Of je houdt 'm een keer een spiegel voor!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:48 schreef L.Denninger het volgende:
Je kunt 'm ook een heel klein persoonlijk briefje schrijven waarin je jouw gevoelens uitlegt,
en 'm die dan geven in een heel klein mini-envelopje
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:03 schreef finnese het volgende:
Ik leerde 8 maanden geleden een hele lieve jongen kennen, vrienden van mij hadden hem voorgesteld aan mij. de eerste maand was alles super!!
Tot op het moment dat hij me vertelde dat hij drugs dealde maar vertelde mij dat hij zelf niks gebruikte. Op een middag was ik bij hem en kreeg hij een smsje " heb je er vanavond nodig " stond erin ik keek dan eens snel in zijn inbox en daar in stonden smsjes van " vanavond bij de aldi heb ermee " ik vroeg hem wat dat betekende en werd heel kwaad of dat ik hem niet vertrouwde enzo!
Elk weekend dat we weggingen dronk hij ontzettend veel en ging hij overdrevig veel na de toilet een paar uur later was het echt niet meer die lieve jongen die ik had leren kennen. hij begon op alles te slaan wat hem in de weg stond tegen mij deed hij dan altijd heel bot en vloog dan om de domste dingen tegen me uit.
Doordat ik het niet meer vertrouwde keek ik vaak stiekem in zijn smsjes toen op een dag dat hij ook nogal " verleidelijke " smsjes kreeg van een ander meisje, doordat zijn smsjes die hij verzonden had opgeslogen waren kon ik ook zien wat dat hij terug stuurde hij stuurde na dat meisje dat hij haar ook nog altijd graag zag en nog eens wou afspreken ik heb hem dat dan verteld dat ik dat gelezen had en hij zei dat dat gewoon een goeie vriendin was en dat hij dat niet meer zou doen! Een maand later zag ik weer zo smsje hij had gestuurd na dat meisje dat hij haar veel liever zag dan mij ik heb hem dan gevraagd waarom hij dat deed, hij is toen kwaad weggegaan. 3 weken zijn we uit elkaar geweest ik kreeg alle dagen smsjes van hem dat hij me wel wist te vinden enzo hij stond geregeld aan me deur en van alles te roepen!
3 weken later belde hij me dat hij me toch wel veel miste en me terug wou een maand ging alles weer goed en toen begon alles weer opnieuw hij gaf toen ook toe dat hij aan de coke zat en dat hij in het weekend gebruikte maar van andere hoorde ik dat hij alle dagen het gebruikte 3 maanden zijn we dan weer bij elkaar geweest en heb dan van andere gehoord dat hij me bedrogen had, we zijn toen weer uit elkaar geweest hij vertelde me toen ook dat hij me 6 keer had bedrogen met 3 verschilende meisjes.
Nu zijn we weer terug bij elkaar en zegt hij dat hij me maar 1 keer heeft bedrogen of ik dat moet geloven weet ik niet. hij is nu wel volledig van de drugs af en drinkt ook bijna niet meer alleen ik kan hem niet meer vertrouwen ik weer ook niet of hij dit blijft volhouden wat denken jullie
groetjes
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:36 schreef behangplakker het volgende:
Ik denk dat je gewoon door moet gaan en wel hierom:
Hij is aan de drugs, hij is eigenlijk heel aardig en ook te vertrouwen.
Probeer in te leven in zijn wereld, neem ook eens een snuifje. Ik denk dat je hem dan veel beter kan vertrouwen, en ook veel beter op hem kan inleven. Het kan toch niet zijn dat je hem in zo'n periode laat vallen? Hij houd wel degelijk van je, maar de drugs is het probleem. Van de drugs komt hij niet af ook al zegt hij het, je moet je gewoon inleven op hem. Probeer zelf ook eens wat en wedden dat jij medelijden krijgt en jullie qua relatie straks op 1 lijn liggen
Wat een prachtige woordspelingquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:36 schreef behangplakker het volgende:
Ik denk dat je gewoon door moet gaan en wel hierom:
Hij is aan de drugs, hij is eigenlijk heel aardig en ook te vertrouwen.
Probeer in te leven in zijn wereld, neem ook eens een snuifje. Ik denk dat je hem dan veel beter kan vertrouwen, en ook veel beter op hem kan inleven. Het kan toch niet zijn dat je hem in zo'n periode laat vallen? Hij houd wel degelijk van je, maar de drugs is het probleem. Van de drugs komt hij niet af ook al zegt hij het, je moet je gewoon inleven op hem. Probeer zelf ook eens wat en wedden dat jij medelijden krijgt en jullie qua relatie straks op 1 lijn liggen
Welkom bij de familie Nietsnut.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:24 schreef RM-rf het volgende:
Je kunt hem ook gewoon aan je binden door van hem zwanger te worden
lieve meisjes willen nooit een lief jongetje.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:30 schreef w0000ter het volgende:
Dag lief meisje.
Eén advies, dump die gozert en zoek een lief jongetje.
Ze willen altijd een klootzak die onder de poeder zit..quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
lieve meisjes willen nooit een lief jongetje.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:25 schreef bravo het volgende:
Ik neem aan dat je hem inmiddels gedumpt hebt, of snap je het nog steeds niet... sodeju, als je toch zo dom doet
Ik denk dat ze zo geschrokken is van de reacties dat ze snel naar het flair forum is gehold.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:52 schreef L.Denninger het volgende:
Ik denk dat ze dit topic niet meer van 'm mag lezen.
True maar dat snappen jullie pas vanaf een latere leeftijdquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:13 schreef Copycat het volgende:
Zo. Gelezen. Maar what the fuck moet je nog met zo'n loser?
Beter kwijt dan rijk, zulke niksvriendjes.
Mijn reactie was nog wel zo begripvolquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zo geschrokken is van de reacties dat ze snel naar het flair forum is gehold.
Voor als het niet duidelijk was.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:22 schreef Re het volgende:
haha humor van de bovenste plank
gewoon normaal reageren dus vanaf nu
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:13 schreef Soohr het volgende:
wil je nu weten waarom hij (1) na die eerste maand zo is verandert of (2) nadat je voor de 3de keer bij hem bent terug gekomen?
1: Hij ging meer drugs gebruiken
2: Hij mist je en blijft eventjes lief, dan wordt het weer een botte lul en blijf jij in de loop hangen.
Toch zijn er van die kansloze typesquote:
Verlating van hulpbehoevenden door zij die beroepsmatig tot hulpverlening geroepen zijn is strafbaar, het is maar dat je het weet.quote:
Ik ben niet in functiequote:Op woensdag 4 juni 2008 23:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Verlating van hulpbehoevenden door zij die beroepsmatig tot hulpverlening geroepen zijn is strafbaar, het is maar dat je het weet.
Jammer, maar dan kan het nog altijd een overtreding opleveren in geval er sprake is van uitdrukkelijk levenshevaar (i.c. is dat natuurlijk zo, we hebben het hier over een drugsdealer, ik bedoel maar). Waarbij het feit dat je uit hoofde van je professie beter weet natuurlijk niet in voordeel werkt.quote:
Maar dat is nu juist een stoornis.quote:Wat kun je er nog meer van zeggen? Het kind heeft het 1 maandje leuk gehad met die vent en sindsdien is het drama. Hij kan onmogelijk zo veel krediet hebben opgebouwd dat een weldenkend mens dat pikt. Tenzij ze op drama kickt
Eigenlijk is het verhaal zo slecht en ongeloofwaardig en is dit het enige topic van TS dat ik een en ander met een korreltje zout neem. En vervolg me dan maar Duck, als je dat lekker vindtquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Jammer, maar dan kan het nog altijd een overtreding opleveren in geval er sprake is van uitdrukkelijk levenshevaar (i.c. is dat natuurlijk zo, we hebben het hier over een drugsdealer, ik bedoel maar). Waarbij het feit dat je uit hoofde van je professie beter weet natuurlijk niet in voordeel werkt.
[..]
Maar dat is nu juist een stoornis.
'vrouwen' die in zulke trucs trappen zijn (nog) geen echte vrouwen.quote:
Strafrecht is niet mijn ding, helaas.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Eigenlijk is het verhaal zo slecht en ongeloofwaardig en is dit het enige topic van TS dat ik een en ander met een korreltje zout neem. En vervolg me dan maar Duck, als je dat lekker vindt
Waarom hebben jullie zo de pik op mij?quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:56 schreef vosss het volgende:
-edit- dat gingen we dus niet meer doen-
ik was er nog een paar vergeten....quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie zo de pik op mij?
Ik zie berichten die meer offtopic en onzin zijn en die blijven wel gewoon staan![]()
!!
Ik zal misschien heel dom zijn ofzo, maar wat heeft dit ermee te maken?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:07 schreef Demellie het volgende:
Ik zag gisteren een gozer in de bus, kennelijk had hij heel de dag gewerkt (daar zijn alleen maar bedrijven, want ik werk ook in dat gebied) en hij zat paar seconde en haalde ineens een ring uit zijn zak. Deze schoof hij terug op zijn vinger! Hij zag er niet uit alsof hij bang was dat de ring kapot zou gaan van het werk (hij had nette handjes (bijna vrouwen handjes)) en hij deed zijn muziek op, alsof het normaal was!! 1 en 1 blijft 2 meid!! Leer van je fouten...
De hele dag achter de computer muizen met een ring ertussen kan gaan irriteren inderdaad.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:07 schreef Demellie het volgende:
Ik zag gisteren een gozer in de bus, kennelijk had hij heel de dag gewerkt (daar zijn alleen maar bedrijven, want ik werk ook in dat gebied) en hij zat paar seconde en haalde ineens een ring uit zijn zak. Deze schoof hij terug op zijn vinger! Hij zag er niet uit alsof hij bang was dat de ring kapot zou gaan van het werk (hij had nette handjes (bijna vrouwen handjes)) en hij deed zijn muziek op, alsof het normaal was!! 1 en 1 blijft 2 meid!!
Jij bent gelukkig niet achterdochtigquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:07 schreef Demellie het volgende:
ik zal proberen niet gemeen te zijn. ik ga echt mijn best doen!!
Ok, vraagjes: waarom ga je telkens terug naar hem? Waarom denk je dat hij eerlijk is (hij is aan coke!)? Waarom, waarom waarom denk je dat hij om je geeft?
Laat hem gaan, hij gebruikt je! Dalijk loop je wat op of raak je zwanger van hem!
Ik zag gisteren een gozer in de bus, kennelijk had hij heel de dag gewerkt (daar zijn alleen maar bedrijven, want ik werk ook in dat gebied) en hij zat paar seconde en haalde ineens een ring uit zijn zak. Deze schoof hij terug op zijn vinger! Hij zag er niet uit alsof hij bang was dat de ring kapot zou gaan van het werk (hij had nette handjes (bijna vrouwen handjes)) en hij deed zijn muziek op, alsof het normaal was!! 1 en 1 blijft 2 meid!! Leer van je fouten...
Nou, ik ben nog lief geweest zeg... had namelijk andere dingen in mijn hoofd!!
Vrouwenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:26 schreef Demellie het volgende:
Uh huh!!
Nooit romances gehad op werk? Een mooie meid gezien waar je wel een beschuitje mee wilt eten?!! Kreeg een apart gevoel toen ik hem zag (en vaak zit ik er niet naast, soms wel, eerlijk is eerlijk!), dus ik denk niet dat het door het muizen kwam, zo'n dun ringetje zal vast niet gaan irriteren! Maar geeft niet;)
wat het ermee te maken heeft? Stel je even voor dat zij met hem verder gaat, trouwen, kinderen (ff een stel je voor moment) en meneer zit op zijn werk, zonder ring... Moet ik nog verder voorkauwen?!!
Die gozert is zo te zien hartstikke homo (kom op, welke echte kerel heeft er nu vrouwenhanden!), en daarom mogen de knappe mannen waarmee hij het aanlegt op het werk niet weten dat hij thuis een vrouwtje heeft zitten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:26 schreef Demellie het volgende:
Uh huh!!
Nooit romances gehad op werk? Een mooie meid gezien waar je wel een beschuitje mee wilt eten?!! Kreeg een apart gevoel toen ik hem zag (en vaak zit ik er niet naast, soms wel, eerlijk is eerlijk!), dus ik denk niet dat het door het muizen kwam, zo'n dun ringetje zal vast niet gaan irriteren! Maar geeft niet;)
wat het ermee te maken heeft? Stel je even voor dat zij met hem verder gaat, trouwen, kinderen (ff een stel je voor moment) en meneer zit op zijn werk, zonder ring... Moet ik nog verder voorkauwen?!!
Nee.quote:
Zo vaak. Nou en ? Is een meid zien hetzelfde als vreemdgaan ?quote:Een mooie meid gezien waar je wel een beschuitje mee wilt eten?!!
AHAAAA !quote:Kreeg een apart gevoel toen ik hem zag
God wat ben ik blij dat mijn vriendin niet zo paranoide is als jijquote:(en vaak zit ik er niet naast, soms wel, eerlijk is eerlijk!), dus ik denk niet dat het door het muizen kwam, zo'n dun ringetje zal vast niet gaan irriteren! Maar geeft niet;)
Geweldig, denninger je hebt er een fan bijquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:38 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee.
Maar zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten, dus jij hebt blijkbaar stapels relaties op je werk gehad, kleine officeslut die je bent ?
[..]
Zo vaak. Nou en ? Is een meid zien hetzelfde als vreemdgaan ?
[..]
AHAAAA !
Nou, dan ben je dus vreemdgegaan !
[..]
God wat ben ik blij dat mijn vriendin niet zo paranoide is als jij
"Nou ik zag een jongen lopen en die keek in een winkelruit... EEN WINKELRUIT ZEG IK JE !!! Nou dan weet je het wel, die zat in de reflectie natuurlijk naar andere meiden te kijken !!!!! Dan zal ie ook wel vreemdgaan !!! Dus heb ik gelijk zijn vriendin gebeld en haar verteld dat ie vreemd gaat, zodat ze het uit heeft gemaakt. ZIJN VERDIENDE LOON, een beetje in een winkelruit zitten gluren !!!"
Weet niet wat voor bedrijf die jongen werkt, maar als je achter bepaalde machines staat moeten ringen, hoe klein ook, af.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:26 schreef Demellie het volgende:
Uh huh!!
Oh kom op. Nieuwe user, 1 post en nooit meer terugkomen in het topic. Gooi er dan een slotje op want dit smeekt om baggeren.quote:
Officeslutquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:38 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee.
Maar zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten, dus jij hebt blijkbaar stapels relaties op je werk gehad, kleine officeslut die je bent ?
[..]
Zo vaak. Nou en ? Is een meid zien hetzelfde als vreemdgaan ?
[..]
AHAAAA !
Nou, dan ben je dus vreemdgegaan !
[..]
God wat ben ik blij dat mijn vriendin niet zo paranoide is als jij
"Nou ik zag een jongen lopen en die keek in een winkelruit... EEN WINKELRUIT ZEG IK JE !!! Nou dan weet je het wel, die zat in de reflectie natuurlijk naar andere meiden te kijken !!!!! Dan zal ie ook wel vreemdgaan !!! Dus heb ik gelijk zijn vriendin gebeld en haar verteld dat ie vreemd gaat, zodat ze het uit heeft gemaakt. ZIJN VERDIENDE LOON, een beetje in een winkelruit zitten gluren !!!"
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:03 schreef finnese het volgende:
vrienden van mij hadden hem voorgesteld aan mij.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:56 schreef Argento het volgende:
[..]
die vrienden zou ik dus ook in heroverweging nemen.
uhmmm, neequote:Op donderdag 5 juni 2008 14:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh kom op. Nieuwe user, 1 post en nooit meer terugkomen in het topic. Gooi er dan een slotje op want dit smeekt om baggeren.![]()
L.D
Keith is cool!quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:18 schreef fathank het volgende:
Keuze 1: Je dumpt hem en negeert hem de rest van je leven.
2: Je stuurt em naar Keith Bakker (of hoe heet die gozer met dat vervelende Amerikaanse accent) en zorgt dat ie gaat afkicken. Misschien komt die leuke jongen nog wel terug.
Nee joh, weet je hoeveel geld er in omgaat? Hij kan allemaal mooie dingen voor je kopen enzo. Daar heb je toch wel wat voor over? En zonder die drugs weet je dat hij hardstikke aardig is enzo, dus daar ligt het ook echt niet aan hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Je had 'm gelijk moeten dumpen toen hij zei dat tie drugs dealde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |