Zie je! Ging je ook gelijk kwijlen of niet?quote:
Oh dat zijn gemene SMS-jes!quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:55 schreef MaJo het volgende:
Oeh ik krijg net een smsje dat mijn bed naar mij ruikt
Stomme busstaking
Uhuhquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
Zie je! Ging je ook gelijk kwijlen of niet?
Verkapt kijk-mij-nou-eens-kinky-smsjes-heen-en-weer-sturenquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuhik zal die erna hier maar niet reproduceren
quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-nou-eens-kinky-smsjes-heen-en-weer-sturen
Wel op het VWO/Gym toch dan? Wij krijgen dat gewoon bij bio.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nou, nee. Ik kan me nog enigszins beheersen.
Ik heb het met geneeskunde trouwens nooit over die fases gehad.
Ben nu nog aan het 'studeren' (zit al urenlang met een opengeslagen booek voor mijn neus, en daar blijft het bij).
Waarom praat je steeds in de tegenwoordige tijd? Als ik je posts mag geloven zit je op muziekles en op het vwoquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel op het VWO/Gym toch dan? Wij krijgen dat gewoon bij bio.
Ja, vierde klas biologie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
Wel op het VWO/Gym toch dan? Wij krijgen dat gewoon bij bio.
Oh ik ben even met iets bezig dus ben hier een beetje afgeleid. Maar bij de muzieklespost had ik het wel over een flashback toch?quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom praat je steeds in de tegenwoordige tijd? Als ik je posts mag geloven zit je op muziekles en op het vwo
Oh spannendquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, vierde klas biologie.
Mendeliaanse overerving ook. Dat was leuk. Erwtjes tellen en fruitvliegjes vergassen.![]()
Wat ik nu aan het doen ben is wat minder. Natrium, Kalium, water.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:05 schreef MaJo het volgende:
Waarom praat je steeds in de tegenwoordige tijd? Als ik je posts mag geloven zit je op muziekles en op het vwo
Op zich wel, maar:quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ik ben even met iets bezig dus ben hier een beetje afgeleid. Maar bij de muzieklespost had ik het wel over een flashback toch?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik krijg een niet zo'n prettige flashback naar muziekles
Daar krijgen we de aap ook
Dat is typisch zo'n ezelsbruggetje dat eeuwing in je hoofd blijft hangen, net zoals IPMAT (Wyccie, slinger 'm erin)
Het is dat ik nem ken maar anders was dit een hele toffe theorie geweestquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nem is helemaal niet 27, maar 17. Hij zit nog gewoon op school. Is ie hier mooi even door de mand gevallen!
Maar heb jij z'n paspoort of geboorteakte ook in handen gehad?quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:09 schreef MaJo het volgende:
Het is dat ik nem ken maar anders was dit een hele toffe theorie geweest
Weet hoe fucked up ik eruit zie als ik 17 zou zijn?quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nem is helemaal niet 27, maar 17. Hij zit nog gewoon op school. Is ie hier mooi even door de mand gevallen!
quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is dat ik nem ken maar anders was dit een hele toffe theorie geweest
quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar heb jij z'n paspoort of geboorteakte ook in handen gehad?
Hehe p0wned!!1!EinZ!!!1quote:
spam heet zoietsquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
Oh men..een megasoemp!
yupquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..moeten jullie niet slapen?
nee dusquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:26 schreef Nembrionic het volgende:
Zoe ik een hele pagina vol krijgen in mijn eentje?
Ja, pa.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..moeten jullie niet slapen?
Vet tofquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar ik ga 3 dagen op sleehondentocht
Oi! Niks mis met Jägermeister en advocaat is zo nu en dan ook best lekker (bijvoorbeeld over ijs)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Wat wou je drinken jongen, jägermeister of een advocaatje?
Verlept? Maar ik zie eruit als 30 ofso. Dus een 17-jarige die 30 lijkt?quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, pa.![]()
Dat bewijst dan wel weer dat je geen 17 meer bent.
Zie je er echt zo verlept uit?!?!
Dat weet ik jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vet tof! Heb ik ook een keer gedaan in 2003, maar dat was een veel kortere tocht.
Maar hoe je het uitspreekt?quote:Alvast een paar woordjes Fins:
Menna = gaan met die banaan, honden!
Seis = Stop
Kiva hiihtopuku = leuk skipak
Ik zelf niet, maar m'n moeder vast wel. Alleen geen idee waar die nu zijn...quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik ja
Heb je eigenlijk fotos gemaakt?
Menna en seis zijn fonetisch opgeschreven omdat ik geen idee heb hoe je die speltquote:[..]
Maar hoe je het uitspreekt?
Ik wou dat ik de mijne nog had.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet dat het iemand interesseert, maar ik heb vanavond op een Johnny Mnemonic flipperkast een score van 1 miljard 379 miljoen nog wat gehaald, genoeg voor een gratis tweede spel. In dat tweede spel nog een derde gratis spel gewonnen en in het derde spel weer een (speciale targets gehaald) maar na drie spellen had ik geen zin meer. De vierde dus voor iemand anders achtergelaten
Tijden lol gehad voor 50 cent
Rotmuggen ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 03:28 schreef MaJo het volgende:
Damn, ik kan niet slapen omdat ik gruwelijke jeuk aan mijn enkel heb![]()
Dan Nes, dan ik, dan Yuri, volgens mijquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben een middenmotertje met m'n 23 geloof ik
en volgens mij is PS de jongste
en vol AKQ SC #429 Age is just a number
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zien jullie ons al zitten, over 30 jaar, nog steeds in de SC, en dan maar schelden op 'de jeugd van tegenwoordig' en roepen dat 'vroeger alles beter was'?![]()
![]()
één miljoen? Zo snel posten we nu al niet meerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"AKQ SC #1.451.724 waar de oude garde zich beklaagd over de jeugd van tegenwoordig"
moet je biergisttabletten gaan slikkenquote:
Schijnt te helpen ja maar heeft pas na 3 maanden effect en kun je dus beter het hele jaar door slikken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
moet je biergisttabletten gaan slikken
goedemorgen![]()
ik heb een mailtje van m'n stagebegeleider maar ik heb geen zin om die te openen![]()
ik ben al een tijdje bezig, ben nog niet gepriktquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Schijnt te helpen ja maar heeft pas na 3 maanden effect en kun je dus beter het hele jaar door slikken.
neequote:Heb je wel zin om 'm ongeopend te verwijderen?
Volgens mij is Nes jonger dan ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan Nes, dan ik, dan Yuri, volgens mij
ik moet nog steeds een cijfer krijgen voor m'n stagequote:
Heb nu pas tijd om even terug te lezen en de TT te begrijpen...quote:
thanksquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
Weet een van jullie of ik het bier dat ze bij de Lidl verkopen met enig fatsoen aan mn gasten voor kan zetten?
Mn vriendenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af wat voor gasten je verwacht
Ik ook, maar het probleem bij mij is dat het weekend nog drukker gaat wordenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
same here
totaal gebrek aan motivatie, wil weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |