Zegt ie nu...quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:12 schreef JortK het volgende:
Trouwens vandaag de hele dag bij klant dus geen postpostpost
Leugens, je hebt al gepostpostpostquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:12 schreef JortK het volgende:
Tussen 9:00 en 16:30 post ik niet, gegarandeerd, wat zullen we er op weddenquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:23 schreef Pheno het volgende:
Kortom, we hebben er geen vertrouwen in.
Taalneukerquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:25 schreef Pheno het volgende:
Maar na 16.30, wat bij mij ook onder vandaag valt....
Veel plezierplezierplezier en zulksquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:34 schreef JortK het volgende:
Zoals gezegd naar het werkwerkwerk, tot vanmiddagvanmiddagvanmiddag![]()
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:12 schreef JortK het volgende:
OAquote:
Goed ideequote:
Ik heb altijd goede ideeënquote:
Niet meteen naast je schoenen lopen Mquote:
Ik loop ook niet naast mijn schoenen hoorquote:
quote:
Die bug is verholpen oid?quote:Op woensdag 4 juni 200809:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Paypal is best fijn als alles goed werkt, zoals nu eindelijk [afbeelding]
Nee, mijn account stond op het punt 'gesuspend' te worden, omdat mijn voornaam niet Jeroen is, officieel dan.. dus dan maar direct een stortvloed aan papieren ingescanned.. na een dikke maand en nog meer waarschuwingen dat ik op moest schieten met die papieren (tjah, grote organisatie...) is alles nu rechtgezet en ben ik als het goed is voor het leven goedgekeurdquote:
Eensch.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 200809:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, mijn account stond op het punt 'gesuspend' te worden, omdat mijn voornaam niet Jeroen is, officieel dan.. dus dan maar direct een stortvloed aan papieren ingescanned.. na een dikke maand en nog meer waarschuwingen dat ik op moest schieten met die papieren (tjah, grote organisatie...) is alles nu rechtgezet en ben ik als het goed is voor het leven goedgekeurd [afbeelding]
Nja, daar doe ik het ook wel voor hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:05 schreef Aarti het volgende:
multivlaai is het dichtste bij limburgse vlaai wat ik kan vinden
jeps.. en buiten het feit dat het nog eens stervensduur is gebruik ik het toch omdat anderen het ook gebruiken en ik vrijwel alleen betalingen ontvang.. liever iets meer kosten dan geen geld natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juni 200809:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leuk hè. Paypal [afbeelding].
Trustequote:Op woensdag 4 juni 200810:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik moest toch eens wat gaan rusten... [afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:44 schreef cablegunmaster het volgende:
ik wil naar de musical show, Avenue Q maar het is in london >.<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |