Tja, die wiste de Striparazzi ook niet te redden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Franka wordt toch nog wel gemaakt. Ik hoop op strips als Dirkjan.
Het is al officieel nu:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Januari is het laatste wat ik gehoord heb...
Misschien dat gebruikersnaam inmiddels meer mag zeggen.
De nieuwe Storm is geweldig getekend, het verhaal wederom verzorgd door Martin Lodewijk, voor een indruk: www.storm.nlquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:16 schreef nietzman het volgende:
"dat betekent dus ook splinternieuwe avonturen van onder andere Storm, Franka, De Partners en Agent 327."
Zozo, knap stukje reanimeerwerk. Franka is de enige die nog gemaakt werd geloof ik. En nou maar hopen dat de nieuwe tekenaar van Storm er iets van bakt, en niet de Dick Matema uit gaat hangen. Eigenlijk zouden ze Storm gewoon moeten laten rusten.
Maar ben benieuwd...
Por dios, wat een blad! :-)quote:
En dan vooral Roodhaar (Ember in het engels):quote:
jaaah! Frankaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:42 schreef De_Fotograaf het volgende:
Ik denk dat je franka bedoelt getekent door henk kuijpers.
Ik ben een geweldige storm fan .. als er EEN strip is die ze ooit van begin (De diepe wereld) af moeten verfilmen dan is het storm wel.. superman * spuug*, daredevil *kots*, enz..
de film industrie heeft haar tijd verdaan met die onzin ..
Cool, heb je daar toevallig ook een scan van?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:15 schreef longinus het volgende:
Ik moet nog ergens een originele tekening hebben van roodhaar door don, dat tekende hij eens voor me op een blanco pagina in een stripboek.
Het werd al een stuk verneukt toen het eppo wordt vervolgd werd. Met die dikke speknek er in. Hoe heette die ook alweer die ook dat tekenfilmprogramma met ik ben sjakie van de hoek. en doe miep miep na.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:02 schreef SiGNe het volgende:
geweldig blad was dat trouwens, de Eppo alleen was het inderdad op een gegeven moment verneukt toen het de Sjors&Sjimmie werd (later sjosji)
Precies mijn gedachte. Ik vind 99 euro ook best veel geld voor een blad dat maar 1x in de 2 weken uitkomt. Dan wacht ik nog liever tot de strip helemaal klaar en koop ik het dan, voor veel minder. Anderzijds steun je weer de strips die toch bijna in vergetelheid zijn geraakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik een abbonemet ga nemen ik vind 99 euro voor een jaar toch stiekum best veel voor 26 nummers. Als ik naar de stipboeken winkel ga kan ik daar ook tussen de 10 en 15 complete boeken voor kopen ipv steeds weer losse afleveringen waarvan ik bij boeiende strips dan toch nog het boek koop.
Ach, daar had iedereen last van. De tekeningen waren zo mooi dat niemand zich interesseerde voor het verhaal.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:26 schreef nietzman het volgende:
Ik vond Trigië veel leuker dan Storm. Alleen de eerste Storm albums vond ik echt tof, zodra het zo'n zeverig ellenlang vervolgverhaal werd waarbij niemand meer wist wie waar en hoe vandaan kwam was m'n interesse een beetje weg.
Lachen.... ik heb alles nog van 1980 tot 2005 of zo...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb hier op zolder echt alle jaargangen van Eppo tot en met SjoSji. Op markplaats gekocht voor zegge en schrijven 25 euro.![]()
Ik ben blij dat het blad terugkomt, ik heb me gelijk geabonneerd. Heb zelf eens in de rubriek "Voor de Leeuwen" gestaan met een eigen strip. Hoewel men vaak zegt dat SjoSji geen goed blad was ben ik dat echt niet eens met de mensen, het blad was kwalitatief erg hoogstaand, het had alléén de tijd niet mee, de opkomst van het internet heeft hier gewoon roet in het eten gegooid.
Don Lawrence kreeg gewoon te weinig betaald in Engeland voor zijn strip Trigië, hij kreeg in Nederland veel meer waardering. Don was wel een echte typische Engelse tekenaar.
De kronieken van de tussentijd waren ook heel goed, maar mensen wilden Don en kregen, lol, John kelly, ik zweer het je, bij het zien van de allereerste pagina wist ik al dat Dick Matena de tekenaar was, zijn stijl is altijd erg herkenbaar.
De jaren 80 met Eppo en later Eppo Wordt Vervolgd waren vooral dankzij Sjors en Sjimmie echt geniaal, die sprongen in op de trends van die tijd: graffiti, vandalisme, Madomma, Michael Claxon. Haha²
Je mag in één keer 99 euro ophoesten voor een heel jaar. Ga ik nog doen ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gisteren hoorde ik zowaar goed nieuws op de radio. Stripblad Eppo komt terug. Na een te lange afwezigheid zal de Eppo weer tweewekelijks op je deurmat ploffen.
Mijn interesse was gewekt, dus ik vandaag zoeken naar een mogelijkheid om een abonnement te nemen.
Het probleem is dat er helemaal niks over te vinden is.
Heeft iemand meer info?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |