quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
echt FF![]()
Vind haar gezicht hard en d'r lichaam niks !
Uitstraling van een Wibrajostie.
Geen lekkere sexy zachte babe, ook niet stoer, gewoon een boring eut
Die is minderjarig, viespeukquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Ik ben 'r ook niet kapot van hoor. Gisteren zag ik een meisje in het Amerikaanse blad Tennis: Karina Pimkina; haar vind ik wel mooi.
Gelukkig, het gaat nog even door. Ambrosius had gelijk gister.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:36 schreef Federer-fan het volgende:
Het ziet er helaas naar uit dat de damespartijen tegelijk klaar zullen zijn. Fijn dus dat de herenpartijen tegelijk zijn.
Ow, maar ik bedoel eigenlijk zodra ze 18 wordt. Dan vind ik haar mooi, nu nog niet.quote:
dat is Limburgs, I guess, te moeilijk om uit te leggen en Suus21 en KZ hebben er patent op hier op Fok!.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:45 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Trouwens, wat betekent "eut" eigenlijk? Nog nooit eerder van gehoord.
Ohw, Limburgs, laat dan maar...quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
dat is Limburgs, I guess, te moeilijk om uit te leggen en Suus21 en KZ hebben er pattent op hier op Fok!.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:49 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Ohw, Limburgs, laat dan maar...
Gaan ze zo ergens naar Federer overschakelen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:53 schreef TheGeneral het volgende:
Wat heeft Dementieva toch heerlijke groundstrokes zeg
quote:
Weet geen eens wat een eut isquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
dat is Limburgs, I guess, te moeilijk om uit te leggen en Suus21 en KZ heeft er patent op hier op Fok!.
Ach, of ie nou gelijk heeft of niet: ik vind het leuker om daar naar te luisteren dan naar iemand die het bij wijze van spreken opleest zonder enige emotie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die commentator is nog vrij enthousiast
Ik zie ze geen hoeken maken, mislukte dropshots en een gelukkige lob.
Ow, maar omdat jij het gebruikte dacht ik dat jij en Suus21 er allebei patent op hadden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet geen eens wat een eut is![]()
En ook niet waar Limburg ligt![]()
Ps, Hup Fed !
Volg jij het scorebord of kun je het ergens zien?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:05 schreef TheGeneral het volgende:
Federer is gelijk gebroken. 2-0 Gonzo.
Scorebord.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volg jij het scorebord of kun je het ergens zien?
Stoor jij je er ook zo aan dat het nergens te zien is? Ik vind het zo belachlijk dat ze het nergens uitzenden. Mag hopen dat ze het na deze set gaan uitzenden op de NOS of op Eurosport.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |