Wat een prachtige woordspelingquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:36 schreef behangplakker het volgende:
Ik denk dat je gewoon door moet gaan en wel hierom:
Hij is aan de drugs, hij is eigenlijk heel aardig en ook te vertrouwen.
Probeer in te leven in zijn wereld, neem ook eens een snuifje. Ik denk dat je hem dan veel beter kan vertrouwen, en ook veel beter op hem kan inleven. Het kan toch niet zijn dat je hem in zo'n periode laat vallen? Hij houd wel degelijk van je, maar de drugs is het probleem. Van de drugs komt hij niet af ook al zegt hij het, je moet je gewoon inleven op hem. Probeer zelf ook eens wat en wedden dat jij medelijden krijgt en jullie qua relatie straks op 1 lijn liggen
Welkom bij de familie Nietsnut.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:24 schreef RM-rf het volgende:
Je kunt hem ook gewoon aan je binden door van hem zwanger te worden
lieve meisjes willen nooit een lief jongetje.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:30 schreef w0000ter het volgende:
Dag lief meisje.
Eén advies, dump die gozert en zoek een lief jongetje.
Ze willen altijd een klootzak die onder de poeder zit..quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
lieve meisjes willen nooit een lief jongetje.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:25 schreef bravo het volgende:
Ik neem aan dat je hem inmiddels gedumpt hebt, of snap je het nog steeds niet... sodeju, als je toch zo dom doet
Ik denk dat ze zo geschrokken is van de reacties dat ze snel naar het flair forum is gehold.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:52 schreef L.Denninger het volgende:
Ik denk dat ze dit topic niet meer van 'm mag lezen.
True maar dat snappen jullie pas vanaf een latere leeftijdquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:13 schreef Copycat het volgende:
Zo. Gelezen. Maar what the fuck moet je nog met zo'n loser?
Beter kwijt dan rijk, zulke niksvriendjes.
Mijn reactie was nog wel zo begripvolquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zo geschrokken is van de reacties dat ze snel naar het flair forum is gehold.
Voor als het niet duidelijk was.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:22 schreef Re het volgende:
haha humor van de bovenste plank
gewoon normaal reageren dus vanaf nu
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:13 schreef Soohr het volgende:
wil je nu weten waarom hij (1) na die eerste maand zo is verandert of (2) nadat je voor de 3de keer bij hem bent terug gekomen?
1: Hij ging meer drugs gebruiken
2: Hij mist je en blijft eventjes lief, dan wordt het weer een botte lul en blijf jij in de loop hangen.
Toch zijn er van die kansloze typesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |