Doe mij dr ook maar eenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga even wat sate schnitzels in de pan gooien
meer mag ook natuurlijkquote:
ik zei nergens dat ik ging slapenquote:
Maar fles vind dat het wel moet blijkbaarquote:
so?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar fles vind dat het wel moet blijkbaar
mja, die is er nu ff nietquote:
Het was half elf gekquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga even wat sate schnitzels in de pan gooien
Zwembandjes kwekenquote:Op woensdag 4 juni 2008 06:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het was half elf gek. Als je dan nog veel gaat eten, wordt dat niet meer verbrand
Meteen een reddingsvest erbij?quote:
Oh, daar heb je prima chirurgen voor die dat zonder moeite voor je regelenquote:
En daar ook de tijd voor nemenquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, daar heb je prima chirurgen voor die dat zonder moeite voor je regelen
Onder het mom van Het lost zich vanzelf opquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, daar heb je prima chirurgen voor die dat zonder moeite voor je regelen
Mja, of jijzelf..quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Onder het mom van Het lost zich vanzelf op
4 dure uren waren genoeg, met 5 dagen vergif er naquote:
Ik had toen pas hongerquote:Op woensdag 4 juni 2008 06:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het was half elf gek. Als je dan nog veel gaat eten, wordt dat niet meer verbrand
Ik weet idd niet meer wat er met mij aan de hand is. En ook niet met phille eigenlijk. Tot voor een paar maand gingen we zo goed als nooit op café en nu zitten we bijna wekelijks 1 keer op caféquote:
Gezellig toch?quote:Op woensdag 4 juni 200809:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet idd niet meer wat er met mij aan de hand is. En ook niet met phille eigenlijk. Tot voor een paar maand gingen we zo goed als nooit op café en nu zitten we bijna wekelijks 1 keer op café [afbeelding] Dat krijg je natuurlijk als je toffe collega's hebt [afbeelding]
Alleen jammer dat er een aantal van de collega's volgend jaar vertrekken...quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gezellig toch?. En de collegialiteit zal enkel maar verbeteren hierdoor
Maar dat is volgend jaar pas toch? En kickeren? Poolen bedoel je?quote:Op woensdag 4 juni 200810:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er een aantal van de collega's volgend jaar vertrekken... [afbeelding] Maar momenteel nog heel gezellig [afbeelding] (en een blaar op mijn hand van het kickeren [afbeelding] )
Knikkeren gok ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar dat is volgend jaar pas toch? En kickeren? Poolen bedoel je?
Zeau. Bijna salarisgesprek.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:58 schreef Kuukske het volgende:
Zeau. Bjina weekend.
Dat had ik er niet uit kunnen halenquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
Kickeren is tafelvoetbal.Je weet wel met zo'n bak.
Oja, ik ga boodschapjes doen.doegie.
quote:
Goed hequote:Op woensdag 4 juni 2008 10:56 schreef Kuukske het volgende:
Goed bezig qu.
Die moet ik dus nog fixenquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe zit het met je drukbelastende remkrachtverdelerkop met bovenliggende kleppenas?
Wist ik veelquote:Op woensdag 4 juni 200810:31 schreef Bengeltje het volgende:
Kickeren is tafelvoetbal. [afbeelding] Je weet wel met zo'n bak. [afbeelding]
Oja, ik ga boodschapjes doen. [afbeelding] doegie.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Leer toch eens een taal joh, reservebelg![]()
Lief!quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey joh, google is my friend.
Reservebelg, halve Duitser wat moet ik nog naar mijn hoofd krijgen.
ik zal wel ff een scan makenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is vast een fantasie-deviceEen bling-blingotron of zo
Hap hapquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey joh, google is my friend.
Reservebelg, halve Duitser wat moet ik nog naar mijn hoofd krijgen.
Doe maar, ik wil die ulltrasonore plasmaverdeler-installatie weleens zien van jequote:
het is wel een schematische tekening hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe maar, ik wil die ulltrasonore plasmaverdeler-installatie weleens zien van je
reserve Belg en halve Duitser niet?quote:
Oh dat!quote:
fapfapfapquote:
Spammert.quote:
Volgend jaar is voor mij vanaf september (volgend academiejaar dus)quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar dat is volgend jaar pas toch? En kickeren? Poolen bedoel je?
Same herequote:
Je maakt me wakker.quote:
Ik ga een beetje op mijn laptop springenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ga dan ook eens wat doen man, spring op je bureau, ochtend uhh middag gymnastiek.
Lezen is ook een kunst he mannetje.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga een beetje op mijn laptop springen
Je weet niet hoe klein mijn bureau isquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lezen is ook een kunst he mannetje.
Je bureau, zo groot kan je laptop niet zijn.
Ik ga me spek met ei bakken.
Bekend, daarom even naar buiten geweestquote:Op woensdag 4 juni 200814:11 schreef marcb1974 het volgende:
Ik begin in slaap te vallen [afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben ook niet al te wakker meer.
Mja, als ik dan naar huis zou kunnen zou het leuk zijn.quote:
Dankje, was wel lekker.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:22 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, ei met spek. Lekker Bengels. Smakelijk eten.
True.quote:
Speciaal recept ook nog, of gewoon spek en ei?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
Dankje, was wel lekker.![]()
Noukie heeft ook weer geluk gehad, ik kreeg het weer eens niet op dus mocht zij een gedeelte hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |