abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59111485
Gisteren hoorde ik zowaar goed nieuws op de radio. Stripblad Eppo komt terug. Na een te lange afwezigheid zal de Eppo weer tweewekelijks op je deurmat ploffen.
Mijn interesse was gewekt, dus ik vandaag zoeken naar een mogelijkheid om een abonnement te nemen.
Het probleem is dat er helemaal niks over te vinden is.
Heeft iemand meer info?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_59111601
Eppo

maar dan wil ik wel sjors en sjimmie ook erin
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:45:23 #3
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_59111698
!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_59111743
dit komt in januarie 2009 weer terug, denk dat je na de zomer meer info hierover kan vinden.
meer mag ik er vooralsnog niet over zeggen
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:48:29 #5
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59111793
Waarom Eppo? Zo bijzonder lang is die naam niet gevoerd?

Ik heb nog tientallen kilo's aan Peps, Sjorsen, Eppos, Eppowvs, en Sjosji's op zolder liggen. .
Ik ga naar huis.
pi_59111819
Waarom dan nou al in het nieuws?
Dan hadden ze hetbeter later naar buiten kunnen brengen op het moment dat er meer bekend is...
pi_59111843
Mocht dit zo zijn is dat natuurlijk leuk nieuws, ik ben zelf lid geweest van de Eppo, Wordt Vervolgd en daarna even de Sjo-Sji. Maar ik denk dat dit niet lang blijft bestaan. Als ik zie wat voor strips ze tegenwoordig maken is dat niet om aan te zien. Strips van toen: de leukebroeders, soeperman, Harry Lipwits, de chef, eppo zelf, Franka en de kennismaking van Storm, dat waren nog verhalen om naar uit te kijken.
Ik vraag me sowieso af of er nog strips gemaakt kunnen worden met de kracht van Guust Flater, Asterix, de Blauwbloezen, Kuifje etc etc.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
pi_59111850
dat was ook niet mijn idee.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:51:00 #9
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59111882
Wat ernstig dat die hele Big Balloon verworden is tot een uitgever van infantiele kleuterboekjes.
Ik ga naar huis.
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:53:20 #10
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59111957
Franka wordt toch nog wel gemaakt. Ik hoop op strips als Dirkjan.
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:53:23 #11
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_59111958
Eindelijk weer eens een fatsoenlijk stripblad!!
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:54:10 #12
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59111980
Bovendien helpt een stripblad misschien wel om het niveau omhoog te halen?
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:58:29 #13
125844 Votz
Petomaan
pi_59112127
Je had deze al: http://www.myxmag.com/
Kwalitatief ziet het er goed uit, maar de strips spreken me niet echt aan. Ik had ooit een deel gekocht vanwege de nieuwe Storm.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:01:41 #14
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59112209
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Franka wordt toch nog wel gemaakt. Ik hoop op strips als Dirkjan.
Tja, die wiste de Striparazzi ook niet te redden.

Ik heb toen nog wel een jaartje dat "Myx" ofzo gevolgd, een maandblad wat een paar jaar na Striparazzi begon. Maar daar vond ik toch behoorlijk te weinig aan en ook te duur.

http://www.myxmag.com/
Ik ga naar huis.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 02:31:19 #15
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_60591762
Inmiddels al meer bekend over het blad EPPO?

Dat waren pas tijden!!!

Ik hoop op net zo'n krachtige strips als vroeger
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
pi_60591779
nog nooit van gehoord zelfs
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_60593866
Januari is het laatste wat ik gehoord heb...
Misschien dat gebruikersnaam inmiddels meer mag zeggen.
pi_60595780
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Januari is het laatste wat ik gehoord heb...
Misschien dat gebruikersnaam inmiddels meer mag zeggen.
Het is al officieel nu:
http://www.eppostripblad.nl/home.html
FART FAQ:
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:16:22 #19
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_60596038
"dat betekent dus ook splinternieuwe avonturen van onder andere Storm, Franka, De Partners en Agent 327."

Zozo, knap stukje reanimeerwerk. Franka is de enige die nog gemaakt werd geloof ik. En nou maar hopen dat de nieuwe tekenaar van Storm er iets van bakt, en niet de Dick Matema uit gaat hangen. Eigenlijk zouden ze Storm gewoon moeten laten rusten.

Maar ben benieuwd...
Ik ga naar huis.
pi_60596215
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:16 schreef nietzman het volgende:
"dat betekent dus ook splinternieuwe avonturen van onder andere Storm, Franka, De Partners en Agent 327."

Zozo, knap stukje reanimeerwerk. Franka is de enige die nog gemaakt werd geloof ik. En nou maar hopen dat de nieuwe tekenaar van Storm er iets van bakt, en niet de Dick Matema uit gaat hangen. Eigenlijk zouden ze Storm gewoon moeten laten rusten.

Maar ben benieuwd...
De nieuwe Storm is geweldig getekend, het verhaal wederom verzorgd door Martin Lodewijk, voor een indruk: www.storm.nl
In het najaar komt deel 24 uit. De laatste Storm van Don Lawrence werd behoorlijk afgerafeld en ik ben blij dat de serie door gaat in de trend van De Wentelwereld.
Agent 327 is alweer jaren terug en heeft al 7 nieuwe strips getekend.
De Partners hebben me in de oude Eppo nooit geboeid, maar goed.
FART FAQ:
pi_60598442
Er zat een item hierover in EditieNL:

Eppo
pi_60598722
Beter geven ze Kuifje een herstart als tijdschrift
pi_60605585
Het grootste stripblad dat nederland ooit gekent heeft gaat weer verschijnen vanaf januari 2009.
Ik hoorde het gister op de radio GEWELDIG nieuws ..

Eppo was echt een super blad met strips van heel hoge kwaliteit, Helaas leeft Don lawrence niet meer, maar de nieuwe tekenaar van storm doet het op het eerste gezicht lang niet gek. ondanks dat ik als Don lawrence - fan waarschijnlijk erg kritisch ben... die "kronieken van de tussentijd" vond ik bagger.

Eppo was trouwens veel meer dan alleen een stripblad.. Ik ben bijvoorbeeld gaan programmeren door de Kiloliners die er een tijd in gestaan hebben, een "klein" basic programmaatje dat je in een interpreter over kon tikken. Zonder Eppo was ik nu misschien geen software engineer geweest.

verder hadden ze rubrieken over games (was nog in het DOS) tijdperk , sport , hobby's enz enz.

Ik hoop van harte dat ze een echte goede doorstart maken , en niet dat ze na een jaar de stekker eruit trekken. Maar dat zal van het aantal leden afhangen.

EN HOUDT HAN PEEKEL BUITEN DE DEUR ! ! !
Die heeft Eppo destijds om zeep geholpen door er een kleuterblad van te maken in plaats van een blad voor middelbare school en ouder.
Moge de honden van marduk 'm opvreten

meer info: http://www.eppostripblad.nl
It's not the position you stand, It's the direction in wich you look !
pi_60605610
Leuk!
pi_60605654
de opvolger van de PEP.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:21:58 #26
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_60605693
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:19 schreef longinus het volgende:
de opvolger van de PEP.
Por dios, wat een blad! :-)
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_60605725
Ik heb de eertse vijf jaargangen nog op zolder liggen... Jeugdsentiment.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_60605779
Ok heb nog enkele PEP pockets, toch weer eens doorlezen denk ik
pi_60605793
Eppo
Zu späht
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:35:44 #30
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_60605932
eppo was toch ene merk hockeystick vroeger?

daar dacht ik iig aan
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_60606035
Roodhaar
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:41:40 #32
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_60606042
Goeie zaak... hopelijk wordt het niet verpest.
Met een beetje mazzel gaat Uwe Boll nog wat van die strips verfilmen, dat zou gaaf zijn.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_60606053
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:41 schreef ollie994 het volgende:
Roodhaar
mja
pi_60606115
Leuk dat ze het weer eens gaan proberen.

lekker nostalgisch in ieder geval.
pi_60606146
Storm

underground forever baby
  woensdag 6 augustus 2008 @ 19:02:22 #36
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_60606473
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:46 schreef Laton het volgende:
Storm

[ afbeelding ]
En dan vooral Roodhaar (Ember in het engels):

Supertekenaar trouwens, die Don Lawrence

geweldig blad was dat trouwens, de Eppo alleen was het inderdad op een gegeven moment verneukt toen het de Sjors&Sjimmie werd (later sjosji)
  woensdag 6 augustus 2008 @ 19:32:00 #38
202369 lenme
ook ik hier
pi_60607159
ow dat is wel van voor mijn tijd.
Maar door een degelijke opvoeding wel bekend met geniale strips als guust flater, opa, leonardo en dergelijke deze stonden daar toch ook in ?
Say what you will... I am The Kill
The only thing that keeps you really truly safe from being real
  woensdag 6 augustus 2008 @ 19:32:34 #39
128384 mcwops
gat in je glas
pi_60607174
roel dijkstra
en hoe heet die strip met die roodharige in de hoofdrol /peins/ ?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_60607398
Ik denk dat je franka bedoelt getekent door henk kuijpers.

Ik ben een geweldige storm fan .. als er EEN strip is die ze ooit van begin (De diepe wereld) af moeten verfilmen dan is het storm wel.. superman * spuug*, daredevil *kots*, enz..

de film industrie heeft haar tijd verdaan met die onzin ..
pi_60608126
Ik moet nog ergens een originele tekening hebben van roodhaar door don, dat tekende hij eens voor me op een blanco pagina in een stripboek.
pi_60608388
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  woensdag 6 augustus 2008 @ 21:08:29 #43
128384 mcwops
gat in je glas
pi_60609488
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:42 schreef De_Fotograaf het volgende:
Ik denk dat je franka bedoelt getekent door henk kuijpers.

Ik ben een geweldige storm fan .. als er EEN strip is die ze ooit van begin (De diepe wereld) af moeten verfilmen dan is het storm wel.. superman * spuug*, daredevil *kots*, enz..

de film industrie heeft haar tijd verdaan met die onzin ..
jaaah! Franka
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 6 augustus 2008 @ 21:09:54 #44
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_60609522
Mjah, dees was eerder eh.
Ik ga naar huis.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 21:18:34 #45
45 SiGNe
pi_60609726
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 20:15 schreef longinus het volgende:
Ik moet nog ergens een originele tekening hebben van roodhaar door don, dat tekende hij eens voor me op een blanco pagina in een stripboek.
Cool, heb je daar toevallig ook een scan van?

Ik ben het trouwens met De_Fotograaf eens, Storm zouden ze echt moeten verfilmen, goede spannende verhalen en prachtige graphics!
en roodhaar!!
pi_60610737
Toen de Sjors en de Pep nog gescheiden waren, kreeg ik ze allebei.
De Eppo was een redelijke opvolger, maar toen had ik dus maar 1 blad om te lezen.
Ik ging er in ieder geval op achteruit, met 1 blad minder om vol spanning op te wachten.
pi_60611370
Storm begon pas bij eppo toch ?
Ik heb geloof ik ergens gelezen dat Don Lawrence een beetje bedonderd werd in engeland.. hij was veel beter dan ze deden voorkomen en dat ie toen voor eppo is gaan werken staat me zoiets van bij
pi_60611604
Hoewel zo'n bladen meer voor jongens waren heeft notabene m'n ma nog 'n hele zooi ouwe PEP's ingebonden, echt leuk, ik heb die ook met plezier gelezen moet ik zeggen.

M.
Hallon!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:36:06 #49
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_60613579
Ik heb hier op zolder echt alle jaargangen van Eppo tot en met SjoSji. Op markplaats gekocht voor zegge en schrijven 25 euro.

Ik ben blij dat het blad terugkomt, ik heb me gelijk geabonneerd. Heb zelf eens in de rubriek "Voor de Leeuwen" gestaan met een eigen strip. Hoewel men vaak zegt dat SjoSji geen goed blad was ben ik dat echt niet eens met de mensen, het blad was kwalitatief erg hoogstaand, het had alléén de tijd niet mee, de opkomst van het internet heeft hier gewoon roet in het eten gegooid.

Don Lawrence kreeg gewoon te weinig betaald in Engeland voor zijn strip Trigië, hij kreeg in Nederland veel meer waardering. Don was wel een echte typische Engelse tekenaar.

De kronieken van de tussentijd waren ook heel goed, maar mensen wilden Don en kregen, lol, John kelly, ik zweer het je, bij het zien van de allereerste pagina wist ik al dat Dick Matena de tekenaar was, zijn stijl is altijd erg herkenbaar.

De jaren 80 met Eppo en later Eppo Wordt Vervolgd waren vooral dankzij Sjors en Sjimmie echt geniaal, die sprongen in op de trends van die tijd: graffiti, vandalisme, Madomma, Michael Claxon. Haha

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:55:34 #50
45 SiGNe
pi_60614104
Zijn er trouwens nog mensen geweest die lid zijn geworden van de rebellenclub? moest je je haar in een hanenkam scheren en met een touwtje/elastiekje het "geheime" teken kunnen maken
pi_60615632
Hier hoor ik mijn moeder regelmatig over Ga het meteen even aan dr vertellen
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_60620192
Eppo
Was eerder......
pi_60624592
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:02 schreef SiGNe het volgende:

geweldig blad was dat trouwens, de Eppo alleen was het inderdad op een gegeven moment verneukt toen het de Sjors&Sjimmie werd (later sjosji)
Het werd al een stuk verneukt toen het eppo wordt vervolgd werd. Met die dikke speknek er in. Hoe heette die ook alweer die ook dat tekenfilmprogramma met ik ben sjakie van de hoek. en doe miep miep na.

Han pekel moet dat geweest zijn.

Ik ben benieuwd of het levensvatbaar gaat zijn de nieuwe eppo.

De nieuwe strom aflevering vind ik wel weer heel mooi getekend en ik hoop dat ze nog een hele stapel op deze manier kunnen gaan maken. De kronieken van de tussentijd tja wat moet ik ervan zeggen ik hebben alleen deel 1 hiervan door dick matena getekend, maar dat is toch niet de tekenstijl die ik verwacht had bij storm.

Ik zit nog te twijfelen of ik een abbonemet ga nemen ik vind 99 euro voor een jaar toch stiekum best veel voor 26 nummers. Als ik naar de stipboeken winkel ga kan ik daar ook tussen de 10 en 15 complete boeken voor kopen ipv steeds weer losse afleveringen waarvan ik bij boeiende strips dan toch nog het boek koop.
pi_60626350
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik een abbonemet ga nemen ik vind 99 euro voor een jaar toch stiekum best veel voor 26 nummers. Als ik naar de stipboeken winkel ga kan ik daar ook tussen de 10 en 15 complete boeken voor kopen ipv steeds weer losse afleveringen waarvan ik bij boeiende strips dan toch nog het boek koop.
Precies mijn gedachte. Ik vind 99 euro ook best veel geld voor een blad dat maar 1x in de 2 weken uitkomt. Dan wacht ik nog liever tot de strip helemaal klaar en koop ik het dan, voor veel minder. Anderzijds steun je weer de strips die toch bijna in vergetelheid zijn geraakt.
FART FAQ:
pi_60626560
Ik wou het voor mijn verjaardag vragen, maar helaas het werd pas te laat bekend wat er precies ging gebeuren. Nu heb ik een abo op Bright gekregen. Eerlijk gezegd vind ik 99 euro ook wel wat teveel.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:29:18 #56
13462 BansheeBoy
pi_60635009
99 euro is veel. Maar dat is om het levensvatbaar te maken. Vergeet niet dat je hiermee ook de Nederlandse tekenaars weer een podium geeft.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_60639609
De kronieken van de tussentijd vind ik echt bagger eigenlijk een belediging voor Don Lawrence, maar die nieuwe tekenaars zijn meer in de stijl en spirit van Don
pi_60697351
Hmz, ik vond Don Lawrence destijds maar populistisch en semi-fascistische rotstrips maken zoals (vooral) Trigië en Storm.
Ik heb Eppo met plezier gelezen tot ik me er een beetje te oud voor voelde worden of zo (ik weet het eigenlijk niet precies meer): strips als Eppo, Storm, Franka (en elke aflevering twee keer naakt) Roel Dijkstra en de Partners vond ik eigenlijk geen reet aan destijds. Ik heb een paar jaar geleden nog eens wat oude verzamelbanden mee naar huis genomen: angstig hoeveel ik nog letterlijk weet, ook van bovengenoemde strips (e.d.)trouwens: ik ken hele Roel Dijkstra's uit mijn hoofd. Hetzelfde zo eigenlijk opgaan voor oude Peparades: ze waren al wat ouder toen ik ze las maar ik heb ze echt ontzettend vaak herlezen.
anonieme razernist
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:26:19 #59
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_60701138
Ik vond Trigië veel leuker dan Storm. Alleen de eerste Storm albums vond ik echt tof, zodra het zo'n zeverig ellenlang vervolgverhaal werd waarbij niemand meer wist wie waar en hoe vandaan kwam was m'n interesse een beetje weg.
Ik ga naar huis.
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:12:12 #60
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_60932884
Hahh, te gek nieuws.
eens over denken om een abbo te nemen.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:25:39 #61
13462 BansheeBoy
pi_61269422
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:26 schreef nietzman het volgende:
Ik vond Trigië veel leuker dan Storm. Alleen de eerste Storm albums vond ik echt tof, zodra het zo'n zeverig ellenlang vervolgverhaal werd waarbij niemand meer wist wie waar en hoe vandaan kwam was m'n interesse een beetje weg.
Ach, daar had iedereen last van. De tekeningen waren zo mooi dat niemand zich interesseerde voor het verhaal.

²
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:13:42 #62
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_62665588
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb hier op zolder echt alle jaargangen van Eppo tot en met SjoSji. Op markplaats gekocht voor zegge en schrijven 25 euro.

Ik ben blij dat het blad terugkomt, ik heb me gelijk geabonneerd. Heb zelf eens in de rubriek "Voor de Leeuwen" gestaan met een eigen strip. Hoewel men vaak zegt dat SjoSji geen goed blad was ben ik dat echt niet eens met de mensen, het blad was kwalitatief erg hoogstaand, het had alléén de tijd niet mee, de opkomst van het internet heeft hier gewoon roet in het eten gegooid.

Don Lawrence kreeg gewoon te weinig betaald in Engeland voor zijn strip Trigië, hij kreeg in Nederland veel meer waardering. Don was wel een echte typische Engelse tekenaar.

De kronieken van de tussentijd waren ook heel goed, maar mensen wilden Don en kregen, lol, John kelly, ik zweer het je, bij het zien van de allereerste pagina wist ik al dat Dick Matena de tekenaar was, zijn stijl is altijd erg herkenbaar.

De jaren 80 met Eppo en later Eppo Wordt Vervolgd waren vooral dankzij Sjors en Sjimmie echt geniaal, die sprongen in op de trends van die tijd: graffiti, vandalisme, Madomma, Michael Claxon. Haha

²
Lachen.... ik heb alles nog van 1980 tot 2005 of zo...
Leuke Broeders was goed.
Martin Lodewijk is subliem als teksteditor. (327, Storm).
En Don..... RIP (elke tekening was een kunstwerkje op zich). Zeldzame klasse... Een LSD-trip.
pi_64619994
Sjors en Sjimmie komen mogelijk ook terug

Robert van der Kroft: "We proberen inmiddels al een paar maanden een gesprek met Uitgeverij Sanoma, de rechthebbende, te regelen, maar wegens alsmaar nieuwe interne wijzigingen binnen Sanoma wordt dat iedere keer maar afgezegd en weer uitgesteld. Daardoor is jammer genoeg de herintroduktie van Sjors & Sjimmie voorlopig ook uitgesteld. Maar uitstel betekent nog geen afstel. We hopen nog steeds het beste..
Joshua:"
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:13:26 #64
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_64625789
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gisteren hoorde ik zowaar goed nieuws op de radio. Stripblad Eppo komt terug. Na een te lange afwezigheid zal de Eppo weer tweewekelijks op je deurmat ploffen.
Mijn interesse was gewekt, dus ik vandaag zoeken naar een mogelijkheid om een abonnement te nemen.
Het probleem is dat er helemaal niks over te vinden is.
Heeft iemand meer info?
Je mag in één keer 99 euro ophoesten voor een heel jaar. Ga ik nog doen ook
Krijg je wel allerlei voorrechten zoals Eppo-verzamelaars voor leden en korting enzo. Dus het zal zich in zeker opzicht wel uitbetalen. Vooral als ie het jaar niet zou halen. Dan worden deze Eppo's leuk geld waard
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  donderdag 22 januari 2009 @ 10:18:49 #65
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_65309037
Leuk nieuws, ik hoor het nu pas!
Ik zal geen lid worden, dat weet ik zeker. Geen zin om er geld voor te betalen en ik kom nu al haast niet aan al m'n tijdschriften, kranten en boeken toe. Maar ik zal 'm weleens doorbladeren in de tijdschriftenwinkel.

Eppo/Eppo Wordt Vervolgd, jeutje, wat een herinneringen. Ik ben van 1985 tot 1989 of zo lid geweest en daarvoor las ik 'm al jaren bij mijn oom. Ik heb nog eens met een brief voorin gestaan, met een tekeningetje van Hein de Kort erbij. Dat betekent dus dat De Kort met mij in zijn hoofd zat toen hij die tekening maakte, wat een eer!

Overigens hoort dit topic wat mij betreft thuis in TTK.
  zondag 1 februari 2009 @ 21:35:48 #66
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_65637550
Bij mij viel hij van de week op de deurmat

Erg tof dat Nederland weer een stripblad heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')