abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59131166
Wel matig dat de TS verdwenen is.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59131639
ten 1ste coke is zeer verslafend maar dan ook echttt zeeeeeeerrr dus ik weet het zo net nog niet en losers die voor je deur staan te schreeuwen wil je toch niet nog een x in je bedje :S
vrouwen zijn vaag
pi_59131669
TS hoeveel had je zelf van het witte poeder in je neus?
Je spelling is om te huilen, om over zinsopbouw nog maar te zwijgen

Overigens, wat wij ook zeggen over die gast; je gaat pas weg bij hem als hij je in een gangbang neemt en je daarna finaal inelkaar slaat omdat je bent "vreemdgegaan" ...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_59132507
Kennelijk kick je op drama. Enjoy!
  woensdag 4 juni 2008 @ 23:29:47 #55
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_59132654
Hij is trouwens niet veranderd, jij ziet nu pas in hoe hij echt is.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_59133338
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:24 schreef Xennia het volgende:
Kennelijk kick je op drama. Enjoy!
Verlating van hulpbehoevenden door zij die beroepsmatig tot hulpverlening geroepen zijn is strafbaar, het is maar dat je het weet.
  woensdag 4 juni 2008 @ 23:59:49 #57
171227 PresidentPalmer
Bevriend met Jack
pi_59133367
Ben je tevreden met jezelf?
P_P _O_
pi_59133395
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:58 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Verlating van hulpbehoevenden door zij die beroepsmatig tot hulpverlening geroepen zijn is strafbaar, het is maar dat je het weet.
Ik ben niet in functie

Wat kun je er nog meer van zeggen? Het kind heeft het 1 maandje leuk gehad met die vent en sindsdien is het drama. Hij kan onmogelijk zo veel krediet hebben opgebouwd dat een weldenkend mens dat pikt. Tenzij ze op drama kickt
  donderdag 5 juni 2008 @ 00:05:31 #59
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_59133473
Ja klinkt bad.

Allereerst wil ik zeggen dat ik het ook fijn vindt dat hij deelt en eerlijk is. Maar om nou zonder aanleiding zijn telefoon te doorzoeken? Waarom doen mensen dat toch? Wantrouwend zijn zonder aanleiding?

Vraag dan eerst gewoon als er aanleiding lijkt te zijn. Vraag desnoods nog eens.
Pas dan is er misschien enige aanleiding terecht ook

Verder zou ik hem gewoon voor een keuze stellen en als dat niet werkt er mee stoppen. Hoe moeilijk ook.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_59133482
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 00:00 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik ben niet in functie
Jammer, maar dan kan het nog altijd een overtreding opleveren in geval er sprake is van uitdrukkelijk levenshevaar (i.c. is dat natuurlijk zo, we hebben het hier over een drugsdealer, ik bedoel maar). Waarbij het feit dat je uit hoofde van je professie beter weet natuurlijk niet in voordeel werkt.
quote:
Wat kun je er nog meer van zeggen? Het kind heeft het 1 maandje leuk gehad met die vent en sindsdien is het drama. Hij kan onmogelijk zo veel krediet hebben opgebouwd dat een weldenkend mens dat pikt. Tenzij ze op drama kickt
Maar dat is nu juist een stoornis.
pi_59133508
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 00:06 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Jammer, maar dan kan het nog altijd een overtreding opleveren in geval er sprake is van uitdrukkelijk levenshevaar (i.c. is dat natuurlijk zo, we hebben het hier over een drugsdealer, ik bedoel maar). Waarbij het feit dat je uit hoofde van je professie beter weet natuurlijk niet in voordeel werkt.
[..]

Maar dat is nu juist een stoornis.
Eigenlijk is het verhaal zo slecht en ongeloofwaardig en is dit het enige topic van TS dat ik een en ander met een korreltje zout neem. En vervolg me dan maar Duck, als je dat lekker vindt
pi_59133559
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:56 schreef JEFFreal het volgende:
vrouwen zijn vaag
'vrouwen' die in zulke trucs trappen zijn (nog) geen echte vrouwen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_59133588
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 00:08 schreef Xennia het volgende:

[..]

Eigenlijk is het verhaal zo slecht en ongeloofwaardig en is dit het enige topic van TS dat ik een en ander met een korreltje zout neem. En vervolg me dan maar Duck, als je dat lekker vindt
Strafrecht is niet mijn ding, helaas.
pi_59134128
oh wat erg ik vind dit echt heel sneu voor je hoe heeft dit zover kunnen komen? Wat jij moet doen is eigenlijk heel snel van hem afkomen dat komt omdat hij waarsgijnlijk geen goede dingen voor jou doet en met jouw wilt hebben.

Verder zou je misschien jezelf eens af kunnen gevraagd hebben of je niet een klein beetje naief bent want dat ben jij volgens mij wel een beetje want dat zei klaas laatst tegen mij hij zij "je moet eens weten wat ik van die lieve meisje vind ze is best aardig maar toch een beetje dom en naief weet je hoe dat komt zei hij nee zei ik hij zei dat komt omdat ze niet heeft opgelet bij de les nederlands.
pi_59136485
-edit, dat gingen we dus niet meer doen-

[ Bericht 78% gewijzigd door Re op 05-06-2008 09:51:27 ]
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_59136683
-edit- dat gingen we dus niet meer doen-

[ Bericht 92% gewijzigd door Re op 05-06-2008 09:51:04 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_59137064
Jezus meid denk na en laat die gast barsten. Maak wat van je leven.
Haters gonna hate.
  donderdag 5 juni 2008 @ 09:54:34 #68
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_59137703
Dat aggresieve gedrag is typisch coke gedrag. Echt dumpen die gast, kanslozer dan dat worden ze nl. niet. Valt me wel op dat vrouwen graag vallen op dit soort types.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_59137782
Ga met hem door Finnese, jij kunt hem veranderen!
pi_59138788
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 08:56 schreef vosss het volgende:
-edit- dat gingen we dus niet meer doen-
Waarom hebben jullie zo de pik op mij?
Ik zie berichten die meer offtopic en onzin zijn en die blijven wel gewoon staan !!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_59138902
pff.... waarom blijven er vrouwen bestaan die hierin trappen...
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:03:15 #72
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59139091
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:47 schreef vosss het volgende:

[..]

Waarom hebben jullie zo de pik op mij?
Ik zie berichten die meer offtopic en onzin zijn en die blijven wel gewoon staan !!
ik was er nog een paar vergeten....
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_59139135
probeer meer over jouw gevoelens te praten.
pi_59139848
Topgozer. Bevestiging van de Ladder Theory. Ga zo door kind, ga zo door.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_59142277
ik zal proberen niet gemeen te zijn. ik ga echt mijn best doen!!

Ok, vraagjes: waarom ga je telkens terug naar hem? Waarom denk je dat hij eerlijk is (hij is aan coke!)? Waarom, waarom waarom denk je dat hij om je geeft?

Laat hem gaan, hij gebruikt je! Dalijk loop je wat op of raak je zwanger van hem!

Ik zag gisteren een gozer in de bus, kennelijk had hij heel de dag gewerkt (daar zijn alleen maar bedrijven, want ik werk ook in dat gebied) en hij zat paar seconde en haalde ineens een ring uit zijn zak. Deze schoof hij terug op zijn vinger! Hij zag er niet uit alsof hij bang was dat de ring kapot zou gaan van het werk (hij had nette handjes (bijna vrouwen handjes)) en hij deed zijn muziek op, alsof het normaal was!! 1 en 1 blijft 2 meid!! Leer van je fouten...

Nou, ik ben nog lief geweest zeg... had namelijk andere dingen in mijn hoofd!!
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_59142337
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:07 schreef Demellie het volgende:

Ik zag gisteren een gozer in de bus, kennelijk had hij heel de dag gewerkt (daar zijn alleen maar bedrijven, want ik werk ook in dat gebied) en hij zat paar seconde en haalde ineens een ring uit zijn zak. Deze schoof hij terug op zijn vinger! Hij zag er niet uit alsof hij bang was dat de ring kapot zou gaan van het werk (hij had nette handjes (bijna vrouwen handjes)) en hij deed zijn muziek op, alsof het normaal was!! 1 en 1 blijft 2 meid!! Leer van je fouten...
Ik zal misschien heel dom zijn ofzo, maar wat heeft dit ermee te maken?
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:11:04 #77
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59142377
quote:
Ik zag gisteren een gozer in de bus, kennelijk had hij heel de dag gewerkt (daar zijn alleen maar bedrijven, want ik werk ook in dat gebied) en hij zat paar seconde en haalde ineens een ring uit zijn zak. Deze schoof hij terug op zijn vinger! Hij zag er niet uit alsof hij bang was dat de ring kapot zou gaan van het werk (hij had nette handjes (bijna vrouwen handjes)) en hij deed zijn muziek op, alsof het normaal was!! 1 en 1 blijft 2 meid!!
De hele dag achter de computer muizen met een ring ertussen kan gaan irriteren inderdaad.
Waarom zou die jongen anders zijn ring af doen, er zitten daar tenslotte alleen maar bedrijven zeg je zelf
zzz
pi_59142766
Uh huh!!
Nooit romances gehad op werk? Een mooie meid gezien waar je wel een beschuitje mee wilt eten?!! Kreeg een apart gevoel toen ik hem zag (en vaak zit ik er niet naast, soms wel, eerlijk is eerlijk!), dus ik denk niet dat het door het muizen kwam , zo'n dun ringetje zal vast niet gaan irriteren! Maar geeft niet;)

wat het ermee te maken heeft? Stel je even voor dat zij met hem verder gaat, trouwen, kinderen (ff een stel je voor moment) en meneer zit op zijn werk, zonder ring... Moet ik nog verder voorkauwen?!!
Don't blame me, it's a hardware problem
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:26:55 #79
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_59142777
quote:
ik zal proberen niet gemeen te zijn. ik ga echt mijn best doen!!

Ok, vraagjes: waarom ga je telkens terug naar hem? Waarom denk je dat hij eerlijk is (hij is aan coke!)? Waarom, waarom waarom denk je dat hij om je geeft?

Laat hem gaan, hij gebruikt je! Dalijk loop je wat op of raak je zwanger van hem!

Nou, ik ben nog lief geweest zeg... had namelijk andere dingen in mijn hoofd!!
Jij bent gelukkig niet achterdochtig
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_59142876
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:26 schreef Demellie het volgende:
Uh huh!!
Nooit romances gehad op werk? Een mooie meid gezien waar je wel een beschuitje mee wilt eten?!! Kreeg een apart gevoel toen ik hem zag (en vaak zit ik er niet naast, soms wel, eerlijk is eerlijk!), dus ik denk niet dat het door het muizen kwam , zo'n dun ringetje zal vast niet gaan irriteren! Maar geeft niet;)

wat het ermee te maken heeft? Stel je even voor dat zij met hem verder gaat, trouwen, kinderen (ff een stel je voor moment) en meneer zit op zijn werk, zonder ring... Moet ik nog verder voorkauwen?!!
Vrouwen
pi_59142938
quote:
Uh huh!!

Die gozert is zo te zien hartstikke homo (kom op, welke echte kerel heeft er nu vrouwenhanden!), en daarom mogen de knappe mannen waarmee hij het aanlegt op het werk niet weten dat hij thuis een vrouwtje heeft zitten.
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:38:12 #82
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59143100
quote:
Uh huh!!
Nooit romances gehad op werk?
Nee.

Maar zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten, dus jij hebt blijkbaar stapels relaties op je werk gehad, kleine officeslut die je bent ?
quote:
Een mooie meid gezien waar je wel een beschuitje mee wilt eten?!!
Zo vaak. Nou en ? Is een meid zien hetzelfde als vreemdgaan ?
quote:
Kreeg een apart gevoel toen ik hem zag
AHAAAA !
Nou, dan ben je dus vreemdgegaan !
quote:
(en vaak zit ik er niet naast, soms wel, eerlijk is eerlijk!), dus ik denk niet dat het door het muizen kwam , zo'n dun ringetje zal vast niet gaan irriteren! Maar geeft niet;)

God wat ben ik blij dat mijn vriendin niet zo paranoide is als jij

"Nou ik zag een jongen lopen en die keek in een winkelruit... EEN WINKELRUIT ZEG IK JE !!! Nou dan weet je het wel, die zat in de reflectie natuurlijk naar andere meiden te kijken !!!!! Dan zal ie ook wel vreemdgaan !!! Dus heb ik gelijk zijn vriendin gebeld en haar verteld dat ie vreemd gaat, zodat ze het uit heeft gemaakt. ZIJN VERDIENDE LOON, een beetje in een winkelruit zitten gluren !!!"
zzz
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:43:03 #83
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59143274
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:38 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Nee.

Maar zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten, dus jij hebt blijkbaar stapels relaties op je werk gehad, kleine officeslut die je bent ?
[..]

[..]

AHAAAA !
[..]

"Nou ik zag een jongen lopen en die keek in een winkelruit... EEN WINKELRUIT ZEG IK JE !!! Nou dan weet je het wel, die zat in de reflectie natuurlijk naar andere meiden te kijken !!!!! Dan zal ie ook wel vreemdgaan !!! Dus heb ik gelijk zijn vriendin gebeld en haar verteld dat ie vreemd gaat, zodat ze het uit heeft gemaakt. ZIJN VERDIENDE LOON, een beetje in een winkelruit zitten gluren !!!"
Geweldig, denninger je hebt er een fan bij
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_59143721
quote:
Uh huh!!

Weet niet wat voor bedrijf die jongen werkt, maar als je achter bepaalde machines staat moeten ringen, hoe klein ook, af.
Vind het een beetje vergezocht allemaal.
pi_59144685
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 11:03 schreef Re het volgende:

[..]

ik was er nog een paar vergeten....
Oh kom op. Nieuwe user, 1 post en nooit meer terugkomen in het topic. Gooi er dan een slotje op want dit smeekt om baggeren.

L.D
There is no love sincerer than the love of food.
pi_59144850
weg der mee!
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_59144889
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:38 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Nee.

[..]

[..]

AHAAAA !
[..]

Officeslut
pi_59145731
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:03 schreef finnese het volgende:
vrienden van mij hadden hem voorgesteld aan mij.

die vrienden zou ik dus ook in heroverweging nemen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_59145841
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:56 schreef Argento het volgende:

[..]

die vrienden zou ik dus ook in heroverweging nemen.
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:46:08 #90
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59147192
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:28 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oh kom op. Nieuwe user, 1 post en nooit meer terugkomen in het topic. Gooi er dan een slotje op want dit smeekt om baggeren.

L.D
uhmmm, nee

maar ik ben ook wel benieuwd waar TS is nu...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:18:14 #91
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_59148024
Keuze 1: Je dumpt hem en negeert hem de rest van je leven.
2: Je stuurt em naar Keith Bakker (of hoe heet die gozer met dat vervelende Amerikaanse accent) en zorgt dat ie gaat afkicken. Misschien komt die leuke jongen nog wel terug.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_59149157
dumpen:)
pi_59150163
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:18 schreef fathank het volgende:
Keuze 1: Je dumpt hem en negeert hem de rest van je leven.
2: Je stuurt em naar Keith Bakker (of hoe heet die gozer met dat vervelende Amerikaanse accent) en zorgt dat ie gaat afkicken. Misschien komt die leuke jongen nog wel terug.
Keith is cool!
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:59:58 #94
81237 releaze
best of both worlds
pi_59150518
Gelijk jezelf ff laten testen op allerhande soas incl aids.
pi_59151937
'na' is niet hetzelfde als 'naar'.

En uh...dumpen die hap.
pi_59152053
Je had 'm gelijk moeten dumpen toen hij zei dat tie drugs dealde.
pi_59221817
Lol wat een domme mensen heb je er ook tussen lopen
MOKUM XXX RATED
pi_59231993
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 19:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Je had 'm gelijk moeten dumpen toen hij zei dat tie drugs dealde.
Nee joh, weet je hoeveel geld er in omgaat? Hij kan allemaal mooie dingen voor je kopen enzo. Daar heb je toch wel wat voor over? En zonder die drugs weet je dat hij hardstikke aardig is enzo, dus daar ligt het ook echt niet aan hoor.
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_59240308
Je kent hem 8 maanden van je leven.

Of je deelt de rest van je leven met hem en wordt niet gelukkig. Tenzij je het normaal vindt dat (je toekomstige kinderen) met een dealer te maken hebt en je hier een leven op wilt bouwen. Of je raakt verder in de problemen die de rest van je leven op een nare wijze kan beïnvloeden.

Wegwezen dus.
pi_59240397
Uit de dikke van dale:

fi·nes·se (dev; finesses)
1 de bijzonderheid waar het op aankomt

In combi met het verhaal van TS en haar username
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')