!

3 weken later belde hij me dat hij me toch wel veel miste en me terug wou een maand ging alles weer goed en toen begon alles weer opnieuw hij gaf toen ook toe dat hij aan de coke zat en dat hij in het weekend gebruikte maar van andere hoorde ik dat hij alle dagen het gebruikte 3 maanden zijn we dan weer bij elkaar geweest en heb dan van andere gehoord dat hij me bedrogen had, we zijn toen weer uit elkaar geweest hij vertelde me toen ook dat hij me 6 keer had bedrogen met 3 verschilende meisjes.

Nu zijn we weer terug bij elkaar en zegt hij dat hij me maar 1 keer heeft bedrogen of ik dat moet geloven weet ik niet. hij is nu wel volledig van de drugs af en drinkt ook bijna niet meer alleen ik kan hem niet meer vertrouwen ik weer ook niet of hij dit blijft volhouden wat denken jullie

groetjes
Hoe oud ben je?

Gezien je naiviteit, en het feit dat je op een drugsverslaafde randdebiel valt die aggresief is naar z'n vriendin, vreemdgaat en dealt schat ik je eerder onder de 18. Mocht je bij hem teruggaan; verwacht binnenkort maar een zielig verhaal van hem dat ie geldproblemen heeft en dat je wat klusjes voor hem moet doen om geld te krijgen.. onze prins rachid!

Komop zeg.. sommige meiden vinden het gewoon geil om zo behandelt te worden
pi_59117872
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:36 schreef behangplakker het volgende:

Probeer in te leven in zijn wereld, neem ook eens een snuifje. Ik denk dat je hem dan veel beter kan vertrouwen, en ook veel beter op hem kan inleven. Het kan toch niet zijn dat je hem in zo'n periode laat vallen? Hij houd wel degelijk van je, maar de drugs is het probleem. Van de drugs komt hij niet af ook al zegt hij het, je moet je gewoon inleven op hem. Probeer zelf ook eens wat en wedden dat jij medelijden krijgt en jullie qua relatie straks op 1 lijn liggen

Ja joh! neem lekker een shotje! wordt ook verslaafd en je zult hem helemaal begrijpen!
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:21:02 #25
31101 _Led_
pi_59118110
Ik zou een dikke streep onder die relatie trekken.
zzz
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:22:46 #26
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59118166
haha humor van de bovenste plank

gewoon normaal reageren dus vanaf nu
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:23:52 #27
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_59118215
Ik denk dat je twee opties hebt hier:

• Schop hem een afkickkliniek in.
  • Neem een ander telefoonnummer, emailadres en verhuis naar het buitenland.

Zonder flauw te willen doen, maar je weet natuurlijk nooit wat zo'n gozer flikt als hij nét even iets teveel heeft gesnoven...

[ Bericht 28% gewijzigd door cyberstalker op 04-06-2008 15:30:05 ]
  • Hope for the best, prepare for the worst.
    pi_59118236
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 14:36 schreef behangplakker het volgende:

Wat een prachtige woordspeling

on-topic: ik zou hem meteen dumpen. En dat hij weet waar je woont maakt niks uit. Ik zou hem aangeven bij de politie, en als ze niet snel genoeg reageren meld je er nog even bij dat hij dealt.
    pi_59118423
    Dag lief meisje.

Eén advies, dump die gozert en zoek een lief jongetje.
      woensdag 4 juni 2008 @ 15:37:12 #30
    183691 Just_Shut_Up
    Moments we forget...
    pi_59118642
    ... @ ts.
    There is no rehab for stupidity.
    pi_59118908
    We hebben weer een "mijn vriend is een agressieve psychopaat maar ik vin um zo liev"- topic
    pi_59118959
    Ik ben werkelijk sprakeloos...
    There is no love sincerer than the love of food.
    pi_59119100
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 14:24 schreef RM-rf het volgende:
    Je kunt hem ook gewoon aan je binden door van hem zwanger te worden
    Welkom bij de familie Nietsnut.
    Jusqu'ici tout va bien...
    pi_59119120
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 15:30 schreef w0000ter het volgende:
    Dag lief meisje.

Eén advies, dump die gozert en zoek een lief jongetje.
    lieve meisjes willen nooit een lief jongetje.
    pi_59119143
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 15:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

lieve meisjes willen nooit een lief jongetje.
    Ze willen altijd een klootzak die onder de poeder zit..
    Zou ik ook doen; wie wilt nou een burgerlijke trut die overal ja op knikt?
      woensdag 4 juni 2008 @ 16:25:30 #36
    45726 bravo
    Proud Odery player!
    pi_59120197
    Ik neem aan dat je hem inmiddels gedumpt hebt, of snap je het nog steeds niet... sodeju, als je toch zo dom doet
    There's no point in living if you can't feel alive
    pi_59120928
    Sorry TS, jij hebt geen greintje zelfrespect.

Als je nou zelf je OP terugleest, klinkt dat als een gezellige gezonde relatie?
    Heb je een toekomst als deurmat voor ogen? Hoe kwam je in 's hemelsnaam op de gedachte om die eikel na een break up weer terug te nemen?

Echt, woord voor woord onbegrijpelijk dat je je zo laat misbruiken zoals je in de OP beschrijft.
    Verbazingwekkend is niet dat hij het doet, hij kan het immers maken.
    Maar krankzinnig dat jij het allemaal zo laat gebeuren, dom meisje.

Alsjeblieft, ga iets doen met je leven en je zelfrespect, en loop even een paar jaar met een boogje om elke man heen, want je vraagt er schijnbaar om om keihard misbruikt te worden.
    twee violen en een trommel en een fluit
    pi_59120945
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 16:25 schreef bravo het volgende:
    Ik neem aan dat je hem inmiddels gedumpt hebt, of snap je het nog steeds niet... sodeju, als je toch zo dom doet

Volgens mij is ze nu voor hem aan het werk, eigen handel opsnuiven kost namelijk ook geld.
      woensdag 4 juni 2008 @ 16:52:59 #39
    31101 _Led_
    pi_59120987
    Ik denk dat ze dit topic niet meer van 'm mag lezen.
    zzz
    pi_59122062
    Hoeveel vraagt ie voor je?
    pi_59122802
    Het type meisje dat geslagen wordt, maar ondanks dat nog altijd van haar vriend houdt en hem niet wil verlaten.
    pi_59123333
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 16:52 schreef L.Denninger het volgende:
    Ik denk dat ze dit topic niet meer van 'm mag lezen.
    Ik denk dat ze zo geschrokken is van de reacties dat ze snel naar het flair forum is gehold.
    pi_59123666
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 14:13 schreef Copycat het volgende:
    Zo. Gelezen. Maar what the fuck moet je nog met zo'n loser?
    Beter kwijt dan rijk, zulke niksvriendjes.
    True maar dat snappen jullie pas vanaf een latere leeftijd Dus tot die tijd, blijf ik zo zijn
    And that is how I met your mother.
      woensdag 4 juni 2008 @ 18:54:38 #44
    160834 Florian_
    Anatomy is destiny
    pi_59123762
    Is dit echt?
    Primum non nocere
    pi_59123873
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 18:34 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik denk dat ze zo geschrokken is van de reacties dat ze snel naar het flair forum is gehold.
    Mijn reactie was nog wel zo begripvol
      woensdag 4 juni 2008 @ 19:06:44 #46
    181657 LordNemephis
    computer says no
    pi_59124089
    Tja wat wil ze dan horen: Tandjes op elkaar meid, ook als ie op een dag jou in elkaar begint te meppen - meteen erna zal ie er spijt van hebben en vertellen hoeveel ie wel niet van je houdt dus dan moet het wel echte liefde zijn! Zoiets? Of, als blijkt dat ie andere vriendinnen heeft zal ie voor jou kiezen dus dan moet het wel echte liefde zijn!

Nah kansloze relatie
    Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
    pi_59124735
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 15:22 schreef Re het volgende:
    haha humor van de bovenste plank

gewoon normaal reageren dus vanaf nu
    Voor als het niet duidelijk was.
    Geen slowchat, bagger en zogenaamd lollige opmerkingen.
    "Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
    "Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
      woensdag 4 juni 2008 @ 19:52:10 #48
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_59125536
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 14:13 schreef Soohr het volgende:
    wil je nu weten waarom hij (1) na die eerste maand zo is verandert of (2) nadat je voor de 3de keer bij hem bent terug gekomen?

1: Hij ging meer drugs gebruiken
    2: Hij mist je en blijft eventjes lief, dan wordt het weer een botte lul en blijf jij in de loop hangen.
      woensdag 4 juni 2008 @ 20:24:09 #49
    118904 Vector_SLD
    Carpe noctem
    pi_59126469
    Ik gok op een hoax
    Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
    pi_59130800
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 20:24 schreef Vector_SLD het volgende:
    Ik gok op een hoax
    Toch zijn er van die kansloze types
    pi_59131166
    Wel matig dat de TS verdwenen is.
    "In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
    pi_59131639
    ten 1ste coke is zeer verslafend maar dan ook echttt zeeeeeeerrr dus ik weet het zo net nog niet en losers die voor je deur staan te schreeuwen wil je toch niet nog een x in je bedje :S
    vrouwen zijn vaag
    pi_59131669
    TS hoeveel had je zelf van het witte poeder in je neus?
    Je spelling is om te huilen, om over zinsopbouw nog maar te zwijgen

Overigens, wat wij ook zeggen over die gast; je gaat pas weg bij hem als hij je in een gangbang neemt en je daarna finaal inelkaar slaat omdat je bent "vreemdgegaan" ...
    [b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
    Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
    Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
    pi_59132507
    Kennelijk kick je op drama. Enjoy!
      woensdag 4 juni 2008 @ 23:29:47 #55
    118904 Vector_SLD
    Carpe noctem
    pi_59132654
    Hij is trouwens niet veranderd, jij ziet nu pas in hoe hij echt is.
    pi_59133338
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 23:24 schreef Xennia het volgende:
    Kennelijk kick je op drama. Enjoy!
    Verlating van hulpbehoevenden door zij die beroepsmatig tot hulpverlening geroepen zijn is strafbaar, het is maar dat je het weet.
      woensdag 4 juni 2008 @ 23:59:49 #57
    171227 PresidentPalmer
    Bevriend met Jack
    pi_59133367
    Ben je tevreden met jezelf?
    P_P _O_
    pi_59133395
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 23:58 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Verlating van hulpbehoevenden door zij die beroepsmatig tot hulpverlening geroepen zijn is strafbaar, het is maar dat je het weet.
    Ik ben niet in functie

Wat kun je er nog meer van zeggen? Het kind heeft het 1 maandje leuk gehad met die vent en sindsdien is het drama. Hij kan onmogelijk zo veel krediet hebben opgebouwd dat een weldenkend mens dat pikt. Tenzij ze op drama kickt
      donderdag 5 juni 2008 @ 00:05:31 #59
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_59133473
    Ja klinkt bad.

Allereerst wil ik zeggen dat ik het ook fijn vindt dat hij deelt en eerlijk is. Maar om nou zonder aanleiding zijn telefoon te doorzoeken? Waarom doen mensen dat toch? Wantrouwend zijn zonder aanleiding?

Vraag dan eerst gewoon als er aanleiding lijkt te zijn. Vraag desnoods nog eens.
    Pas dan is er misschien enige aanleiding terecht ook

Verder zou ik hem gewoon voor een keuze stellen en als dat niet werkt er mee stoppen. Hoe moeilijk ook.
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
    pi_59133482
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 00:00 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik ben niet in functie
    Jammer, maar dan kan het nog altijd een overtreding opleveren in geval er sprake is van uitdrukkelijk levenshevaar (i.c. is dat natuurlijk zo, we hebben het hier over een drugsdealer, ik bedoel maar). Waarbij het feit dat je uit hoofde van je professie beter weet natuurlijk niet in voordeel werkt.
    quote:
    Wat kun je er nog meer van zeggen? Het kind heeft het 1 maandje leuk gehad met die vent en sindsdien is het drama. Hij kan onmogelijk zo veel krediet hebben opgebouwd dat een weldenkend mens dat pikt. Tenzij ze op drama kickt
    Maar dat is nu juist een stoornis.
    pi_59133508
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 00:06 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Jammer, maar dan kan het nog altijd een overtreding opleveren in geval er sprake is van uitdrukkelijk levenshevaar (i.c. is dat natuurlijk zo, we hebben het hier over een drugsdealer, ik bedoel maar). Waarbij het feit dat je uit hoofde van je professie beter weet natuurlijk niet in voordeel werkt.
    [..]

Maar dat is nu juist een stoornis.
    Eigenlijk is het verhaal zo slecht en ongeloofwaardig en is dit het enige topic van TS dat ik een en ander met een korreltje zout neem. En vervolg me dan maar Duck, als je dat lekker vindt
    pi_59133559
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 22:56 schreef JEFFreal het volgende:
    vrouwen zijn vaag
    'vrouwen' die in zulke trucs trappen zijn (nog) geen echte vrouwen.
    pi_59133588
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 00:08 schreef Xennia het volgende:

[..]

Eigenlijk is het verhaal zo slecht en ongeloofwaardig en is dit het enige topic van TS dat ik een en ander met een korreltje zout neem. En vervolg me dan maar Duck, als je dat lekker vindt
    Strafrecht is niet mijn ding, helaas.
    pi_59134128
    oh wat erg ik vind dit echt heel sneu voor je hoe heeft dit zover kunnen komen? Wat jij moet doen is eigenlijk heel snel van hem afkomen dat komt omdat hij waarsgijnlijk geen goede dingen voor jou doet en met jouw wilt hebben.

Verder zou je misschien jezelf eens af kunnen gevraagd hebben of je niet een klein beetje naief bent want dat ben jij volgens mij wel een beetje want dat zei klaas laatst tegen mij hij zij "je moet eens weten wat ik van die lieve meisje vind ze is best aardig maar toch een beetje dom en naief weet je hoe dat komt zei hij nee zei ik hij zei dat komt omdat ze niet heeft opgelet bij de les nederlands.
    pi_59136485
    -edit, dat gingen we dus niet meer doen-

[ Bericht 78% gewijzigd door Re op 05-06-2008 09:51:27 ]
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
    pi_59136683
    -edit- dat gingen we dus niet meer doen-

[ Bericht 92% gewijzigd door Re op 05-06-2008 09:51:04 ]
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_59137064
    Jezus meid denk na en laat die gast barsten. Maak wat van je leven.
    Haters gonna hate.
      donderdag 5 juni 2008 @ 09:54:34 #68
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_59137703
    Dat aggresieve gedrag is typisch coke gedrag. Echt dumpen die gast, kanslozer dan dat worden ze nl. niet. Valt me wel op dat vrouwen graag vallen op dit soort types.
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_59137782
    Ga met hem door Finnese, jij kunt hem veranderen!
    pi_59138788
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 08:56 schreef vosss het volgende:
    -edit- dat gingen we dus niet meer doen-
    Waarom hebben jullie zo de pik op mij?
    Ik zie berichten die meer offtopic en onzin zijn en die blijven wel gewoon staan !!
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_59138902
    pff.... waarom blijven er vrouwen bestaan die hierin trappen...
    [b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
    YES! The rhythm, the rebel.
      donderdag 5 juni 2008 @ 11:03:15 #72
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_59139091
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 10:47 schreef vosss het volgende:

[..]

Waarom hebben jullie zo de pik op mij?
    Ik zie berichten die meer offtopic en onzin zijn en die blijven wel gewoon staan !!
    ik was er nog een paar vergeten....
    pi_59139135
    probeer meer over jouw gevoelens te praten.
    pi_59139848
    Topgozer. Bevestiging van de Ladder Theory. Ga zo door kind, ga zo door.
    "Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
    pi_59142277
    ik zal proberen niet gemeen te zijn. ik ga echt mijn best doen!!

Ok, vraagjes: waarom ga je telkens terug naar hem? Waarom denk je dat hij eerlijk is (hij is aan coke!)? Waarom, waarom waarom denk je dat hij om je geeft?

Laat hem gaan, hij gebruikt je! Dalijk loop je wat op of raak je zwanger van hem!

Ik zag gisteren een gozer in de bus, kennelijk had hij heel de dag gewerkt (daar zijn alleen maar bedrijven, want ik werk ook in dat gebied) en hij zat paar seconde en haalde ineens een ring uit zijn zak. Deze schoof hij terug op zijn vinger! Hij zag er niet uit alsof hij bang was dat de ring kapot zou gaan van het werk (hij had nette handjes (bijna vrouwen handjes)) en hij deed zijn muziek op, alsof het normaal was!! 1 en 1 blijft 2 meid!! Leer van je fouten...

Nou, ik ben nog lief geweest zeg... had namelijk andere dingen in mijn hoofd!!
    Don't blame me, it's a hardware problem
    pi_59142337
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 13:07 schreef Demellie het volgende:

Ik zag gisteren een gozer in de bus, kennelijk had hij heel de dag gewerkt (daar zijn alleen maar bedrijven, want ik werk ook in dat gebied) en hij zat paar seconde en haalde ineens een ring uit zijn zak. Deze schoof hij terug op zijn vinger! Hij zag er niet uit alsof hij bang was dat de ring kapot zou gaan van het werk (hij had nette handjes (bijna vrouwen handjes)) en hij deed zijn muziek op, alsof het normaal was!! 1 en 1 blijft 2 meid!! Leer van je fouten...
    Ik zal misschien heel dom zijn ofzo, maar wat heeft dit ermee te maken?
      donderdag 5 juni 2008 @ 13:11:04 #77
    31101 _Led_
    pi_59142377
    quote:
    Ik zag gisteren een gozer in de bus, kennelijk had hij heel de dag gewerkt (daar zijn alleen maar bedrijven, want ik werk ook in dat gebied) en hij zat paar seconde en haalde ineens een ring uit zijn zak. Deze schoof hij terug op zijn vinger! Hij zag er niet uit alsof hij bang was dat de ring kapot zou gaan van het werk (hij had nette handjes (bijna vrouwen handjes)) en hij deed zijn muziek op, alsof het normaal was!! 1 en 1 blijft 2 meid!!
    De hele dag achter de computer muizen met een ring ertussen kan gaan irriteren inderdaad.
    Waarom zou die jongen anders zijn ring af doen, er zitten daar tenslotte alleen maar bedrijven zeg je zelf
    zzz
    pi_59142766
    Uh huh!!
    Nooit romances gehad op werk? Een mooie meid gezien waar je wel een beschuitje mee wilt eten?!! Kreeg een apart gevoel toen ik hem zag (en vaak zit ik er niet naast, soms wel, eerlijk is eerlijk!), dus ik denk niet dat het door het muizen kwam , zo'n dun ringetje zal vast niet gaan irriteren! Maar geeft niet;)

wat het ermee te maken heeft? Stel je even voor dat zij met hem verder gaat, trouwen, kinderen (ff een stel je voor moment) en meneer zit op zijn werk, zonder ring... Moet ik nog verder voorkauwen?!!
    Don't blame me, it's a hardware problem
      donderdag 5 juni 2008 @ 13:26:55 #79
    118904 Vector_SLD
    Carpe noctem
    pi_59142777
    quote:
    ik zal proberen niet gemeen te zijn. ik ga echt mijn best doen!!

Ok, vraagjes: waarom ga je telkens terug naar hem? Waarom denk je dat hij eerlijk is (hij is aan coke!)? Waarom, waarom waarom denk je dat hij om je geeft?

Laat hem gaan, hij gebruikt je! Dalijk loop je wat op of raak je zwanger van hem!

Nou, ik ben nog lief geweest zeg... had namelijk andere dingen in mijn hoofd!!
    Jij bent gelukkig niet achterdochtig
    pi_59142876
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 13:26 schreef Demellie het volgende:
    Uh huh!!
    Nooit romances gehad op werk? Een mooie meid gezien waar je wel een beschuitje mee wilt eten?!! Kreeg een apart gevoel toen ik hem zag (en vaak zit ik er niet naast, soms wel, eerlijk is eerlijk!), dus ik denk niet dat het door het muizen kwam , zo'n dun ringetje zal vast niet gaan irriteren! Maar geeft niet;)

wat het ermee te maken heeft? Stel je even voor dat zij met hem verder gaat, trouwen, kinderen (ff een stel je voor moment) en meneer zit op zijn werk, zonder ring... Moet ik nog verder voorkauwen?!!
    Vrouwen
    pi_59142938
    quote:
    Uh huh!!

Die gozert is zo te zien hartstikke homo (kom op, welke echte kerel heeft er nu vrouwenhanden!), en daarom mogen de knappe mannen waarmee hij het aanlegt op het werk niet weten dat hij thuis een vrouwtje heeft zitten.
      donderdag 5 juni 2008 @ 13:38:12 #82
    31101 _Led_
    pi_59143100
    quote:
    Uh huh!!
    Nooit romances gehad op werk?
    Nee.

Maar zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten, dus jij hebt blijkbaar stapels relaties op je werk gehad, kleine officeslut die je bent ?
    quote:
    Een mooie meid gezien waar je wel een beschuitje mee wilt eten?!!
    Zo vaak. Nou en ? Is een meid zien hetzelfde als vreemdgaan ?
    quote:
    Kreeg een apart gevoel toen ik hem zag
    AHAAAA !
    Nou, dan ben je dus vreemdgegaan !
    quote:
    (en vaak zit ik er niet naast, soms wel, eerlijk is eerlijk!), dus ik denk niet dat het door het muizen kwam , zo'n dun ringetje zal vast niet gaan irriteren! Maar geeft niet;)

God wat ben ik blij dat mijn vriendin niet zo paranoide is als jij

"Nou ik zag een jongen lopen en die keek in een winkelruit... EEN WINKELRUIT ZEG IK JE !!! Nou dan weet je het wel, die zat in de reflectie natuurlijk naar andere meiden te kijken !!!!! Dan zal ie ook wel vreemdgaan !!! Dus heb ik gelijk zijn vriendin gebeld en haar verteld dat ie vreemd gaat, zodat ze het uit heeft gemaakt. ZIJN VERDIENDE LOON, een beetje in een winkelruit zitten gluren !!!"
    zzz
      donderdag 5 juni 2008 @ 13:43:03 #83
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_59143274
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 13:38 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Nee.

Maar zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten, dus jij hebt blijkbaar stapels relaties op je werk gehad, kleine officeslut die je bent ?
    [..]

[..]

AHAAAA !
    [..]

"Nou ik zag een jongen lopen en die keek in een winkelruit... EEN WINKELRUIT ZEG IK JE !!! Nou dan weet je het wel, die zat in de reflectie natuurlijk naar andere meiden te kijken !!!!! Dan zal ie ook wel vreemdgaan !!! Dus heb ik gelijk zijn vriendin gebeld en haar verteld dat ie vreemd gaat, zodat ze het uit heeft gemaakt. ZIJN VERDIENDE LOON, een beetje in een winkelruit zitten gluren !!!"
    Geweldig, denninger je hebt er een fan bij
    R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
    There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
    Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
    pi_59143721
    quote:
    Uh huh!!

Weet niet wat voor bedrijf die jongen werkt, maar als je achter bepaalde machines staat moeten ringen, hoe klein ook, af.
    Vind het een beetje vergezocht allemaal.
    pi_59144685
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 11:03 schreef Re het volgende:

[..]

ik was er nog een paar vergeten....
    Oh kom op. Nieuwe user, 1 post en nooit meer terugkomen in het topic. Gooi er dan een slotje op want dit smeekt om baggeren.

L.D
    pi_59144850
    weg der mee!
    Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
    Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
    pi_59144889
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 13:38 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Nee.

[..]

[..]

AHAAAA !
    [..]

Officeslut
    pi_59145731
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 14:03 schreef finnese het volgende:
    vrienden van mij hadden hem voorgesteld aan mij.

die vrienden zou ik dus ook in heroverweging nemen.
    When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
    pi_59145841
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 14:56 schreef Argento het volgende:

[..]

die vrienden zou ik dus ook in heroverweging nemen.
      donderdag 5 juni 2008 @ 15:46:08 #90
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_59147192
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 14:28 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oh kom op. Nieuwe user, 1 post en nooit meer terugkomen in het topic. Gooi er dan een slotje op want dit smeekt om baggeren.

L.D
    uhmmm, nee

maar ik ben ook wel benieuwd waar TS is nu...
      donderdag 5 juni 2008 @ 16:18:14 #91
    157922 fathank
    Wie baas is bakt koekjes.
    pi_59148024
    Keuze 1: Je dumpt hem en negeert hem de rest van je leven.
    2: Je stuurt em naar Keith Bakker (of hoe heet die gozer met dat vervelende Amerikaanse accent) en zorgt dat ie gaat afkicken. Misschien komt die leuke jongen nog wel terug.
    Behulpzaam als een waterkraan.
    Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
    als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
    pi_59149157
    dumpen:)
    pi_59150163
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 16:18 schreef fathank het volgende:
    Keuze 1: Je dumpt hem en negeert hem de rest van je leven.
    2: Je stuurt em naar Keith Bakker (of hoe heet die gozer met dat vervelende Amerikaanse accent) en zorgt dat ie gaat afkicken. Misschien komt die leuke jongen nog wel terug.
    Keith is cool!
      donderdag 5 juni 2008 @ 17:59:58 #94
    81237 releaze
    best of both worlds
    pi_59150518
    Gelijk jezelf ff laten testen op allerhande soas incl aids.
    pi_59151937
    'na' is niet hetzelfde als 'naar'.

En uh...dumpen die hap.
    pi_59152053
    Je had 'm gelijk moeten dumpen toen hij zei dat tie drugs dealde.
    pi_59221817
    Lol wat een domme mensen heb je er ook tussen lopen
    MOKUM XXX RATED
    pi_59231993
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 19:11 schreef DanseMacabre het volgende:
    Je had 'm gelijk moeten dumpen toen hij zei dat tie drugs dealde.
    Nee joh, weet je hoeveel geld er in omgaat? Hij kan allemaal mooie dingen voor je kopen enzo. Daar heb je toch wel wat voor over? En zonder die drugs weet je dat hij hardstikke aardig is enzo, dus daar ligt het ook echt niet aan hoor.
    pi_59240308
    Je kent hem 8 maanden van je leven.

Of je deelt de rest van je leven met hem en wordt niet gelukkig. Tenzij je het normaal vindt dat (je toekomstige kinderen) met een dealer te maken hebt en je hier een leven op wilt bouwen. Of je raakt verder in de problemen die de rest van je leven op een nare wijze kan beïnvloeden.

Wegwezen dus.
    pi_59240397
    Uit de dikke van dale:

fi·nes·se (dev; finesses)
    1 de bijzonderheid waar het op aankomt

In combi met het verhaal van TS en haar username
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')