Verlating van hulpbehoevenden door zij die beroepsmatig tot hulpverlening geroepen zijn is strafbaar, het is maar dat je het weet.quote:
Ik ben niet in functiequote:Op woensdag 4 juni 2008 23:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Verlating van hulpbehoevenden door zij die beroepsmatig tot hulpverlening geroepen zijn is strafbaar, het is maar dat je het weet.
Jammer, maar dan kan het nog altijd een overtreding opleveren in geval er sprake is van uitdrukkelijk levenshevaar (i.c. is dat natuurlijk zo, we hebben het hier over een drugsdealer, ik bedoel maar). Waarbij het feit dat je uit hoofde van je professie beter weet natuurlijk niet in voordeel werkt.quote:
Maar dat is nu juist een stoornis.quote:Wat kun je er nog meer van zeggen? Het kind heeft het 1 maandje leuk gehad met die vent en sindsdien is het drama. Hij kan onmogelijk zo veel krediet hebben opgebouwd dat een weldenkend mens dat pikt. Tenzij ze op drama kickt
Eigenlijk is het verhaal zo slecht en ongeloofwaardig en is dit het enige topic van TS dat ik een en ander met een korreltje zout neem. En vervolg me dan maar Duck, als je dat lekker vindtquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Jammer, maar dan kan het nog altijd een overtreding opleveren in geval er sprake is van uitdrukkelijk levenshevaar (i.c. is dat natuurlijk zo, we hebben het hier over een drugsdealer, ik bedoel maar). Waarbij het feit dat je uit hoofde van je professie beter weet natuurlijk niet in voordeel werkt.
[..]
Maar dat is nu juist een stoornis.
'vrouwen' die in zulke trucs trappen zijn (nog) geen echte vrouwen.quote:
Strafrecht is niet mijn ding, helaas.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Eigenlijk is het verhaal zo slecht en ongeloofwaardig en is dit het enige topic van TS dat ik een en ander met een korreltje zout neem. En vervolg me dan maar Duck, als je dat lekker vindt
Waarom hebben jullie zo de pik op mij?quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:56 schreef vosss het volgende:
-edit- dat gingen we dus niet meer doen-
ik was er nog een paar vergeten....quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie zo de pik op mij?
Ik zie berichten die meer offtopic en onzin zijn en die blijven wel gewoon staan![]()
!!
Ik zal misschien heel dom zijn ofzo, maar wat heeft dit ermee te maken?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:07 schreef Demellie het volgende:
Ik zag gisteren een gozer in de bus, kennelijk had hij heel de dag gewerkt (daar zijn alleen maar bedrijven, want ik werk ook in dat gebied) en hij zat paar seconde en haalde ineens een ring uit zijn zak. Deze schoof hij terug op zijn vinger! Hij zag er niet uit alsof hij bang was dat de ring kapot zou gaan van het werk (hij had nette handjes (bijna vrouwen handjes)) en hij deed zijn muziek op, alsof het normaal was!! 1 en 1 blijft 2 meid!! Leer van je fouten...
De hele dag achter de computer muizen met een ring ertussen kan gaan irriteren inderdaad.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:07 schreef Demellie het volgende:
Ik zag gisteren een gozer in de bus, kennelijk had hij heel de dag gewerkt (daar zijn alleen maar bedrijven, want ik werk ook in dat gebied) en hij zat paar seconde en haalde ineens een ring uit zijn zak. Deze schoof hij terug op zijn vinger! Hij zag er niet uit alsof hij bang was dat de ring kapot zou gaan van het werk (hij had nette handjes (bijna vrouwen handjes)) en hij deed zijn muziek op, alsof het normaal was!! 1 en 1 blijft 2 meid!!
Jij bent gelukkig niet achterdochtigquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:07 schreef Demellie het volgende:
ik zal proberen niet gemeen te zijn. ik ga echt mijn best doen!!
Ok, vraagjes: waarom ga je telkens terug naar hem? Waarom denk je dat hij eerlijk is (hij is aan coke!)? Waarom, waarom waarom denk je dat hij om je geeft?
Laat hem gaan, hij gebruikt je! Dalijk loop je wat op of raak je zwanger van hem!
Ik zag gisteren een gozer in de bus, kennelijk had hij heel de dag gewerkt (daar zijn alleen maar bedrijven, want ik werk ook in dat gebied) en hij zat paar seconde en haalde ineens een ring uit zijn zak. Deze schoof hij terug op zijn vinger! Hij zag er niet uit alsof hij bang was dat de ring kapot zou gaan van het werk (hij had nette handjes (bijna vrouwen handjes)) en hij deed zijn muziek op, alsof het normaal was!! 1 en 1 blijft 2 meid!! Leer van je fouten...
Nou, ik ben nog lief geweest zeg... had namelijk andere dingen in mijn hoofd!!
Vrouwenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:26 schreef Demellie het volgende:
Uh huh!!
Nooit romances gehad op werk? Een mooie meid gezien waar je wel een beschuitje mee wilt eten?!! Kreeg een apart gevoel toen ik hem zag (en vaak zit ik er niet naast, soms wel, eerlijk is eerlijk!), dus ik denk niet dat het door het muizen kwam, zo'n dun ringetje zal vast niet gaan irriteren! Maar geeft niet;)
wat het ermee te maken heeft? Stel je even voor dat zij met hem verder gaat, trouwen, kinderen (ff een stel je voor moment) en meneer zit op zijn werk, zonder ring... Moet ik nog verder voorkauwen?!!
Die gozert is zo te zien hartstikke homo (kom op, welke echte kerel heeft er nu vrouwenhanden!), en daarom mogen de knappe mannen waarmee hij het aanlegt op het werk niet weten dat hij thuis een vrouwtje heeft zitten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:26 schreef Demellie het volgende:
Uh huh!!
Nooit romances gehad op werk? Een mooie meid gezien waar je wel een beschuitje mee wilt eten?!! Kreeg een apart gevoel toen ik hem zag (en vaak zit ik er niet naast, soms wel, eerlijk is eerlijk!), dus ik denk niet dat het door het muizen kwam, zo'n dun ringetje zal vast niet gaan irriteren! Maar geeft niet;)
wat het ermee te maken heeft? Stel je even voor dat zij met hem verder gaat, trouwen, kinderen (ff een stel je voor moment) en meneer zit op zijn werk, zonder ring... Moet ik nog verder voorkauwen?!!
Nee.quote:
Zo vaak. Nou en ? Is een meid zien hetzelfde als vreemdgaan ?quote:Een mooie meid gezien waar je wel een beschuitje mee wilt eten?!!
AHAAAA !quote:Kreeg een apart gevoel toen ik hem zag
God wat ben ik blij dat mijn vriendin niet zo paranoide is als jijquote:(en vaak zit ik er niet naast, soms wel, eerlijk is eerlijk!), dus ik denk niet dat het door het muizen kwam, zo'n dun ringetje zal vast niet gaan irriteren! Maar geeft niet;)
Geweldig, denninger je hebt er een fan bijquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:38 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee.
Maar zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten, dus jij hebt blijkbaar stapels relaties op je werk gehad, kleine officeslut die je bent ?
[..]
Zo vaak. Nou en ? Is een meid zien hetzelfde als vreemdgaan ?
[..]
AHAAAA !
Nou, dan ben je dus vreemdgegaan !
[..]
God wat ben ik blij dat mijn vriendin niet zo paranoide is als jij
"Nou ik zag een jongen lopen en die keek in een winkelruit... EEN WINKELRUIT ZEG IK JE !!! Nou dan weet je het wel, die zat in de reflectie natuurlijk naar andere meiden te kijken !!!!! Dan zal ie ook wel vreemdgaan !!! Dus heb ik gelijk zijn vriendin gebeld en haar verteld dat ie vreemd gaat, zodat ze het uit heeft gemaakt. ZIJN VERDIENDE LOON, een beetje in een winkelruit zitten gluren !!!"
Weet niet wat voor bedrijf die jongen werkt, maar als je achter bepaalde machines staat moeten ringen, hoe klein ook, af.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:26 schreef Demellie het volgende:
Uh huh!!
Oh kom op. Nieuwe user, 1 post en nooit meer terugkomen in het topic. Gooi er dan een slotje op want dit smeekt om baggeren.quote:
Officeslutquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:38 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee.
Maar zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten, dus jij hebt blijkbaar stapels relaties op je werk gehad, kleine officeslut die je bent ?
[..]
Zo vaak. Nou en ? Is een meid zien hetzelfde als vreemdgaan ?
[..]
AHAAAA !
Nou, dan ben je dus vreemdgegaan !
[..]
God wat ben ik blij dat mijn vriendin niet zo paranoide is als jij
"Nou ik zag een jongen lopen en die keek in een winkelruit... EEN WINKELRUIT ZEG IK JE !!! Nou dan weet je het wel, die zat in de reflectie natuurlijk naar andere meiden te kijken !!!!! Dan zal ie ook wel vreemdgaan !!! Dus heb ik gelijk zijn vriendin gebeld en haar verteld dat ie vreemd gaat, zodat ze het uit heeft gemaakt. ZIJN VERDIENDE LOON, een beetje in een winkelruit zitten gluren !!!"
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:03 schreef finnese het volgende:
vrienden van mij hadden hem voorgesteld aan mij.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:56 schreef Argento het volgende:
[..]
die vrienden zou ik dus ook in heroverweging nemen.
uhmmm, neequote:Op donderdag 5 juni 2008 14:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh kom op. Nieuwe user, 1 post en nooit meer terugkomen in het topic. Gooi er dan een slotje op want dit smeekt om baggeren.![]()
L.D
Keith is cool!quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:18 schreef fathank het volgende:
Keuze 1: Je dumpt hem en negeert hem de rest van je leven.
2: Je stuurt em naar Keith Bakker (of hoe heet die gozer met dat vervelende Amerikaanse accent) en zorgt dat ie gaat afkicken. Misschien komt die leuke jongen nog wel terug.
Nee joh, weet je hoeveel geld er in omgaat? Hij kan allemaal mooie dingen voor je kopen enzo. Daar heb je toch wel wat voor over? En zonder die drugs weet je dat hij hardstikke aardig is enzo, dus daar ligt het ook echt niet aan hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Je had 'm gelijk moeten dumpen toen hij zei dat tie drugs dealde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |