Nee voel me niet de man. Maar licht trots is er toch wel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 07:20 schreef adnansupernew het volgende:
DAt is altijd zo typisch...en dan loop je zeker rond en voel je je zelf de man?
Jouw gedachten kloppen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:04 schreef Curri het volgende:
Ik denk altijd: "Wow, hij is zeker lui om zich om te kleden"
Dat zegt mijn vriendin nou ook altijd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:40 schreef EvilMarc het volgende:
Ik vind het wel tof om te zien eigenlijk. Ik weet niet waarom
Whehehe, dat ding ziet er niet uit.quote:Op woensdag 4 juni 2008 07:14 schreef Heatseeker het volgende:
Ik deed dit vroeger wel veel minder toen ik nog een kwartiersmuts had. Eigenlijk ook wel logisch want wie wil nou als prins carnaval over straat. Nu ik een baret heb, heb ik er geen moeite mee.
Zo wordt het militaire tenue vaak genoemd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:25 schreef CasualMark het volgende:
wtf, een bloemetjespak...
Mijn moeder heeft ook een bloemetjesmotief op haar jurk.
Apenpakje is ook een benaming die vele mensen gebruikenquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:27 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zo wordt het militaire tenue vaak genoemd.
Dat wist ik niet, wel grappig.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:27 schreef Heatseeker het volgende:
Zo wordt het militaire tenue vaak genoemd.
Doe jij dan een kort rokje aan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, wel grappig..
Ow en ik vind het wel stoer staan meestal, dus laat die pakken maar aan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |