Wat houdt dat concreet in?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:56 schreef knuppelhout het volgende:
atypisch antidepressivum
Wat fijn dat het goed gaat! Met mij gaat het ook heel goed ik voel me al twee weken heel goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:48 schreef Burdie het volgende:
Klinkt fijn iddwas je cold turkey gestopt?
Kleine update hier: het gaat super met me! Sinds een paar dagen gaat het helemaal fantastisch (ik heb een ander merk medicijnen, zou het daarmee te maken kunnen hebben? of heb ik het dit keer helemaal zelf gedaan?
) ben vier kilo afgevallen, voel me helemaal happy, zit lekker in m'n vel, heb leuke toekomstplannen, kan weer genieten van 'het moment', ben weer begonnen met lezen
! en kan me weer ontspannen. Wat heerlijk
!
.
Nee joh, als ik cold turkey stop dan haal ik het niet eens levend door de eerste 2 weken zonder A.D.!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:48 schreef Burdie het volgende:
Klinkt fijn iddwas je cold turkey gestopt?
Klinkt goed burdie!quote:Kleine update hier: het gaat super met me! Sinds een paar dagen gaat het helemaal fantastisch (ik heb een ander merk medicijnen, zou het daarmee te maken kunnen hebben? of heb ik het dit keer helemaal zelf gedaan?
) ben vier kilo afgevallen, voel me helemaal happy, zit lekker in m'n vel, heb leuke toekomstplannen, kan weer genieten van 'het moment', ben weer begonnen met lezen
! en kan me weer ontspannen. Wat heerlijk
!
.
ik ben niet overgestapt, maar heb van een andere apotheek een ander merk paroxetine gekregenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:25 schreef DeepChord het volgende:
[..]
Nee joh, als ik cold turkey stop dan haal ik het niet eens levend door de eerste 2 weken zonder A.D.!
Ik heb echt een flinke tijd een halfje per dag genuttigd, toen nog een flinke tijd een halve per 2 dagen en dat langzamerhand afgebouwd tot ik het een mooi moment vond om in het geheel niets meer te nemen. Dat werkte wel redelijk, tot nu dan.. Volgende keer maar iets van een psychiater consulteren, want die kunnen m.i. wat meer nuttigs zeggen over succesvol afbouwen dan een huisarts.
[..]
Klinkt goed burdie!. Op wat voor medicijnen ben je overgestapt dan en waarom?
En nog steeds aan het squashen?.
Fijn om te horen Helgiquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:54 schreef Helgi het volgende:
[..]
Wat fijn dat het goed gaat! Met mij gaat het ook heel goed ik voel me al twee weken heel goed.
Mag ik de naam van die apotheek dan? Jouw pillen wil ik ook wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
ik ben niet overgestapt, maar heb van een andere apotheek een ander merk paroxetine gekregen.
Heb jij iets van hulp gehad (buiten de meds dan) voor die paniekaanvallen Burdie? En zo ja,wat dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:26 schreef Burdie het volgende:
Hier gaat het ook nog altijd erg goed. Had alleen afgelopen woensdagavond een flinke paniekaanval, zoals ik die al heel lang niet meer gehad heb
. Janken, huilen, op bed liggen gillen, mezelf pijn doen, bijten... echt heel onredelijk was ik
.
Gelukkig weet ik waar het vandaan kwam en hoe ik het de volgende keer minder uit de hand kan laten lopen. En nu gaat 't weer prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |