abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59119591
quote:
‘Juventus wil Huntelaar hebben’

AMSTERDAM - Juventus gaat serieus werk maken van Ajax-goalgetter Klaas-Jan Huntelaar. Corrière dello Sport meldt dat de Italiaanse grootmacht zijn selectie wil verjongen en de international is één van de voornaamste kandidaten.

Eerder legde Juventus al Amauri vast, maar daar staat tegenover dat David Trezeguet misschien zijn laatste wedstrijden heeft gespeeld. De krant meldt namelijk dat Barcelona zeer serieuze interesse heeft in de Franse spits. Huntelaar zou het gat op moeten vullen dat Trezeguet achterlaat.

Zou de Amsterdamse spits echter besluiten om niet op het Italiaanse aanbod in te gaan dan zijn Bafétimbi Gomis van Saint-Etienne (die indruk maakte bij zijn debuut voor de Franse nationale ploeg) en Fabio Quagliarella (Udinese) de belangrijkste alternatieven.

Overigens wil Ajax maar wat graag zijn reserve-aanvoerder langer aan zich binden. De Amsterdammers proberen al enkele weken het in 2010 aflopende contract van Huntelaar te verlengen. De aanvaller heeft zelf aangegeven de hoofdstad deze zomer niet perse te verlaten.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:08:26 #152
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59119635
Huntelaar wil naar europese top, Juventus is dat niet.

Juventus
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:09:05 #153
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59119651
quote:
Blind: "Luque mag weg voor marktconforme prijs"

Albert Luque werd afgelopen jaar met veel bombarie de Amsterdam ArenA binnengehaald. Een krap jaar na dato is Ajax hem alweer zat. Hij hoeft niet weg, maar bij een goed bod mag hij zijn spullen pakken. Naast Luque mogen ook de aanvallers Edgar Manucharyan en Nicolae Mitea vertrekken. Voor Robbert Schilder is eveneens geen plek meer in de selectie, zo weet Voetbal International.

"Het is niet zo dat deze jongens weg móéten", beklemtoont technisch directeur Danny Blind, "ze mogen alleen weg als er een prijs wordt betaald die marktconform is." Luque staat tot medio 2010 onder contract, Mitea en Schilder hebben beide één jaar minder in de overeenkomst staan. Manucharyan heeft nog tot 2011 te gaan.

Leonardo staat in de belangstelling van diverse subtoppers. De toekomst van de Braziliaan is nog ongewis. "Hij kan nog steeds van waarde zijn voor Ajax, maar ik heb hem eerlijk verteld dat we nog op zoek gaan naar versterking in de aanval. Als dat lukt zou dat voor hem aanleiding kunnen zijn opnieuw met ons in gesprek te gaan om zijn situatie te bespreken." Die versterking is mogelijk Miralem Sulejmani.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:11:13 #154
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_59119726
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:08 schreef _Mike_ het volgende:

Juventus
Ze spelen wel CL en het is en blijft een club van naam

Al blijf ik erbij dat ik Huntelaar een typische Man U spits vind.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:12:38 #155
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59119766
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:34 schreef StarGazer het volgende:
Dat heeft Lindgren bij mij wel gedaan. Als je jezelf zo goed weet te profileren op een positie waar hij normaal gesproken nooit speelt (die paar keer dat hij in de verdediging stond), ben je voor mij een grote.
Ik heb liever dat Lindgren zo had uitgeblonken op zijn positie in het middenveld. Misschien is het azijnzeikerij, maar als Suarez het een wedstrijdje goed doet als keeper, dan hoor je mij niet springen dat hij aanvoerder moet worden.

Voorlopig vond ik 'm beter als centrale verdediger in die noodsituatie, dan als controlerende middenvelder.
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:13:53 #156
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59119807
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:08 schreef _Mike_ het volgende:

Juventus
Huilebalk, Juventus geen Europese top Dan zijn Milan, Inter, Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Arsenal, Chelsea en Liverpool dat ook niet

Dat het een tyfusclub is (net als het overgrote deel van bovenstaande clubs) doet niet ter zake.
pi_59120063
edit
Normaal doen...

[ Bericht 94% gewijzigd door venomsnake op 04-06-2008 16:28:55 (niet met ziektes strooien) ]
We are living in a material world, and I am a material girl
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:22:06 #158
51286 w00h00
Digital man!
pi_59120086
quote:
UEFA haalt FC Porto en CSKA Sofia uit CL

De Portugese en Bulgaarse kampioenen, FC Porto en CSKA Sofia, worden volgend jaar niet toegelaten tot de UEFA Champions League. De Bulgaren hebben financiële problemen, terwijl de ploeg uit Portugal niet wordt toegelaten door het omkoopschandaal in 2004. FC Porto heeft aankondigd om in beroep te gaan.

Door deze open plekken worden er twee clubs uit de UEFA Cup gehaald. In het UEFA Cup-toernooi zullen er twee extra clubs uit de Intertoto-cup gehaald. De plek van CSKA Sofia wordt waarschijnlijk ingenomen door AC Milan.

Als de club van onder andere Lucho González en Ricardo Quaresma het beroep verliest zou Ajax een kanshebber zijn om die positie in te nemen. Boven de Amsterdammers staan CSKA Moscow, Tottenham Hotspur en Hamburg SV. Dit drietal komt ook uit in de UEFA Cup-toernooi van 2008/09
WAT NOU HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59120127
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:22 schreef w00h00 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke kneus heeft dat bericht nou weer verzonnen? Voetbalzone, FC Update..?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:23:57 #160
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59120147
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:13 schreef twi het volgende:

[..]

Huilebalk, Juventus geen Europese top Dan zijn Milan, Inter, Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Arsenal, Chelsea en Liverpool dat ook niet

Dat het een tyfusclub is (net als het overgrote deel van bovenstaande clubs) doet niet ter zake.
Sinds 2000 hebben ze lekker veel gepresteerd in europa ?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59120256
quote:
het beroep verliest zou Ajax een kanshebber zijn om die positie in te nemen
Hahah geloof je het zelf.
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:36:34 #162
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59120546
Wat een kul.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:42:27 #163
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_59120710
gewoon de opvolgende uit de portugese liga erin doen lijkt me.
pi_59120751
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:11 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ze spelen wel CL en het is en blijft een club van naam

Al blijf ik erbij dat ik Huntelaar een typische Man U spits vind.
Ben ik het mee eens
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:43:45 #165
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59120754
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:23 schreef _Mike_ het volgende:
Sinds 2000 hebben ze lekker veel gepresteerd in europa ?
2005/2006 Kwartfinale uitgeschakeld
2004/2005 Kwartfinale uitgeschakeld
2003/2004 1ste ronde uitgeschakeld
2002/2003 Finale uitgeschakeld
2001/2002 2e Groepsfase uitgeschakeld
2000/2001 1e Groepsfase uitgeschakeld

Laatste twee seizoenen om duidelijke reden niet meegenomen.

Dus ja, ze hebben lekker veel gespresteerd in Europa, ondanks hun verbanning gedurende 2 Europese seizoenen.
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:49:38 #166
52871 Blight
Supersized.
pi_59120921
quote:

[..]

SPOILER
Wat een lariekoek, dat gedeelte over Ajax. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_59120943
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan nog, lijkt me niet dat transferopbrengsten terug zullen vloeien naar (een noodlijdend) DSB.
wel naar een AZ dat levensvatbaar moet blijven.
pi_59121129
quote:

[..]

SPOILER
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_59121327
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:21 schreef behangplakker het volgende:
edit
Normaal doen...
Sorry mijn gedachtes gingen even de vrije loop
pi_59121462
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:50 schreef N.i.c.k het volgende:
wel naar een AZ dat levensvatbaar moet blijven.
Dat blijven ze wel hoor, zelfs als Scheringa komt te overlijden.
pi_59122005
woensdag 04 juni, Amsterdam, Veronica Magazine
Een stukje uit een interview met Chivu uit de Veronica Magazine

'' Op zich zou ik best terug willen naar Ajax, maar ja.. Ik zal hier zeker nog een jaar of drie spelen. En als ik dan terugkom in Amsterdam, wil ik wel top zijn. Mensen moeten me niet gaan uitlachen.''

Chivu wil alles weten over Ajax: welke spelers gaan er weg, wie komen erbij, wat wordt de nieuwe club van Huntelaar? Ook in Marco van Basten is hij erg geïnteresseerd: ,, Is hij nou een goede trainer? En waar gaat Rafael van der Vaart naartoe? Ik heb hem gezegd: Kom naar Inter.''

"Ajax zit voor eeuwig in mijn hart. Ik heb alles te danken aan Ajax. Ik was een broekie, had alleen in de Roemeense competitie gespeeld, en Danny Blind heeft me toen naar Amsterdam gehaald. Ik was nog geen 19 en wist helemaal niets. Bij Ajax ben ik volwassen geworden, als mens en voetballer.''

Held
pi_59122044
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:36 schreef JeroenV het volgende:
woensdag 04 juni, Amsterdam, Veronica Magazine
Een stukje uit een interview met Chivu uit de Veronica Magazine

'' Op zich zou ik best terug willen naar Ajax, maar ja.. Ik zal hier zeker nog een jaar of drie spelen. En als ik dan terugkom in Amsterdam, wil ik wel top zijn. Mensen moeten me niet gaan uitlachen.''

Chivu wil alles weten over Ajax: welke spelers gaan er weg, wie komen erbij, wat wordt de nieuwe club van Huntelaar? Ook in Marco van Basten is hij erg geïnteresseerd: ,, Is hij nou een goede trainer? En waar gaat Rafael van der Vaart naartoe? Ik heb hem gezegd: Kom naar Inter.''

"Ajax zit voor eeuwig in mijn hart. Ik heb alles te danken aan Ajax. Ik was een broekie, had alleen in de Roemeense competitie gespeeld, en Danny Blind heeft me toen naar Amsterdam gehaald. Ik was nog geen 19 en wist helemaal niets. Bij Ajax ben ik volwassen geworden, als mens en voetballer.''

Held

Kom terug
pi_59122054
quote:
'En als Ajax komt dan sta ik daarvoor open. Als je bij de nummer 11 van Nederland speelt, heb je natuurlijk altijd oren naar een andere club. En zeker 1 van dat kaliber.Ik denk dat iedere speler van AZ hogerop wil.'
Dat zal pijn doen daar
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:39:08 #174
51286 w00h00
Digital man!
pi_59122055
Heb hier de Veronica gids voor me liggen met een mooi interview van Christian Chivu er in.

Chivu wilt alles weten over Ajax: welke spelers gaan er weg, wie komen erbij, wat wordt de nieuwe club van Huntelaar? Ook in Marco van Basten is hij erg geinteresseerd: 'Is hij nou een goede trainer? En waar gaat Rafeal van der Vaart naartoe? Ik heb hem gezegd: Kom naar Inter."
"Ajax zit eeuwig in mijn hart." Omgekeerd is hij nog steeds mateloos populair in Amsterdam. " Ik heb alles aan Ajax te danken vertelt Chivu. Ik was een broekie, had alleen in de Roemeense competitie gespeeld, en Danny Blind heeft me toen naar Amsterdam gehaald. Ik was nog geen 19 en wist helemaal niets. Liep ik daar in Amsterdam, iedereen keek me aan.
Bij Ajax ben ik volwassen geworden als mens en als voetballer. Toen kon ik al naar mijn huidige club Inter, maar dat was het veel te vroeg voor. Bij Ajax heb ik veel aanpassingsproblemen gehad, kreeg ik bijvoorbeeld vier rode kaarten in relatief korte tijd. Bij een grote Europese club ben je dan meteen weg, maar bij Ajax kreeg ik de tijd. In die tijd speelde ik mezelf in de nationale ploeg. (...) Op zich zou ik best terug willen naar Ajax, maar ja... ik zal hier zeker nog een jaar of drie spelen. En als ik dan terugkom in Amsterdam wil ik wel top zijn. Mensen moeten me niet gaan uitlachen.

Edit:
tering, zit ik alles te typen hier voor jullie, copy, paste het jullie ergens anders vandaan.
pi_59122064
Alleen hoe betrouwbaar is veronica, ze bedenken zovaak interviews dacht ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')